Ухвала
від 04.11.2013 по справі 801/7540/13-а
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

Іменем України

Справа № 801/7540/13-а

04.11.13 м. Севастополь

Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Воробйової С.О.,

суддів Горошко Н.П. ,

Кобаля М.І.

секретар судового засідання Жабенко І.М.

за участю сторін:

представник прокуратури м. Євпаторії - Місюра Олексій Миколайович, службове посвідчення № 005793, видане 25.09.2012 року;

представник позивача, Кримського республіканського відділення Фонду соціального захисту інвалідів - не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, про причину неявки суд не повідомив;

представник відповідача, Комунального підприємства "Трамвайне управління ім. І.О. Пятецького" - не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, про причину неявки суд не повідомив;

представник третьої особи, Євпаторійського міського центру зайнятості - не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, надав до суду клопотання про розгляд справи у його відсутність;

розглянувши апеляційну скаргу Кримського республіканського відділення Фонду соціального захисту інвалідів на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Кащеєва Г.Ю.) від 23.08.2013 року у справі №801/7540/13-а

за позовом Заступника прокурора м. Євпаторії (вул. Гоголя, 5/8, м. Євпаторія, Автономна Республіка Крим, 97416)

в інтересах держави в особі Кримського республіканського відділення Фонду соціального захисту інвалідів (вул. Крилова, 133, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, 95001)

до Комунального підприємства «Трамвайне управління ім. І.О. Пятецького» (вул. Бєлинського, 1, м. Євпаторія, Автономна Республіка Крим, 97400),

третя особа: Євпаторійський міський центр зайнятості (вул. Інтернаціональна, буд. 146, м. Євпаторія, Автономна Республіка Крим, 97403)

про стягнення,

ВСТАНОВИВ:

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 23.08.2013 року позов Заступника прокурора м. Євпаторії в інтересах держави в особі Кримського республіканського відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Комунального підприємства «Трамвайне управління ім. І.О. Пятецького», третя особа: Євпаторійський міський центр зайнятості, про стягнення заборгованості в сумі 68667,00 грн. задоволений частково.

Стягнуто з Комунального підприємства «Трамвайне управління ім. І.О. Пятецького» на користь Кримського республіканського відділення Фонду соціального захисту інвалідів 11444,50 грн. адміністративно-господарських санкцій за робочі місця, не зайняті інвалідами за січень, лютий 2010 року. В задоволенні іншої частини позовних вимог відмовлено.

Не погодившись із зазначеною постановою суду, Кримське республіканське відділення Фонду соціального захисту інвалідів звернулось з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 23.08.2013 року у справі №801/7540/13-а та прийняти нове рішення про задоволення позовних вимог у повному обсязі.

Апеляційна скарга мотивована порушенням судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.

У судовому засіданні 04.11.2013 року представник Прокуратури м. Євпаторії підтримав апеляційну скаргу у повному обсязі з підстав у ній викладених, просив її задовольнити.

Представник позивача - Кримського республіканського відділення Фонду соціального захисту інвалідів - у судове засідання 04.11.2013 року не з'явився, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлений у встановленому законом порядку, про причини неявки суд не повідомив.

Представник відповідача - Комунального підприємства «Трамвайне управління ім. І.О. Пятецького» у судове засідання 04.11.2013 року не з'явився, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлений у встановленому законом порядку, про причину неявки суд не повідомив, надав до суду письмові заперечення, у яких просив у задоволенні апеляційної скарги відмовити, оскаржувану постанову залишити без змін.

Представник третьої особи - Євпаторійського міського центру зайнятості у судове засідання 04.11.2013 року не з'явився, про дату, час та місце апеляційного розгляду справи повідомлений у встановленому законом порядку, надав до суду клопотання про розгляд справи без його участі.

Згідно з частиною четвертою статті 196 Кодексу адміністративного судочинства України, неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

Чинне законодавство не обмежує коло представників осіб, які беруть участь у справі, при апеляційному розгляді адміністративної справи.

Судова колегія, вислухавши пояснення представника прокуратури м. Євпаторії, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною першою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Як вбачається з матеріалів справи, заступник прокурора м. Євпаторії звернувся до Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим в інтересах держави в особі Кримського республіканського відділення Фонду соціального захисту інвалідів з адміністративним позовом до Комунального підприємства «Трамвайне управління ім. І.О. Пятецького», третя особа: Євпаторійський міський центр зайнятості, про стягнення заборгованості в сумі 68667,00 грн., мотивуючи позовні вимоги тим, що перевіркою встановлено, що Комунальним підприємством «Трамвайне управління ім. І.О. Пятецького», виходячи із форми звітності №10-ПІ, за період 2010 року не було забезпечено працевлаштування інвалідів відповідно до встановленої квоти (фактично середньооблікова кількість працюючих інвалідів - 5 при необхідній їх кількості - 8), у зв'язку з чим Комунальне підприємство «Трамвайне управління ім. І.О. Пятецького» повинно було перерахувати Кримському республіканському відділенню Фонду соціального захисту інвалідів суму адміністративно-господарських санкцій за недотримання 4% квоти щодо працевлаштування інвалідів за 2010 рік.

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 27.03.2012 року, залишеною без змін ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 12.11.2012 року, позовні вимоги задоволені повністю. Стягнуто з Комунального підприємства «Трамвайне управління ім. І.О. Пятецького» на користь Кримського республіканського відділення Фонду соціального захисту інвалідів 68667,00 грн. адміністративно-господарських санкцій за робочі місця, не зайняті інвалідами за 2010 рік (Т.1 а.с.154-156, 208-210).

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 16.07.2013 року задоволено касаційну скаргу Комунального підприємства «Трамвайне управління ім. І.О. Пятецького». Скасовано постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 27.03.2012 року та ухвалу Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 12.11.2012 року. Справу направлено до суду першої інстанції на новий судовий розгляд (Т.1 а.с.235-238).

Ухвалою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 13.08.2013 року залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача - Євпаторійський міський центр зайнятості (Т.1 а.с.274).

Частково задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що відповідачем не доведено надання звітності по формі 3-ПН «Звіт про наявність вакансій» за січень-лютий 2010 року, у зв'язку з чим за 2 місяця 2010 року відповідач повинен сплатити адміністративно-господарську санкцію за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів у сумі 11444,50 грн. = (68667 (сума санкцій за 2010 рік) : 12 місяців) х 2 (місяця).

Судова колегія погоджується з наведеними висновками суду першої інстанції, виходячи з наступного.

Законом України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» №875-XII від 21.03.1991 року визначені основи соціальної захищеності інвалідів в Україні і гарантується їм рівні з усіма іншими громадянами можливості для участі в економічній, політичній і соціальній сферах життя суспільства, створення необхідних умов, які дають можливість інвалідам ефективно реалізувати права та свободи людини і громадянина та вести повноцінний спосіб життя згідно з індивідуальними можливостями, здібностями і інтересами.

Відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» з метою реалізації творчих і виробничих здібностей інвалідів та з урахуванням індивідуальних програм реабілітації їм забезпечується право працювати на підприємствах, в установах, організаціях, а також займатися підприємницькою та іншою трудовою діяльністю, яка не заборонена законом.

Згідно статті 18 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» забезпечення прав інвалідів на працевлаштування та оплачувану роботу, в тому числі з умовою про виконання роботи вдома, здійснюється шляхом їх безпосереднього звернення до підприємств, установ, організацій чи до державної служби зайнятості. Підбір робочого місця здійснюється переважно на підприємстві, де настала інвалідність, з урахуванням побажань інваліда, наявних у нього професійних навичок і знань, а також рекомендацій медико-соціальної експертизи. Підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, зобов'язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування інвалідів, у тому числі спеціальні робочі місця, створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації і забезпечувати інші соціально-економічні гарантії, передбачені чинним законодавством, надавати державній службі зайнятості інформацію, необхідну для організації працевлаштування інвалідів, і звітувати Фонду соціального захисту інвалідів про зайнятість та працевлаштування інвалідів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Інвалідам, які не мають змоги працювати на підприємствах, в установах, організаціях, державна служба зайнятості сприяє у працевлаштуванні з умовою про виконання роботи вдома. Інваліди можуть залучатися до оплачуваних громадських робіт за їх згодою.

Частинами першою та другою статті 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» встановлено, що для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця. Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, і забезпечують працевлаштування інвалідів. При розрахунках кількість робочих місць округлюється до цілого значення.

Відповідно до частини першої статті 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

Частиною восьмою статті 69 Господарського кодексу України встановлено, що підприємство з правом найму робочої сили забезпечує визначену відповідно до закону кількість робочих місць для працевлаштування неповнолітніх, інвалідів, інших категорій громадян, які потребують соціального захисту. Відповідальність підприємства за невиконання даної вимоги встановлюється законом.

Статтею 218 Господарського кодексу України передбачено, що підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Учасник господарських відносин відповідає за невиконання або неналежне виконання господарського зобов'язання чи порушення правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення.

З матеріалів справи слідує, що згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців №17023767 від 16.08.2013 року Комунальне підприємство «Трамвайне управління ім. І.О. Пятецького» зареєстроване як юридична особа 24.09.1993 року (Т.2 а.с.57-58).

Наказом Міністерства праці та соціальної політики України «Про затвердження форми звітності №10-ПІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів» та Інструкції щодо заповнення форми звітності №10-ПІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів» від 10.02.2007 року №42, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.02.2007 року за №117/13384, затверджено форму звітності №10-ПІ.

Пунктом 2.1 Інструкції щодо заповнення форми №10-ПІ (річна) «Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів», затвердженої Наказом Міністерства праці та соціальної політики України №42 від 10.02.2007 року встановлено, що звіт складається роботодавцями щороку і до 1 березня, наступного після звітного періоду, подається або надсилається рекомендованим листом за місцем їх державної реєстрації відділенню Фонду соціального захисту інвалідів.

Матеріали справи містять відомості про те, що 08.06.2011 року Прокуратурою м. Євпаторії внесено припис №2198вх/11 на адресу Комунального підприємства «Трамвайне управління ім. І.О. Пятецького» щодо усунення порушень Закону України «Про основи соціального захисту інвалідів в Україні» та вжиття невідкладних заходів щодо усунення порушень законодавства про соціальний захист інвалідів - скласти уточнену форму звітності №10-ПІ за 2010 рік та перерахувати Кримському республіканському відділенню Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції за недоотримання 4% квоти працевлаштування інвалідів (Т.1 а.с.7), який 22.06.2011 року було розглянуто та задоволено (Т.1 а.с.8).

У звіті про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2010 рік за формою № 10-ПІ відповідач самостійно визначив норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у кількості 8 місць, зазначив середньооблікову чисельність штатних працівників облікового складу, що працювали у 2010 році у кількості 199 осіб, з них середньооблікова кількість штатних працівників, яким відповідно до чинного законодавства встановлена інвалідність склала 5 осіб; кількість інвалідів - штатних працівників, які повинні працювати на робочих місцях, створених відповідно до вимог статті 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» склала 8 осіб; фонд оплати праці штатних працівників склав 4555 тис. грн. (Т.1 а.с.9).

Так само відповідачем самостійно у зазначеному звіті визначено суму адміністративно-господарських санкцій за невикористання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів у сумі 68667,00грн. (Т.1 а.с.9).

Згідно частини четвертої статті 20 Закону України «Про зайнятість населення» №803-XII від 01.03.1991 року, який діяв на час виникнення спірних правовідносин, підприємства, установи і організації незалежно від форми власності реєструються у місцевих центрах зайнятості за їх місцезнаходженням як платники збору до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, щомісяця подають цим центрам адміністративні дані у повному обсязі про наявність вільних робочих місць (вакансій), у тому числі призначених для працевлаштування інвалідів, та про працівників, які працюють неповний робочий день (тиждень), якщо це не передбачено трудовим договором, або не працюють у зв'язку з простоєм виробництва з не залежних від них причин, і в десятиденний строк - про всіх прийнятих працівників у порядку, встановленому законодавством. Несвоєчасна реєстрація або відмова від неї, порушення порядку подання адміністративних даних тягне за собою відповідальність, передбачену законом.

Наказом Міністерства праці та соціальної політики України «Про затвердження форм звітності та інструкцій щодо їх заповнення» №420 від 19.12.2005 року, затверджена Інструкція щодо заповнення форми звітності №3-ПН «Звіт про наявність вакансій».

Абзацом 1 Загальних положень Інструкції щодо заповнення форми звітності № 3-ПН «Звіт про наявність вакансій», затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України №420 від 19.12.2005 року, встановлено, що відповідно до Закону України «Про зайнятість населення» підприємства, установи й організації, їх структурні підрозділи та філії незалежно від форми власності та господарювання повинні за наявності вакансій у повному обсязі подавати інформацію про наявність вільних робочих місць (вакансій) центрам зайнятості за місцем їх реєстрації як платника страхових внесків.

Згідно відповіді Євпаторійського міського центру зайнятості №447 від 03.02.2012 року, наданій на запит суду, зазначено, що довідка Євпаторійського міського центру зайнятості №2450 від 05.10.11 року, на яку посилається позивач, була надана після проведення аналізу електронної бази даних служби зайнятості. Після проведення аналізу архіву звітів за формою 3-ПН на паперових носіях було виявлено, що Комунальне Підприємство «Трамвайне управління ім. І.О. Пятецького» у вказаний період надало 10 звітів.

Надання звітності в електронній формі здійснюється згідно з Порядком подання звітності в електронній формі, затвердженим наказом Держкомстату від 12.03.2009 року №17.

Так, Порядком подання звітності в електронній формі передбачено отримання страхувальником двох квитанцій про подання електронного звіту: квитанція про одержання звіту в електронній формі (перша квитанція) - електронний документ, що формується центром обробки електронних звітів або оператором та засвідчує факт і час одержання звіту в електронній формі; квитанція про приймання звіту в електронній формі (друга квитанція) - електронний документ, що формується центром обробки електронних звітів та засвідчує факт і час приймання (неприймання) звіту в електронній формі та внесення його даних до бази даних АЗ.

Відповідно до пункту 3.8. вказаного Порядку передбачено, що у разі не надання страхувальнику другої квитанції впродовж терміну, визначеного технічним регламентом центру обробки електронних звітів, або надання квитанції про доопрацювання електронного звіту, відповідний звіт вважається не прийнятим.

Судом першої інстанції встановлено, що незважаючи на те, що згідно архіву електронних документів, призначенням якого є централізоване збереження документів (звітів і квитанцій), квитанції про надання до Євпаторійського міського центру зайнятості Комунальним підприємством «Трамвайне управління ім. І.О. Пятецького» звітів за формою 3-ПН відсутні, отримання протягом 2010 року звітів на паперових носіях за формою 3-ПН (про наявність вакансій) Євпаторійським міським центром зайнятості підтверджується журналом вхідної кореспонденції (Т.2 а.с.59-78).

З урахуванням наведеного, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про те, що у 2010 році Комунальним підприємством «Трамвайне управління ім. І.О. Пятецького» надано 10 звітів, тобто протягом 10 місяців 2010 року відповідачем виконані усі зобов'язання стосовно надання до Євпаторійського міського центру зайнятості звітів про наявність вільних робочих місць (вакансій), тобто вжити вичерпані заходи щодо недопущення правопорушень.

Проте, на порушення вимог частини четвертої статті 20 «Про зайнятість населення» №803-XII від 01.03.1991 року, відповідачем замість 12 звітів формі 3-ПН «Звіт про наявність вакансій» надано до Євпаторійського міського центру зайнятості лише 10 звітів, а саме: звіт про наявність вакансій станом на 02.12.2010 року (Т.1 а.с.250-251); звіт про наявність вакансій станом на 09.11.2010 року (Т.1 а.с.252-253); звіт про наявність вакансій станом на 07.10.2010 року (Т.1 а.с.254-255); звіт про наявність вакансій станом на 08.09.2010 року (Т.1 а.с.256-257); звіт про наявність вакансій станом на 05.08.2010 року (Т.1 а.с.258-259); звіт про наявність вакансій станом на 06.07.2010 року (Т.1 а.с.260-261); звіт про наявність вакансій станом на 11.06.2010 року (Т.1 а.с.262-253); звіт про наявність вакансій станом на 06.05.2010 року (Т.1 а.с.264-265); звіт про наявність вакансій станом на 07.04.2010 року (Т.1 а.с.267); звіт про наявність вакансій станом на 03.03.2010 року (Т.1 а.с.266).

При цьому, матеріали справи не містять належних доказів того, що відповідачем у січні та лютому 2010 року надавались до Євпаторійського міського центру зайнятості вказані звіти за формою 3-ПН.

Частиною четвертою статті 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» визначено, що адміністративно-господарські санкції розраховуються та сплачуються підприємствами, установами, організаціями, у тому числі підприємствами, організаціями громадських організацій інвалідів, фізичними особами, зазначеними в частині першій цієї статті, самостійно в строк до 15 квітня року, наступного за роком, в якому відбулося порушення нормативу, встановленого частиною першою статті 19 цього Закону.

Аналогічні положення містяться й у пункті 2 Порядку сплати підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами, що використовують найману працю, суми адміністративно-господарських санкцій та пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №70 від 31.01.2007 року, відповідно до якого роботодавці сплачують суму адміністративно-господарських санкцій відділенням Фонду соціального захисту інвалідів (далі - відділення Фонду) за місцем їх державної реєстрації як юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців на рахунки, відкриті в органах Державного казначейства, до 15 квітня року, що настає за роком, в якому відбулося порушення нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів. Обчислення суми адміністративно-господарських санкцій проводиться роботодавцями самостійно згідно з порядком заповнення звіту про зайнятість і працевлаштування інвалідів, затвердженим Мінпраці за погодженням з Держкомстатом.

Таким чином, на відповідача покладено обов'язок до 15.04.2011 року самостійно визначити та сплатити адміністративно-господарську санкцію за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів.

На виконання ухвали Вищого адміністративного суду України від 16.07.2013 року судом першої інстанції перевірено обґрунтованість розрахунку суми адміністративно-господарських санкцій, які підлягають стягненню, та з урахуванням того, що відповідачем протягом березня - грудня 2010 року надавались звіти по формі №3-ПН, тобто, суб'єктом господарювання вжити вичерпні заходи щодо недопущення правопорушення у вказані періоди, та приймаючи до уваги те, що відповідачем не доведено надання звітності по формі 3-ПН «Звіт про наявність вакансій» за січень-лютий 2010 року, суд першої інстанції прийшов до висновку, що за 2 місяця 2010 року відповідач повинен сплатити адміністративно-господарську санкцію за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів у сумі 11444,50 грн. = (68667 (сума санкцій за 2010 рік) : 12 місяців) х 2 (місяця).

Судова колегія також погоджується з наведеними висновками суду першої інстанції.

Враховуючи усе вищенаведене у сукупності, судова колегія погоджується з висновком суду першої інстанції про часткове задоволення позовних вимог.

Правова оцінка, яку суд першої інстанції дав обставинам справи, не суперечить вимогам процесуального і матеріального права, а доводи апеляційної скарги щодо їх порушення є необґрунтованими.

Судове рішення є законним і обґрунтованим та не може бути скасовано з підстав, що наведені в апеляційній скарзі.

Все вищенаведене дає судовій колегії право для висновку, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а ухвала суду першої інстанції - без змін.

Керуючись частиною третьою статті 24, статтями 160, 167, частиною першою статті 195, статтею 196, пунктом 1 частини першої статті 198, статтею 200, пунктом 1 частини першої статті 205, статтями 206, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Кримського республіканського відділення Фонду соціального захисту інвалідів на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 23.08.2013 року у справі №801/7540/13-а - залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 23.08.2013 року у справі №801/7540/13-а - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення. Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України у порядку та в строки, встановлені статтею 212 Кодексу адміністративного судочинства України.

Головуючий суддя підпис С.О. Воробйова

Судді підпис Н.П.Горошко

підпис М.І. Кобаль

З оригіналом згідно

Суддя С.О. Воробйова

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.11.2013
Оприлюднено20.11.2013
Номер документу35321895
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/7540/13-а

Ухвала від 30.12.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Ухвала від 15.01.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Ухвала від 29.11.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Ухвала від 20.12.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Ухвала від 04.11.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Воробйова Світлана Олександрівна

Ухвала від 26.09.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Воробйова Світлана Олександрівна

Постанова від 23.08.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні