УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
04 грудня 2013 року№ 812/10120/13-а
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Лагутін А.А., перевіривши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до відділу державної виконавчої служби Первомайського міського правління юстиції про скасування постанови про відкриття виконавчого провадження ВП № 39169649 від 05 серпня 2013 року,
ВСТАНОВИВ:
03 грудня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов вищезазначений адміністративний позов.
Судом встановлено, що позовна заява не відповідає вимогам ст. 106 КАС України та на даний час підстав для відкриття провадження не вбачається з огляду на таке.
Відповідно до ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві зазначаються:
1) найменування адміністративного суду, до якого подається позовна заява;
2) ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є;
3) ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі;
4) зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів;
5) у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового збору; про звільнення від оплати правової допомоги і забезпечення надання правової допомоги, якщо відповідний орган відмовив особі у забезпеченні правової допомоги; про призначення судової експертизи; про витребування доказів; про виклик свідків тощо;
6) перелік документів та інших матеріалів, що додаються.
До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
01 листопада 2011 року набув чинності Закон України «Про судовий збір» від 08 липня 2011 року, зі змінами внесеними згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» від 19 вересня 2013 року № 590-VII, який визначає правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору.
Відповідно до ч. 1 ст. 4 вказаного Закону, судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Ставки судового збору встановлюються у розмірах визначених в ч. 2 ст. 4 Закону «Про судовий збір».
Так згідно, згідно абзацу третього підпункту 1 пункту 3:ч. 3 ст. 4 Закону «Про судовий збір», за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру ставка судового збору складає 1 відсоток ціни позову, але не менше 0,2 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 3 розмірів мінімальної заробітної плати. Під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги.
Судовий збір за подачу адміністративного позову до окружного адміністративного суду сплачується до державного бюджету.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при поданні адміністративного позову не було додано документ про сплату судового збору в розмірі визначеному Законом «Про судовий збір» за подання до суду адміністративного позову майнового характеру.
Оскільки позивачем при подачі позову не було додано документу про сплату судового збору у належному розмірі, встановленому Законом України «Про судовий збір» від 8 липня 2011 року, суд вважає, що вказані обставини перешкоджають на даний час вирішити питання щодо відкриття провадження у справі, а тому суд розцінює ці обставини як недоліки позовної заяви.
З огляду на вищевикладене, суд вважає за необхідне залишити позовну заяву без руху.
Відповідно до ст. 108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 56, 106, 108, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до відділу державної виконавчої служби Первомайського міського правління юстиції про скасування постанови про відкриття виконавчого провадження ВП № 39169649 від 05 серпня 2013 року, залишити без руху.
Запропонувати позивачу протягом п'яти днів з моменту отримання ухвали усунути недоліки позовної заяви шляхом надання суду оригіналу документу про сплату судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру у належному розмірі за ставкою, передбаченою Законом України «Про судовий збір» від 8 липня 2011 року за відповідними банківськими реквізитами.
У разі ненадання таких документів, позовна заява буде вважатися неподаною і підлягатиме поверненню.
Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надіслати позивачу.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому проваджені або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.
СуддяА.А. Лагутін
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.12.2013 |
Оприлюднено | 10.12.2013 |
Номер документу | 35823554 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
А.А. Лагутін
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні