Постанова
від 15.11.2013 по справі 813/6790/13-а
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

15 листопада 2013 року м. Львів № 813/6790/13-а

09 год. 46 хв.

Львівський окружний адміністративний суд у складі судді Клименко О.М. за участю секретаря судового засідання Надич М.О. та сторін і інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник Рісна Ю.Б.;

відповідача: представник Павлюк Б.З.;

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» до Буської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Львівській області про скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Дочірнє підприємство «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі - ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України») звернулось до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до Державної податкової інспекції у Бродівському районі Львівської області Державної податкової служби (ДПІ у Бродівському районі), яку в порядку ст. 55 Кодексу адміністративного судочинства України замінено правонаступником - Буську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Львівській області (далі - Буська ОДПІ) про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №848/17-00 від 20.06.2013 року.

В обґрунтування позовних вимог представник позивача зазначає, що оскаржуване рішення прийнято на підставі акта перевірки №70/22-0018/26231292 від 06.06.2013 року, у якому податковий орган зазначив про несвоєчасне перерахування Філією «Бродівська ДЕД» ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» податку з доходів фізичних осіб. Згідно висновків вищевказаного акта податковим органом встановлено порушення: пп. 168.1.2., пп. 168.1.5. п. 168.1 ст. 168 Податкового кодексу України (далі - ПК України) та застосовано до ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» штрафні санкції за несвоєчасне перерахування податку з доходів фізичних осіб у розмірі 25 % від суми податкового зобов'язання, сплату якого проведено несвоєчасно на підставі п. 127.1. ст. 127 ПК України. Позивач зазначив про те, що, як вбачається з спірного податкового повідомлення-рішення, відповідачем застосовано штраф у розмірі 25 % згідно п. 127.1 ст. 127 ПК України, в той час, як актом перевірки встановлено порушення у вигляді несвоєчасного перерахування податку на доходи фізичних осіб, відповідальність за яке визначена п. 126.1 ст. 126 ПК України. Податковим органом не встановлено жодних порушень правильності нарахування та/або утримання ПДФО, а також не встановлено фактів сплати ПДФО після виплати заробітної плати працівникам, а тому у податкового органу відсутні підстави для застосування до ДП «Львівський облавтодор» відповідальності у вигляді штрафу у розмірі 25 % від суми несвоєчасно сплачених узгоджених податкових зобов'язань з ПДФО на підставі статті 127 ПК України, а тому прийняте на основі таких висновків податкове повідомлення-рішення є протиправним і підлягає скасуванню. Представник позивача позовні вимоги підтримав повністю, просив позов задовольнити.

Відповідач позов заперечив з підстав, викладених у письмових запереченнях на позовну заяву від 29.10.2013 року, в яких зазначено, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення прийнято на підставі акта №70/22-0018/26231292 від 06.06.2013 року «Про результати планової виїзної перевірки Філії «Бродівська ДЕД» Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», код ЄДРПОУ 26231292 з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2012р. по 31.12.2012р., валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2012р. по 31.12.2012р.».

Даною перевіркою встановлено порушення пп. 168.1.2, пп. 168.1.5 п. 168.1 ст. 168, абз.(а,ґ) п. 176.2 ст. 176 ПК України в частині несвоєчасної сплати податку на доходи фізичних осіб в 2012р. на загальну суму 91998,68 грн., а саме: в липні 2012р. - 24150,56 грн. (ПДФО, нарахований за травень 2012р.), в серпні 2012р. - 14832,49 грн. (ПДФО, нарахований за червень 2012р.), в вересні 2012р. - 15018,39 грн. (ПДФО, нарахований за липень 2012р.), в грудні 2012р. - 37997,24 грн. (ПДФО, нарахований за вересень 2012р.в сумі 14042,26 грн. та за жовтень 2012р. у сумі 23954,98 грн.). Саме з цих мотивів податковий орган прийняв оскаржуване податкове повідомлення-рішення про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб за штрафними (фінансовими) санкціями 22999,67 грн., всього на суму 22999,67 грн., і на думку відповідача підстав для його скасування немає, просив у задоволенні позову відмовити повністю

Суд заслухав пояснення представника позивача та представника відповідача, дослідив долучені до матеріалів справи письмові докази, оцінив їх в сукупності і встановив наступні фактичні обставини справи та відповідні їм правовідносини:

Відповідно до статті 1 Положення Філії «Бродівська ДЕД» Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», затвердженого Наказом ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» від 12.06.2002 року №5, Філія «Бродівська ДЕД» ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» є відособленим структурним підрозділом ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та не є юридичною особою.

Судом встановлено, що ДПІ у Бродівському районі проведено планову виїзну перевірку Філії «Бродівська ДЕД» Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», код ЄДРПОУ 26231292 з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.01.2012р. по 31.12.2012р., валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2012р. по 31.12.2012р., за наслідками якої складено акт №70/22-0018/26231292 від 06.06.2013 року (далі - акт перевірки від 06.06.2013 року).

Проведеною плановою документальною перевіркою Філії «Бродівська ДЕД» ДП «Львівський облавтодор» помилок в обчисленні податку на доходи фізичних осіб за період з 01.01.2012р. по 31.12.2012р. не встановлено.

За наслідками перевірки повноти і своєчасності перерахування до бюджету утриманих сум податку на доходи податковий орган встановив, що при частковому погашенні нарахованого та несвоєчасно сплаченого до бюджету податку з доходів фізичних осіб, сума такої частки визначається з урахуванням пені, нарахованої на таку частку. Нарахований та несвоєчасно сплачений податок на доходи фізичних осіб, що погашається частково, сплачується разом зі сплатою пені, нарахованої відповідно до такої частки, єдиним платіжним документом, в якому суми такого податку та такої пені визначаються окремо. Нарахований Філією «Бродівська ДЕД» ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» податок з доходів фізичних осіб несвоєчасно частково погашався, однак пеня самостійно не нараховувалась та не перераховувалась до бюджету.

У висновках акта перевірки від 06.06.2013 року відповідач зазначив про порушення Філією «Бродівська ДЕД» ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» пп. 168.1.2, пп. 168.1.5 п. 168.1 ст. 168, абз.(а,ґ) п. 176.2 ст. 176 ПК України в частині несвоєчасної сплати податку на доходи фізичних осіб в 2012р. на загальну суму 91998,68 грн.

На основі таких висновків було прийнято податкове повідомлення-рішення №70/22-0018/26231292 від 06.06.2013 року про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб за штрафними (фінансовими) санкціями 22999,67 грн., всього на суму 22999,67 грн.

За наслідками розгляду первинної скарги Головним управлінням Міндоходів у Львівській області прийнято рішення №5930/10/10-3005/396 від 23.07.2013 року, відповідно до якого зазначене вище податкове повідомлення-рішення залишено без змін, а скаргу позивача без задоволення.

Платник податку оскаржив зазначене податкове повідомлення-рішення від 06.06.2013 року, але рішенням Міністерства доходів і зборів України №9213/6/99-99-10-01-03-15 від 19.08.2013 року скаргу ДП «Львівський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» залишено без задоволення, після чого позивач звернувся з даним позовом до суду.

Вирішуючи спір, суд виходить з наступного.

Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Одночасно Конституцією встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Згідно з підпунктом 14.1.180 пункту 14.1 статті 14 ПК України податковий агент щодо податку на доходи фізичних осіб - юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ), самозайнята особа, представництво нерезидента - юридичної особи, інвестор (оператор) за угодою про розподіл продукції, які незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками та/або форми нарахування (виплати, надання) доходу (у грошовій або негрошовій формі) зобов'язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок, передбачений розділом IV цього Кодексу, до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, вести податковий облік, подавати податкову звітність контролюючим органам та нести відповідальність за порушення його норм в порядку, передбаченому статтею 18 та розділом IV цього Кодексу.

Згідно з п. 18.2 ст. 18 Податкового кодексу України податкові агенти прирівнюються до платників податку і мають права та виконують обов'язки, встановлені цим Кодексом для платників податків.

Відповідно до пп. 176.2 ст. 176 ПК України особи, які відповідно до цього Кодексу мають статус податкових агентів, зобов'язані своєчасно та повністю нараховувати, утримувати та сплачувати (перераховувати) до бюджету податок з доходу, що виплачується на користь платника податку та оподатковується до або під час такої виплати за її рахунок; подавати у строки, встановлені цим Кодексом для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до контролюючого органу за місцем свого розташування; подавати на вимогу платника податку відомості про суму виплаченого на його користь доходу, суму застосованих соціальних податкових пільг та суму утриманого податку; подавати контролюючому органу інші відомості про оподаткування доходів окремого платника податку в обсягах та згідно з процедурою, визначеною цим розділом та розділом II цього Кодексу; нести відповідальність у випадках, визначених цим Кодексом.

На підтвердження сплати податку на доходи фізичних осіб та заробітної плати працівникам філії позивач долучив:

- копії платіжних доручень про сплату податку на доходи фізичних осіб: №101 від 21.02.2013 року на суму 2943,09 грн., №85 від 13.02.2013 року на суму 22449,25 грн., №87 від 13.02.2013 року на суму 65756,80 грн., №29 від 21.01.2013 року на суму 169,01 грн., №881 від 29.12.2012 року на суму 7708,02 грн., №882 від 29.12.2012 року на суму 1559,74 грн., №877 від 29.12.2012 року на суму 7079,67 грн., №862 від 29.12.2012 року на суму 14926,04 грн., №863 від 29.12.2012 року на суму 1298,85 грн., №878 від 29.12.2012 року на суму 650,42 грн., №849 від 28.12.2012 року на суму 61,03 грн., №807 від 17.12.2012 року на суму 1745,41 грн., №796 від 13.12.2012 року на суму 12709,78 грн., №740 від 26.11.2012 року на суму 171,43 грн., №707 від 26.10.2012 року на суму 161,63 грн., №626 від 19.09.2012 року на суму 428,39 грн., №652 від 26.09.2012 року на суму 2041,33 грн., №626 від 19.09.2012 року на суму 428,39 грн., №635 від 19.09.2012 року на суму 12322,18 грн., №602 від 11.09.2012 року на суму 2226,71 грн., №601 від 11.09.2012 року на суму 13204,61 грн., №571 від 20.08.2012 року на суму 295,87 грн., №554 від 13.08.2012 року на суму 3502,54 грн., №553 від 13.08.2012 року на суму 11742,88 грн., №498 від 23.07.2012 року на суму 726,10 грн., №517 від 23.07.2012 року на суму 5000,00 грн., №480 від 12.07.2012 року на суму 4368,98 грн., №479 від 12.07.2012 року на суму 10538,29 грн., №474 від 27.06.2012 року на суму 9250,00 грн., №458 від 22.06.2012 року на суму 5000,00 грн., №462 від 22.06.2012 року на суму 567,62 грн., №441 від 19.06.2012 року на суму 301,25 грн., №393 від 30.05.2012 року на суму 26299,41 грн., №394 від 30.05.2012 року на суму 3564,00 грн., №342 від 18.05.2012 року на суму 1005,68 грн., №295 від 27.04.2012 року на суму 12891,06 грн., №294 від 27.04.2012 року на суму 3412,79 грн., №281 від 20.04.2012 року на суму 762,40 грн., №263 від 11.04.2012 року на суму 14300,00 грн., №186 від 06.03.2012 року на суму 440,00 грн., №202 від 16.03.2012 року на суму 18363,39 грн., №203 від 16.03.2012 року на суму 2247,06 грн., №219 від 16.03.2012 року на суму 277,92 грн., №134 від 14.02.2012 року на суму 21766,19 грн., №142 від 17.02.2012 року на суму 2670,00 грн., №149 від 21.02.2012 року на суму 567,62 грн.;

- копії платіжних доручень про виплату заробітної плати: №38 від 25.01.2013 року на суму 73132,93 грн., №40 від 25.01.2013 року на суму 8634,50 грн., №873 від 29.12.2012 року на суму 126796,94 грн., №858 від 28.12.2012 року на суму 26800,25 грн., №860 від 28.12.2012 року на суму 9686,67 грн., №805 від 17.12.2012 року на суму 67318,55 грн., №792 від 13.12.2012 року на суму 29758,44 грн., №744 від 28.11.2012 року на суму 60045,41 грн., №636 від 24.09.2012 року на суму 95338,25 грн., №595 від 11.09.2012 року на суму 35389,54 грн., №566 від 20.08.2012 року на суму 70270,03 грн., №549 від 09.08.2012 року на суму 23355,04 грн., №547 від 09.08.2012 року на суму 52546,16 грн., №481 від 12.07.2012 року на суму 85657,83 грн., №399 від 01.06.2012 року на суму 19329,00 грн., №397 від 01.06.2012 року на суму 140344,56 грн., №357 від 22.05.2012 року на суму 18177,53 грн., №355 від 22.05.2012 року на суму 76817,73 грн., №274 від 11.04.2012 року на суму 70200,00 грн., №222 від 16.03.2012 року на суму 11718,33 грн., №208 від 16.03.2012 року на суму 112189,16 грн., №161 від 28.02.2012 року на суму 13825,96 грн., №159 від 28.02.2012 року на суму 37411,38 грн., №135 від 15.02.2012 року на суму 88657,73 грн.;

- копії відомостей нарахування коштів (заробітна плата та аванси) на карткові рахунки співробітників: №5 від 15.02.2012 року, №6 від 28.02.2012 року, №9 від 06.03.2012 року, №10 від 16.03.2012 року, №12 від 11.04.2012 року, №15 від 22.05.2012 року, №18 від 01.06.2012 року, №21 від 12.07.2012 року, №22 від 09.08.2012 року, №24 від 20.08.2012 року, №26 від 11.09.2012 року, №28 від 24.09.2012 року, №30 від 28.11.2012 року, №31 від 13.12.2012 року, №33 від 17.12.2012 року, №34 від 28.12.2012 року, №36 від 29.12.2012 року.;

- копії виписок з 1 С Бухгалтерії про нарахування заробітної плати: за січень 2012 року, за лютий 2012 року, за березень 2012 року, за квітень 2012 року, за травень 2012 року, за червень 2012 року, за липень 2012 року, за серпень 2012 року, за вересень 2012 року, за жовтень 2012 року, за листопад 2012 року, за грудень 2012 року.;

- копії податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків, і сум утриманого з них податку: за 1 квартал 2012 року, за 2 квартал 2013 року, за 3 квартал 2012 року, за 4 квартал 2012 року.

Відповідно до п. 31.1 ст. 31 ПК України, строком сплати податку та збору визнається період, що розпочинається з моменту виникнення податкового обов'язку платника податку із сплати конкретного виду податку і завершується останнім днем строку, протягом якого такий податок чи збір повинен бути сплачений у порядку, визначеному податковим законодавством. Податок чи збір, що не був сплачений у визначений строк, вважається не сплаченим своєчасно. Момент виникнення податкового обов'язку платника податків, у тому числі податкового агента, визначається календарною датою.

Відповідно до п. 54.2 ст. 54 ПК України, грошове зобов'язання щодо суми податкових зобов'язань з податку, що підлягає утриманню та сплаті (перерахуванню) до бюджету в разі нарахування/виплати доходу на користь платника податку - фізичної особи, вважається узгодженим податковим агентом або платником податку, який отримує доходи не від податкового агента, в момент виникнення податкового зобов'язання, який визначається за календарною датою, встановленою розділом IV цього Кодексу для граничного строку сплати податку до відповідного бюджету.

Підпунктом 54.3.5 пункту 54.3 ст. 54 ПК України визначено, що контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, зменшення (збільшення) суми бюджетного відшкодування та/або зменшення (збільшення) від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток або від'ємного значення суми податку на додану вартість платника податків, передбачених цим Кодексом або іншим законодавством, якщо дані перевірок щодо утримання податків у джерела виплати, в тому числі податкового агента, свідчать про порушення правил нарахування, утримання та сплати до відповідних бюджетів податків і зборів, передбачених цим Кодексом, у тому числі податку на доходи фізичних осіб таким податковим агентом.

Підпунктами 168.1.2 та 168.1.5 п. 168.1 ст. 168 ПК України передбачено, що податок сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування цього податку до бюджету. Якщо оподатковуваний дохід нараховується податковим агентом, але не виплачується (не надається) платнику податку, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає перерахуванню до бюджету податковим агентом у строки, встановлені цим Кодексом для місячного податкового періоду.

Пунктом 126.1 ст. 126 ПК України передбачено, що у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов'язання та/або авансових внесків з податку на прибуток підприємств протягом строків, визначених цим Кодексом, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах: - при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу; - при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, - у розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу.

Відповідно до ч. 1 п. 127.1 ст. 127 ПК України, ненарахування, неутримання та/або несплата (неперерахування) податків платником податків, у тому числі податковим агентом, до або під час виплати доходу на користь іншого платника податків, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відсотків суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету.

Як вбачається з акта перевірки від 06.06.2013р. та розрахунку повноти і своєчасності перерахування до бюджету утриманих сум податку на доходи фізичних осіб (додаток 1 до акта перевірки), перевіряючими встановлено порушення позивачем податкового законодавства у вигляді прострочення встановленого строку сплати податку на доходи фізичних осіб, утриманого із заробітної плати, що відповідає передбаченому ст. 126 ПК України складу порушення, проте податковим повідомленням-рішенням від 20.06.2013 року №848/17-00 відповідач застосував штраф на підставі п. 127.1 ст. 127 ПК України, тобто за несплату узгодженого грошового зобов'язання взагалі.

Таким чином, враховуючи вищезазначені правові норми, беручи до уваги те, що відповідачем змінено підстави застосування штрафних (фінансових) санкцій та визначено грошове зобов'язання платника податків, на підставі п. 127.1 ст. 127 ПК України, не відповідає складу правопорушення встановленого ДПІ у Бродівському районі під час перевірки, суд дійшов висновку про неправомірність спірного податкового повідомлення - рішення №848/17-00 від 20.06.2013 року в частині визначення позивачу штрафних (фінансових) санкцій у розмірі 22999,67 грн.

Відповідно до ч. 4 ст. 70 КАС України обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності, відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України, покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З огляду на наведене вище, аргументи, якими відповідач доводить правомірність нарахування штрафу у відповідності до п. 127.1 ст. 127 ПК України, є безпідставними і не доводять правомірності збільшення суми грошового зобов'язання з податку на доходи фізичних осіб за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 22999,67 грн.

Тому прийняте на основі таких висновків податкове повідомлення-рішення від 20 червня 2013 року №848/17-00 не відповідає критеріям, визначеним ч. 3 ст. 2 КАС України, оскільки прийнято необґрунтовано, без урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії) та непропорційно. В той же час позивач довів обґрунтованість позовних вимог належними та допустимими доказами. Виходячи з положень пункту 1 частини другої статті 162 КАС України суд приходить до висновку, що таке податкове повідомлення-рішення слід скасувати як протиправне.

Відповідно до вимог статті 94 КАС України понесені позивачем судові витрати (судовий збір) відшкодовуються йому за рахунок Державного бюджету України.

Керуючись ст.ст. 17-19, 71, 94, 160-163,167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Бродівському районі Львівської області Державної податкової служби №848/17-00 від 20.06.2013 року.

Присудити із Державного бюджету на користь Дочірнього підприємства «Львівський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (вул. В. Великого, 54, м. Львів, 79053, код ЄДРПОУ 31978981) судовий збір у розмірі 230 (двісті тридцять) грн. 00 коп.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Повний текст постанови виготовлено та підписано 22.11.2013 року.

Суддя Клименко О.М.

Дата ухвалення рішення15.11.2013
Оприлюднено27.11.2013
Номер документу35501094
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/6790/13-а

Ухвала від 25.04.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Усенко Є.А.

Ухвала від 02.02.2017

Адміністративне

Верховний Суд України

Кривенда О.В.

Ухвала від 25.10.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Усенко Є.А.

Ухвала від 15.09.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Усенко Є.А.

Ухвала від 23.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 03.12.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Старунський Дмитро Миколайович

Постанова від 15.11.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Клименко Оксана Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні