Копія
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
Іменем України
Справа № 2а-10523/12/0170/31
27.11.13 м. Севастополь
Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
головуючого судді Омельченка В. А.,
суддів Дугаренко О.В. ,
Дадінської Т.В.
при секретарі судового засідання Щербініні О.О.
за участю сторін:
представник позивача, Державної фінансової інспекції в АР Крим- не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, про причину неявки суд не повідомив,
представник відповідача, Комунального підприємства "Пам'ять-Євпаторійська міська ритуальна служба"- Сергєєва Людмила Василівна, довіреність № 11/01-5 від 04.01.13
розглянувши матеріали справи № 2а-10523/12/0170/31 за апеляційною скаргою Комунального підприємства "Пам'ять-Євпаторійська міська ритуальна служба" на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Дудін С.О. ) від 13.05.13
за позовом Державної фінансової інспекції в АР Крим (бульвар Леніна, 5/7, м.Сімферополь, Автономна Республіка Крим,95006)
до Комунального підприємства "Пам'ять-Євпаторійська міська ритуальна служба" (вул. 51 Армії, буд.5, м.Євпаторія, Автономна Республіка Крим,97420)
про спонукання до виконання певних дій,
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 13.05.13 у справі № 2а-10523/12/0170/31 адміністративний позов задоволено в повному обсязі. Зобов'язано Комунальне підприємство "Пам'ять-Євпаторійська міська ритуальна служба" (97420, АР Крим, м. Євпаторія, вул. 51 армії, 5, ідентифікаційний код 32057461) виконати пункт 3 вимог Євпаторійської об'єднаної державної фінансової інспекції №21-14/589 від 27.03.2012 р.
Не погодившись із зазначеним рішенням суду першої інстанції відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в який ставиться питання про його скасування, та прийняття нового рішення.
Апеляційна скарга мотивована тим, що судом першої інстанції порушено норми матеріального права. А саме, апелянт посилається на те відсутність у позивача права вимоги, оскільки належним позивачем, на його думку, є Євпаторійська об'єднана державна фінансова інспекція. На думку апелянта, Комунальним підприємством "Пам'ять-Євпаторійська міська ритуальна служба"були законно та обґрунтовано проведені нарахування додаткової заробітної плати трьом наглядачам кладовищ на надані ними послуги.
Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 23.09.2013 відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Комунального підприємства "Пам'ять-Євпаторійська міська ритуальна служба".
Позивач в судове засідання не з'явився, про дату, час та місце судового розгляду сповіщений належним чином та своєчасно.
Чинне законодавство не обмежує коло представників осіб, які беруть участь у справі, при апеляційному розгляді адміністративної справи.
Крім того, згідно з частиною четвертою статті 196 Кодексу адміністративного судочинства України, неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.
При викладених обставинах, враховуючи те, що позивач викликався в судове засідання, але в суд не з'явився, суд вважає можливим розглянути справу у відсутності представника позивача.
Представник відповідача в судовому засіданні підтримав апеляційну скаргу з мотивів, викладених в ній.
Судом першої інстанції встановлено, що Комунальне підприємство "Пам'ять-Євпаторійська міська ритуальна служба" зареєстровано у якості юридичної особи виконавчим комітетом Євпаторійської міської ради АР Крим 26.06.2002 року, ідентифікаційний код 32057461.
Відповідно до пункту 1.3.2.1 Плану контрольно-ревізійної роботи Сектору в м. Євпаторія Західного об'єднаного КРВ на IV квартал 2011 та на підставі направлення від 28.11.2011 №206, виданого в. о. начальника Західного об'єднаного КРВ, головним контролером-ревізором сектору в м. Євпаторія Західного об'єднаного КРВ з 19.01.2012-головний державний фінансової інспекції Ус В.В. проведена ревізія фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства "Пам'ять-Євпаторійська міська ритуальна служба" за період з 01.07.2009 по 31.10.2011.
Відповідно до програми, затвердженої 18.11.2011 в.о. начальника Західного об'єднаного КРВ, основними питаннями ревізії були, зокрема:
- п.6.6. відповідність встановлених законодавчими документами розмірів оплати праці, правильність, повнота, обґрунтованість нарахування і своєчасності видачі основної та додаткової з/плати, інших заохочувальних виплат, відпускних, компенсації за невикористану відпустку, лікарняних та відображення за даними бухгалтерського обліку.
За наслідком перевірки було складено акт №21/14 від 22.02.2012 р., з якого вбачається, що ревізією питання обґрунтованості нарахування додаткових виплат працівникам був встановлений факт нарахування працівникам відрядної заробітної плати за виконання роботи, передбаченої посадовою інструкцією працівника, за яку проводиться нарахування посадового окладу.
Так, в період з 01.07.2009 по 31.10.2011 трьом працівникам КП "Пам'ять-Євпаторійська міська ритуальна служба" - доглядачам кладовища проводилося нарахування окладу за фактично відпрацьований час роботи та відрядної оплати по "нарядам-замовленням за проведення нагляду за ходом робіт з установки намогильних споруд підприємствами на предмет відсутності порушень норм і вимог утримання кладовищ".
Відповідно до п. 2.1 Посадової інструкції доглядача кладовища передбачений основний обов'язок працівника - "здійснювати загальний нагляд за ходом робіт на кладовищі, доглядачем якого він є".
В акті зазначено, що послуга "проведення нагляду за ходом робіт з установки намогильних споруд підприємствами" надається підприємством населенню та оплачується населенням згідно встановленого тарифу. Перевіркою розрахунку тарифу на зазначену послугу встановлено, що у складі тарифу врахована основна заробітна плата доглядача за 1,38 людино/годин у відповідності до вимог Єдиної методики визначення вартості надання громадянам необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг, реалізації предметів ритуальної належності, затвердженої Наказом Державного комітету України з питань ЖКГ від 19.11.2003 р. №194. Витрати на додаткову оплату праці у розрахунку вартості послуги не враховані.
Також в акті зауважено, що колективними договорами не передбачена доплата або відрядна оплата за проведення нагляду за ходом робіт з установки намогильних споруд підприємствами на предмет відсутності порушень норм і вимог утримання кладовищ.
Ревізором зазначено, що здійснення нагляду за роботою на кладовищі є посадовим обов'язком, передбаченим посадовою інструкцією доглядача кладовища, та за виконання цієї роботи працівникам проведено нарахування основної заробітної плати - посадового окладу.
На підставі цього в акті викладено, що в порушення ст. 2 Закону України "Про оплату праці" в періоді з 01.07.2009 р. по 31.10.2011 р. безпідставно проведено нарахування додаткової заробітної плати трьом працівникам відповідача за виконання основних обовязків на загальну суму 14356,07 грн. (у тому числі липень-грудень 2009 року - 3052,08 грн., 2010 р. - 6917,77 грн., січень-жовтень 2011 року - 4386,22 грн.), відповідно зайво проведено нарахування на заробітну плату та перераховано внесків до державних цільових фондів на суму 5290,21 грн. (у тому числі липень-грудень 2009 року - 1124,69 грн., 2010 р. - 2549,20 грн., січень-жовтень 2011 року - 1616,32 грн.). Нараховану додаткову заробітну плату виплачено в повному обсязі.
На підставі висновків акта перевірки Євпаторійською об'єднаною державною фінансовою інспекцією на адресу відповідача були направлені вимоги про усунення порушень від 27.03.2012 року №21-14/589, пунктом 3 яких було приписано в порядку глави 9 КЗпП України суму зайво сплаченої додаткової заробітної плати за період з 01.07.2009 р. по 31.10.2011 р. в розмірі 14356,07 грн. відшкодувати, а саме: запропонувати працівникам повернути кошти, отримати відповідь на пропозицію. Провести перерахунок та відповідні взаємозвірки щодо сум внесків до державних цільових фондів. У разі невідшкодування, з особи, винної у даному порушенні, стягнути кошти в порядку та розмірі, передбаченому ст.ст. 130-136 КЗпП України.
Враховуючи, що пункт 3 обов'язкових вимог відповідачем в добровільному порядку виконаний не був, Державна фінансова інспекція в АР Крим звернулася до суду з позовом про спонукання Комунальне підприємство "Пам'ять-Євпаторійська міська ритуальна служба" виконати вимоги примусово.
Судова колегія, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Згідно з пунктом 1 Положення про державні фінансові інспекції в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 03.10.2011 р. N 1236, державні фінансові інспекції в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - Інспекції) підпорядковуються Державній фінансовій інспекції України (далі - Держфінінспекція) та є її територіальними органами.
Відповідно до пункту 4.3 Положення Інспекція відповідно до покладеного на неї завдання, вживає в установленому порядку заходів щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб, у тому числі, звертається до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.
Пунктом 6.13 Положення обумовлено, що Інспекція має право в установленому порядку пред'являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов'язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства.
В свою чергу, пунктом 7 Положення закріплено, що Інспекція здійснює свої повноваження як безпосередньо, так і через підпорядковані їй фінансові інспекції та головних інспекторів.
Інспекція здійснює контроль за діяльністю підпорядкованих фінансових інспекцій та головних інспекторів.
Відповідно до пункту 1 Положення про державні фінансові інспекції у районах, містах та міжрайонні, об'єднані в районах та містах державні фінансові інспекції, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 03.10.2011 р. N 1236, державні фінансові інспекції у районах, містах та міжрайонні, об'єднані в районах та містах державні фінансові інспекції (далі - підрозділи) є структурними підрозділами державних фінансових інспекцій в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - Інспекція).
Основним завданням підрозділу є реалізація повноважень Інспекції на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці (п. 3 Положення).
Згідно з пунктом 4.3 Положення підрозділ відповідно до покладеного на нього завдання вживає в установленому порядку заходів щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб, зокрема, порушує питання щодо звернення до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів.
Підрозділ має право в установленому порядку пред'являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов'язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства (п. 613 Положення).
Таким чином, Євпаторійська об'єднана державна фінансова інспекція є структурним підрозділом Державної фінансової інспекції в АР Крим, підпорядковується останній та забезпечує виконання нею своїх завдань на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. При цьому, Підрозділи позбавлені права самостійного звернення до суду з позовом про примусове виконання підконтрольною установою обов'язкових вимог, оскільки лише порушують відповідні питання перед Інспекцією (позивачем у справі), яка в подальшому звертається до суду з відповідним позовом.
Отже, судова колегія погоджується з висновками суду першої інстанції, що Державна фінансова інспекція в АР Крим є належним позивачем.
Окрім того, судова колегія зазначає наступне.
КП "Пам'ять-Євпаторійська міська ритуальна служба" зверталося до Окружного адміністративного суду АР Крим з позовом про скасування пункту 3 вимоги від 27.03.2012р., проте постановою суду від 28.08.2012 р. у справі №2а-6894/12/0170/26 в задоволенні позову було відмовлено.
Ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 18.03.2012 р. було відмовлено в задоволенні клопотання Комунального підприємства "Пам'ять-Євпаторійська міська ритуальна служба" про поновлення строку на апеляційне оскарження та відмовлено у відкритті апеляційного провадження. Отже, постанова Окружного адміністративного суду АР Крим від 28.08.2012 р. у справі №2а-6894/12/0170/26 є такою, що набрала законної сили.
Окрім того, КП "Пам'ять-Євпаторійська міська ритуальна служба" було укладено ряд договорів з приватними підприємцями (виконавцем) про надання ритуальних послуг з монтажу і демонтажу намогильних споруд.
У кожному із зазначених договорів зазначено, що предметом договору є надання ритуальних послуг з монтажу та демонтажу намогильних споруд.
У договорах також зазначено обов'язок виконавця, так пунктом 3.2.2 при наданні послуг з монтажу і демонтажу намогильних споруд та елементів благоустрою гарантувати збереження поруч стоячих місць поховань, розташованих на території кладовища, пунктом 3.2.3 робити монтаж і демонтаж намогильних споруд та елементів благоустрою в межах виділених земельних ділянок, наданих під поховання, відповідно до санітарних норм, пунктом 3.2.8 після закінчення робіт щодня забезпечувати збирання і вивезення залишеного сміття після проведення монтажу або демонтажу намогильної споруди, пунктом 3.2.9 надавати допомогу щомісяця по прибиранню кладовищ та місць поховань поминання покійних протягом дії договору, при підготовці до поминального дня проводити додаткове прибирання.
Також у договорах зазначена відповідальність виконавця: за порушення порядку та меж при виконаних роботах на території міських кладовищ у відповідність до чинного законодавства; при недотриманні вимог п.3.2.2., п.3.2.3. договору виконавець послуг за свій рахунок усуває заподіяні ушкодження, відшкодовує матеріальні збитки; за недотримання положень чинного законодавства в частині вимог затверджених стандартів та технологій при наданні послуг; особи винні у порушенні законодавства про поховання померлих, несуть відповідальність згідно із законами України.
Посадовою інструкцією доглядача кладовища, його віднесено до професіональної групи "Службовці".
Відповідно до п. 2.1 Посадової інструкції доглядача кладовища від 01.07.2011, затвердженою директором КП "Пам'ять - ЄМРС", передбачено основний обов'язок працівника - "здійснювати загальний нагляд за ходом робіт на кладовище, доглядачем якого він є".
Послуга "проведення нагляду за ходом робіт з установки намогильних споруд підприємствами" надається підприємством населенню та оплачується населенням згідно встановленого тарифу. Перевіркою розрахунку тарифу на вищезазначену послугу встановлено, що у складі тарифу врахована основна заробітна плата доглядача 1,38 людино/годин у відповідності до вимог Єдиної методики визначення вартості надання громадянам необхідного мінімального переліку окремих видів ритуальних послуг, реалізації предметів ритуальної належності, затвердженої Наказом Державного комітету України з питань ЖКГ від 19.11.2003 року №194. Витрати на додаткову оплату праці у розрахунку вартості послуги не враховані.
Відповідно до статті 2 Закону України "Про оплату праці" від 24.03.1995 №108/95ВР (далі Закон №108) основна заробітна плата це - винагорода за виконану роботу відповідно до встановлених норм праці (норми часу, виробітку, обслуговування, посадові обов'язки), додаткова заробітна плата це винагорода за працю понад установлені норми.
Також Законом №108 зазначено, що додаткова заробітна плата - це винагорода за працю понад установлені норми, за трудові успіхи та винахідливість і за особливі умови праці. Вона включає доплати, надбавки, гарантійні і компенсаційні виплати, передбачені чинним законодавством; премії, пов'язані з виконанням виробничих завдань і функцій.
В постанові у справі №2а-6894/12/0170/26 зауважено, що з наказів №83/03-1 від 01.07.2009 в п.2 зазначено, що доглядачам проводиться доплата за виконання послуги з проведення спостереження за ходом робіт по встановленню намогильних споруд приватними підприємцями та підприємствами на предмет відсутності порушень, норм і вимог "Порядку утримання кладовищ" в розмірі - 9,42 грн. за одну надану послугу з липня 2009 року; наказом №01/03-1 від 02.01.2010 року встановлено, що доглядачам проводиться доплата за виконання послуги з проведення спостереження за ходом робіт по встановленню намогильних споруд приватними підприємцями та підприємствами на предмет відсутності порушень, норм і вимог "Порядку утримання кладовищ" в розмірі - 9,42 грн. за одну надану послугу з січня 2010 року; наказом №47/03-1 від 15.04.2010 року встановлено, що доглядачам проводиться доплата за виконання послуги з проведення спостереження за ходом робіт по встановленню намогильних споруд приватними підприємцями та підприємствами на предмет відсутності порушень, норм і вимог "Порядку утримання кладовищ" в розмірі - 11,39 грн. за одну надану послугу з 16.04.2010 року; наказом №149/03-1 від 01.12.2010 року встановлено, що доглядачам проводиться доплата за виконання послуги з проведення спостереження за ходом робіт по встановленню намогильних споруд приватними підприємцями та підприємствами на предмет відсутності порушень, норм і вимог "Порядку утримання кладовищ" в розмірі - 11,39 грн. за одну надану послугу з 01.12.2010 року; наказом № 17/01-1 від 31.03.2011 року встановлено, що оглядачам проводиться доплата за виконання послуги з проведення спостереження за ходом робіт по встановленню намогильних споруд приватними підприємцями та підприємствами на предмет відсутності порушень, норм і вимог "Порядку утримання кладовищ" в розмірі - 12,43 грн. за одну надану послугу з 01.04.2011 року.
КП "Пам'ять-Євпаторійська міська ритуальна служба" були укладені договори, за якими підприємство повинно виконати роботи (послуги) з оформлення договору-замовлення; проводити спостереження за ходом робіт по встановленню намогильних споруд підприємствами на предмет відсутності порушень норм і вимог порядку утримання кладовищ, зокрема договір №358 (а.с.179). У зазначеному договорі до обов'язків сторін входить виконання своїх зобов'язань за договором, та відповідальність за порушення договірних зобов'язань встановлюється шляхом відшкодування збитків, понесених однією стороною з вини іншої сторони.
Дослідивши зазначений договір та порівнявши його із посадовою інструкцією доглядача кладовища, судова колегія погоджується з висновками суду першої інстанції, що КП "Пам'ять-Євпаторійська міська ритуальна служба" не зазначено, які саме роботи та послуги надає КП "Пам'ять-Євпаторійська міська ритуальна служба" за межами встановлених посадовою інструкцією обов'язків. Матеріали справи свідчать про те, що здійснення нагляду за роботою на кладовищі є посадовим обов'язком, передбаченим посадовою інструкцією доглядача кладовища.
Таким чином, в порушення ст. 2 Закону України "Про оплату праці" від 24.03.1995 № 108/95 ВР в періоді з 01.07.2009 по 31.10.2011 безпідставно проведене нарахування додаткової заробітної плати трьом працівникам КП "Пам'ять - ЄМРС" за виконання основних обов'язків на загальну суму 14356,07 грн.
Судова колегія погоджується з висновками суду першої інстанції, що на підставі цього, підприємством безпідставно здійснювалася доплата робітникам за послуги спостереження за ходом робіт по встановленню намогильних споруд підприємствами на предмет відсутності порушень норм і вимог порядку утримання кладовищ, адже доплата по нарядах-заказах є обов'язками, передбаченими посадовою інструкцією працівників, за які зазначеним працівникам проводиться оплата у розмірі посадового окладу.
Відповідно до частини 2 статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Згідно з частиною 2 статті 255 КАС України обставини, які були встановлені постановою, що набрала законної сили, в одній адміністративній справі не можуть оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін.
Отже, обставини, встановлені постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 28.08.2012 р. у справі №2а-6894/12/0170/26, є преюдиціальними та не підлягають доказуванню.
Таким чином, правомірність пункту 3 вимог Євпаторійської об'єднаної державної фінансової інспекції №21-14/589 від 27.03.2012 р. встановлена в судовому порядку та в розумінні ч. 1 ст. 72 КАС України повторному доказуванню не підлягає.
Право Державної фінансової інспекції в АР Крим на звернення до суду з позовом у разі, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів, передбачено пунктом 4.3 Положення про державні фінансові інспекції в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 03.10.2011 р. N 1236.
Крім того, аналогічні права передбачені пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" (в чинній редакції).
На підставі викладеного, судова колегія приходить до висновку про безпідставність доводів апеляційної скарги з підстав їх спростування матеріалами справи та встановленими обставинами, оскільки правомірність пункту 3 вимог Євпаторійської об'єднаної державної фінансової інспекції №21-14/589 від 27.03.2012 р. підтверджується матеріалами справи, та відповідачем не надано обґрунтованих доказів на підтвердження своїх обґрунтувань.
Відповідно до частини 1 статті 200 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Судова колегія дійшла до висновку, що судом першої інстанції правильно встановлені обставини справи, рішення суду ухвалене з додержанням норм матеріального та процесуального права, тому підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування судового рішення не вбачається.
Керуючись ст. 195; ст. 196; п.1 ч.1 ст. 198; ст. 200; п.1 ч.1 ст. 205; ст. 206 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу Комунального підприємства "Пам'ять-Євпаторійська міська ритуальна служба" залишити без задоволення.
Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 13.05.13 у справі № 2а-10523/12/0170/31 залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення згідно з частиною п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвалу може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно з якою касаційна скарга на судові рішення подається безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення ухвали в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення ухвали в повному обсязі.
Повний текст судового рішення виготовлений 02 грудня 2013 р.
Головуючий суддя підпис В.А.Омельченко
Судді підпис О.В.Дугаренко
підпис Т.В. Дадінська
З оригіналом згідно
Головуючий суддя В.А.Омельченко
Суд | Севастопольський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 27.11.2013 |
Оприлюднено | 10.12.2013 |
Номер документу | 35860785 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Омельченко В'ячеслав Анатолійович
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Омельченко В'ячеслав Анатолійович
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Омельченко В'ячеслав Анатолійович
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дудін С.О.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дудін С.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні