cpg1251
донецький апеляційний господарський суд
Постанова
Іменем України
18.11.2013р. справа №905/2639/13
Донецький апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
Головуючого судді (доповідача): Будко Н.В.
Суддів: Москальової І.В., М'ясищева А.М.
Секретар: Прожерін О.О.
За участю представників сторін:
від позивача: не з'явився;
від відповідача: Єсаулов В.О. - керівник.
Розглянувши у судовому засіданні апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Деметра-Н», м. Дніпропетровськ
на рішення господарського суду Донецької області від 27.08.2013р. у справі №905/2639/13 (головуючий суддя Гриник М.М., судді Чернова О.В., Фурсова С.М.)
за позовом Горлівської міської ради, м. Горлівка Донецької області
до Товариства з обмеженою відповідальністю «Деметра-Н», м. Дніпропетровськ
про внесення змін до договору оренди землі
ВСТАНОВИВ:
Позивач, Горлівська міська рада, м. Горлівка Донецької області, звернувся до господарського суду Донецької області з позовом до відповідача, Товариства з обмеженою відповідальністю «Деметра-Н», м. Дніпропетровськ, про внесення змін до договору оренди землі від 04.12.2007р. (зареєстрований у Горлівському відділі Донецької РФ ДП «Центр ДЗК при Державному комітеті України по земельних ресурсах» 12.12.2007р. за №040715200398), укладеного між Горлівською міською радою та ТОВ «Деметра-Н», в редакції додаткової угоди №2 від 24.09.2012р.
Заявою від 21.05.2013р. позивач в порядку ст.22 ГПК України уточнив позовні вимоги та просив суд внести зміни до вищевказаного договору в редакції додаткової угоди №2 від 24.09.2012р., а саме:
1. п.1 викласти в новій редакції:
«Орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку для обслуговування будівель та споруд по виробництву феросплавів та іншої продукції, не віднесеної до інших угруповань, згідно рішення Горлівської міської ради від 26.10.2007р. №V/23-22».
2. п.2 викласти в новій редакції:
«В оренду передається земельна ділянка кадастровий номер 1410600000:03:006:0053, яка розташована за адресою: вул. Шашуріна, 2е, в Микитівському районі м. Горлівка Донецької області, розміром 13,0428га».
3. п.5 викласти в новій редакції:
«Нормативна грошова оцінка земельної ділянки складає 16647996грн. (127,64грн./кв.м.)».
4. п.9 викласти в новій редакції:
«Орендна плата вноситься ОРЕНДАРЕМ на рахунок одержувача: УДКСУ у м. Горлівка, в місцевий бюджет Микитівського району р/р №33215812700020 в ГУДКСУ у Донецькій області м. Донецьк, код ОКПО 38023569, МФО 834016, код плати за оренду землі 13050200 в розмірі 41619,99 гривень у місяць».
5. пункт 13 викласти в новій редакції:
«Розмір орендної плати переглядається щорічно у разі:
- зміни умов господарювання, передбачених договором;
- зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством;
- погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами;
- зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки;
- в інших випадках передбачених законом.
6. Доповнити договір новим розділом:
«Умови відчуження, передачі у заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки.
Право на оренду земельної ділянки не може бути продане або іншим чином відчужене іншим особам, передане у заставу та внесене до статутного фонду».
7. Розрахунок розміру орендної плати (Таблиця №1) викласти в новій редакції (додається і є невід'ємною частиною додаткової угоди №2).
Рішенням від 27.08.2013р. господарський суд Донецької області позовні вимоги з урахуванням уточнення задовольнив у повному обсязі. Висновок про задоволення позову суд першої інстанції обґрунтував тим, що приписами цивільного і податкового закону та умовами спірного договору встановлена можливість внесення до нього відповідних змін за умови, що в матеріалах справи наявні чинне рішення міської ради про врегулювання питань з перегляду умов діючих договорів оренди землі щодо зміни орендної плати за землю у зв'язку з затвердженням технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Горлівка. Крім того, в матеріалах справи наявні докази направлення відповідачу пропозиції про внесення змін до договору, проте докази вирішення цього питання в позасудовому порядку в матеріалах справи відсутні.
Не погодившись з винесеним рішенням, відповідач звернувся до Донецького апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати повністю рішення господарського суду Донецької області від 27.08.2013р. у справі №905/2639/13 та у задоволенні позову відмовити.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги заявник посилається на те, що в силу закону грошова оцінка землі передує укладенню цивільно-правових угод, в тому числі - договорів оренди землі, а тому встановлення нової грошової оцінки земель породжує правові наслідки стосовно договорів оренди землі, укладених після її встановлення, та не є обов'язковою підставою для внесення до договору оренди земельної ділянки змін в частині розміру орендної плати. Тобто, за висновком скаржника, обставини, на які посилається позивач як на підставу зміни розміру орендної плати, в даному випадку відсутні, а прийняте Горлівською міською радою рішення №VI/9-23 від 27.05.2011р. не може бути підставою для зміни розміру орендної плати за рішенням суду відповідно до змісту договору оренди, оскільки не є індексацією в законодавчому порядку грошової оцінки земель.
Крім того, апелянт наголошує на тому, що розмір орендної плати, щодо якої позивач просить внести зміни до спірного договору, визначений з урахуванням зміненого коефіцієнту (відсотку) від нормативної грошової оцінки землі, однак такі зміни в позовній заяві не обґрунтовані та нічим не підтверджені.
Щодо порушення судом першої інстанції норм процесуального права, заявник апеляційної скарги наголошує на безпідставному залишенні поза увагою клопотань відповідача про зупинення провадження у справі до дати зміни останнього правонаступником, оскільки ТОВ «Деметра-Н» з 21.05.2013р. знаходиться в стані припинення шляхом реорганізації за рішенням засновників, а також до розгляду господарським судом Донецької області пов'язаної з нею іншої справи №905/6034/13 про визнання недійсним договору оренди землі від 04.12.2007р.
Вищевикладене, на думку заявника, є підставою для скасування незаконного та необґрунтованого рішення місцевого господарського суду.
У відзиві на апеляційну скаргу позивач вважає викладені в ній доводи необґрунтованими, у зв'язку з чим просить рішення суду першої інстанції залишити без змін, а апеляційну скаргу без задоволення.
Ухвалою від 04.11.2013р. Донецький апеляційний господарський суд відкладав розгляд апеляційної скарги та зобов'язував позивача надати відомості про нормативну грошову оцінку спірної земельної ділянки станом на 2013р.
15.11.2013р. на адресу суду надійшов лист позивача із витребуваними документами. Крім того, Горлівська міська рада просила суд розглянути справу за відсутністю свого представника. Клопотання судовою колегією задоволено.
Судовий процес в апеляційній інстанції фіксувався за допомогою технічних засобів фіксації в порядку, передбаченому ст. 81-1 ГПК України.
Відповідно до ст. 101 ГПК України, у процесі розгляду справи апеляційний господарський суд за наявними у справі доказами повторно розглядає справу. Апеляційний господарський суд не зв'язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законність і обґрунтованість рішення місцевого господарського суду у повному обсязі.
Заслухавши пояснення представника відповідача, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.
З матеріалів справи вбачається, що 04.12.2007р. між Горлівською міською радою (орендодавцем) та ТОВ «Деметра-Н» (орендарем) було укладено договір оренди землі (зареєстрований у Горлівському відділі Донецької РФ ДП «Центр ДЗК при Державному комітеті України по земельних ресурсах» 12.12.2007р. за №040715200398), за умовами якого орендодавець надає, а орендар приймає в строкове (на 10 років) платне користування земельну ділянку згідно рішення Горлівської міської ради від 26.10.2007р. №V/23-22 (для підприємств іншої промисловості, 1.10.5.), яка знаходиться за адресою: вул. Шашуріна, 2-е, Микитівський район, м. Горлівка Донецької області.
Згідно п.2 договору, в оренду передається земельна ділянка загальною площею 13,0428га.
На земельній ділянці знаходяться об'єкти нерухомого майна (будівлі), що належать ТОВ «Деметра-Н» на підставі свідоцтва про право власності на нерухоме майно.
Відповідно до п.5 договору, нормативна грошова оцінка земельної ділянки згідно Довідки про нормативну грошову оцінку №3011 від 14.11.2007р. становить 6480967грн. (49,69грн./кв.м.).
Згідно п.9 договору, орендна плата вноситься орендарем у вигляді грошових внесків та в розмірі: грошова плата вноситься на рахунок одержувача: ВДК у м. Горлівка в місцевий бюджет Микитівського району, р/р 33215812700020 в УДК у Донецькій області, м. Донецьк, код ОКПО 34686448, МФО 834016, код плати за оренду землі 13050200 в розмірі 5400,81грн. у місяць.
Пунктом 13 договору сторони визначили, що розмір орендної плати переглядається щорічно у разі: - зміни умов господарювання, передбачених договором; - зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; - погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; - в інших випадках, передбачених законом.
Відповідно до п.36 договору, зміна його умов здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується у судовому порядку.
З матеріалів справи вбачається, що зазначена земельна ділянка була передана орендарю за актом приймання-передачі №398 від 12.12.2007р.
Разом з цим, у зв'язку з прийняттям Горлівською міською радою рішення №VI/9-23 від 27.05.2011р. «Про врегулювання питань з перегляду умов діючих договорів оренди землі щодо зміни орендної плати за землю у зв'язку з затвердженням технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Горлівка Донецької області», позивач звертався до відповідача з листом №02-3281 від 11.10.2012р. про перегляд вищевказаного договору оренди землі, а також направляв останньому проект додаткової угоди, який пропонував укласти протягом місяця з дня одержання. Згідно зазначеного проекту, позивач пропонував внести зміни до п.п.1, 2, 5, 9,13 договору в частині опису об'єкта оренди, нормативної грошової оцінки землі, розміру орендної плати за землю, умов перегляду розміру орендної плати, а також пропонував доповнити договір новим розділом «Умови відчуження, передачі у заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки» та викласти розрахунок розміру орендної плати (таблиця №1) в новій редакції.
Не отримання від відповідача відповіді чи задоволення зазначеної пропозиції зумовило звернення Горлівської міської ради до господарського суду з відповідним позовом.
Як вже зазначалось вище, господарський суд Донецької області позовні вимоги задовольнив у повному обсязі.
Оцінюючи правильність застосування місцевим господарським судом норм чинного законодавства, судова колегія частково погоджується з таким висновком з наступних підстав.
Статтею 206 Земельного кодексу встановлено, що використання землі у Україні є платним. Згідно ст. 126 вказаного кодексу, оренда землі оформляється договором, який реєструється відповідно до закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 93 Земельного кодексу України, ст.1 Закону України «Про оренду землі», право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.
Згідно ст.21 Закону України «Про оренду землі», орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
Під час дії спірного договору набув чинності Податковий кодекс України, пункт 288.1 статті 288 якого визначає, що підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.
Відповідно до пп. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 Податкового Кодексу України, розмір орендної плати не може бути меншим трикратного розміру земельного податку для інших категорій земель.
Згідно п. 274.1 ст.274 Податкового кодексу України, ставка податку за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено, встановлюється у розмірі 1 відсотка від їх нормативної грошової оцінки, за винятком земельних ділянок, зазначених у статтях 272, 273, 276 і 278 цього Кодексу.
З матеріалів справи вбачається, що згідно висновку державної експертизи землевпорядної документації №1447-08 від 12.12.2008р., проведеної Державним комітетом України із земельних ресурсів, базова вартість 1кв.м. земель міста складає 127,75грн.
Крім того, 27.05.2011р. Горлівською міською радою було прийнято рішення №VI/9-23 «Про врегулювання питань з перегляду умов діючих договорів оренди землі щодо зміни орендної плати за землю у зв'язку з затвердженням технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Горлівка Донецької області», яким, зокрема, затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель м. Горлівка Донецької області, проведеної в червні 2008 року ДП «Центр ДЗК при Держкомземі України» Донецькою регіональною філією, а також вирішено внести зміни до договорів оренди землі шляхом доповнення підстав для перегляду орендної плати за землю підставою «зміна нормативної грошової оцінки земельної ділянки».
На вимогу судової колегії позивачем до матеріалів справи було також надано витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №2567 від 12.11.2013р., виданий Управлінням Держземагентства у м. Горлівці Донецької області, відповідно якого нормативна грошова оцінка займаної відповідачем земельної ділянки станом на 2013 рік складає 16647830грн.
Таким чином, за висновком судової колегії, пункти 5, 9 та 13 договору оренди землі від 04.12.2007р. не відповідають вимогам чинного земельного, податкового законодавства та вказаному нормативно-правовому акту Горлівської міської ради в частині визначення розміру нормативної грошової оцінки орендованої відповідачем земельної ділянки, розміру орендної плати та умов перегляду розміру орендної плати.
Згідно з матеріалами справи, Горлівська міська рада зверталась до відповідача з пропозицією про приведення договору оренди землі у відповідність з вимогами чинного законодавства, проте докази вирішення цього питання в позасудовому порядку в матеріалах справи відсутні.
Відповідно до приписів ст. 651 ЦК України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 654 ЦК України передбачено, що зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, який змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає зі звичаїв ділового обороту.
У пункті 2.19. Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011р. № 6 «Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин» (зі змінами і доповненнями) викладено правову позицію про те, що у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.
Згідно зі статтею 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У визначених законом випадках застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Розмір орендної плати за землю визначається сторонами у договорі, в тому числі може визначатися шляхом встановлення відсоткового відношення до нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що відповідає чинному законодавству України, зокрема, приписам частини першої статті 15, статті 21 Закону України «Про оренду землі».
Статтею 30 Закону України «Про оренду землі» передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку. Оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати може бути підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору. При цьому надсилання відповідачеві пропозицій щодо внесення змін до договору оренди є правом, а не обов'язком позивача, тому недотримання останнім вимог частини другої статті 188 ГК України щодо надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору не позбавляє його права звернутися до господарського суду з позовом про зміну умов договору за наявності спору (тобто за відсутності згоди відповідача на зміну умов договору).
При цьому згідно з частиною третьою статті 653 ЦК України якщо договір змінюється або розривається в судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
Разом з цим, з огляду на матеріали справи, за наданим позивачем розрахунком нормативна грошова оцінка спірної земельної ділянки складає 16647996грн. (127,64грн./кв.м.). Відповідно, розмір земельного податку за спірну земельну ділянку складає 166479,96грн., а розмір річної орендної плати - 499439,88грн.
Водночас, в матеріалах справи наявний витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №2567 від 12.11.2013р., виданий Управлінням Держземагентства у м. Горлівці Донецької області (який безпідставно не було додано позивачем до позовної заяви та не витребувано судом першої інстанції при розгляді справи), відповідно якого нормативна грошова оцінка земельної ділянки, займаної відповідачем, на 2013 рік складає 16647830грн. Апеляційний господарський суд зазначає, що відповідно до Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затверджене Указом Президента України від 08.04.2011р. №445/2011, саме на зазначений орган покладено повноваження з надання відомостей про нормативну грошову оцінку земельних ділянок.
Тобто, за розрахунком суду, у пункті 5 спірного договору розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки повинен бути зазначений як 16647830грн. (127,64грн./кв.м.), а розмір місячної орендної плати у п.9 договору - як 41619,58грн. (166478,3грн.*3/12).
За таких обставин, судова колегія вважає позовні вимоги про внесення змін у п.5, 9 та 13 спірного договору обґрунтованими, доведеними та такими, що підлягають задоволенню, але з урахуванням вищевикладених розрахунків.
Щодо внесення змін до пунктів 1 і 2 спірного договору, доповнення його розділом «Умови відчуження, передачі у заставу та внесення до статутного фонду права оренди земельної ділянки», а також викладення у новій редакції розрахунку розміру орендної плати (таблиця №1), апеляційний господарський суд погоджується із висновком суду першої інстанції про те, що з огляду на відсутність в матеріалах справи заперечень відповідача з приводу внесення саме вказаних змін до спірного договору, а також взаємозв'язок зазначених пунктів зі змістом договору та додаткової угоди, заявлені позовні вимоги не суперечать діючому законодавству і також підлягають задоволенню в цій частині (з урахуванням відомостей витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №2567 від 12.11.2013р.).
Твердження заявника апеляційної скарги про те, що зміна розміру нормативної грошової оцінки землі може впливати на розмір орендної плати за землю лише на майбутнє, тобто має значення для договорів, які укладаються після затвердження відповідних змін, а також про безпідставне застосування позивачем іншого відсотку (3) від нормативної грошової оцінки землі при вирахуванні розміру орендної плати, спростовуються приписами чинного Податкового кодексу України та правовою позицією, висловленою Вищим господарським судом України у Постанові Пленуму від 17.05.2011р. № 6 відносно того, що у разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін до ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть не братися судом до уваги лише у разі скасування відповідного рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку. В матеріалах справи відсутні докази зміни чи скасування рішення Горлівської міської ради №VI/9-23 від 27.05.2011р. «Про врегулювання питань з перегляду умов діючих договорів оренди землі щодо зміни орендної плати за землю у зв'язку з затвердженням технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Горлівка Донецької області». Крім того, оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати може бути підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
Щодо посилань апелянта на порушення судом першої інстанції норм процесуального права шляхом залишення без розгляду клопотань відповідача про зупинення провадження у справі, апеляційний господарський суд зазначає, що ст.79 ГПК України не містить такої підстави для зупинення провадження у справі як знаходження підприємства у стані припинення шляхом реорганізації за рішенням засновників.
Судова колегія звертає увагу господарського суду на те, що поза його увагою залишилось клопотання відповідача від 27.08.2013р. (зареєстровано канцелярією ГСДО за №16624/13 від 27.08.2013р. о 08.34год.) про зупинення провадження у справі №905/2639/13 до вирішення пов'язаної з нею іншої справи №905/6034/13 про визнання недійсним договору оренди землі від 04.12.2007р. Натомість, до вказаного клопотання заявником було лише додано копію позовної заяви із відміткою «здано до канцелярії господарського суду Донецької області 23.08.2013р.», без доказів прийняття її до розгляду та порушення провадження за позовом ТОВ «Деметра-Н» до Горлівської міської ради про визнання недійсним спірного договору оренди землі. Тобто, у господарського суду у будь-якому разі були відсутні підстави для застосування у даному випадку приписів ст.79 ГПК України, проте вказане клопотання залишилось поза увагою суду необґрунтовано.
Суд апеляційної інстанції також звертає увагу ТОВ «Деметра-Н» на те, що в силу ст.22 ГПК України кожна сторона повинна добросовісно користуватись наданими їй процесуальними правами, сприяти всебічному і об'єктивному розгляду справи, а також не позбавлена у разі визнання договору оренди землі від 04.12.2007р. у судовому порядку недійсним скористатись правами, передбаченими ст.ст.112-114 ГПК України.
Апеляційний господарський суд також вважає за необхідне звернути увагу господарського суду Донецької області на описку в тексті оскаржуваного рішення, а саме - зазначення про відсутність заперечень щодо факту надсилання пропозиції про зміну умов спірного договору присутнім у судовому засіданні представником відповідача (а.с.99, абз.3) при фактичній відсутності представників сторін при винесенні рішення від 27.08.2013р., що підтверджується протоколом судового засідання та описовою частиною самого тексту рішення.
Проте, оскільки такі порушення норм процесуального права не призвели до прийняття невірного рішення по суті, апеляційний господарський суд не вбачає підстав для застосування у даному випадку приписів ст.104 ГПК України. Водночас, судова колегія вважає за необхідне змінити оскаржуване судове в частині визначення розмірів нормативної грошової оцінки землі, та, відповідно, розміру місячної орендної плати за землю, виходячи з відомостей витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №2567 від 12.11.2013р., виданого Управлінням Держземагентства у м. Горлівці Донецької області.
З огляду на наведене, відповідно до вимог ст. 43 ГПК України, рішення господарського суду Донецької області від 27.08.2013р. у справі №905/2639/13 ґрунтується на всебічному та об'єктивному розгляді матеріалів та обставин справи, які мають суттєве значення для вирішення спору, але підлягає частковій зміні у зв'язку з вищевикладеними обставинами.
Разом з цим, доводи апеляційної скарги не знайшли свого підтвердження, спростовуються приписами чинного законодавства, тому судовою колегією до уваги не приймаються.
Судові витрати зі сплати судового збору за подання апеляційної скарги згідно ст. 49 ГПК України підлягають віднесенню на скаржника.
Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст. 99, ст.101, ст.102, ст.103, ст.104, ст.105 ГПК України, Донецький апеляційний господарський суд,-
П О С Т А Н О В И В:
Рішення господарського суду Донецької області від 27.08.2013р. у справі №905/2639/13 - змінити в частині зазначення в п.5 нової редакції спірного договору розміру нормативної грошової оцінки земельної ділянки як 16647830грн. (127,64грн./кв.м.), в п.9 нової редакції договору розміру місячної орендної плати як 41619,58грн., та в розрахунку розміру орендної плати (таблиця 1) розміру земельного податку як 166478,30грн./рік та розміру орендної плати - 499434,90грн./рік.
В іншій частині рішення залишити без змін.
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Деметра-Н», м. Дніпропетровськ, на рішення господарського суду Донецької області від 27.08.2013р. у справі №905/2639/13 - залишити без задоволення.
Головуючий суддя (доповідач): Н.В. Будко
Судді: І.В. Москальова
А.М. М'ясищев
Надруковано примірників - 5
1-у справу
1-позивачу
1-відповідачу
1-господарському суду
1-ДАГС
Суд | Донецький апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 18.11.2013 |
Оприлюднено | 20.11.2013 |
Номер документу | 35316193 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Донецький апеляційний господарський суд
Будко Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні