Постанова
від 19.12.2013 по справі 826/18178/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

19 грудня 2013 року 09:55 № 826/18178/13-а

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Амельохіна В.В. розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю Венчурного науково-виробничого підприємства «Група Компаній Гріффін» доДержавної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Печерського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві провизнання протиправним та скасувати рішення № 249/26-55-18-05-372 від 30.10.2013р.,

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Венчурного науково-виробничого підприємства «Група Компаній Гріффін» (далі по тексту - ТОВ ВНВП «Група Компаній Гріффін», товариство, позивач) звернулося до суду з позовом до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві (далі по тексту - ДПІ у Печерському районі, відповідач 1), Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Печерського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м.Києві (далі по тексту - Відділ державної реєстрації, відповідач 2) про визнання протиправними дії відповідача 2 щодо внесення відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу ТОВ ВНВП «Група Компаній Гріффін» (код ЄДРПОУ 32664878, запис № 107014440009023391 від 28.10.2013);

протиправним та скасування рішення відповідача 1 від 30.10.2013 № 249/26-55-18-05-37 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ ВНВП «Група Компаній Гріффін»;

зобов'язання відповідача 1 вчинити дії для внесення до Реєстру платників податку на додану вартість запис про відміну анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ ВНВП «Група Компаній Гріффін» (з урахування уточнених позовних вимог від 06.12.2013).

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач 2 дійшов помилкового висновку про наявність підстав для внесення запису про відсутність юридичної особи ТОВ ВНВП «Група Компаній Гріффін» за її місцезнаходженням, а відповідача 1 на підставі цього запису прийняв рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, що прийняте на підставі п.п. «ж».184.1 ст.184 Податкового кодексу України - у зв'язку з чим дані рішення є протиправними та підлягають скасуванню.

Відповідачі проти позову заперечували, посилаючись на обставини викладені в письмових запереченнях, які залучені до матеріалів справи.

В судовому засіданні 09.12.2013 суд по справі перейшов в письмове провадження на підставі статті 128 КАС України.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю Венчурного науково-виробничого підприємства «Група Компаній Гріффін», зареєстроване у Печерській державній в м.Києві державній адміністрації 08.10.2003, номер запису про включення відомостей про юридичну особу до ЄДР № 1 070 120 0000 023391, місцезнаходження - АДРЕСА_1,н/п, № 43, код ЄДРПОУ 32664878.

Відповідно до довідки про взяття на облік платника податків від 22.11.2006 № 24829, взято на податковий облік в органах державної податкової служби 16.10.2003 за № 33524 в ДПІ у Печерському районі м.Києва, свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100003095 серія НБ № 251605, дата реєстрації платником податків на додану вартість - 11.02.2005, дата видачі свідоцтва - 30.11.2006, індивідуальний податковий номер платника ПДВ 326648726552.

28.10.2013 державним реєстратором Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Печерського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві було внесено до ЄДР запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу від 28.10.2013 за № 107014440009023391.

У зв'язку з тим, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців зроблено запис про відсутність юридичної особи ТОВ ВНВП «Група Компаній Гріффін» за місцезнаходженням, Державною податковою інспекцією у Печерському районі м. Києва прийнято рішення від 30.10.2013 № 249/26-55-18-05-37 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість.

Згідно з вимогами ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» державний реєстратор від імені Держави здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Повноваження державного реєстратора передбачено статтею 6 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».

Статтею 17 цього Закону передбачено, що відомості про юридичну особу або фізичну особу підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно з законодавством України.

Відповідно до ст.19 п. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» передбачено, що юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.

Так, ТОВ ВНВП «Група Компаній Гріффін» було зареєстровано 08.10.2003, отже, строк для подачі підтвердження відомостей (форма 6) в поточному році повинен відраховуватись від 08.10.2013.

Відповідно до ч. 13 ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» у разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.

Відповідно до положень п.12-4-12.5 Наказу Міністерства Фінансів України №1588 від 09.12.2011 (далі по тексту - Наказ МФУ №1588), щодо кожного платника податків, стосовно якого виявлена відсутність його за місцезнаходженням (місцем проживання) та нез'ясоване його фактичне місцезнаходження (місце проживання), підрозділ органу державної податкової служби, який з'ясував зазначений факт, готує та передає підрозділам податкової міліції запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків за встановленою формою.

Якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) органу державної податкової служби приймає рішення про направлення до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф.№18-ОПП для вжиття заходів, передбачених частиною дванадцятою статті 19 Закону ( 755-15 ).

Копія повідомлення підшивається до реєстраційної частини облікової справи платника податків. Про направлення такого повідомлення вноситься запис до № 19-ОПП.

Так, уповноваженою особою ДПІ у Печерському районі було надіслано на адресу Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Печерського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві лист з формою 18-ОПП.

Відповідно до ст.1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців», місцезнаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені.

Згідно з частиною другою ст.17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», відомості щодо місцезнаходження юридичної особи містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Частиною 5 ст.17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців», передбачено, що в Єдиному державному реєстрі містяться також відомості про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу, а також відомості про зарезервовані найменування юридичних осіб.

Відповідно до ч.1 ст.17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців», відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

Як вбачається із матеріалів справи, державним реєстратором Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Печерського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м. Києві Шентак Л.В. було направлено на адресу позивача повідомлення щодо необхідності подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу, яке було отримане представником позивача 23.09.2013 про що свідчить відмітка на копії поштового повідомлення залученого до матеріалів справи.

У зв'язку з тим, що ТОВ ВНВП «Група Компаній Гріффін» не подало державному реєстратору запитувані документи державним реєстратором 28.10.2013 було внесено запис до Єдиного державного реєстру внесено запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу за № 107014440009023391.

П.184.1 ст.184 Податкового кодексу України встановлено, що реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо:

ж) в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Таким чином, на підставі отриманих відомостей з ЄДР по ТОВ ВНВП «Група Компаній Гріффін» від 28.10.2013 про відсутність юридичної особи за вказаною адресою та відповідно до вимог п.184.1 ст.184 Податкового кодексу України, відповідачем 1 Державною податковою інспекцією Печерському районі м. Києва було прийнято рішення № 249/26-55-18-05-37 від 30.10.2013 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ ВНВП «Група Компаній Гріффін».

При цьому суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до п. 12 Наказу МФУ №1588, стосовно платників податків, якими не подано у встановлені законом терміни податкових декларацій (звітів, розрахунків), у порядку, передбаченому законодавством, самостійно визначають суму грошового зобов'язання, проводять роботу з узгодження грошового зобов'язання та інші заходи; стосовно платників податків, які мають податковий борг, у порядку, передбаченому законодавством, здійснюють заходи з погашення податкового боргу.

У рамках проведення цих заходів, а також при призначенні чи проведенні будь-якого виду перевірки платника податків чи при виконанні інших службових обов'язків працівниками органів державної податкової служби здійснюється або може здійснюватись перевірка місцезнаходження (місця проживання) платника податків. За наслідками перевірки складається акт перевірки місцезнаходження платника податків. Якщо встановлено відсутність платника податків за його місцезнаходженням (місцем проживання), то проводиться робота із з'ясування фактичного місця розташування (місцезнаходження, місця проживання) платника податків, відповідальних та пов'язаних осіб.

У разі неможливості вручення платнику податків довідки, свідоцтва, листа чи будь-якого іншого документа, направленого органом державної податкової служби, у зв'язку з відсутністю платника податків за місцезнаходженням (місцем проживання) замість акта перевірки місцезнаходження (місця проживання) платника податків оформляється довідка про неможливість вручення документа платнику податків із зазначенням причин та додаванням відповідних документів (за наявності). Заміна акта довідкою не проводиться, якщо іншими нормативно-правовими актами передбачено складання акта.

Акт перевірки місцезнаходження платника податків або довідка про неможливість вручення документа платнику податків не складається працівниками органів державної податкової служби, якщо до Єдиного державного реєстру внесено запис про відсутність платника податків за місцезнаходженням.

Так, відповідачем 1 було складено довідку про встановлення місцезнаходження платника податків № 515/01/26-55-07-02 від 10.09.2013 у зв'язку з тим, що не встановлено місцезнаходження платника податків.

Щодо кожного платника податків, стосовно якого виявлена відсутність його за місцезнаходженням (місцем проживання) та нез'ясоване його фактичне місцезнаходження (місце проживання), підрозділ органу державної податкової служби, який з'ясував зазначений факт, готує та передає підрозділам податкової міліції запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків за встановленою формою.

Якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) органу державної податкової служби приймає рішення про направлення до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф.№18-ОПП для вжиття заходів, передбачених частиною дванадцятою статті 19 Закону ( 755-15 ).

Так, відповідачем 1 не надано суду доказів вжиття підрозділами податкової міліції належних та достатніх заходів на підтвердження відсутності платника податків за місцезнаходженням або виявлення підрозділами податкової міліції невідповідності фактичного місцезнаходження платника податків відомостям Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, відповідачем до матеріалів справи не надано, крім того акт на підставі якого проведена перевірка не міг бути підставою її здійснення.

Таким чином, складання податковим органом та направлення до державного реєстратора повідомлення за формою №18-ОПП є неправомірним.

Аналогічна позиція викладена в Ухвалі Вищого адміністративного суду України № К/9991/84761/11 від 19.04.2012.

Як встановлено судом та не заперечувалось сторонами, на адресу ТОВ ВНВП «Група Компаній Гріффін» від державного реєстратора надійшло повідомлення про необхідність подання протягом місяця до 17.10.2013 позивачем реєстраційні відомості про товариство, а саме подати заповнену реєстраційну картку (форма № 6) про підтвердження відомостей про юридичну особу, які містяться в ЄДР. При цьому позивач зазначив, що дане повідомлення було залишене ними без реагування у зв'язку із неналежним його оформленням, а саме відсутні реквізити даного документа.

Статтею 17 цього Закону передбачено, що відомості про юридичну особу або фізичну особу підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно з законодавством України.

Відповідно до ч. 13 ст. 19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» у разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки.

Проте, з копії повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу не вбачається реквізитів такого, а саме вихідного номеру та дати, у зв'язку з чим судом неможливо встановити чи є даний документ належним до виконання без таких реквізитів та чи було відповідачем 2 дотримано строків відсилання такого повідомлення позивачу.

Також, відповідачем 2 не доведено правомірність дій щодо встановлення в повідомленні строку до 17.10.2013, оскільки положення п. 11 ст.19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» передбачено місячний строк для надання підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу, який обчислюється починаючи з дати державної реєстрації, тобто у даному випадку місячний строк починається з 08.10.2013 та закінчується 08.11.2013.

Таким чином, державний реєстратор не дотримався строків надсилаючи повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу до 17.10.2013.

Як вбачаться з матеріалів справи, 13.11.2013 товариство подало державному реєстратору картку форми № 6 про підтвердження відомостей про юридичну особу, у зв'язку з чим державним реєстратором Дунєвою І.Г. було зроблено опис документів. При цьому, представник позивача обґрунтував строк пропуску терміну подачі у зв'язку з відрядженням генерального директора - Опанасюка В.В. у відрядження з 04.11.2013 по 11.11.2013 на підтвердження чого надав копію Наказу ГК/04-п від 01.11.2013.

Отже, керуючись нормами Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» держаний реєстратор не дотримався відповідних строків надсилаючи позивачу повідомлення щодо необхідності підтвердження відомостей про юридичну особу.

Відповідно запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особи було внесено відповідачем з порушенням норм чинного законодавства.

У повноважених осіб відповідача 2 не було жодних документів, які б підтверджували відсутність позивача за місцезнаходженням.

Натомість позивачем в судовому засіданні було подано 13.11.2013 підтвердження відомостей про юридичну особу (форма 6), що підтверджується описом наданим державним реєстратором та витягом з ЄДРПОУ від 29.11.2013.

Також, підтвердженням місцезнаходження за юридичною адресою є договір суборенди № 796 від 01.01.2013 укладений між СПД ОСОБА_5 (Орендар) та ТОВ ВНВП «Група Компаній Гріффін» (Судборендар) про те, що Суборендар бере в тимчасове користування частину нежитлового приміщення № 43, площею 5 кв.м., що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1, яка була визначена також як і податкова адреса товариства.

Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Згідно ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Згідно з ч. 1 ст. 6 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.

Відповідно до ч. 1 ст. 11 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Отже, згідно з вищенаведеними нормами права, позивач має право звернутись до адміністративного суду з позовом лише у разі, якщо він вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю відповідача (суб'єкта владних повноважень) порушено його права, свободи чи інтереси у сфері публічно-правових відносин. При цьому, обставину дійсного (фактичного) порушення відповідачем прав, свобод чи інтересів позивача має довести належними та допустимими доказами саме позивач.

Враховуючи вищевикладене, суд дійшов висновку про необхідність задоволення позовних вимог позивача.

Керуючись статтями 7, 8, 9, 10, 11, 71, 160 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю Венчурного науково-виробничого підприємства «Група Компаній Гріффін» задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправними дії Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Печерського району реєстраційної служби Головного управління юстиції у м.Києві щодо внесення відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу ТОВ ВНВП «Група Компаній Гріффін» (код ЄДРПОУ 32664878, запис № 107014440009023391 від 28.10.2013).

Визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві від 30.10.2013 № 249/26-55-18-05-37 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ ВНВП «Група Компаній Гріффін».

Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м.Києві вчинити дії для внесення до Реєстру платників податку на додану вартість запис про відміну анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТОВ ВНВП «Група Компаній Гріффін».

Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Повний текст постанови виготовлений 19.12.2013р.

Суддя В.В. Амельохін

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення19.12.2013
Оприлюднено20.12.2013
Номер документу36146520
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/18178/13-а

Ухвала від 04.11.2015

Адміністративне

Верховний Суд України

Маринченко В.Л.

Ухвала від 20.10.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Чаку Є.В.

Ухвала від 09.09.2015

Адміністративне

Верховний Суд України

Маринченко В.Л.

Ухвала від 18.08.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Гарник К.Ю.

Ухвала від 14.08.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Гарник К.Ю.

Ухвала від 21.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сірош М.В.

Ухвала від 21.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сірош М.В.

Ухвала від 30.06.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сірош М.В.

Ухвала від 25.06.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сірош М.В.

Ухвала від 01.08.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сірош М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні