cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 45-24-38, inbox@ck.arbitr.gov.ua
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 листопада 2013 року Справа № 925/1370/13
Господарський суд Черкаської області в складі головуючого судді Потапенко В.В., при секретарі судового засідання Заболотній Л.А., за участю представників сторін:
від позивача - прокурор відділу прокуратури м. Черкаси Чухало О.В.;
від відповідача 1 - Житнікова Т.А. (за довіреністю);
від відповідача 2 - Гричаненко О.М. (за довіреністю);
від третьої особи - Плаха О.В. (за довіреністю),
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Черкаси справу
за позовом прокурора міста Черкаси
до Черкаської міської ради та публічного акціонерного товариства «Полісервіс»,
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на стороні позивача - Державна інспекція сільського господарства в Черкаській області
про визнання недійсним рішення та зобов"язання повернути земельну ділянку, -
ВСТАНОВИВ:
Заявлено позов про визнання недійсним рішення Черкаської міської ради від 12.12.2006 № 2-337 "Про надання публічному акціонерному товариству "Полісервіс" земельної ділянки в оренду по проїзду Руськополянському, 14" з урахуванням внесених до нього змін рішенням Черкаської міської ради № 3-1731 від 20.06.2013 "Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 12.12.2006 № 2-337 "Про надання відкритому акціонерному товариству "Полісервіс" земельної ділянки в оренду по проїзду Руськополянському, 14" та зобов»язання ПАТ "Полісервіс" повернути земельну ділянку по проїзду Руськополянському, 14, площею 3057,0 кв.м., нормативна грошова оцінка якої складає 1253125,14 грн., на користь Черкаської міської ради.
Позовні вимоги обгрунтовані наступним:
- відповідно до рішення Черкаської міської ради від 12.12.2006 № 2-337 «Про надання відкритому акціонерному товариству «Полісервіс» земельної ділянки в оренду по проїзду Руськополянському, 14» - ВАТ «Полісервіс» надано в оренду строком на 5 років земельну ділянку площею 3057 м 2 по проїзду Руськополянський, 14 м. Черкаси;
- у відповідності до п. 3.1. та 3.2. рішення № 2-337 від 12.12.2006 ВАТ «Полісервіс» було зобов'язано продовж двох місяців з дня його прийняття розробити проект відведення земельної ділянки в натуру (на місцевість) та укласти з Черкаською міською радою договір оренди землі;
- договір оренди земельної ділянки між Черкаською міською радою та ВАТ «Полісервіс» укладений не був, до державного реєстру не вносився, що підтверджується довідкою управління Держземагенства у Черкаському районі Черкаської області від 20.08.2013 року. Земельна ділянка по акту приймання-передачі ВАТ «Полісервіс» Черкаською міською радою не передавалась, однак перебувала у фактичному користуванні підприємства;
- в порушення ст. 123 Земельного кодексу України проект землеустрою щодо відведення спірної земельної ділянки в установленому законом порядку не розроблявся та не погоджувався;
- вимогами ст. ст. 6, 16 Закону України «Про оренду землі» передбачено, що укладання договору оренди земельної ділянки із земель державної або комунальної власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування орендаря, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України, або за результатами аукціону, у разі набуття права оренди земельної ділянки на конкурентних засадах підставою для укладення договору оренди є результати аукціону. Зміни до рішення Черкаської міської ради № 2-337 від 12.12.2006 «Про надання відкритому акціонерному товариству «Полісервіс» земельної ділянки в оренду по проїзду Руськополянському, 14» внесені на підставі звернення ПАТ «Полісервіс» від 17.06.2013, а не на підставі результатів аукціону;
- рішення Черкаської міської ради від 12.12.2006 № 2-337 з урахуванням внесених до нього змін вимогам законодавства не відповідає, що згідно з ч. 2 ст. 144 Конституції України, ч. 3 ст. 152 Земельного кодексу України, ч. 10 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є підставою для визнання його недійсним у судовому порядку;
- вказані порушення зазначені у листі Державної інспекції сільського господарства в Черкаській області від 20.08.2013 року № 2300, яка здійснює державний контроль за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності та забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі. Проте Законом України "Про державний контроль за використанням та охороною земель" та Положенням про Державну інспекцію сільського господарства України, затвердженим Указом Президента України від 13.04.2011 року № 459/2011, Державній інспекції сільського господарства не надано повноважень щодо звернення до суду про визнання незаконними (недійсними) рішень органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо розпорядження землею, визнання недійсними правочинів щодо відчуження чи передачі у користування земельних ділянок державної та комунальної власності, а також їх повернення. Тому відповідно до ст. 36-1 Закону України "Про прокуратуру", ст. 29 ГПК України, прокурор пред'являє цей позов в інтересах держави, як позивач.
Ухвалою суду від 17.10.2013 року прийнято до розгляду заяву прокурора від 23.09.2013 року про уточнення позовних вимог № 209-22544вих13, згідно якої він просить визнати недійсним рішення Черкаської міської ради № 3-1731 від 20.06.2013 "Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 12.12.2006 № 2-337 "Про надання відкритому акціонерному товариству "Полісервіс" земельної ділянки в оренду по проїзду Руськополянському, 14" та зобов"язати ПАТ "Полісервіс" повернути земельну ділянку по проїзду Руськополянському, 14, площею 3057,0 кв.м., нормативна грошова оцінка якої складає 1253125,14 грн., на користь Черкаської міської ради та продовжено строк вирішення спору на п»ятнадцять днів.
У відзиві на позовну заяву б/н від 15.10.2013 року представник відповідача 2 вказує, що позов задоволенню не підлягає оскільки є необґрунтованим, виходячи з наступного:
- прокурор звертаючись до суду не захищає інтереси держави, а намагається перешкодити оформленню землекористування під майном ПАТ „Полісервіс";
- відповідач 2 є правонаступником майна НПО „Ротор". До складу майна, яке було приватизовано, включено стоянку для відкритого зберігання автотранспорту і механізмів. Тобто, земельна ділянка є забудовою і її виділення було здійснено саме під стоянку для відкритого зберігання автотранспорту і механізмів. Вказані висновки підтверджені комісійними обстеженнями;
- з 2007 року між Черкаською міською радою і ПАТ „Полісервіс" тривав судовий спір щодо визначення функціонального використання земельної ділянки, оскільки Черкаська міська рада всупереч відомостям Держкомзему віднесла землі до комерційного використання;
- ПАТ „Полісервіс" сплачує за земельну ділянку відповідно до угоди від 10.10.2005 року і вчиняє заходи щодо її оформлення. Зокрема, розроблено технічну документацію щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі, яка затверджена Черкаською міською радою;
- на даний час має бути підписаний договір оренди, однак прокурором направлено Черкаська міська рада лист про перевірку законності оформлення земельної ділянки, що перешкоджає його укладенню.
Прокурор у судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив їх задовольнити.
Представники відповідача 1 та відповідача 2 проти позову заперечували з підстав, викладених у письмовому відзиві на позов.
Представник третьої особи підтримав позовні вимоги прокурора та просив їх задовольнити.
Заслухавши доводи та пояснення прокурора та представників сторін і третьої особи, дослідивши наявні в справі матеріали, судом встановлено наступне:
За клопотанням ВАТ «Полісервіс» від 26.03.2002 року № 22, на підставі Дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки Черкаської міської ради від 12.04.2002 року № 2362-01-25 та згідно відповідного Технічного завдання комунальним підприємством «Земля» виготовлено Проект відведення земельної ділянки площею 3057 м 2 ВАТ «Полісервіс» під стоянку для відкритого зберігання автотранспорту і механізмів по проїзду Руськополянський, 14 м. Черкаси за рахунок земель Черкаської міської ради.
Вказаний проект відведення земельної ділянки був погоджений:
- Археологічною інспекцією, згідно висновку № 669;
- Черкаською міською санітарно-епідеміологічною станцією, згідно висновку № 70 від 03.03.2004 року;
- Екологічною інспекцією в м. Черкаси, згідно висновку № 77 від 17.02.2004 року;
- Управлінням містобудування та архітектури міськвиконкому, згідно листа № 264/14 від 24.02.2004 року;
- Черкаським міським управлінням земельних ресурсів, згідно висновку № 2597-25 від 09.04.2004 року.
Рішенням другої сесії Черкаської міської ради від 12.12.2006 року № 2-337 „Про надання відкритому акціонерному товариству «Полісервіс» земельної ділянки в оренду по проїзду Рускополянському, 14» вирішено:
- затвердити проект відведення земельної ділянки ВАТ «Полісервіс» по проїзду Руськополянському, 14;
- надати ВАТ «Полісервіс» земельну ділянку площею 3057 м 2 по проїзду Руськополянському, 14 в оренду на 5 років (без права передачі її в суборенду) під стоянку для відкритого зберігання автотранспорту і механізмів за рахунок земель Черкаської міської ради;
- зобов»язати ВАТ «Полісервіс» протягом двох місяців з дати прийняття рішення замовити перенесення проекту відведення земельної ділянки в натуру (на місцевість), укласти договір оренди землі з Черкаською міською радою та здійснити його державну реєстрацію, розробити проект озеленення благоустрою земельної ділянки (включаючи прилеглу територію).
За основним цільовим призначенням земельну ділянку віднесено до земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики та оборони та іншого призначення.
За функціональним використанням земельну ділянку віднесено до категорії земель комерційного використання.
Договір оренди земельної ділянки площею 3057 м 2 по проїзду Руськополянському, 14 в м. Черкаси між Черкаською міською радою та ВАТ «Полісервіс» не укладався, до державного реєстру не вносився, що підтверджується листом управління Держземагенства у Черкаському районі Черкаської області від 20.08.2013 року № 01-09/5416.
Земельна ділянка по акту приймання-передачі ВАТ «Полісевіс» Черкаською міською радою не передавалась, однак перебувала у фактичному користуванні підприємства.
Нерухомість на спірній земельній ділянці відсутня, що підтверджується довідкою з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, щодо об"єкта нерухомого майна № 8303921 від 21.08.2013 року.
Разом з тим, рішенням Черкаської міської ради № 3-1731 від 20.06.2013 «Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 12.12.2006 № 2-337 «Про надання відкритому акціонерному товариству «Полісервіс» земельної ділянки в оренду по проїзду Руськополянському, 14» було вирішено продовжити підприємству термін оренди земельної ділянки до 25 років, але не пізніше початку планової забудови та по всьому тексту рішення змінити назву ВАТ «Полісервіс» на ПАТ «Полісервіс».
Листом № 2300 від 20.08.2013 року Державна інспекція сільського господарства в Черкаській області повідомила прокурора міста Черкаси про те, що термін дії права оренди земельної ділянки по проїзду Руськополянському, 14 в м. Черкаси, наданої ВАТ «Полісервіс» закінчився в 2011 році, а тому рішення Черкаської міської ради від 20.06.2013 року № 3-1731 прийняте всупереч ст. 123 Земельного кодексу України.
В обґрунтування позову прокурор вказав, що спірне рішення суперечить законодавству, зокрема статті 124 Земельного кодексу України, відповідно до якої передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, громадянам, юридичним особам здійснюється в порядку, встановленому статтею 123 цього Кодексу, та ст. ст. 6, 16 Закону України «Про оренду землі», якими передбачено, що укладання договору оренди земельної ділянки із земель державної або комунальної власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування орендаря, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України, або за результатами аукціону, у разі набуття права оренди земельної ділянки на конкурентних засадах підставою для укладення договору оренди є результати аукціону.
Відповідно до ст. 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог та заперечень.
У відповідності до ст. 29 ГПК України, у разі прийняття господарським судом позовної заяви, поданої прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі прийняття господарським судом позовної заяви, поданої прокурором в інтересах держави, в якій зазначено про відсутність органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, або про відсутність у такого органу повноважень щодо звернення до господарського суду, прокурор набуває статусу позивача.
Відповідно до ст. 121 Конституції України на прокуратуру покладено функції представництва інтересів громадянина або держави у випадках, визначених законом.
Згідно зі ст. 20 Закону України "Про прокуратуру" при виявленні порушень закону прокурор або його заступник у межах своєї компетенції мають право звертатись до суду із заявами про захист прав і законних інтересів громадян, держави, а також підприємств та інших юридичних осіб.
Статтею 36-1 вказаного Закону визначено підстави представництва прокурором інтересів держави в суді, а саме: наявність порушень або загрози порушень економічних, політичних та інших державних інтересів внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчиняються у відносинах між ними або з державою.
Статтею 1 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що до господарського суду згідно з встановленою підвідомчістю господарських справ мають право звертатися за захистом своїх порушених або оспорюваних прав і охоронюваних законом інтересів підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні), громадяни, які здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи і в установленому порядку набули статусу суб'єкта підприємницької діяльності (далі - підприємства та організації).У випадках, передбачених законодавчими актами України, до господарського суду мають право також звертатися державні та інші органи, фізичні особи, що не є суб'єктами підприємницької діяльності.
Відповідно до ст. 2 Господарського процесуального кодексу України господарський суд порушує справи за позовними заявами:
- підприємств та організацій, які звертаються до господарського суду за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів;
- державних та інших органів, які звертаються до господарського суду у випадках, передбачених законодавчими актами України;
- прокурорів, які звертаються до господарського суду в інтересах держави;
- Рахункової палати, яка звертається до господарського суду в інтересах держави в межах повноважень, що передбачені Конституцією та законами України.
Прокурор, який звертається до господарського суду в інтересах держави, в позовній заяві самостійно визначає, в чому полягає порушення інтересів держави, та обґрунтовує необхідність їх захисту, а також вказує орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних відносинах.
У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до господарського суду прокурор зазначає про це в позовній заяві.
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про державний контроль за використанням та охороною земель" здійснення державного контролю за використанням та охороною земель усіх категорій та форм власності покладено на центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі.
Таким центральним органом виконавчої влади відповідно до Указу Президента України від 13.04.2011 року № 459/2011 «Про Державну інспекцію сільського господарства України» є Держсільгоспінспекція України, однак вищевказаними Законом та Указом не передбачено повноважень щодо її звернення до суду про визнання незаконними (недійсними) рішень органів державної влади та місцевого самоврядування щодо розпорядження землею, визнання недійсними правочинів щодо відчуження чи передачі у користування земельних ділянок державної та комунальної власності, а також їх повернення з чужого незаконного володіння.
Виходячи з положень ст.ст. 13, 14, 140, 142, 143 Конституції України, ст.ст. 11, 16, 167, 169, 177, 181, 324, 374, глави 30 Цивільного кодексу України, ст.ст. 2, 8, 48, 133, 148, 152, 197, 283 Господарського кодексу України, ст.ст. 80, 84, 123, 124, 127, 128 Земельного кодексу України земля та земельні ділянки є об'єктами цивільних прав, а держава та територіальні громади через свої органи беруть участь у земельних відносинах з метою реалізації цивільних та інших прав у приватноправових відносинах, тобто прав власників земельних ділянок. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування у правовідносинах щодо розпорядження земельними ділянками державної та комунальної власності діють як органи, через які держава або територіальна громада реалізують повноваження власника земельних ділянок.
Відповідно до ст. 6 Закону України "Про оренду землі" орендарі набувають права оренди земельної ділянки на підставах і в порядку, передбаченому Земельним кодексом України, Законом України "Про оренду землі" та договором оренди.
Згідно з ч. 4 ст. 124 ЗК України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у власності громадян і юридичних осіб, здійснюється за договором оренди між власником земельної ділянки і орендарем, який укладається в письмовій формі.
Згідно зі ст. 125 ЗК України право оренди земельної ділянки виникає з моменту державної реєстрації.
Відповідно до ст. 18 Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі набирає чинності після його державної реєстрації.
Відповідно до статті 123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.
Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення; формування нових земельних ділянок.
Надання у користування земельної ділянки в інших випадках здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки. В такому випадку розроблення такої документації здійснюється на підставі дозволу, наданого органом виконавчої влади, органом місцевого самоврядування, уповноваженим здійснювати розпорядження цією земельною ділянкою.
Порядок розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, затверджений постановою Кабінету Міністрів України № 677 від 26.05.2004 року, містить вичерпний перелік випадків, при наявності яких розробляється проект відведення земельних ділянок: зміна цільового призначення земельної ділянки відповідно до закону; надання, передача земельної ділянки, вилучення (викуп), відчуження земельної ділянки (її частини), межі якої не встановлено в натурі (на місцевості).
Оскільки строк передачі земельної ділянки в оренду по проїзду Руськополянському, 14 був визначений рішенням Черкаської міської ради № 2-337 в редакції станом на 12.12.2006 року тривалістю у п'ять років, то відповідна земельна ділянка мала бути повернута з фактичного користування ПАТ «Полісервіс» до земель Черкаської міської ради 12.12.2011 року.
Разом з тим, оскільки договір оренди на спірну земельну ділянку не укладався, починаючи з 13.12.2011 року земельна ділянка по проїзду Руськополянському, 14 площею 3057 м 2 перебувала у користуванні ПАТ «Полісервіс» безпідставно в порушення вимог ч. 4 ст. 124 Земельного кодексу України.
У відповідності до довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно від 21.08.2013 року № 8303921 речові права на нерухоме майно за адресою проїзд Руськополянський, 14 не реєструвались, а тому окреслена земельна ділянка мала надаватись Черкаською міською радою в користування на загальних засадах як вільна, на підставі ст. ст. 123, 124, 134 Земельного кодексу України, тобто через проведення аукціону на набуття переможцем права оренди земельної ділянки з подальшим розробленням проекту її відведення.
Згідно ст. 134 Земельного кодексу України земельні ділянки державної або комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис) підлягають продажу окремими лотами на конкурентних засадах (земельних торгах), крім випадків встановлених частиною другою цієї статті.
Статтею 135 Земельного кодексу України передбачено те, що земельні торги проводяться у формі аукціону. Форма проведення земельних торгів визначається власником земельної ділянки, якщо інше не передбачено законом.
Відповідно до ст. 116 Земельного кодексу України (в редакції на момент прийняття спірного рішення) громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.
Вимогами ст. ст. 6, 16 Закону України «Про оренду землі» передбачено, що укладання договору оренди земельної ділянки із земель державної або комунальної власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування орендаря, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України, або за результатами аукціону, у разі набуття права оренди земельної ділянки на конкурентних засадах підставою для укладення договору оренди є результати аукціону.
Як наслідок, в порушення ст. 123 Земельного кодексу України проект відведення на вказану земельну ділянку в установленому законом порядку не розроблявся та не погоджувався, оскільки майбутній орендар земельної ділянки за адресою проїзд Руськополянський, 14 не був визначений за наслідками аукціону.
Зміни до рішення Черкаської міської ради № 2-337 від 12.12.2006 «Про надання відкритому акціонерному товариству «Полісервіс» земельної ділянки в оренду по проїзду Руськополянському, 14» внесені на підставі звернення ПАТ «Полісервіс» від 17.06.2013 року № 121-ЧМР, а не на підставі результатів аукціону.
Одночасно, вказане підтверджується листом Державної інспекції сільського господарства в Черкаської області від 20.08.2013 року № 2300, де зазначено, що рішення Черкаської міської ради № 2-337 від 12.12.2006 року з урахуванням внесених до нього змін рішенням Черкаської міської ради № 3-1731 від 20.06.2013 суперечить вимогам ст. 123 Земельного кодексу України.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У відповідності до ст. 12 Земельного кодексу України, п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» орган місцевого самоврядування здійснює передачу у власність або надання у користування земельних ділянок виключно відповідно до та в порядку, передбаченому Земельним кодексом України.
Рішення Черкаської міської ради від 12.12.2006 № 2-337 «Про надання публічному акціонерному товариству «Полісервіс» земельної ділянки в оренду по проїзду Руськополянському, 14» з урахуванням внесених до нього змін рішенням Черкаської міської ради № 3-1731 від 20.06.2013 вищевикладеним вимогам законодавства не відповідає, що згідно з ч. 2 ст. 144 Конституції України, ч. 3 ст. 152 Земельного кодексу України, ч. 10 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є підставою для визнання його недійсним у судовому порядку.
Таким чином, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення повністю.
На підставі статті 49 ГПК України з відповідачів солідарно в доход бюджету підлягають стягненню судові витрати, від сплати яких позивач звільнений - судовий збір у розмірі 2 294 грн.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 82-85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
ВИРІШИВ:
1. Позов задовольнити повністю.
2. Визнати недійсним рішення Черкаської міської ради № 3-1731 від 20.06.2013 "Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 12.12.2006 № 2-337 "Про надання відкритому акціонерному товариству "Полісервіс" земельної ділянки в оренду по проїзду Руськополянському, 14".
3. Зобов"язати публічне акціонерне товариство "Полісервіс" (18029, м. Черкаси, проїзд Руськополянський 4, код ЄДРПОУ 21360659) повернути земельну ділянку по проїзду Руськополянському, 14, площею 3057,0 кв.м. на користь Черкаської міської ради.
4. Стягнути солідарно з Черкаської міської ради (18000, м. Черкаси, вул. Б.Вишневецького, 26, код ЄДРПОУ 25212542) та публічного акціонерного товариства «Полісервіс» (18029, м. Черкаси, проїзд Руськополянський 4, код ЄДРПОУ 21360659) в доход державного бюджету через ДПІ у місті Черкасах із зарахуванням на рахунок № 31213206783002, отримувач - УДКСУ у м. Черкаси, код - 38031150, банк - ГУДКСУ у Черкаській області, МФО - 854018, код бюджетної класифікації - 22030001 - 2 294 грн. судового збору.
Рішення може бути оскаржене до Київського апеляційного господарського суду.
СУДДЯ В.В. Потапенко
Повне судове рішення складено 05.12.2013
Суддя В.В. Потапенко
Суд | Господарський суд Черкаської області |
Дата ухвалення рішення | 12.11.2013 |
Оприлюднено | 06.12.2013 |
Номер документу | 35782710 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Черкаської області
Потапенко В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні