5.1.1
ПОСТАНОВА
Іменем України
12 листопада 2013 року Справа № 812/8843/13-а
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - Ковальової Т.І.,
при секретарі судового засідання - Ворошило О.Є.,
за участю :
представника позивача - Товариства з обмеженою відповідальністю "Сіті Трейд" -
Михальчук С.Г.
першого відповідача - державного реєстратора відділу державної реєстрації
юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського
міського управління юстиції - Попової Л.А.
другого відповідача - державного реєстратора відділу державної реєстрації
юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського
міського управління юстиції - Шаповалової Г.О.
представника третього відповідача - державної податкової інспекції в Артемівському
районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області -
Глейзер В.О.
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сіті Трейд" до державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції - Попової Людмили Анатоліївни, державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції - Шаповалової Г.О., державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області про визнання дій незаконними, зобов'язання вчинити певні дії, -
ВСТАНОВИВ:
22 жовтня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Сіті Трейд" до державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління - Попової Людмили Анатоліївни, державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління - Шаповалової Г.О., Державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області про визнання дій незаконними, зобов'язання вчинити певні дії.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 18 липня 2013 р., загальними зборами учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ТРЕЙД» прийнято рішення про припинення Товариства шляхом його ліквідації у добровільному порядку. Головою комісії з припинення Товариства призначено Ревякіна Юрія Олександровича.
На вказаних зборах було затверджено порядок проведення ліквідаційної процедури Товариства, який передбачає виявлення кредиторів Товариства протягом двох місяців з моменту опублікування державним реєстратором оголошення про припинення Товариства шляхом ліквідації у відповідному друкованому виданні.
18 липня 2013 р., відповідно до п.1 ст.34 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" від 15 травня 2003 року N 755- IV (далі - Закон №755), оригінал протоколу загальних зборів учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ТРЕЙД» було подано державному реєстратору Шаповаловій Г.О. для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення учасників юридичної особи щодо припинення юридичної особи. Цього ж дня, державний реєстратор Шаповалова Г.О. внесла до Єдиного державного реєстру запис про рішення учасників TOB "СІТІ ТРЕЙД" щодо припинення юридичної особи, але з помилкою, вказавши у розділі "Відомості про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог" кінцевий строк подачі заяв кредиторами 28.10.2013 р. замість 29.09.2013р., чим порушено право учасників TOB "СІТІ ТРЕЙД" самостійно визначати строк заявлення кредиторами своїх вимог, який, згідно з п. 5 ст. 105 Цивільного кодексу України, не може бути меншим 2-х місяців з дати публікації повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру про рішення учасників юридичної особи щодо припинення юридичної особи у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.
Повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру щодо прийняття рішення учасників TOB "СІТІ ТРЕЙД" про припинення було опубліковано у "Бюлетені державної реєстрації" № 255 (20) від 29.07.2013 року з тією ж помилкою, оскільки формується автоматично на підставі запису Єдиного державного реєстру внесеного державним реєстратором Шаповаловою Г.О.
19 липня 2013 р., листом № 29, TOB "СІТІ ТРЕЙД" повідомило Державну податкову інспекцію в Артемівському районі м. Луганська про прийняття рішення учасників TOB "СІТІ ТРЕЙД" про припинення товариства, з наданням копій відповідних документів (заява форма №8-ОПП, копія протоколу загальних зборів учасників TOB «СІТІ ТРЕЙД», копія опису документів що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, довідка форма №4-0ПП).
Починаючи з цього моменту і до спливу двох місяців з дати публікації повідомлення про рішення учасників юридичної особи щодо припинення юридичної, тобто до 29.09.2013 р., ДПІ в Артемівському районі м. Луганська не призначало і навіть не робило спроби провести позапланову перевірку TOB "СІТІ ТРЕЙД", як то передбачено статтею 36 Закону №755.
Свідоцтво платника ПДВ було анульовано 24.09.2013р. без будь яких зауважень з боку ДПІ в Артемівському районі м. Луганська, що можливо тільки за умови повної сплати суми податкових зобов'язань із податку на додану вартість, як то передбачено п.5.1. Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 07.11.2011 N 1394, та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 листопада 2011 р. за N 1369/20107, а повідомлення про анулювання свідоцтва від 27.09.2013р. № 3469/10/12-33-18-02 було отримано нами поштою за місцем реєстрації.
17 жовтня 2013р. державним реєстратором Поповою Л.А. надано голові комісії з припинення Повідомлення №16 про залишення документів без розгляду, на підставі надходження від органів доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України Повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, і воно не відкликане.
Дії Державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області та Попової Людмили Анатоліївни - державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції Луганської області відповідач вважає незаконними і безпідставними.
В період з моменту прийняття рішення учасниками Товариства про припинення його шляхом ліквідації (18.07.2013р.) і до закінчення строку заявлення кредиторами своїх вимог (29.09.2013р.), голова комісії з припинення TOB "СІТІ ТРЕЙД" постійно знаходився в орендованому приміщені за місцем реєстрації Товариства: 91021, Україна, Луганська обл., м. Луганськ, вул. Андрія Ліньова 98а, офіс 15.
ДПІ в Артемівському районі м. Луганська не надсилало повідомлення і не приходило для проведення позапланової перевірки за вказаною адресою.
TOB "СІТІ ТРЕЙД" не має жодного боргу із сплати податків і зборів, про що свідчить прийняття численних податкових декларацій, та анулювання свідоцтва платника ПДВ без жодних зауважень з боку ДПІ в Артемівському районі м. Луганська.
До прийняття рішення про ліквідацію, TOB "СІТІ ТРЕЙД" вело активну господарську діяльність, своєчасно та в повному обсязі сплачувало податки та збори, володіло нерухомим майном і мало в штаті до одинадцяти працівників.
За таких обставин ДПІ в Артемівському районі м. Луганська не мало жодних підстав та права заперечувати проти проведення державної реєстрації припинення TOB "СІТІ ТРЕЙД" в результаті його ліквідації, а тому Повідомлення про наявність заперечень є незаконним.
ТOB "СІТІ ТРЕЙД" своєчасно, в повному обсязі, та відповідно до діючого законодавства, виконало всі дії для припинення товариства в результаті його ліквідації за принципом мовчазної згоди.
Позивач просить суд визнати незаконними дії державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління - Попової Людмили Анатоліївни щодо залишення документів без розгляду та зобов'язання його провести державну реєстрацію припинення TOB "СІТІ ТРЕЙД";
- визнати незаконними дії державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління - Шаповалової Г.О. щодо внесення ним до Єдиного державного реєстру помилкового запису та зобов'язання його виправити помилку вказавши у розділі "Відомості про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог" кінцевий строк подачі заяв кредиторами 29.09.2013 р.
- визнати незаконними дії державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області, щодо направлення Повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення TOB "СІТІ ТРЕЙД" в результаті його ліквідації;
- визнати незаконним Повідомлення державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення TOB "СІТІ ТРЕЙД".
Представник позивача в судовому засіданні підтримав позовні вимоги, надав пояснення аналогічні викладеним в позові та просив суд задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Перший відповідач - державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління - Попова Людмила Анатоліївна в судовому засіданні заперечувала проти задоволення позовних вимог, зазначивши, що 15.10.2013 р. до державного реєстратора звернувся голова комісії з припинення TOB "СІТІ ТРЕЙД" Ревякін Юрій Олександрович з реєстраційною карткою ф.7 та довідкою архівної установи на проведення реєстраційної дії в ЄДР "Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті іі ліквідації".
В ЄДР зазначались повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації органами доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України надсилаються державному реєстраторові в електронній формі та на паперовому носії із зазначенням обґрунтованих обставин, які підтверджують проведення перевірки або неможливість її проведення, наявність грошових зобов'язань або заборгованості із сплати податків, зборів та/або єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування або наявність інших обставин, за яких юридичну особу не може бути припинено.
На підставі ч.8 п.10 ст. 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців» державним реєстратором було прийнято рішення про залишення документів без розгляду.
У задоволенні позовних вимог просила суд відмовити в повному обсязі.
Другий відповідач - державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління - Шаповалова Г.О. в судовому засіданні заперечувала проти задоволення позовних вимог, зазначивши, що 18.07.2013 року призначений загальними зборами TOB "СІТІ ТРЕЙД" головою комісії з припинення було надано протокол загальних зборів від 18.07.2013р. про припинення TOB "СІТІ ТРЕЙД" для внесення відповідного запису в ЄДР.
Під час внесення реєстраційної дії була допущена технічна помилка, а саме замість 29.09.2013р. помилково внесено 28.10.2013р.
Коли була встановлена помилка здійснено коригування дати розгляду вимог кредиторів.
На даний час дата вимог кредиторів згідно відомостей ЄДР є-29.09.2013 р., що підтверджується витягом з ЄДР № 17546016 від 11.11.2013р.
Враховуючи вищевикладене відповідач вважає позов необґрунтованим.
Просить суд відмовити у задоволені адміністративного позову TOB "СІТІ ТРЕЙД" в частині визнання незаконної дії «Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті ії ліквідації" у повному обсязі у зв'язку з необґрунтованістю.
Представник третього відповідача - Державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області заперечував проти задоволення позовних вимог зазначивши, що до ДПІ 19.07.2013р. від державного реєстратора по TOB «Сіті Трейд» код ЄДРПОУ 34988702 надійшли відомості типа 110 - «внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженою ними органу щодо припинення юридичної особи». TOB «Сіті Трейд» 19.07.2013 до ДПІ було надано заяву за Ф №8-ОПП «Заява про припинення платника податків».
13.08.2013 за № 2056/9/12-33-22-03 державному реєстратору було направлено Форму 25-ОПП «Повідомлення про неможливість проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи (припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням)».
25.09.2013 за № 1312332700164 ДПІ було направлено державному реєстратору повідомлення за Ф. № 27-ОПП.
Ненадання позивачем до ДПІ податкової звітності за 2013р. (Декларації з податку на прибуток підприємств) та бухгалтерської звітності за 2013р. ( Ліквідаційний баланс) унеможливило здійснення ДПІ перевірки у зв'язку з ліквідацією підприємства. Тому ДПІ надано заперечення проти проведення державної реєстрації припинення TOB «Сіті-Трейд» (Ф № 25-ОПП, 27-ОПП).
Позивачем вищевказана звітність надана до ДПІ 11.10.2013р., тобто після спливу строку заявлення кредиторами своїх вимог та після двох місяців з дати публікації повідомлення про рішення засновників щодо припинення юридичної особи.
З метою вручення наказу на проведення документальної позапланової виїзної перевірки на підставі п.п.78.1.7 п.78.1 ст.78 ПКУ, фахівцями ДПІ здійснено вихід за податковою адресою підприємства: м. Луганськ, вул. А. Ліньова, буд.98а,офіс 15.
За результатами виходу за податковою адресою TOB «Сіті-Трейд» було встановлено відсутність за зазначеною адресою посадових осіб (директора, головного бухгалтера) TOB «Сіті-Трейд», відсутні вивіски, реклами або інша інформація про підприємство. За даною адресою знаходиться ПАО «АТП-10955».
Згідно усного пояснення головного бухгалтера ПАО «АТП-10955», TOB «Сіті Трейд» орендувало приміщення у ПАО «АТП 10955» з 14.12.2012р. по 31.09.2013р. Договор оренди було розірвано на підставі листа TOB «Сіті-Трейд» (№37 від 30.0.92013р.) з 01.10.2013р. Тобто TOB «Сіті-Трейд» надано ліквідаційну звітність після зміни своєї фактичної адреси. У телефонному режимі бухгалтером TOB «Сіті-Трейд» було відмовлено у проведенні перевірки та не надано інформацію про фактичне місцезнаходження .
ДПІ в Артемівському районі було направлено запит до податкової міліції щодо розшуку платника податків - TOB «Сіті-Трейд».
На підставі вищевикладеного просить суд у задоволенні позову TOB «Сіті-Трейд» у частині визнання незаконними дій ДПІ щодо направлення Повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення TOB «Сіті-Трейд» в результаті його ліквідації, Повідомлення не чинним відмовити у повному обсязі.
Заслухавши пояснення представника позивача, першого відповідача, другого відповідача, представника третього відповідача, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст.69-72 КАС України, суд дійшов висновку про часткове задоволення позову з огляду на наступне.
Судом встановлено, що 18 липня 2013 р., загальними зборами учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ТРЕЙД», код ЄДРПОУ 34988702, місцезнаходження: 91021, Україна, Луганська обл., м. Луганськ, вул. А. Ліньова 98а, офіс 15, було прийнято рішення про припинення Товариства шляхом його ліквідації у добровільному порядку, у зв'язку з незадовільним станом надходження фінансових потоків від здійснення господарських операцій, складним становищем на відповідному ринку товарів та послуг. Головою комісії з припинення Товариства призначено Ревякіна Юрія Олександровича.
На вказаних зборах було затверджено, також, порядок проведення ліквідаційної процедури Товариства, який зокрема передбачає :
- виявлення кредиторів боржника та направлення їм відповідних листів з пропозицією заявити свої вимоги до Товариства протягом двох місяців з моменту опублікування державним реєстратором оголошення про припинення Товариства шляхом ліквідації у відповідному друкованому виданні (а.с.9,10).
18 липня 2013 року оригінал протоколу загальних зборів учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ТРЕЙД» було подано державному реєстратору Шаповаловій Г.О. для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення учасників юридичної особи щодо припинення юридичної особи.
18 липня 2013 року державним реєстратором Шаповаловою Г.О. внесено до Єдиного державного реєстру запис про рішення учасників TOB "СІТІ ТРЕЙД" щодо припинення юридичної особи, але з помилкою, вказавши у розділі "Відомості про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог" кінцевий строк подачі заяв кредиторами 28.10.2013 р.
Під час внесення реєстраційної дії була допущена технічна помилка, а саме замість 29.09.2013р. помилково внесено 28.10.2013р.
У зв'язку з вищенаведеним було здійснено коригування дати розгляду вимог кредиторів.
На даний час дата вимог кредиторів згідно відомостей ЄДР є-29.09.2013 р., що підтверджується витягом з ЄДР № 17546016 від 11.11.2013р. (а.с.42-46).
Повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру щодо прийняття рішення учасників TOB "СІТІ ТРЕЙД" про припинення було опубліковано у "Бюлетені державної реєстрації" № 255 (20) від 29.07.2013 року з датою зазначення кінцевого строку подачі заяв кредиторами 28.10.2013 р. (а.с.11,12).
19 липня 2013 року листом №29 TOB "СІТІ ТРЕЙД" повідомило Державну податкову інспекцію в Артемівському районі м. Луганська про прийняття рішення учасників TOB "СІТІ ТРЕЙД" про припинення товариства, з наданням наступних документів : заява форма №8-ОПП, копія протоколу загальних зборів учасників TOB «СІТІ ТРЕЙД», копія опису документів що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, довідка про взяття на облік платника податків, форма № 4-ОПП (а.с.13).
13.08.2013 за № 2056/9/12-33-22-03 ДПІ в Артемівському районі м. Луганська направило державному реєстратору Форму 25 - ОПП «Повідомлення про неможливість проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи (припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням)» (а.с.72,73).
24 вересня 2013 року листом № 35 TOB "СІТІ ТРЕЙД" звернулось до Державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська з проханням прийняти заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість форми № 3-ПДВ, свідоцтво № 200109388 про реєстрацію платника податку на додану вартість за формою (№ 2 - ПДВ) (а.с.14).
24 вересня 2013 року свідоцтво платника ПДВ TOB "СІТІ ТРЕЙД" було анульовано ДПІ в Артемівському районі м. Луганська, про що повідомлено позивача в листі від 27.09.2013 року № 3469/10/12-33-18-02 (а.с.15,16).
25.09.2013 за № 3395/9/1233/18-308 ДПІ в Артемівському районі м. Луганська було направлено державному реєстратору повідомлення за Ф. № 27-ОПП про наявність заперечень проти державної реєстрації припинення юридичної особи, у зв'язку з неподанням юридичною особою копії ліквідаційного балансу, передавального акта або розподільчого балансу, складеного комісією з припинення (ліквідатором) (а.с.70,71).
Як вбачається з актів звірки позивача з ДПІ в Артемівському районі м. Луганська за TOB "СІТІ ТРЕЙД" станом на 08.08.2013 року, 25.09.2013 року відсутній борг щодо сплати податків і зборів (а.с.31-39).
Позивачем до ДПІ в Артемівському районі м. Луганська 11.10.2013р. було надано податкову звітність за 2013 рік (декларації з податку на прибуток підприємств) та бухгалтерська звітність за 2013 рік (ліквідаційний баланс) (а.с.63-69).
Згідно довідки архівного відділу Луганської міської ради головою ліквідаційної комісії ТОВ «СІТІ ТРЕЙД» передані на збереження до архівного відділу документи з особового складу у кількості семи справ за 2007 - 2013 роки у зв'язку з його ліквідацією (а.с.6).
Для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті ліквідації» юридична особа ТОВ «СІТІ ТРЕЙД» 14.10.2013 року надала наступні документи : реєстраційну картку про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи, у зв'язку з ліквідацією; довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню (а.с.5-7).
17 жовтня 2013 року державним реєстратором юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції Луганської області Попової Л.А. винесено повідомлення, яке вручено того ж дня голові ліквідаційної комісії Товариства, про залишення документів без розгляду на підставі надходження від органів доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, і воно не відкликане, документи подані не в повному обсязі (а.с.8).
Повідомлення від 17 жовтня 2013 року державним реєстратором юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції Луганської області Поповою Л.А. винесено з підстав того, що в ЄДР зазначались повідомлення по наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації органами доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України надсилаються державному реєстраторові в електронній формі та на паперовому носії із зазначенням обґрунтованих обставин, які підтверджують проведення перевірки або неможливість її проведення, наявність грошових зобов'язань або заборгованості із сплати податків, зборів та/або єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування або наявність інших обставин, за яких юридичну особу не може бути припинено (а.с.49).
Між ПАТ «Луганське АТП 10955» та TOB «Сіті Трейд» 14.12.2012 року укладено договір оренди, відповідно до якого останній орендував приміщення за адресою м. Луганськ, вул. Линева, 98а у ПАТ «Луганське АТП 10955», строк дії договору з 14.12.2012р. по 14.11.2015р. Листом TOB «Сіті-Трейд» №37 від 30.09.2013р. звернулось з проханням до орендодавця розірвати договір оренди нерухомого майна № 40 від 14.12.2012 року з 01.10.2013 року, у зв'язку з добровільною ліквідацією підприємства (а.с.57-59).
ДПІ в Артемівському районі м. Луганська 06.11.2013 року на підставі п.п.78.1.7 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України, п.2 ст. 13 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» винесено наказ про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «СІТІ ТРЕЙД» код за ЄДРПОУ 34988702 за період з 01.10.2010 року по 06.11.2013 року. На підставі вказаного наказу видано направлення на проведення перевірки (а.с.52-56).
З метою вручення наказу на проведення документальної позапланової виїзної перевірки на підставі п.п.78.1.7 п.78.1 ст.78 ПКУ, фахівцями ДПІ здійснено вихід за податковою адресою підприємства: м. Луганськ, вул. А. Ліньова, буд.98а, офіс 15.
За результатами виходу за податковою адресою TOB «Сіті-Трейд» було встановлено відсутність за зазначеною адресою посадових осіб (директора, головного бухгалтера) TOB «Сіті-Трейд», відсутні вивіски, реклами, або інша інформація про підприємство (а.с.61).
ДПІ в Артемівському р-ні м. Луганська було направлено запит до податкової міліції щодо розшуку платника податків - TOB «Сіті-Трейд» (а.с.60,62).
У відповідності з Конституцією України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій, чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 17 КАС України передбачено, що в числі інших юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Відповідно до ч.1 ст.2 КАС України основним завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними управлінських функцій на основі законодавства, у тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.
Тому у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті ( вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано, обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії), безсторонньо (неупереджено), добросовісно, розсудливо, з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації, пропорційно, зокрема, з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія), з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення, своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців регулює Закон України «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб - підприємців».
Законом України «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб - підприємців» визначено, що державний реєстратор - посадова особа центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, яка відповідно до цього Закону від імені держави здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - Єдиний державний реєстр) - автоматизована система збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.
Відповідно до ч.1 ст.33 Закону № 755-IV юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням державних органів, прийнятим у випадках, передбачених законом.
Згідно з ч. 1 ст. 34 Закону № 755-IV для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення щодо припинення юридичної особи заявник повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові оригінал або нотаріально засвідчену копію рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи.
Відповідно до пп. 1-4 ст. 22 Закону № 755-IV від 15 травня 2003 року зокрема інформація про прийняття засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом рішення щодо припинення юридичної особи, підлягає обов'язковому опублікуванню в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.
Форма та зміст повідомлення щодо внесення відомостей до Єдиного державного реєстру встановлюються Міністерством юстиції України.
Підставою для опублікування повідомлень є внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру.
Повідомлення підлягають опублікуванню протягом десяти робочих днів з дня внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру.
Згідно зі ст. 35 Закону № 755-IV державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, без розгляду повинен у день надходження цих документів внести до Єдиного державного реєстру запис про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи та в той же день повідомити органи статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України відомості про внесення такого запису.
Повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру щодо прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи публікується у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.
Відомості про дату публікації повідомлення, яке містить інформацію про строк заявлення вимог кредиторів щодо юридичної особи, що припиняється, надаються органам доходів і зборів, Пенсійного фонду України не пізніше наступного дня з дати публікації такого повідомлення.
Суд вважає за необхідне зазначити, що державним реєстратором Шаповаловою Г.О. під час внесення реєстраційної дії до Єдиного державного реєстру, а саме запису про рішення учасників TOB "СІТІ ТРЕЙД" щодо припинення юридичної особи було допущено помилку - вказано у розділі "Відомості про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог" кінцевий строк подачі заяв кредиторами 28.10.2013 р., замість вірного 29.09.2013р.
Відповідачем було здійснено коригування дати розгляду вимог кредиторів та на даний час дата вимог кредиторів згідно відомостей ЄДР є 29.09.2013 р., що підтверджується витягом з ЄДР № 17546016 від 11.11.2013р. (а.с.42-46).
З огляду на вищенаведене суд не вбачає підстав для задоволення позовних вимог в частині визнання незаконними дій державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління - Шаповалової Г.О. щодо внесення до Єдиного державного реєстру помилкового запису та зобов'язання його виправити помилку вказавши у розділі "Відомості про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог" кінцевий строк подачі заяв кредиторами 29.09.2013 р., оскільки на момент розгляду спору помилку виправлено.
Стаття 36 Закону № 755-IV визначає порядок проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, у якій зокрема зазначено наступне.
Для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації голова ліквідаційної комісії, уповноважена ним особа або ліквідатор після закінчення процедури ліквідації, передбаченої законом, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові такі документи:
- заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи у зв'язку з ліквідацією;
- довідку відповідного органу доходів і зборів про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів;
- довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та страхових коштів до Пенсійного фонду України і фондів соціального страхування;
- довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.
У реєстраційній картці на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації голова ліквідаційної комісії, уповноважена ним особа або ліквідатор письмово зазначають та підтверджують своїм особистим підписом, що ними вчинено всі передбачені законодавством дії стосовно порядку припинення юридичної особи, включаючи завершення розрахунків з кредиторами (у тому числі із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування).
У разі якщо після закінчення процедури припинення, передбаченої законом, але не раніше закінчення строку заявлення кредиторами своїх вимог юридичній особі в установленому законом порядку органом доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України не надані довідки про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування або рішення про відмову в їх видачі, голова комісії з припинення або уповноважена ним особа не раніше ніж через десять робочих днів з дня закінчення такого строку набуває право на подання державному реєстраторові документів, передбачених частинами першою - третьою статті 36 цього Закону, за винятком зазначених довідок, для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації за принципом мовчазної згоди.
За наявності підстав, визначених абзацом першим цієї частини, державний реєстратор проводить державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації за принципом мовчазної згоди, про що вносить відповідний запис до Єдиного державного реєстру.
Органи доходів і зборів, Пенсійного фонду України під час проведення заходів щодо припинення юридичної особи надсилають в електронній формі та на паперовому носії державному реєстраторові протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи одне з таких повідомлень, що має бути засвідчено підписом відповідної посадової особи у встановленому порядку, а саме:
- повідомлення про початок проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи;
- повідомлення про неможливість проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи.
У разі надіслання державному реєстраторові повідомлення про неможливість проведення органами доходів і зборів, Пенсійного фонду України позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи, таке повідомлення не пізніше двох місяців з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи має бути замінено відповідним органом доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України повідомленням про проведення позапланової перевірки або про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
Повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації органами доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України надсилаються державному реєстраторові в електронній формі та на паперовому носії із зазначенням обґрунтованих обставин, які підтверджують проведення перевірки або неможливість її проведення, наявність грошових зобов'язань або заборгованості із сплати податків, зборів та/або єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування або наявність інших обставин, за яких юридичну особу не може бути припинено.
Органи доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України зобов'язані не пізніше десяти робочих днів з дати, коли вони дізналися про усунення обставин, які були підставою заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, відкликати повідомлення про наявність таких заперечень.
Зазначені повідомлення мають бути засвідчені підписом відповідної посадової особи у встановленому порядку.
Форми повідомлень, зазначених у цій частині, порядок їх заповнення та подання державному реєстраторові встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику та Пенсійним фондом України відповідно.
Дата надходження до державного реєстратора повідомлень органів доходів і зборів, Пенсійного фонду України вноситься до журналу обліку реєстраційних дій. Державний реєстратор залишає без розгляду документи, які подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, якщо:
- документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації;
- документи не відповідають вимогам, які встановлені частинами першою та другою статті 8 цього Закону;
- документи подані не у повному обсязі;
- документи подані раніше строку, встановленого абзацом першим частини першої цієї статті;
- в Єдиному державному реєстрі щодо юридичної особи, що припиняється, містяться відомості про те, що вона є учасником (власником) інших юридичних осіб та/або має не закриті відокремлені підрозділи;
- не скасовано реєстрацію всіх випусків акцій, якщо юридична особа, що припиняється, є акціонерним товариством;
- від органів доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України надійшло повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, і воно не відкликане;
- не зазначено та не підтверджено особистим підписом голови ліквідаційної комісії, ліквідатора або уповноваженої особи відомості, передбачені частиною другою цієї статті;
- стосовно юридичної особи відкрито виконавче провадження;
- стосовно юридичної особи відкрито провадження у справі про банкрутство юридичної особи.
Про залишення документів, які подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, без розгляду голові ліквідаційної комісії або уповноваженій ним особі не пізніше наступного робочого дня з дати їх надходження державним реєстратором видаються (надсилається поштовим відправленням) відповідне повідомлення із зазначенням підстав залишення документів без розгляду та документи, що подавалися для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, відповідно до опису.
Залишення документів, які подавалися для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, без розгляду не перешкоджає голові ліквідаційної комісії або уповноваженій ним особі повторному зверненню до державного реєстратора в загальному порядку після усунення причин, що були підставою для залишення цих документів без розгляду.
З аналізу вищенаведених нормативних актів, суд дійшов висновку, що позовні вимоги в частині визнання незаконними дії державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління - Попової Людмили Анатоліївни щодо залишення документів без розгляду та зобов'язання його провести державну реєстрацію припинення TOB "СІТІ ТРЕЙД", - не підлягають задоволенню, оскільки повідомлення про залишення документів без розгляду винесено на підставі надходження від органів доходів і зборів повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, і воно не відкликане.
Відповідно до Порядку обліку платників податків і зборів затвердженому Наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 року №1588 (далі - Порядок 1588) у зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): заяви за ф. N 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з пунктом 11.1 цього розділу; відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи (п. 11.2).
У разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими підпунктами 11.3.2 та 11.3.3 цього пункту) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі.
Призначається та розпочинається перевірка у такі строки: протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим, в інших випадках (п.11.3).
Рішення ДПІ в Артемівському районі м. Луганська щодо проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «СІТІ ТРЕЙД» код за ЄДРПОУ 34988702, а саме наказ про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «СІТІ ТРЕЙД» код за ЄДРПОУ 34988702 за період з 01.10.2010 року по 06.11.2013 року винесено лише 06.11.2013 року, тобто після спливу строку встановленого Порядком № 1588.
У разі припинення юридичної особи у разі її ліквідації за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу орган державної податкової служби зобов'язаний направити в електронній формі та на паперовому носії державному реєстраторові протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи зокрема повідомлення про неможливість проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи (припиненням підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням) за ф. N 25-ОПП.
Повідомлення за ф. N 25-ОПП повинно містити причини неможливості проведення позапланової документальної перевірки, якими можуть бути:
- відсутність за місцезнаходженням (місцем проживання) платника податків (голови комісії з припинення юридичної особи, ліквідаційної комісії, ліквідатора, інших осіб, залучених до припинення юридичної особи);
- не встановлення фактичного місцезнаходження (місця проживання) платника податків (голови комісії з припинення юридичної особи, ліквідаційної комісії, ліквідатора, інших осіб, залучених до припинення юридичної особи);
- не допуск органу державної податкової служби до проведення документальної позапланової перевірки платника податків (головою комісії з припинення юридичної особи, ліквідаційною комісією, ліквідатором, іншими особами, залученими до припинення юридичної особи);
- несвоєчасне надання або надання не у повному обсязі документів та (або) відомостей, а також відсутність ведення податкового та бухгалтерського обліку або відсутність первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, податкової звітності та інших документів, що пов'язані з обчисленням і сплатою платежів, контроль за справлянням яких здійснюють органи державної податкової служби;
- інші причини, за яких відповідно до законодавства не може бути проведена позапланова документальна перевірка (11.3.4.).
У разі направлення державному реєстратору повідомлення за ф. N 25-ОПП таке повідомлення не пізніше двох місяців з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи має бути замінено органом державної податкової служби повідомленням про проведення позапланової перевірки за ф. N 26-ОПП (додаток 18) або повідомленням про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи (підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця) за ф. N 27-ОПП (додаток 19) із зазначенням причин заперечень органу державної податкової служби щодо здійснення державної реєстрації припинення платника податків згідно з підпунктом 11.9.1 пункту 11.9 цього розділу (11.3.5).
Під час судового розгляду справи судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що 19 липня 2013 року листом №29 TOB "СІТІ ТРЕЙД" повідомило Державну податкову інспекцію в Артемівському районі м. Луганська про прийняття рішення учасників TOB "СІТІ ТРЕЙД" про припинення товариства, з наданням заяви форми №8-ОПП (а.с.13).
Окрім того, 19.07.2013 року до ДПІ в Артемівському районі м. Луганська від державного реєстратора надійшли відомості типа 110 - «внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ним органу щодо припинення юридичної особи» відносно TOB "СІТІ ТРЕЙД".
Повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру щодо прийняття рішення учасників TOB "СІТІ ТРЕЙД" про припинення було опубліковано у "Бюлетені державної реєстрації" № 255 (20) 29.07.2013 року.
13.08.2013 за № 2056/9/12-33-22-03 ДПІ в Артемівському районі м. Луганська направило державному реєстратору Форму 25 - ОПП «Повідомлення про неможливість проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи (припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням)» (а.с.72,73).
Суд встановив, що державна податкова інспекція була проінформована належним чином про прийняття рішення учасників TOB "СІТІ ТРЕЙД" про припинення товариства, проте не вчинила жодних дій у відповідності до Порядку - 1588, а саме, позапланова виїзна перевірка не була запланована та проведена органом державної податкової служби своєчасно.
Таким чином, ДПІ в Артемівському районі м. Луганська порушило строки направлення Повідомлення за ф. N 25-ОПП, оскільки Порядком № 1588 чітко визначено, що орган державної податкової служби зобов'язаний направити в електронній формі та на паперовому носії державному реєстраторові протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи зокрема повідомлення про неможливість проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи (припиненням підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням) за ф. N 25-ОПП.
Узагальнюючи вищевказане, повідомлення ДПІ в Артемівському районі м. Луганська форми 27-ОПП від 25.09.2013 за № 3395/9/1233/18-308 суд вбачає протиправним, оскільки таке повідомлення надсилається не пізніше двох місяців з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи лише у разі направлення державному реєстратору повідомлення за ф. N 25-ОПП.
Жодні заперечення зазначені в даному повідомленні не знайшли свого підтвердження в судовому засіданні, мають формальний характер.
Отже з аналізу вищенаведеного вбачається, що позовні вимоги в частині - визнання незаконними дій державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області, щодо направлення Повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення TOB "СІТІ ТРЕЙД" в результаті його ліквідації та визнання незаконним Повідомлення державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення TOB "СІТІ ТРЕЙД", - підлягають задоволенню.
З квитанції № 00627 від 22.10.2013 року вбачається, що позивачем за подачу адміністративного позову не майнового характеру було сплачено судовий збір у сумі 34,41 грн.
Відповідно до частини 3 ст. 94 КАС України, якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.
Отже, суд вважає за необхідне повернути позивачу судовий збір у сумі 11,47 грн. (одинадцять гривень 47 коп.).
Керуючись ст. ст. 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 87, 94, 99, 105, 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Сіті Трейд" до державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції - Попової Людмили Анатоліївни, державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції - Шаповалової Г.О., державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області про визнання дій незаконними, зобов'язання вчинити певні дії, - задовольнити частково.
Визнати незаконними дії державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області щодо направлення Повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення TOB "СІТІ ТРЕЙД" в результаті його ліквідації.
Визнати незаконним Повідомлення державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення TOB "СІТІ ТРЕЙД".
У задоволенні позовних вимог про :
- визнання незаконними дії державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції - Попової Людмили Анатоліївни щодо залишення документів без розгляду та зобов'язання його провести державну реєстрацію припинення TOB "СІТІ ТРЕЙД";
- визнання незаконними дії державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції - Шаповалової Г.О. щодо внесення ним до Єдиного державного реєстру помилкового запису та зобов'язання його виправити помилку вказавши у розділі "Відомості про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог" кінцевий строк подачі заяв кредиторами 29.09.2013 р., - відмовити за необґрунтованістю.
Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Сіті Трейд» судовий збір у сумі 11,47 грн. (одинадцять гривень 47 коп.).
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Повний текст постанови складено 18 листопада 2013 року.
Суддя Т.І. Ковальова
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.11.2013 |
Оприлюднено | 22.11.2013 |
Номер документу | 35328179 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Ковальова
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні