Головуючий у 1 інстанції - Ковальова Т.І.
Суддя-доповідач - Карпушова О.В.
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 лютого 2014 року справа №812/8843/13-а
Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Карпушової О.В., суддів: Василенко Л.А., Гімона М.М., секретар судового засідання: Білоцерковець Д.О., за участю сторін: представник позивача Михайльчук С.Г., розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2013 року в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сіті Трейд" до державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції - Попової Людмили Анатоліївни, державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції - Шаповалової Галини Олексіївни, державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області про визнання дій незаконними, зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В :
22.10.2013 р. Товариство з обмеженою відповідальністю "Сіті Трейд" звернулося до суду з позовом до державних реєстраторів відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління - Попової Л.А. та Шаповалової Г.О., Державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області про визнання дій незаконними, зобов'язання вчинити певні дії.
Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 12.11.2013 р. позовні вимоги задоволено частково: визнано незаконними дії державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області щодо направлення повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення TOB "СІТІ ТРЕЙД" в результаті його ліквідації; визнано незаконним повідомлення державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення TOB "СІТІ ТРЕЙД". У задоволенні решти позовних вимог відмовлено.
Суд першої інстанції виходив з того, що державним реєстратором відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління Шаповаловою Г.О було здійснено коригування дати розгляду вимог кредиторів, дата вимог кредиторів в ЄДР є вірною, отже, позовні вимоги в частині визнання незаконними дій даного державного реєстратора не підлягають задоволенню, оскільки помилку виправлено. Також не підлягають задоволенню позовні вимоги в частині визнання незаконними дії державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління - Попової Людмили Анатоліївни щодо залишення документів без розгляду, оскільки повідомлення про залишення документів без розгляду винесено на підставі повідомлення органів доходів і зборів про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації щодо припинення юридичної особи, яке не було відкликане.
Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції зазначив, що повідомлення ДПІ в Артемівському районі м. Луганська форми 27-ОПП від 25.09.2013 за №3395/9/1233/18-308, є протиправним, оскільки таке повідомлення надсилається не пізніше двох місяців з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи лише у разі направлення державному реєстратору повідомлення за ф. 25-ОПП, а жодні заперечення зазначені в даному повідомленні не знайшли свого підтвердження в судовому засіданні,і мають формальний характер.
Не погодившись з рішенням суду першої інстанції державною податковою інспекцією в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області подано апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову Луганського окружного адміністративного суду від 12.11.2013 року року, як таку, що прийнято з порушенням норм матеріального права, та прийняти нову постанову, якою відмовити у задоволені позовних вимог у повному обсязі.
Апеляційну скаргу обґрунтовано тим, що повідомлення за формою № 27-ОПП було направлено податковим органом до державного реєстратора 25.09.2013р., тобто у двомісячний строк з дати публікації про рішення засновників щодо припинення юридичної особи, що відповідає вимогам п.11.3.5 Порядку обліку платників податків і зборів, який затверджений наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011р. Крім того, апелянт зазначив, що позивач не надав документацію для проведення відповідачем перевірки, за юридичною адресою не знаходиться.
В судовому засіданні представник позивача заперечував проти задоволення апеляційної скарги. Інші сторони в судове засідання не з'явились, про час, дату та місце слухання справи повідомлялись належним чином.
Колегія суддів, заслухавши доповідь судді-доповідача, пояснення представника позивача, перевіривши матеріали справи, здійснюючи перегляд в межах доводів апеляційної скарги, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, з наступних підстав.
Судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що 18.07.2013 р. загальними зборами учасників ТОВ «СІТІ ТРЕЙД» було прийнято рішення про припинення Товариства шляхом його ліквідації у добровільному порядку (а.с.9-10). Цим же рішенням затверджено порядок ліквідації, зокрема, виявлення кредиторів боржника та направлення їм відповідних листів з пропозицією необхідно заявляти протягом двох місяців з моменту опублікування державним реєстратором оголошення про припинення Товариства.
В той же день, 18.07.2013 р. оригінал протоколу загальних зборів учасників ТОВ «СІТІ ТРЕЙД» був переданий державному реєстратору Шаповаловій Г.О. для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення учасників юридичної особи щодо припинення юридичної особи.
В той же день, 18.07.2013р. до Єдиного державного реєстру був внесений запис про рішення учасників TOB "СІТІ ТРЕЙД" щодо припинення юридичної особи, але з помилкою, а саме у розділі "Відомості про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог" кінцевий строк подачі заяв кредиторами державним реєстратором Шаповаловою Г.О. вказано - 28.10.2013 р.
В подальшому вказана помилка була виправлена державним реєстратором вже в ході слухання справи в суді першої інстанції, замість помилкової дати 28.10.2013р. внесена вірна дата 29.09.2013р., що підтверджено витягом в Єдиного державного реєстру (а.с.44).
29.07.2013р. у "Бюлетені державної реєстрації" № 255 (20) було опубліковано повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру щодо прийняття рішення учасників TOB "СІТІ ТРЕЙД" про припинення із зазначенням помилкового кінцевого строку подачі заяв кредиторами 28.10.2013 р. (а.с.11-12).
19.07.2013 р. TOB "СІТІ ТРЕЙД" листом №29 повідомило Державну податкову інспекцію в Артемівському районі м. Луганська про прийняття рішення учасників TOB "СІТІ ТРЕЙД" про припинення товариства, з наданням наступних документів : заява форма №8-ОПП, копія протоколу загальних зборів учасників TOB «СІТІ ТРЕЙД», копія опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, довідка про взяття на облік платника податків, форма № 4-ОПП (а.с.13).
ДПІ в Артемівському районі м. Луганська 13.08.2013р. за № 2053/9/12-33-22-03 направило державному реєстратору Форму 25 - ОПП «Повідомлення про неможливість проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи (припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням)» (а.с.72,73).
24.09.2013 року TOB "СІТІ ТРЕЙД" листом № 35 звернулось до Державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська з проханням прийняти заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість форми № 3-ПДВ, свідоцтво № 200109388 про реєстрацію платника податку на додану вартість за формою (№ 2 - ПДВ) (а.с.14). В той же день вказане свідоцтво було анульовано, про що повідомлено позивача листом від 27.09.2013 року № 3469/10/12-33-18-02 (а.с.15,16).
25.09.2013р. ДПІ в Артемівському районі м. Луганська направила державному реєстратору повідомлення за Ф. № 27-ОПП про наявність заперечень проти державної реєстрації припинення юридичної особи, у зв'язку з неподанням юридичною особою копії ліквідаційного балансу, передавального акта або розподільчого балансу, складеного комісією з припинення (ліквідатором) (а.с.70,71).
Вищенаведені обставини, встановлені судом першої інстанції, перевірені і знайшли своє підтвердження при апеляційному розгляді справи, і не є спірними.
Відповідно до ст. 195 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах доводів апеляційної скарги.
Стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З 01.01.2011 р. набрав чинності Податковий кодекс України, який регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів. їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.
З метою здійснення податкового контролю контролюючі органи мають право проводити перевірки та звірки відповідно до норм Податкового кодексу України.
Згідно п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20 ПК України податковий орган має право проводити перевірки платників податків (крім Національного банку України) в порядку, встановленому цим Кодексом.
Законом України «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб - підприємців» (надалі Закон № 755-IV регулює відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб - підприємців.
Відповідно до ч.1 ст.33 Закону № 755-IV юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням державних органів, прийнятим у випадках, передбачених законом.
Згідно з ч. 1 ст. 34 Закону № 755-IV, для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення щодо припинення юридичної особи заявник повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові оригінал або нотаріально засвідчену копію рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи.
Відповідно до пп. 1-4 ст. 22 Закону № 755-IV від 15 травня 2003 року, зокрема інформація про прийняття засновниками (учасниками) або уповноваженим ними органом рішення щодо припинення юридичної особи, підлягає обов'язковому опублікуванню в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.
Згідно зі ст. 35 Закону № 755-IV державний реєстратор за відсутності підстав для залишення документів, які подані для внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, без розгляду повинен у день надходження цих документів внести до Єдиного державного реєстру запис про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи та в той же день повідомити органи статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України відомості про внесення такого запису. Повідомлення про внесення запису до Єдиного державного реєстру щодо прийняття рішення засновників (учасників) юридичної особи, суду або уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи публікується у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації.
Стаття 36 Закону № 755-IV визначає порядок проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, у якій зокрема зазначено наступне. Для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації голова ліквідаційної комісії, уповноважена ним особа або ліквідатор після закінчення процедури ліквідації, передбаченої законом, але не раніше закінчення строку заявлення вимог кредиторами повинен подати (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстраторові такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи у зв'язку з ліквідацією; довідку відповідного органу доходів і зборів про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів; довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та страхових коштів до Пенсійного фонду України і фондів соціального страхування; довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню.
У реєстраційній картці на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації голова ліквідаційної комісії, уповноважена ним особа або ліквідатор письмово зазначають та підтверджують своїм особистим підписом, що ними вчинено всі передбачені законодавством дії стосовно порядку припинення юридичної особи, включаючи завершення розрахунків з кредиторами (у тому числі із сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування).
У разі, якщо після закінчення процедури припинення, передбаченої законом, але не раніше закінчення строку заявлення кредиторами своїх вимог юридичній особі в установленому законом порядку органом доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України не надані довідки про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів, єдиноговнеску на загальнообов'язковедержавне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування або рішення про відмову в їх видачі, голова комісії з припинення або уповноважена ним особа не раніше ніж через десять робочих днів з дня закінчення такого строку набуває право на подання державному реєстраторові документів, передбачених частинами першою-третьою статті 36цього Закону, за винятком зазначених довідок, для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації за принципом мовчазної згоди.
За наявності підстав, визначених абзацом першим цієї частини, державний реєстратор проводить державну реєстрацію припинення юридичної особи в результаті її ліквідації за принципом мовчазної згоди, про що вносить відповідний запис до Єдиного державного реєстру.
Органи доходів і зборів, Пенсійного фонду України під час проведення заходів щодо припинення юридичної особи надсилають в електронній формі та на паперовому носії державному реєстраторові протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи одне з таких повідомлень, що має бути засвідчено підписом відповідної посадової особи у встановленому порядку, а саме:- повідомлення про початок проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи; повідомлення про неможливість проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи.
У разі надіслання державному реєстраторові повідомлення про неможливість проведення органами доходів і зборів, Пенсійного фонду України позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи, таке повідомлення не пізніше двох місяців з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи має бути замінено відповідним органом доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України повідомленням про проведення позапланової перевірки або про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
Повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації органами доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України надсилаються державному реєстраторові в електронній формі та на паперовому носії із зазначенням обґрунтованих обставин, які підтверджують проведення перевірки або неможливість її проведення, наявність грошових зобов'язань або заборгованості із сплати податків, зборів та/або єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, страхових коштів до Пенсійного фонду України та фондів соціального страхування або наявність інших обставин, за яких юридичну особу не може бути припинено.
Органи доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України зобов'язані не пізніше десяти робочих днів з дати, коли вони дізналися про усунення обставин, які були підставою заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, відкликати повідомлення про наявність таких заперечень.
Державний реєстратор залишає без розгляду документи, які подані для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, якщо: документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації; документи не відповідають вимогам, які встановлені частинами першою та другою статті 8 цього Закону; документи подані не у повному обсязі;документи подані раніше строку, встановленого абзацом першим частини першої цієї статті; в Єдиному державному реєстрі щодо юридичної особи, що припиняється, містяться відомості про те, що вона є учасником (власником) інших юридичних осіб та/або має не закриті відокремлені підрозділи; не скасовано реєстрацію всіх випусків акцій, якщо юридична особа, що припиняється, є акціонерним товариством; від органів доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України надійшло повідомлення про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, і воно не відкликане; не зазначено та не підтверджено особистим підписом голови ліквідаційної комісії, ліквідатора або уповноваженої особи відомості, передбачені частиною другою цієї статті; стосовно юридичної особи відкрито виконавче провадження; стосовно юридичної особи відкрито провадження у справі про банкрутство юридичної особи.
Наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 року №1588 затверджено Порядок обліку платників податків і зборів (далі - Порядок 1588).
У зв'язку з припиненням платника податків органи державної податкової служби розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): заяви за ф. N 8-ОПП від платника
податків, поданої згідно з пунктом 11.1 цього розділу; відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи (п. 11.2).
У разі отримання документів згідно з пунктом 11.2 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, органом державної податкової служби приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими підпунктами 11.3.2 та 11.3.3 цього пункту) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі.
Призначається та розпочинається перевірка у такі строки: протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу; протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до органу державної податкової служби першим, в інших випадках (п.11.3).
У разі припинення юридичної особи у разі її ліквідації за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу орган державної податкової служби зобов'язаний направити в електронній формі та на паперовому носії державному реєстраторові протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи зокрема повідомлення про неможливість проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи (припиненням підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця за її рішенням) за ф. N 25-ОПП.
Повідомлення за ф. 25-ОПП повинно містити причини неможливості проведення позапланової документальної перевірки, якими можуть бути:
- відсутність за місцезнаходженням (місцем проживання) платника податків (голови комісії з припинення юридичної особи, ліквідаційної комісії, ліквідатора, інших осіб, залучених до припинення юридичної особи);
- невстановлення фактичного місцезнаходження (місця проживання) платника податків (голови комісії з припинення юридичної особи, ліквідаційної комісії, ліквідатора, інших осіб, залучених до припинення юридичної особи);
- не допуск органу державної податкової служби до проведення документальної позапланової перевірки платника податків (головою комісії з припинення юридичної особи, ліквідаційною комісією, ліквідатором, іншими особами, залученими до припинення юридичної особи);
- несвоєчасне надання або надання не у повному обсязі документів та (або) відомостей, а також відсутність ведення податкового та бухгалтерського обліку або відсутність первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, податкової звітності та інших документів, що пов'язані з обчисленням і сплатою платежів, контроль за справлянням яких здійснюють органи державної податкової служби;
- інші причини, за яких відповідно до законодавства не може бути проведена позапланова документальна перевірка (11.3.4.).
У разі направлення державному реєстратору повідомлення за ф. 25-ОПП таке повідомлення не пізніше двох місяців з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи має бути замінено органом державної податкової служби повідомленням про проведення позапланової перевірки за ф. 26-ОПП (додаток 18) або повідомленням про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи (підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця) за ф. 27-ОПП (додаток 19) із зазначенням причин заперечень органу державної податкової служби щодо здійснення державної реєстрації припинення платника податків згідно з підпунктом 11.9.1 пункту 11.9 цього розділу (11.3.5).
З матеріалів справи вбачається, що ДПІ в Артемівському районі м. Луганська рішення щодо проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ «СІТІ ТРЕЙД» винесено лише 06.11.2013 року, тобто після спливу строку встановленого Порядком № 1588.
Вказаний висновок апелянтом не спростовано. Суду не надано доказів того, що податковим органом до 06.11.2013р. приймались будь-які заходи, встановлені Порядком № 1588, що є порушенням норм чинного законодавства.
Колегія суддів зазначає, що Порядком № 1588 визначені чіткі, послідовні заходи податкового органу внаслідок отримання повідомлення про припинення юридичної особи. Повідомлення за формою 27-ОПП може прийматися тільки вжиття податковим органом визначених Порядком № 1588 заходів.
Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що позовні вимоги в частині визнання протиправними повідомлення 27-ОПП та дій податкового органу щодо направлення повідомлення 27-ОПП є обґрунтованими і підлягають задоволенню.
Стаття 71 КАС України передбачає, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Доводи апелянта не спростовують правильних висновків суду першої інстанції.
На підставі вищезазначеного, судова колегія вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив постанову з додержанням норм матеріального і процесуального права, тому підстав для скасування постанови не вбачається.
Повний текс ухвали виготовлено 07.02.2014 року.
Керуючись статтями 195, 196, 198, 200, 205, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
У Х В А Л И В :
Апеляційну скаргу державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2013 року, залишити без задоволення.
Постанову Луганського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2013 року в адміністративній справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Сіті Трейд" до державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції - Попової Людмили Анатоліївни, державного реєстратора відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної служби Луганського міського управління юстиції - Шаповалової Галини Олексіївни, державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська Головного управління Міндоходів у Луганській області про визнання дій незаконними, зобов'язання вчинити певні дії, залишити без змін.
Ухвалу суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня її складення в повному обсязі.
Колегія суддів: О.В. Карпушова
Л.А. Василенко
М.М. Гімон
Суд | Донецький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.02.2014 |
Оприлюднено | 11.02.2014 |
Номер документу | 37056223 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Карпушова О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні