Україна Донецький окружний адміністративний суд У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху 21 листопада 2013 року Справа № 805/16635/13-а Приміщення суду за адресою: 83052, м. Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17 Постановлено в нарадчій кімнаті Суддя Донецького окружного адміністративного суду Троянова О.В., ознайомившись з позовною заявою та доданими до неї матеріалами Комунального підприємства «Гольмівське» Гольмівської селищної ради до Горлівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області про скасування податкового повідомлення-рішення №0000052202 від 01.10.2013 року, - В С Т А Н О В И В: Комунальне підприємство «Гольмівське» Гольмівської селищної ради звернулось до Донецького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Горлівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області про скасування податкового повідомлення-рішення №0000052202 від 01.10.2013 року. Перевіривши матеріали позову, суд вважає, що провадження у справі не може бути відкрито з наступних підстав. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає вона вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу. Відповідно до положень частини 3 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Таким чином, суд вважає за доцільне роз'яснити позивачу, що судовий збір при подачі адміністративного позову до Донецького окружного адміністративного суду справляється за такими реквізитами: отримувач Держбюджет Калінінського району м. Донецьк, р/р 31217206784005, банк отримувача ГУДКСУ у Донецькій області, МФО банку 834016, ЄДРПОУ отримувача 38034015, призначення платежу «Судовий збір за позовом (найменування позивача) Донецький окружний адміністративний суд, КОД 35099148, п.3.1» (код та пункт зазначаються у обов`язковому порядку). Також, суд звертає увагу позивача, що відповідно до пункту 1 частини другої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи. Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна. За практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою. Враховуючи викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо. Таким чином, звернення до суду із вимогами про скасування рішення відповідача – суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими. Аналогічна позиція міститься в інформаційному листі Вищого адміністративного суду України від 18.01.2012 року за № 165/11/13-12. Як вбачається з позовної заяви, предметом позову скасування податкового повідомлення-рішення №0000052202 від 01.10.2013 року, тобто є майновою. Відповідно до підпункту 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» (зі змінами та доповненнями від 19.09.2013 року, які набрали чинності 23.10.2013 року) за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру встановлюється ставка судового збору в розмірі 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати. Частиною 1 статті 4 Закону України «Про судовий збір» (зі змінами та доповненнями станом на дату ухвалення рішення) встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Крім того, частиною 3 статті 6 Закону України «Про судовий збір» (зі змінами та доповненнями станом на дату ухвалення рішення) встановлено, що за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру. Частиною 1 статті 4 Закону України «Про судовий збір» (зі змінами та доповненнями станом на дату ухвалення рішення) встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Відповідно до ст.8 Закону України «Про державний бюджет України на 2013 рік» установлено на 2013 рік мінімальну заробітну плату у місячному розмірі з 1 січня – 1147,00 гривні. Тобто судовий збір, що повинен бути сплачений повинен бути не менше 1720,50 грн. Проте частиною 3 статті 4 Закону України «Про судовий збір» (зі змінами та доповненнями від 19.09.2013 року, які набрали чинності 23.10.2013 року) встановлено, що під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги. Разом із позовною заявою позивач не надав квитанцію про сплату судового збору, про що також свідчить Акт від 19.11.2013 року про відсутність документа про сплату судового збору, тобто позивач повинен сплати судовий збір не менше 172,05 грн. для відкриття провадження саме за цим адміністративним позовом. Частиною 3 статті 106 КАС України встановлено, що до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. Як вбачається з матеріалів справи, позивач не надав копію адміністративного позову з додатками для відповідача. Крім того, даний позов не містить дати його підписання, що не відповідає вимогам частини 4 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, згідно якої позовна заява підписується позивачем або його представником із зазначенням дати її підписання. Як вбачається з матеріалів справи, позовна заява не була підписана Директором КП «Гольмівське». Відповідно до ч. 1 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. На підставі викладеного, ст.ст. 21, 48, 53, 69, 70, 71, 106, 107, 108, 160, 165, 181, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - У Х В А Л И В: Позовну заяву Комунального підприємства «Гольмівське» Гольмівської селищної ради до Горлівської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області про скасування податкового повідомлення-рішення №0000052202 від 01.10.2013 року - залишити без руху. Надати позивачу строк до 16.12.2013 року для усунення недоліків позовної заяви, щляхом надання доказів про сплату судового збору у встановленому розмірі та за встановленими правилами, щляхом надання копії підписаної позовної заяви для долучення до матеріалів справи та копії адміністративного позову з додатками для відповідача.. Роз'яснивши при цьому, що у разі не усунення недоліків позовна заява буде вважатись неподаною та повернута позивачу з усіма доданими документами. Ухвала відповідно до ч. 1 ст. 254 КАС України набирає законної сили після закінчення строку її оскарження Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в 5-денний строк з дня отримання копії ухвали апеляційної скарги, з подачею її копії до апеляційної інстанції. Суддя Троянова О.В.
Суд | Донецький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 21.11.2013 |
Оприлюднено | 12.12.2013 |
Номер документу | 35866697 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький окружний адміністративний суд
Троянова О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні