Постанова
від 20.11.2013 по справі 826/16177/13-а
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

cpg1251 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

20 листопада 2013 року 09:08 № 826/16177/13-а

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Погрібніченка І.М., при секретарі судового засідання Білоус А.С., за участю представників: позивача - Куракіна Ю.В., відповідача - Шкодича Ю.В. розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРА КОМПАНІ» доДержавної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів місті Києва провизнання протиправними дій, -

На підставі ч. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 20 листопада 2013 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

11 жовтня 2013 року до Окружного адміністративного суду м. Києва звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРА КОМПАНІ» (далі - ТОВ «ЦЕНТРА КОМПАНІ», позивач) з адміністративним позовом про:

- визнання протиправними дії Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів міста Києва по проведенню зустрічної звірки ТОВ «ЦЕНТРА КОМПАНІ» щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за липень 2013 року;

- визнання протиправними дії Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів міста Києва по оформленню результатів зустрічної звірки ТОВ «ЦЕНТРА КОМПАНІ» у формі акту від 19.09.2013 року № 1210/26-55-22-01/38345881 про неможливість проведення зустрічної звірки щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за липень 20913 року.

Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що діями Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів міста Києва (ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів місті Києві, відповідач) по проведенню зустрічної звірки щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за липень 2013 року порушено законодавчо встановлений порядок та спосіб проведення зустрічної звірки, передбачений п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України та Порядок проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 року № 1232.

Позивач зазначає, що ним не отримано запиту відповідача щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків контрагентами.

Окрім цього, позивач посилається на те, що Акт від 19.09.2013 року № 1210/26-55-22-01/38345881 містить найменування «про неможливість проведення зустрічної звірки», однак, фактично, інспекцією звірка була проведена, що підтверджується змістом самого акту, в якому викладені судження податкового органу про обставини господарської діяльності позивача.

На думку позивача, спірні дії ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів місті Києві суперечать матеріальному інтересу, який має платник податків у податкових правовідносинах, і що полягає у належній фіксації податковим органом обставин господарської діяльності платника податків, неухильному дотриманні органом управління, визначених законом, процедур реалізації владних управлінських функцій, здійснення таких процедур лише в разі наявності, визначених законом, підстав.

В судовому засідання представник позивача позовні вимоги повністю підтримав та просив їх задовольнити.

Натомість, представник відповідача просив суд відмовити в задоволенні позовних вимог з підстав, наведених в письмових запереченнях. Зокрема, дії по проведенню зустрічних звірок і складання за їх наслідками актів є обставиною, що не порушує охоронюваних законом прав та інтересів позивача з огляду на той факт, що висновки акту є службовим документом, носієм доказової документації. Тобто, акт не може бути визнаний рішенням чи дією суб'єкта владних повноважень.

У судовому засіданні представник відповідача просив відмовити у задоволенні адміністративного позову.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення їх представників, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРА КОМПАНІ» (код ЄДРПОУ 38345881) зареєстроване 01.08.2012 року Відділом державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Печерського району Реєстраційної служби Головного управління юстиції у місті Києві, за номером 10701020000047067. Вказане товариство розташоване за адресою: 01015, м. Київ, вул. Лейпцігська, будинок 5.

ТОВ «ЦЕНТРА КОМПАНІ» взято на податковий облік в органах державної податкової служби 03.08.2012 року за номером 62802 та перебуває на обліку у ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів місті Києві.

ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів місті Києві згідно із п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України здійснено відповідні заходи з метою проведення зустрічної звірки ТОВ «ЦЕНТРА КОМПАНІ» (код ЄДРПОУ 38345881) щодо підтвердження господарських відносин з ТОВ «Пролог Лайт Імпекс» (код ЄДРПОУ 30488804), ПП «Фараон» (код ЄДРПОУ 32519011) та ТОВ «Промислово-фінансова компанія «Ілліч-Метал Холдинг» (код ЄДРПОУ 35253039) за період: липень 2013 року.

За результатом проведених заходів ДПІ у Печерському районі ГУ Міндоходів місті Києві було складено Акт «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ЦЕНТРА КОМПАНІ» (код ЄДРПОУ 38345881) щодо підтвердження господарських відносин з ТОВ «Пролог Лайт Імпекс» (код ЄДРПОУ 30488804), ПП «Фараон» (код ЄДРПОУ 32519011) та ТОВ «Промислово-фінансова компанія «Ілліч-Метал Холдинг» (код ЄДРПОУ 35253039) за період: липень 2013 року» № 1210/26-55-22-01/38345881 від 19.09.2013 року (далі - Акт № 1210/26-55-22-01/38345881 від 19.09.2013 року).

Вказаною звіркою документально не підтверджено реальність здійснення господарських операцій із постачальниками ТОВ «Пролог Лайт Імпекс» (код ЄДРПОУ 30488804), ПП «Фараон» (код ЄДРПОУ 32519011) та ТОВ «Промислово-фінансова компанія «Ілліч-Метал Холдинг» (код ЄДРПОУ 35253039) за період: липень 2013 року.

Позивач не погоджуючись з діями податкового органу щодо проведення зустрічної звірки, а також формуванням її висновків, звернувся до суду з даним адміністративним позовом.

Оцінивши за правилами статті 86 Кодексу адміністративного судочинства України надані сторонами докази та пояснення, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, Окружний адміністративний суд міста Києва погоджується з доводами ТОВ «ЦЕНТРА КОМПАНІ», виходячи з наступного.

Згідно з ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з пунктом 41.1 статті 41 Податкового кодексу України органи державної податкової служби визначені контролюючими органами щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у пп. 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби.

В силу приписів пункту 61.1 статті 61 цього Кодексу, податковий контроль - це система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Податковий контроль здійснюється шляхом інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органів державної податкової служби (підпункт 62.1.2 пункту 62.1 статті 62 Податкового кодексу України).

Статтею 72 Податкового кодексу України визначено, що для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності державної податкової служби використовується інформація, що надійшла, зокрема, від платників податків, у тому числі, інформація про фінансово-господарські операції платників податків, та інформація, що міститься в податкових деклараціях, розрахунках, інших звітних документах. Для інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності також використовується інша інформація, оприлюднена як така, що підлягає оприлюдненню відповідно до законодавства та/або добровільно чи за запитом надана органу державної податкової служби в установленому законом порядку. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та завдань.

Зустрічна звірка є однією із складових інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органів державної податкової служби.

Згідно норми пункту 73.3 статті 73 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження.

Частиною 1 статті 16 Закону України "Про інформацію" від 2 жовтня 1992 року за № 2657-XII визначено, що податкова інформація -це сукупність відомостей і даних, що створені або отримані суб'єктами інформаційних відносин у процесі поточної діяльності і необхідні для реалізації покладених на контролюючі органи завдань і функцій у порядку, встановленому Податковим кодексом України.

Пункт 73.5 статті 73 Податкового кодексу України зазначає, що з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.

Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Механізм проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок на момент існування спірних правовідносин визначений Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2010 року № 1232 (далі - Порядок № 1232).

Відповідно до пункту 1 Порядку № 1232 зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

В силу пункту 2 цього Порядку зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.

З метою впровадження єдиного порядку направлення запитів на проведення зустрічних звірок, а також оформлення, передачі та накопичення матеріалів зустрічних звірок органами державної податкової служби розроблені та затверджені наказом Державної податкової адміністрації України від 22 квітня 2011 року № 236 Методичні рекомендації щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок (далі - Методичні рекомендації).

Згідно з пунктом 2.1 Методичних рекомендацій для проведення зустрічних звірок відбираються суб'єкти господарювання (контрагенти платника податків), щодо яких виникла необхідність у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків, в тому числі відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Необхідність проведення зустрічних звірок суб'єктів господарювання визначається посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби (далі - органи ДПС) за результатами проведеного аналізу даних та встановлених розбіжностей в податкових деклараціях, автоматизованих інформаційних системах органів державної податкової служби України (АІС ДПА України, Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту, Єдиний реєстр податкових накладних тощо), а також аналізу податкової інформації та документів, отриманих із внутрішніх (у тому числі від підрозділів податкової міліції тощо) або зовнішніх джерел (у тому числі від платників податків), які свідчать (можуть свідчити) про порушення такими платниками податків податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС (п. 2.2 Методичних рекомендацій).

Відповідно до п. 3.1. Методичних рекомендацій з метою проведення зустрічної звірки орган ДПС, що ініціює проведення такої звірки (далі - орган ДПС - ініціатор) надсилає органу ДПС, на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання (далі - орган ДПС-виконавець), Запит про проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання (додаток 1) за допомогою Інформаційної системи "Зустрічні звірки" (далі - ІС "Зустрічні звірки").

Зустрічна звірка може бути проведена органом ДПС - ініціатором самостійно у разі коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому самому органі ДПС, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.

Аналогічні положення містяться і п.3 Порядку № 1232.

Пунктом 3.3 Методичних рекомендацій передбачено, що обов'язок здійснення відповідних заходів (направлення запитів, повторних запитів, здійснення моніторингу відповідей, що надходять, тощо) з метою забезпечення своєчасного та у повному обсязі проведення зустрічних звірок, у тому числі і по ланцюгу проходження ТМЦ (робіт, цінних паперів, нематеріальних активів тощо) покладається на орган ДПС - ініціатора. При цьому обов'язок направлення запиту на адресу суб'єкта господарювання та забезпечення проведення зустрічної звірки покладається на орган ДПС - виконавця, в якому такий суб'єкт господарювання перебуває на обліку (крім випадків, визначених у абзаці шостому п. 3.1 Методичних рекомендацій).

Відповідно до п. 4.5 Методичних рекомендацій при отриманні від суб'єкта господарювання (у встановлений статтею 73 Кодексу термін) інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження відповідальний підрозділ проводить зустрічну звірку суб'єкта господарювання протягом 3 робочих днів з дня, наступного за днем отримання такої інформації та її документального підтвердження.

Отже, зустрічна звірка може бути проведена податковим органом або у разі надходження запиту на її проведення від іншого податкового органу, або за власною ініціативою.

При цьому, у разі проведення звірки за власною ініціативою платник податків та суб'єкт господарювання з яким проводиться звірка мають перебувати на обліку в одному органі державної податкової служби або в межах одного населеного пункту.

Як вбачається з матеріалів адміністративної справи зустрічна звірка проводилася з метою підтвердження господарських відносин позивача з ТОВ «Пролог Лайт Імпекс» (код за ЄДРПОУ 30488804), ПП «Фараон» (код за ЄДРПОУ 32519011) та ТОВ «Промислово - фінансова компанія «Ілліч-Метал Холдинг» (код за ЄДРПОУ 35253039) за липень 2013 року.

З акту № 1210/26-55-22-01/38345881 від 19.09.2013 року встановлено, що ТОВ «Пролог Лайт Імпекс» зареєстровано Головним управлінням юстиції у м. Києві та перебуває на податковому обліку в ДПІ у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві.

При цьому, місцезнаходженням ПП «Фараон» відповідно до даних пошуку ЄДР (http://irc.gov.ua/) є Львівська область, м. Львів, Залізничний район, вул. Городецька, 359, на податковому обліку перебуває в ДПІ у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, а ТОВ «Промислово - фінансова компанія «Ілліч-Метал Холдинг» пошуку ЄДР (http://irc.gov.ua/) є Запорізька область, м. Запоріжжя, Ленінський район, вул. Дніпровські пороги, 19, офіс 232, а на податковому обліку перебуває в ДПІ у Солом'янському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві.

Отже, вказані контрагенти позивача не перебувають на обліку в одному з ним податковому органі та знаходяться в різних населених пунктах.

Під час розгляду справи встановлено, що відповідних запитів по проведенню зустрічної звірки позивача, на адресу ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві не надходило, а така звірка була проведена відповідачем за власною ініціативою.

Таким чином, ДПІ у Печерському районі Головного управління Міндоходів у м. Києві під час проведення зустрічної звірки позивача були порушені вимоги п. 3 Порядку № 1232 та п. 3.1 Методичних рекомендацій, у зв'язку із чим дії Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів міста Києва по проведенню зустрічної звірки ТОВ «ЦЕНТРА КОМПАНІ» щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за липень 2013 року, є протиправними.

Судом також під час розгляду справи досліджено вищевказаний акт № 1210/26-55-22-01/38345881 від 19.09.2013 року «Про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «ЦЕНТРА КОМПАНІ» (код ЄДРПОУ 38345881) щодо підтвердження господарських відносин з ТОВ «Пролог Лайт Імпекс» (код ЄДРПОУ 30488804), ПП «Фараон» (код ЄДРПОУ 32519011) та ТОВ «Промислово-фінансова компанія «Ілліч-Метал Холдинг» (код ЄДРПОУ 35253039) за липень 2013 року».

З його змісту вбачається, що службовими особами відповідача вживалися заходи щодо проведення зустрічної звірки ТОВ «ЦЕНТРА КОМПАНІ». З цією метою 14 серпня 2013 року надсилався письмовий запит позивачу, який останнім отримано 19 серпня 2013 року. Станом на 05 вересня 2013 року документи фінансово-господарської діяльності податковому органу ним не надано.

Під час складання акту відповідачем використовувалися наявні у нього матеріали, зокрема, податкова звітність та відомості з інформаційної бази даних АІС Податковий блок. При цьому, суд зазначає, що відповідно до п. 4 Порядку № 1232 податковий орган може скласти довідку про проведення зустрічної звірки за наявною в нього інформації без направлення відповідного запиту.

Суд звертає увагу на той факт, що Акт складено 19 вересня 2013 року, тобто через місяць з дня отримання запиту позивачем. При цьому, за своєю назвою він засвідчує факт неможливості проведення зустрічної звірки, а за змістом відображає результати такої звірки на підставі даних, які були наявні у відповідача.

З приводу встановлених під час розгляду справи фактів, суд зазначає наступне.

Відповідно до п. 4 Порядку № 1232 орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.

У разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку (п. 6 Порядку № 1232).

Пунктом 7 Порядку № 1232 визначено, що за результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення.

При цьому, відповідно до пп. 4.4 п. 4 Методичних рекомендацій у разі встановлення фактів, що не дають змогу провести зустрічну звірку суб'єкта господарювання, зокрема у зв'язку із зняттям з обліку, встановленням відсутності суб'єкта господарювання та/або його посадових осіб за місцезнаходженням (податковою адресою), відповідальний підрозділ не пізніше двох робочих днів від дати надходження запиту складає Акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, реєструє його у Журналі реєстрації довідок про результати проведення зустрічної звірки (актів про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання, неявки для підписання, відмови від писання Довідки про результати проведення зустрічної звірки) та вживає відповідних заходів, передбачених актами ДПС України.

Отже, аналіз вищевказаних норм дає суду підстави вважати, що акт про неможливість проведення зустрічної звірки та довідка про її проведення є різними за свою суттю актами суб'єкта владних повноважень, які за змістом відображають різні факти, тягнуть різні наслідки, а тому можуть впливати на інтереси юридичної особи щодо якої проводилась звірка.

Таким чином, з урахуванням встановлених обставин справи суд вважає, що відповідачем за наслідками фактично проведеної звірки складено акт про неможливість її проведення, чим порушено вимоги п. 7 Порядку № 1232, у зв'язку із чим вимога позивача про визнання протиправними дії Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів міста Києва по оформленню результатів зустрічної звірки ТОВ «ЦЕНТРА КОМПАНІ» у формі акту від 19.09.2013 року № 1210/26-55-22-01/38345881 про неможливість проведення зустрічної звірки щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за липень 20913 року є обґрунтованою та підлягає до задоволення.

За правилами частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно з ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Таким чином, відповідач в обґрунтування правомірності своїх висновків не надав достатніх доказів, а тому суб'єктом владних повноважень не доведено своєї правоти.

Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому засіданні всіх обставин справи в їх сукупності, та враховуючи, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень, суд прийшов до переконання про задоволення позовних вимог в повному обсязі.

Відповідно до частини першої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України суд присуджує на користь позивача всі здійснені ним документально підтверджені витрати по сплаті судового збору у розмірі 34, 41 грн. з Державного бюджету України.

Керуючись ст. ст. 69-71, ст. 94, ст. ст. 158-163, ст. 167, ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В:

1. Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРА КОМПАНІ» задовольнити повністю.

2. Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів міста Києва по проведенню зустрічної звірки ТОВ «ЦЕНТРА КОМПАНІ» щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за липень 2013 року.

3. Визнання протиправними дії Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів міста Києва по оформленню результатів зустрічної звірки ТОВ «ЦЕНТРА КОМПАНІ» у формі акту від 19.09.2013 року № 1210/26-55-22-01/38345881 про неможливість проведення зустрічної звірки щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за липень 20913 року.

4. Присудити з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань за зобов'язаннями Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління Міндоходів місті Києва на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТРА КОМПАНІ» понесені ним витрати по сплаті судового збору у розмірі 34, 41 грн. (тридцять чотири гривні, 41 копійку).

Постанова набирає законної сили відповідно до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя І.М. Погрібніченко

Повний текст постанови виготовлений та підписаний 25.11.2013 р.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення20.11.2013
Оприлюднено24.12.2013
Номер документу36240375
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/16177/13-а

Ухвала від 15.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 10.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Ухвала від 09.04.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Борисенко І.В.

Постанова від 20.03.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Земляна Г.В.

Постанова від 20.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

Ухвала від 15.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Погрібніченко І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні