Ухвала
від 04.12.2013 по справі 813/2666/13-а
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 грудня 2013 року Справа № 876/9787/13 Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Старунського Д.М.,

суддів Багрія В.М., Кушнерика М.П.,

за участю секретаря судового засідання Лемцьо І.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Львові апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Сихівському районі м. Львова ГУ Міндоходів у Львівській області на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 19 червня 2013 року у справі за позовом Публічного акціонерного товариства «Львівметал» до Державної податкової інспекції у Сихівському районі м. Львова Державної податкової служби, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «УЛОКС ЛТД» про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,

в с т а н о в и в:

ПАТ «Львівметал» 08.04.2013 року звернулося в суд з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Сихівському районі м. Львова Державної податкової служби, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «УЛОКС ЛТД», в якому просило визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення-рішення №0003392321 від 12.10.2012 року, №0003402321 від 12.10.2012 року, №0004222321 від 29.12.2012 року, №0004212321 від 29.12.2012 року.

Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 19 червня 2013 року позов задоволено. Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Сихівському районі м. Львова Державної податкової служби №0003392321 від 12.10.2012 року, №0003402321 від 12.10.2012 року, №0004222321 від 29.12.2012 року, №0004212321 від 29.12.2012 року.

Не погодившись з таким рішенням суду першої податковий орган оскаржив його в апеляційному порядку. В апеляційній скарзі просить рішення суду першої інстанції скасувати і прийняти нове рішення, яким в задоволенні позову відмовити. Вимоги за апеляційною скаргою обґрунтовує тим, що судом першої інстанції були недостатньо досліджені докази та обставини справи, рішення постановлено з порушенням норм матеріального права.

Зазначає, що ПАТ «Львівметал», виступаючи забудовником, не включило до доходу вартість житлового будинку при передачі ТзОВ фірма «Улокс ЛТД». В бухгалтерському обліку ПАТ «Львівметал» не відображалися доходи та витрати по будівництву житлового будинку.

Вказує, що ПАТ «Львівметал» в порушення п.135.1 ст.135 Податкового кодексу України не включено до доходу вартість будинку в 1 кв. 2012 року на суму 17 028 040,00 грн., внаслідок чого занижено податок на прибуток за 1 кв. 2012 року на 3 445 610,00 грн. та завищено від'ємне значення об'єкта оподаткування податком на прибуток за 1 півріччя 2012 року на 620 371,00 грн. (в т. ч. за 1 ка.2012 року на 620 371,00 грн.), та в порушення вимог п.188.1 ст.188 Податкового кодексу України не включено до бази оподаткування податком на додану вартість операцію з поставки житлового будинку, внаслідок чого занижено податок на додану вартість за січень 2012 року на суму 3 405 608,00 гривень.

Представник відповідача в судовому засіданні вимоги апеляційної скарги підтримав та просить її задовольнити.

Представник позивача в судовому засіданні вимоги апеляційної скарги заперечив та просить залишити її без задоволення.

Представник третьої сторони в судове засідання не прибув, про дату, час і місце апеляційного розгляду був повідомлений належним чином, тому колегія суддів, у відповідності до ст.196 КАС України, вважає за можливе розглядати справу без його участі.

Заслухавши суддю-доповідача, пояснення учасників судового розгляду, дослідивши наявні в справі матеріали та доводи апеляційної скарги у їх сукупності, колегія суддів приходить до переконання, що подану апеляційну скаргу слід залишити без задоволення, а постанову суду першої інстанції - без змін з таких підстав.

Судом першої інстанції встановлено, що працівниками ДПІ у Сихівському районі м. Львова Львівської області ДПС проведена планова виїзна перевірка ПАТ «Львівметал» (код ЄДРПОУ 01882373) з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.04.2011 року по 30.06.2012 року, валютного та іншого законодавства за період з 01.04.2011 року по 30.06.2012 року, про що 21.09.2012 року складено акт №148/2240/01882373 (т.1 а.с.58-90).

Працівниками відповідача при проведенні перевірки ПАТ «Львівметал» здійснено обстеження земельної ділянки та виявлено збудований житловий будинок на пр. Червоної Калини,7-7а в м. Львові.

За результатами проведеної перевірки відповідач прийшов до висновку, що оскільки земельна ділянка та дозвільна документація оформлена на забудовника ПАТ «Львівметал», то саме він і ввів об'єкт в експлуатацію. Підставою для реєстрації права власності на новозбудований об'єкт в БТІ є наявність документів на земельну ділянку, акт введення в експлуатацію, рішення місцевого органу влади, тому спочатку об'єкт має бути зареєстрований на забудовника та за договором купівлі-продажу передано ТзОВ фірма «Улокс ЛТД». Проте, ПАТ «Львівметал» дану господарську операцію не відобразило в бухгалтерському та податковому обліку.

Податковий орган вважає, що позивачем порушено:

п.135.1 ст.135 пп.135.5.4. п. 135.5 ст.135 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на прибуток за перевірений період на 3702464грн., в т.ч.: за II квартал 2011 року на 256854грн., за І квартал 2012 року па 3445610грн. та зменшено збитки за І квартал 2012 року на 620371грн., І-ІІ квартал 2012 року на 824367грн.;

п. 188.1 ст.188, п.п.195.1.1 п. 195.1. ст.195 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на додану вартість за перевірений період на 3714803грн.. в т.ч.: за листопад 2011 року на 100826грн.. за грудень 2011 року на 136737грн., за січень 2012 року на 3411524грн. за березень 2012 року на 47244грн. за травень 2012 року на 18472 грн..

За результатами перевірки відповідачем 12.10.2012 року прийнято податкове повідомлення-рішення №0003392321 (т.1 а.с.17) про збільшення ПАТ «Львівметал» грошового зобов'язання в сумі 4257010 грн. (3405608 грн. - основний платіж, 851402 грн. - штрафна (фінансова) санкція), та податкове повідомлення-рішення №0003402321 від 12.10.2012 року (т.1 а.с.18) про зменшення ПАТ «Львівметал» суми від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток у розмірі 620371,00 грн..

Внаслідок адміністративного оскарження відповідачем 29.12.2012 року прийнято податкове повідомлення-рішення №0004222321 (а.с.20) про зменшення ПАТ «Львівметал» суми від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток в розмірі 203996 грн. та податкове повідомлення-рішення №0004212321 (а.с.21) про збільшення ПАТ «Львівметал» грошового зобов'язання за платежем податок на прибуток приватних підприємств і організацій в сумі 4253463,75 грн. (3402771 грн. - основний платіж, 850692,75 грн. - штрафна (фінансова) санкція.

Задовольняючи позов суд першої інстанції виходив з того, що висновок відповідача про те, що операції по будівництву будинку, яке здійснювало ТзОВ фірма «Улокс ЛТД» за свої кошти та кошти залучених пайовиків, мали вестися у бухгалтерському обліку позивача є помилковим, оскільки позивачем не складалися жодні первинні документи, на підставі яких чинне законодавства допускає формування валових витрат та відповідно валових доходів, а відповідно у позивача не виникло і не могло виникнути право власності на новостворене майно та не було підстав включати до валового доходу вартість будинку, жодні витрати на спорудження якого позивач не поніс.

З таким висновком колегія суддів погоджується і вважає, що він відповідає нормам матеріального права та фактичним обставинам справи.

Так, з матеріалів справи видно, що 22.02.2000 року між позивачем (замовник) та ТзОВ фірма «Улокс ЛТД» (інвестор) було укладено контракт про спільну діяльність в будівництві 27 квартирного житлового будинку по вул. Героїв Круг, 10 в м.Львові (т.1 а.с.31).

Додатком від 10.09.2004 року до контракту про спільну діяльність в будівництві 27 квартирного житлового будинку по вул. Героїв Крут, 10 (т.1 а.с.32), в зв'язку із заміною земельної ділянки на вул. Героїв Крут, 10 на ділянку на проспекті Червоної Калини, 1 - la y м. Львові (т.1 а.с.149-164, 198-201) сторони погодили, що предметом вищевказаного контракту є будівництво житлового будинку на проспекті Червоної Калини, 7-7а.

Також додатком до контракту про спільну діяльність в будівництві 27 квартирного житлового будинку по вул. Героїв Крут, 10 (т.1 а.с.33) позивач з ТзОВ фірма «Улокс ЛТД» погодили, що Замовник (позивач) від свого імені доручає Інвестору (ТзОВ фірма «Улокс ЛТД») отримувати в Львівській міській раді: рішення виконавчого комітету Львівської міської ради на проектування та будівництво багатоквартирного житлового будинку; архітектурно-планувальне завдання та вихідні дані (іншу проектну документацію); дозвіл на ведення будівельних робіт та вчиняти інші дії, пов'язані з будівництвом багатоквартирного будинку на проспекті Червоної Калини, 7-7а.

Відповідно до укладеного позивачем договору від 08.09.2005 року про відшкодування орендної плати за землю та інших витрат (т. 1 а.с.29) із змінами відповідно до додаткової угоди від 10.09.2010 року (т.1 а.с.30), в зв'язку з участю ТзОВ фірми «Улокс ЛТД» в будівництві житлового будинку (на підставі контракту про спільну діяльність в будівництві 27-квартирного житлового будинку на проспекті Червоної Калини 7-7а від 22.02.2000 року, укладеного між ВАТ «Львівметал» і ТзОВ фірмою «Улокс ЛТД») на земельній ділянці, що орендується ВАТ «Львівметал» (згідно договору оренди земельної ділянки від 05.04.2005 року, укладеного між ВАТ «Львівметал» і Львівською міською радою), ТзОВ фірма «Улокс ЛТД» зобов'язалося, починаючи з 01.04.2005 року, проводити відшкодування сплаченої ВАТ «Львівметал» орендної плати за користування земельною ділянкою, межі якої на місцевості погоджуються між сторонами цього договору, а також відшкодовувати інші витрати, погоджені сторонами і понесені ВАТ «Львівметал», в зв'язку з виконанням зазначених в цьому пункті угод.

Рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради №991 від 23.08.2006 року (т.1 а.с.138) позивачеві дозволено проектування 5-ти поверхового житлового будинку з мансардою та гаражами-стоянками на пр. Червоної Калини 7-7а, на підставі чого на позивача у подальшому оформлено дозвіл на виконання підготовчих робіт та дозвіл на виконання будівельних робіт (т.1 а.с.195,196).

Відповідно до розрахунку розподілу квартир у житловому будинку №1 на пр. Червоної Калини, здійсненого Управлінням житлового господарства Львівської міської ради (т.1 а.с.143, 192-194), всі 37 квартир закріплені за Інвестором - ТзОВ фірма «Улокс ЛТД» та зазначено, що до створення ОСББ будинок буде обслуговувати ТзОВ фірма «Улокс ЛТД».

У подальшому квартири у збудованому будинку передані на підставі укладених договорів на будівництво житла в порядку пайової участі (т.2 а.с.13-71) фізичним особам та ТзОВ «Гарт Сервіс» згідно актів прийому передачі (т.2 а.с.73-101).

З супровідним листом №4 від 20.01.2011 року (т.1 а.с.35) ТзОВ фірма «Улокс ЛТД» направила позивачеві завірені копії документів, які підтверджують здачу в експлуатацію житлового будинку, що знаходиться за адресою: м. Львів, пр. Червоної Калини, 7-7а, а саме: Акт готовності об'єкта до експлуатації; Сертифікат відповідності; Рішення виконавчого комітету; Розпорядження Сихівської райдержадміністрації про присвоєння поштової адреси (т.1 а.с.36-38, 141-142).

Згідно відповіді Львівського обласного комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки» №10677 від 07.11.2012 року (т.1 а.с.27), квартири у буд. №1 на пр. Червоної Калини у м. Львові зареєстровані за фізичними особами на підставі Свідоцтв про право власності, державна реєстрація нерухомого майна за вищевказаною адресою за ПАТ «Львівметал» не здійснювалась.

Листом від 05.09.2012 року №51 ТзОВ «Улокс ЛТД» надало позивачеві відповідь, що новозбудований житловий будинок на пр. Червоної Калини 1, побудований за кошти ТзОВ - фірми «УЛОКС ЛТД» та пайовиків і підстав для передачі на баланс ПАТ «Львівметал» немає. ПАТ «Львівметал» жодних коштів у будівництво не вкладало. Додатково повідомлялось, що ними понесені всі затрати на будівництво вищевказаного житлового будинку, в податкових деклараціях були задекларовані всі доходи та затрати та сплачені податки.

Операції з отримання коштів та їх витрати на будівництво відображені в бухгалтерському обліку ТзОВ фірма «Улокс ЛТД» (т.1 а.с.206-207).

Відповідно до акта перевірки від 25.04.2013 року №211/77/22-1009/2077459, складеного ДПІ у Шевченківському районі м. Львова Львівської області ДПС (т.1 а.с.217- 238) за результатами позапланової виїзної перевірки ТзОВ фірма «Улокс ЛТД», перевіркою встановлено, що: "Всі 37 квартир реалізовано фізичним особам та в т.ч. ТзОВ «Гарт Сервіс» (4 квартири). Кошти отримані від покупців квартир отримувались на розрахунковий рахунок ТзОВ фірма «Улокс Лтд». Всі доходи, отримані від покупців квартир включено до доходу підприємства в декларації з податку на прибуток підприємства та до податкового зобов'язання в декларації з податку на додану вартість відповідних звітних періодів. Витрати, понесені в зв'язку з будівництвом житлового будинку в період проведення будівництва обліковувались на балансі ТзОВ фірма «Улокс Лтд» та відображались по мірі їх понесення у витратах підприємства в декларації з податку на прибуток, а податок на додану вартість сплачений в ціні придбаних матеріалів, робіт (послуг) відносився до податкового кредиту відповідних звітних періодів.

Станом на 01.01.2006 року кредитове сальдо по рах.361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями», субрахунок «житловий будинок по пр. Червоної Калини,7-7а становить 9 569 203,24 грн.

Після здачі будинку в експлуатацію, на прохання пайовиків будівництва, будинок не передавався на баланс Львівської міської Ради, а було запропоновано створити ОССБ. Після отримання свідоцтв на право власності на кожну квартиру 24.12.2012 року ОСББ створене, триває процес передачі будинку на баланс ОСББ, яке в подальшому зареєструє даний будинок в БТІ.

Судом встановлено, що новозбудований будинок переданий ТзОВ фірма «Улокс ЛТД» на баланс об'єднання співвласників багатоквартирного будинку на пр.Червоної Калини, 1 згідно акта від 01.02.2013 року (т.1 а.с.212-213).

Згідно довідки Львівського обласного комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації та експертної оцінки» від 29.05.2013 року (т.1 а.с.241), реєстрація нерухомого майна за позивачем на пр. Червоної Калини, 1 у м. Львові не проводилася.

Відповідно до п.14.1.27 п.14.1 ст. 14 ПК України витрати - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних для провадження господарської діяльності платника податку, в результаті яких відбувається зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов'язань, внаслідок чого відбувається зменшення власного капіталу (крім змін капіталу за рахунок його вилучення або розподілу власником).

Витрати, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування, складаються відповідно до п. 138.1 ст.138 ПК України із:

витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з пунктами 138.4, 138.6 - 138.9, підпунктами 138.10.2 - 138.10.4 пункту 138.10, пунктом 138.11 цієї статті:

інших витрат, визначених згідно з пунктом 138.5, підпунктами 138.10.5, 138.10.6 пункту 138.10, пунктами 138.11, 138.12 цієї статті, пунктом 140.1 статті 140 і статтею 141 цього Кодексу;

крім витрат, визначених у пунктах 138.3 цієї статті та у статті 139 цього Кодексу.

Згідно п. 139.1.9 п. 139.1 ст. 139 ПК України не включаються до складу витрат витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими первинними документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення бухгалтерського обліку та нарахування податку.

Правила податкового обліку визначаються відповідними нормативними документами, що регламентують порядок оподаткування в Україні.

Виходячи з вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» обґрунтування відображення господарських операцій в податковому обліку здійснюється на підставі даних бухгалтерського обліку.

Відповідно до п.1 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, що фіксують факт здійснення господарської операції. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю й упорядкування оброблених даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні і зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати обов'язкові реквізити: назва документа; дату і місце складання; назва підприємства, від імені якого складається документ; зміст і обсяг господарської операції; одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що мають можливість ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції (п.2 ст.9 цього Закону).

Частиною 5 статті 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» передбачено, що підприємство самостійно визначає облікову політику; обирає форму бухгалтерського обліку як певну систему регістрів обліку, порядку і способу реєстрації та узагальнення інформації в них з додержанням єдиних засад, встановленим цим Законом, та з урахуванням особливостей своєї діяльності і технології обробки облікових даних; розробляє систему і форму внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності і контролю господарських операцій, визначає права працівників на підписання бухгалтерських документів.

Момент виникнення права власності на річ (майно) визначається законом.

При визначенні моменту набуття права власності слід враховувати як особливості самого майна, так і особливості оформлення права власності, які теж суттєво впливають на визначення моменту виникнення (набуття) права власності.

Право власності набувається на підставах, що не заборонені законом, визначені у главі 24 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), зокрема із правочинів.

Право власності на новостворене нерухоме майно (житлові будинки, будівлі, споруди тощо) виникає з моменту завершення будівництва (створення майна); якщо договором або законом передбачено прийняття нерухомого майна до експлуатації з моменту прийняття його до експлуатації; коли ж право власності на нерухоме відповідно до закону підлягає державній реєстрації з моменту такої реєстрації. У разі необхідності право власності на незавершене будівництво, за наявності визначених законом умов, може бути зареєстровано органом, який здійснює державну реєстрацію нерухомого майна (стаття 331 ЦК). З такого ж моменту виникає право власності на перероблену річ, створену з використанням іншої речі (матеріалу).

Виходячи зі змісту 4.1,2 ст.331 ЦК України, ч.1 ст.182 ЦК України та пункту 8 Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 07 лютого 2002 року №7/5 (зі змінами і доповненнями), право власності на новостворене нерухоме майно виникає у особи, яка створила це майно, після закінчення будівництва об'єкта нерухомості, введення його в експлуатацію, отримання свідоцтва про право власності та реєстрації права власності.

До виникнення права власності на новозбудоване нерухоме майно право власності існує лише на матеріали, обладнання та інше майно, що було використано в процесі будівництва (ч.3 ст.331 ЦК України).

Відповідно до п.188.1 ст.188 ПК України, зокрема, база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної (контрактної) вартості, але не нижче звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу,

.

Оскільки встановлено, що позивач не здійснював будівництва будинку та не оформляв право власності на збудований будинок, висновок відповідача про порушення позивачем п.188.1 ст.188 Податкового кодексу України через не включення до бази оподаткування операції з поставки житлового будинку, чим занижено податок на додану вартість в І кв. 2012 на суму 3405608 грн., не відповідає фактичним обставинам справи та не ґрунтується на вимогах чинного податкового законодавства.

Колегія суддів також погоджується з висновком суду першої інстанції, що якщо ТзОВ фірма «Улокс ЛТД», яке здійснювало будівництво і вело облік господарської діяльності з такого будівництва, не зареєструвало договір про спільну діяльність, не може слугувати підставою для висновку про заниження позивачем податку на прибуток та податку на додану вартість.

При цьому, апеляційний суд бере до уваги ту обставину, що всі податки по зазначеному будинку сплачені третьою особою-ТзОВ фірма «Улокс ЛТД», тобто в даному випадку оскарженими податковими рішеннями вимагається подвійне оподаткування.

У відповідності до ст.69 ч.1, 2 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Докази суду надають особи, які беруть участь у справі.

Частиною 1 статті 71 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до ст.200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову - без змін, якщо визнає що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального та процесуального права.

Підсумовуючи вищенаведене, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції, вирішуючи даний спір, правильно встановив фактичні обставини справи та ухвалив законне рішення з дотриманням норм матеріального і процесуального права, а доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують і така задоволенню не підлягає.

Керуючись ст.ст. 160 ч.3, 195, 196, 198 п.1, 200, 205 ч.1 п.1, 206, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

у х в а л и в:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Сихівському районі м. Львова ГУ Міндоходів у Львівській області залишити без задоволення, а постанову Львівського окружного адміністративного суду від 19 червня 2013 року у справі №813/2666/13-а - без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення.

На ухвалу може бути подано касаційну скаргу безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання нею законної сили, а в разі складання ухвали в повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України - з дня складання ухвали в повному обсязі.

Головуючий суддя Д.М. Старунський

Судді В.М.Багрій

М.П. Кушнерик

Ухвала у повному обсязі складена 09.12.2013 року.

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.12.2013
Оприлюднено18.12.2013
Номер документу36031911
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/2666/13-а

Ухвала від 25.03.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Муравйов О.В.

Ухвала від 08.04.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Муравйов О.В.

Ухвала від 30.12.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Муравйов О.В.

Ухвала від 04.12.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Старунський Д.М.

Постанова від 19.06.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

Ухвала від 17.05.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

Ухвала від 17.05.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

Ухвала від 15.05.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталія Теодозіївна

Ухвала від 09.04.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сидор Наталя Теодозіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні