Ухвала
від 29.11.2013 по справі 813/8889/13-а
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД79018,  м. Львів,  вул. Чоловського,  2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 УХВАЛА про залишення позовної заяви без руху     29 листопада 2013 року                                            Справа № 813/8889/13-а Суддя Львівського окружного адміністративного суду Кравців О.Р. перевірив матеріали позовної заяви Державної податкової інспекції у м. Херсоні Головного управління Міндоходів у Херсонській області про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів, скасування державної реєстрації змін до установчих документів, припинення підприємницької діяльності Приватного підприємства «Люген»,- в с т а н о в и в : 26 листопада 2013 року на розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Державної податкової інспекції у м. Херсоні Головного управління Міндоходів у Херсонській області до Приватного підприємства «Люген» про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів, скасування державної реєстрації змін до установчих документів, припинення підприємницької діяльності відповідача. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу. На виконання п. 4 ч. 1, ч. 2 ст. 106 КАС України у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог згідно з ч. 4, 5 ст. 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів. На підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів. Згідно з підп. 20.1.12. п. 20.1 статті 20 Податкового кодексу України (далі – ПК України) органи державної податкової служби мають право у випадках, встановлених законом, звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем. Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців», зокрема у ст. 38, визначені підстави для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, серед яких значиться: - визнання судом недійсною державної реєстрації юридичної особи через допущені при її створенні порушення, які не можна усунути, а також в інших випадках, встановлених законом; - провадження нею діяльності, що суперечить установчим документам, або такої, що заборонена законом. Відповідно до п. 11.10. Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 року якщо платник податків не має заборгованості перед бюджетом та у разі якщо установчі документи суперечать чинному законодавству та/або провадження діяльності, яка суперечить установчим документам та законодавству, то керівник органу державної податкової служби приймає рішення у вигляді розпорядження відносно платника податків про звернення до суду або господарського суду із заявою (позовною заявою) про винесення судового рішення щодо припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця,відміни державної реєстрації припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи. З позовної заяви встановлено, що оскільки позивачем у даному спорі є податковий орган, то обов'язковою передумовою звернення до суду з позовом про припинення юридичної особи є розпорядження керівника Державної податкової інспекції у м. Херсоні Головного управління Міндоходів у Херсонській області, прийняття якого передбачено наведеними вище нормами чинного законодавства. У додатках до вищевказаної позовної заяви таке ропорядження не зазначене та не долучене до матеріалів адміністративного позову, що свідчить про неналежне виконання вимог закону при зверненні до суду. Згідно з ч. 1 ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою. Враховуючи вищевикладене, суддя дійшов висновку, що позовну заяву слід залишити без руху, зазначити недоліки та встановити строк, достатній для їх усунення. Керуючись ст.ст. 2, 106, 107, 108, 158 – 160, 165 КАС України, - у х в а л и в : 1. Позовну заяву Державної податкової інспекції у м. Херсоні Головного управління Міндоходів у Херсонській області про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів, скасувати державну реєстрацію змін до установчих документів, припинення підприємницької діяльності Приватного підприємства «Люген» – залишити без руху до 18 грудня 2013 року включно, для усунення недоліків вказаних у мотивувальній частині даної ухвали суду, а саме: шляхом подання до Львівського окружного адміністративного суду належної копії розпорядження керівника Державної податкової інспекції у м. Херсоні Головного управління Міндоходів у Херсонській області стосовно платника податків – приватного підприємства «Люген» про звернення до суду з позовною заявою про винесення судового рішення щодо припинення юридичної особи (винесеного до дати звернення до суду). 2. Роз'яснити позивачу, що в разі не усунення недоліків, заява буде вважатися неподаною та повернута. 3. Копію ухвали направити позивачу. Ухвала може бути оскаржена в строк та в порядку передбаченому ст. 186 КАС України.           Ухвала набирає законної сили в строк та в порядку передбаченому ст. 254 КАС України                  Суддя                                                                              Кравців О.Р.                                                                                 

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.11.2013
Оприлюднено02.12.2013
Номер документу35633304
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/8889/13-а

Ухвала від 29.04.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Шавель Р.М.

Ухвала від 31.07.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Шавель Р.М.

Постанова від 13.06.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кравців Олег Романович

Ухвала від 07.03.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кравців Олег Романович

Ухвала від 20.12.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кравців Олег Романович

Ухвала від 29.11.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кравців Олег Романович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні