Постанова
від 20.11.2013 по справі 803/2348/13-а
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

20 листопада 2013 року Справа № 803/2348/13-a

Волинський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді Сороки Ю.Ю.,

при секретарі судового засідання Шепталовій А.П.,

з участю представника позивача Кримчука В.С.,

представників відповідача Денісова С.П., Касьян О.Т.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Луцьку адміністративну справу за позовом Управління агропромислового розвитку Ковельської районної державної адміністрації до Державної фінансової інспекції у Волинській області про скасування п.2 листа-вимоги №820-13/611 від 27.08.2013 року,

ВСТАНОВИВ:

Управління агропромислового розвитку Ковельської районної державної адміністрації звернулося з позовом до Державної фінансової інспекції у Волинській області про скасування п.2 листа-вимоги №820-13/611 від 27.08.2013 року.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що 27.08.2013 року позивачем отримано лист-вимогу Ковельської об'єднаної державної фінансової інспекції у Волинській області №820-13/611 від 27.08.2013 року про усунення порушень законодавства з питань дотримання фінансово-бюджетної дисципліни, п.2 якої позивача зобов'язано вжити заходи щодо відшкодування до державного бюджету незаконно отриману сільськогосподарськими господарствами спеціальну бюджетну дотацію за поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності на загальну суму 1 113 421 гривень, у разі не повернення коштів у добровільному порядку, провести з господарствами претензійно-позовну роботу щодо повернення до державного бюджету коштів в сумі 1 113 421 гривень, в тому числі: СТзОВ «Заповіт» - 473 091 грн., СТзОВ імені Лесі Українки - 212 439 грн. та СТзОВ «Україна» - 427 891 грн.

Проте, позивач вважає пункт 2 вимоги Ковельської об'єднаної державної фінансової інспекції у Волинській області №820-13/611 від 27.08.2013 року таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства, а тому підлягає скасуванню, виходячи з наступного.

Пунктом 22 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку тваринництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №282 від 18.03.2009 року передбачено, що спеціальна бюджетна дотація за поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності надається сільськогосподарським підприємствам, які утримують на 1 січня поточного року корів м'ясних порід і типів, за умови ідентифікації та реєстрації всього поголів'я великої рогатої худоби.

Таким чином позивач вважає, що дотація повинна надаватися сільськогосподарським підприємствам, які утримують на 1 січня поточного року корів м'ясних порід і типів, за умови ідентифікації та реєстрації всього поголів'я великої рогатої худоби.

При цьому зазначає, що право на отримання та використання дотації обумовлене наявністю та збереженням поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності, а не загального поголів'я великої рогатої худоби.

Звертає увагу суду на те, що п.25 Порядку чітко визначено, що бюджетні кошти повертаються до державного бюджету лише у разі зменшення поголів'я на 1 січня наступного року порівняно з 1 січня поточного року.

Однак, враховуючи те, що станом на 01.01.2012 року у СТзОВ «Заповіт», СТзОВ ім. Л. Українки та СТзОВ «Україна» кількість корів м'ясного напрямку залишилася без змін, що підтверджено інвентаризаційними описами робочої худоби і продуктивних тварин, птиці та бджолосімей станом на 01.01.2012 року та звітами про рух худоби та птиці на фермах, а тому підстави для повернення коштів, отриманих як спеціальна бюджетна дотація за поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності, відсутні.

У зв'язку з чим, просить визнати незаконним та скасувати п.2 листа-вимоги Ковельської об'єднаної державної фінансової інспекції у Волинській області №820-13/611 від 27.08.2013 року.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав з підстав викладених у позовній заяві та просив їх задовольнити.

Представники відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнали. В поданих до суду письмових запереченнях акцентували увагу суду на тому, що в ході проведених зустрічних перевірок СТзОВ «Заповіт», СТзОВ імені Лесі Українки та СТзОВ «Україна» встановлено факт не ідентифікованого та не зареєстрованого в установленому порядку поголів'я великої рогатої худоби, а саме телят 2010 року народження.

При цьому, на думку представників відповідача, п.22 Порядку передбачено, що спеціальна бюджетна дотація корів м'ясного напряму продуктивності надається сільськогосподарським підприємствам, які утримують на 1 січня поточного року корів м'ясних порід і типів лише за умови ідентифікації та реєстрації всього поголів'я великої рогатої худоби.

В результаті чого, СТзОВ «Заповіт», СТзОВ імені Лесі Українки та СТзОВ «Україна» при наявності не ідентифікованого та не зареєстрованого всього наявного поголів'я великої рогатої худоби, яке утримувалося в господарствах станом на 01.01.2011 року, в порушення вимог п.22 Порядку за рахунок коштів загального фонду державного бюджету незаконно отримали дотацію за поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності на суму, а саме: СТзОВ «Заповіт» - 473 091 грн., СТзОВ ім. Лесі Українки - 212 439 грн. та СТзОВ «Україна» - 427 891 грн., а всього на загальну суму 1 113 421 гривень.

На підставі вищевикладеного, представники відповідача вважають п.2 вимоги Ковельської об'єднаної державної фінансової інспекції у Волинській області №820-13/611 від 27.08.2013 року таким, що відповідає вимогам чинного законодавства, а тому просять відмовити в задоволені позовних вимог позивача повністю.

Заслухавши пояснення представника позивача та представників відповідача, дослідивши наявні у матеріалах справи письмові докази, судом встановлено наступне.

Судом встановлено, що з 27.05.2013 року по 09.08.2013 року Ковельською об'єднаною державною фінансовою інспекцією у Волинській області відповідно до п.5.1.5.1 Плану контрольно-ревізійної роботи Державної фінансової інспекції у Волинській області на ІІ квартал 2013 року, на підставі направлень на проведення ревізії №42 від 27.05.2013 року та №56 від 25.06.2013 року, проведено планову ревізію фінансово-господарської діяльності Управління агропромислового розвитку Ковельської районної державної адміністрації за період з 01.01.2010 року по 01.05.2013 року, за результатами якої складено акт ревізії фінансово-господарської діяльності Управління агропромислового розвитку Ковельської РДА за період з 01.01.2010 року по 01.05.2013 року №820-13/07 від 09.08.2013 року.

В ході проведеної перевірки встановлено, що за результатами проведених зустрічних звірок в СТзОВ «Заповіт», СТзОВ ім. Лесі Українки та СТзОВ «Україна» шляхом порівняння наявного поголів'я великої рогатої худоби, яка рахувалась за даними бухгалтерського обліку, а саме: Звіту про рух худоби та птиці на фермі за грудень 2010 року (форма №102), Звіту про стан тваринництва (Форми №24 річна) станом на 01.01.2011 року, інвентаризаційних описів великої рогатої худоби станом на 01.01.2011 року із даними наявного поголів'я згідно Додатку до витягу з реєстру тварин, виданих ДП «Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин», у наявності у вищевказаних господарствах встановлено не ідентифіковане та не зареєстроване в установленому порядку поголів'я великої рогатої худоби, зокрема телят 2010 року народження відповідно в кількості 226 голів, 243 голови та 94 голови, тоді як за даними витягу з реєстру тварин, які надані на розгляд комісії, загальне поголів'я великої рогатої худоби в СТзОВ «Заповіт», СТзОВ ім. Лесі Українки та СТзОВ «Україна» станом на 01.01.2011 року зареєстровано та ідентифіковано відповідно на 236 голів, 243 голови та 265 голів більше в порівнянні із даними Звіту про стан тваринництва станом на 01.01.2011 року, що пояснюється не своєчасним проведенням змін ДП «Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин» в поголів'ї великої рогатої худоби в частині їх вибуття з господарства.

Відповідно до п.3.6 Положення про ідентифікацію і реєстрацію великої рогатої худоби, затвердженого наказом Міністерства аграрної політики України від 17.09.2003 року №342 кожна тварина, що народилася в господарстві, повинна бути ідентифікована двома бирками не пізніше семи днів від моменту її народження, але раніше, ніж тварина залишить господарство.

Пунктом 22 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку тваринництва передбачено, що спеціальна бюджетна дотація корів м'ясного напряму продуктивності надається сільськогосподарським підприємствам, які утримують на 1 січня поточного року корів м'ясних порід і типів, за умови ідентифікації та реєстрації всього поголів'я великої рогатої худоби.

При встановлені факту не ідентифікованого та не зареєстрованого в установленому порядку поголів'я великої рогатої худоби СТзОВ «Заповіт», СТзОВ імені Лесі Українки та СТзОВ «Україна» в порушення вимог п.22 Порядку було подано на розгляд комісії Управління АПК Ковельської райдержадміністрації пакет документів для отримання спеціальної бюджетної дотації за поголів'я корів м'ясного напряму, за результатами розгляду яких відповідно до протоколів засідання комісії з питань надання спеціальної бюджетної дотації в галузі тваринництва №2 від 12.10.2011 року, №3 від 27.10.2011 року, №4 від 06.12.2011 року СТзОВ «Заповіт», СТзОВ ім. Лесі Українки та СТзОВ «Україна» включено до реєстру сільськогосподарських підприємств, які мають право на отримання спеціальної дотації за поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності та відповідно до платіжних доручень проведено перерахування коштів дотації за поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності на рахунки вказаних господарств, а саме: СТзОВ «Заповіт» - 473 091 грн., СТзОВ ім. Лесі Українки - 212 439 грн. та СТзОВ «Україна» - 427 891 грн., а всього на загальну суму 1 113 421 гривень.

Внаслідок чого, СТзОВ «Заповіт», СТзОВ імені Лесі Українки та СТзОВ «Україна» при наявності не ідентифікованого та не зареєстрованого всього наявного поголів'я великої рогатої худоби, яке утримувалося в господарствах станом на 01.01.2011 року, в порушення вимог п.22 Порядку за рахунок коштів загального фонду державного бюджету незаконно отримали дотацію за поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності на суму, а саме: СТзОВ «Заповіт» - 473 091 грн., СТзОВ ім. Лесі Українки - 212 439 грн. та СТзОВ «Україна» - 427 891 грн., а всього на загальну суму 1 113 421 гривень.

На підставі акту ревізії №820-13/07 від 09.08.2013 року Ковельською об'єднаною державною фінансовою інспекцією у Волинській області винесена вимога №820-13/611 від 27.08.2013 року, пунктом 2 якої зобов'язано Управління агропромислового розвитку Ковельської районної державної адміністрації вжити заходи щодо відшкодування до державного бюджету незаконно отриману сільськогосподарськими господарствами спеціальну бюджетну дотацію за поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності на загальну суму 1 113 421 гривень, у разі не повернення коштів у добровільному порядку, провести з господарствами претензійно-позовну роботу щодо повернення до державного бюджету коштів в сумі 1 113 421 гривень, в тому числі: СТзОВ «Заповіт» - 473 091 грн., СТзОВ імені Лесі Українки - 212 439 грн. та СТзОВ «Україна» - 427 891 грн.

Однак, з урахуванням встановлених обставин, суд вважає пункт 2 вимоги №820-13/611 від 27.08.2013 року незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне.

Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку тваринництва, затверджений постановою Кабінету Міністрів України №282 від 18.03.2009 року (далі - Порядок) визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті Міністерством аграрної політики та продовольства за програмою "Бюджетна тваринницька дотація та державна підтримка виробництва продукції рослинництва".

Пунктом 3 Порядку визначено, що бюджетні кошти спрямовуються для надання сільськогосподарським підприємствам, фермерським господарствам, навчально- і науково-дослідним господарствам аграрних вищих навчальних закладів (у тому числі їх структурним підрозділам, що провадять діяльність з виробництва продукції тваринництва), незалежно від організаційно-правової форми господарювання і форми власності (далі-сільськогосподарські підприємства), крім тих, які збанкрутіли, проти яких порушено справу про банкрутство, які перебувають в стадії ліквідації, та фізичним особам бюджетної та спеціальної бюджетної дотації, зокрема за поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності.

Відповідно до п.4 Порядку рішення про надання сільськогосподарським підприємствам та фізичним особам бюджетної тваринницької дотації приймається на рівні управлінь агропромислового розвитку райдержадміністрацій на підставі поданих сільськогосподарськими підприємствами та фізичними особами документів, які дають право на її отримання.

Згідно п.25 Порядку для прийняття рішення щодо надання спеціальної бюджетної дотації за поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності управління агропромислового розвитку районних і управління промисловості та агропромислового розвитку Севастопольської міської держадміністрацій утворюють комісії, до складу яких включаються представники зазначених органів, районних органів державної статистики, фінансових органів, територіальних органів Держфінінспекції і ДПС.

З матеріалів справи вбачається, що відповідно до протоколів засідання комісії з питань надання спеціальної бюджетної дотації в галузі тваринництва №2 від 12.10.2011 року, №3 від 27.10.2011 року, №4 від 06.12.2011 року відповідно СТзОВ «Заповіт», СТзОВ ім. Лесі Українки та СТзОВ «Україна» включено до реєстру сільськогосподарських підприємств, які мають право на отримання спеціальної дотації за поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності та відповідно до платіжних доручень проведено перерахування коштів дотації за поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності на рахунки вказаних господарств, а саме: СТзОВ «Заповіт» - 473 091 грн., СТзОВ ім. Лесі Українки - 212 439 грн. та СТзОВ «Україна» - 427 891 грн.

Відповідно до п.22 Порядку спеціальна бюджетна дотація за поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності надається сільськогосподарським підприємствам, які утримують на 1 січня поточного року корів м'ясних порід і типів, за умови ідентифікації та реєстрації всього поголів'я великої рогатої худоби.

Поряд з тим, п.25 Порядку визначено, що бюджетні кошти повертаються до державного бюджету у разі зменшення поголів'я на 1 січня наступного року порівняно з 1 січня поточного року.

Таким чином, спеціальна бюджетна дотація надається саме за утримання сільськогосподарським підприємством корів м'ясних порід і типів, а саме право на отримання та використання дотацій обумовлено наявністю та збереженням поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності.

Як вбачається з матеріалів справи та не заперечується представниками відповідача в судовому засіданні, довідкою зустрічної звірки №820-13/28 від 06.06.2013 року з метою документального підтвердження виду, обсягу та достовірності поданих до Управління агропромислового розвитку Ковельської райдержадміністрації документів, необхідних для одержання бюджетних коштів в сільськогосподарському товаристві з обмеженою відповідальністю «Заповіт» за період з 01.01.2010 року по 01.05.2013 року встановлено, що відповідно до Звіту про стан тваринництва (форма 24 річна) за 2010 рік станом на 01.01.2011 рахувалося 1 551 голова великої рогатої худоби, із якої 314 голів - корови м'ясного напряму. Кількість голів великої рогатої худоби, в тому числі корів м'ясного напрямку, підтверджено інвентаризаційними описами робочої худоби і продуктивних тварин, птиці та бджолосімей станом на 01 січня 2011 року. Відповідно до звіту про стан тваринництва (форма 24 річна) за 2011 рік станом на 01.01.2012 року в СТзОВ «Заповіт» загальне поголів'я великої рогатої худоби зменшилося на 176 голів і становило 1 375 голів. Кількість корів м'ясного напряму залишилося без змін і станом на 01.01.2012 рахувалося 314 голів, що підтверджено інвентаризаційними описами робочої худоби і продуктивних тварин, птиці та бджолосімей станом на 01 січня 2012 року та звітами про рух худоби та птиці на фермі (форма №102). (а.с.55-61)

Згідно довідки зустрічної звірки №820-13/29 від 11.06.2013 року з метою документального підтвердження виду, обсягу та достовірності поданих до Управління агропромислового розвитку Ковельської райдержадміністрації документів, необхідних для одержання бюджетних коштів в сільськогосподарському товаристві з обмеженою відповідальністю імені Лесі Українки за період з 01.01.2010 року по 01.05.2013 року встановлено, що відповідно до звіту про стан тваринництва (форма 24 річна) за 2010 рік станом на 01.01.2011 року рахувалося 1 260 голів великої рогатої худоби із якої 141 голова - корови м'ясного напряму. Кількість корів м'ясного напряму, підтверджено інвентаризаційними описами робочої худоби і продуктивних тварин, птиці та бджолосімей станом на 01 січня 2011 року та звітами про рух худоби та птиці на фермі за січень-грудень 2010 року. Відповідно до звіту про стан тваринництва (форма 24 річна) за 2011 рік станом на 01.01.2012 року в СТзОВ імені Лесі Українки загальне поголів'я великої рогатої худоби зменшилося на 69 голів і становило 1 191 голова. Кількість корів м'ясного напряму залишилося без змін і станом на 01.01.2012 року рахувалося 141 корова, що підтверджено інвентаризаційними описами робочої худоби і продуктивних тварин, птиці та бджолосімей станом на 01 січня 2012 року та звітами про рух худоби та птиці на фермі за січень-грудень 2011 року (форма №102). (а.с.107-114)

Відповідно до довідки зустрічної звірки №820-13/31 від 14.06.2013 року з метою документального підтвердження виду, обсягу та достовірності поданих до Управління агропромислового розвитку Ковельської райдержадміністрації документів, необхідних для одержання бюджетних коштів в сільськогосподарському товаристві з обмеженою відповідальністю «Україна» за період з 01.01.2010 року по 01.05.2013 року встановлено, що відповідно до Звіту про стан тваринництва (форма 24 річна) за 2010 рік станом на 01.01.2011 року рахувалося 1 706 голів великої рогатої худоби із якої 284 голови - корови м'ясного напряму. Кількість голів великої рогатої худоби, в тому числі корів м'ясного напрямку, підтверджено інвентаризаційними описами робочої худоби і продуктивних тварин, птиці та бджолосімей станом на 01 січня 2011 року. Відповідно до звіту про стан тваринництва (форма 24 річна) за 2011 рік станом на 01.01.2012 року в СТзОВ «Україна» загальне поголів'я великої рогатої худоби збільшилося на 48 голів і становило 1 754 голови. Кількість корів м'ясного напряму залишилося без змін і станом на 01.01.2012 року рахувалося 284 голови, що підтверджено інвентаризаційними описами робочої худоби і продуктивних тварин, птиці та бджолосімей станом на 01 січня 2012 року та звітами про рух худоби та птиці на фермі (форма №102). (а.с.149-154)

З вищевикладеного вбачається, що кількість корів м'ясного напряму в СТзОВ «Заповіт», СТзОВ ім. Лесі Українки та СТзОВ «Україна» залишилася без змін і станом на 01.01.2012 рахувалося 314, 141 та 284 голови відповідно, що підтверджено наявними в матеріалах справи інвентаризаційними описами робочої худоби і продуктивних тварин, птиці та бджолосімей станом на 01 січня 2012 року та звітами про рух худоби та птиці на фермах.

У зв'язку з чим, суд дійшов висновку, що сільськогосподарськими товариствами дотримано умови, а саме, щодо наявності та збереження поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності, які дають право вищевказаним господарствам на отримання та використання спеціальної бюджетної дотації.

Суд не приймає до уваги посилання представників відповідача в судовому засіданні на те, що наявність у сільськогосподарських товариств не ідентифікованого та не зареєстрованого всього наявного поголів'я великої рогатої худоби, свідчить про незаконність отримання дотаційних коштів, оскільки даний вид спеціальної дотації надається господарствам за поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності, а тому повернення коштів, отриманих як дотація, передбачено лише у разі зменшення кількості поголів'я на 1 січня наступного року порівняно з 1 січня поточного року, чого в даному випадку судом встановлено не було.

Враховуючи викладене, суд вважає пункт 2 вимоги Ковельської об'єднаної державної фінансової інспекції у Волинській області №820-13/611 від 27.08.2013 року, яким зобов'язано позивача вжити заходи щодо відшкодування до державного бюджету незаконно отриману сільськогосподарськими господарствами спеціальну бюджетну дотацію за поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності на загальну суму 1 113 421 гривень, у разі не повернення коштів у добровільному порядку, провести з господарствами претензійно-позовну роботу щодо повернення до державного бюджету коштів в сумі 1 113 421 гривень, в тому числі: СТзОВ «Заповіт» - 473 091 грн., СТзОВ імені Лесі Українки - 212 439 грн. та СТзОВ «Україна» - 427 891 грн. незаконним та таким, що підлягає скасуванню.

Відповідно до ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Всупереч наведеним вимогам, Державною фінансовою інспекцією у Волинській області як суб'єктом владних повноважень не надано суду достатніх і беззаперечних доказів в обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються його заперечення, і не доведено правомірності прийнятого п.2 вимоги Ковельської об'єднаної державної фінансової інспекції у Волинській області №820-13/611 від 27.08.2013 року.

Таким чином, позовні вимоги Управління агропромислового розвитку Ковельської районної державної адміністрації щодо скасування п.2 вимоги Ковельської об'єднаної державної фінансової інспекції у Волинській області №820-13/611 від 27.08.2013 року, яким позивача зобов'язано вжити заходи щодо відшкодування до державного бюджету незаконно отриману сільськогосподарськими господарствами спеціальну бюджетну дотацію за поголів'я корів м'ясного напряму продуктивності на загальну суму 1 113 421 гривень, у разі не повернення коштів у добровільному порядку, провести з господарствами претензійно-позовну роботу щодо повернення до державного бюджету коштів в сумі 1 113 421 гривень, в тому числі: СТзОВ «Заповіт» - 473 091 грн., СТзОВ імені Лесі Українки - 212 439 грн. та СТзОВ «Україна» - 427 891 грн. підлягають до задоволення.

Відповідно до частини 1 статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

З урахуванням частини 1 статті 94 КАС України суд присуджує на користь позивача з Державного бюджету України 68 гривень 82 копійки сплаченого судового збору, підтверджених квитанцією про сплату судового збору №79/122 від 08.11.2013 року.

Керуючись частиною 3 статті 160, статтями 162, 163 КАС України, на підставі Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку тваринництва, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати пункт 2 вимоги Державної фінансової інспекції у Волинській області №820-13/611 від 27.08.2013 року.

Присудити з Державного бюджету України на користь Управління агропромислового розвитку Ковельської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 00730262, Волинська область, місто Ковель, вул. Грушевського, 1) документально підтверджені витрати по сплаті судового збору в розмірі 68 гривень 82 копійки.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови, повний текст якої буде виготовлено 25 листопада 2013 року. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Ю.Ю. Сорока

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.11.2013
Оприлюднено27.11.2013
Номер документу35471481
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —803/2348/13-а

Ухвала від 01.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Гончар Л.Я.

Ухвала від 08.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Гончар Л.Я.

Ухвала від 22.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Гончар Л.Я.

Постанова від 24.09.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 11.11.2013

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Сорока Юрій Юрійович

Ухвала від 02.12.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Цуркан М.І.

Постанова від 20.11.2013

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Сорока Юрій Юрійович

Ухвала від 25.11.2013

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Сорока Юрій Юрійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні