Головуючий у 1 інстанції - Смішлива Т.В.
Суддя-доповідач - Сухарьок М.Г.
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 січня 2014 року справа №812/9005/13-а приміщення суду за адресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26
Донецький апеляційний адміністративний суд у складі колегії
головуючого судді Сухарька М.Г., суддів Білак С.В., Гаврищук Т.Г.,
розглянувши у письмовому провадженні апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Євромедіаправо» на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 22 листопада 2013 року у справі № 812/9005/13-а за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Євромедіаправо» до Луганської митниці Міндоходів про визнання бездіяльності незаконною та зобов'язання вчинити певні дії , -
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся до Луганської митниці Міндоходів про визнання бездіяльності незаконною та зобов'язання вчинити певні дії.
Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 22 листопада 2013 р. в задоволенні позову відмовлено.
Не погодившись з ухваленим судовим рішенням, відповідач звернувся до Донецького апеляційного адміністративного суду з апеляційною скаргою, в якій просив скасувати постанову і задовольнити позов.
Всі особи, які беруть участь у справі, у судове засідання не прибули, хоча були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання, тому відповідно до п.2 ч.1 ст. 197 КАС України, суд апеляційної інстанції розглянув справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Колегія суддів, заслухавши доповідь судді - доповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права приходить до наступного.
Судом першої інстанції встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Євромедіаправо» є юридичною особою, код 38681904, зареєстровано 22.05.2013.
ТОВ "Євромедіаправо" 19.09.2013 року звернулось до Луганської митниці Міндоходів з листом № 34/ЗВР, у якому було зазначено, що засновниками ТОВ "Євромедіаправо" є ЗАТ "Білевро" (Литва) та ЗАТ «Лугавто». Товариством у комерційних цілях використовується автомобіль "Вольво" S-40, 2007 року випуску, FZZ-596 з метою комерційного вивезення-ввезення відео обладнання. У зв'язку з цим заявник просив надати йому консультації щодо обсягу необхідних обов'язкових платежів при перетинанні кордону після подання заяв про вивезення-ввезення відеообладнання, щодо можливої дати здійснення означеної процедури вивезення-ввезення відео обладнання на автомобілі "Вольво" S-40, 2007 року випуску, FZZ-596 в митному режимі останнього - «тимчасове ввезення», як транспортного засобу комерційного використання, щодо достатньої кількості та відповідності змісту доданих до звернення документів меті використання автомобіля "Вольво" S-40, 2007 року випуску, FZZ-596 в митному режимі останнього - «тимчасове ввезення», як транспортного засобу комерційного використання.
Відповідь на вказане звернення надано Луганською митницею Міндоходів листом від 18.10.2013 № 6.1/3-15/3541, у якому з посиланням на норми Митного кодексу України, Конвенції про тимчасове ввезення та Закон України «Про зовнішньоекономічну діяльність» наведено інформацію про строк та порядок тимчасового ввезення транспортного засобу комерційного призначення, а також про обов'язкові документи, які характеризують операцію комерційного перевезення вантажу.
Відповідно до частини 1, 2, 3 статті 21 Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VІ за зверненнями підприємств та громадян, що переміщують товари, транспортні засоби комерційного призначення через митний кордон України або провадять діяльність, контроль за якою відповідно до цього Кодексу покладено на органи доходів і зборів (заінтересованих осіб), органи доходів і зборів безоплатно надають консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи. Консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи надаються митницями за місцем розташування підприємств (за місцем проживання або тимчасового перебування громадян) або центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, в усній, письмовій або, за бажанням заінтересованої особи, електронній формі у строк, що не перевищує 30 календарних днів, наступних за днем отримання відповідного звернення. Консультації в письмовій формі надаються у вигляді рішень органів доходів і зборів. Консультація з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи має індивідуальний характер і може використовуватися виключно особою, якій надано таку консультацію.
Обов'язковість прийняття митницею рішення за зверненнями з порядку проведення митних процедур, врегульовано статтею 23 Митного кодексу України та Порядком прийняття, відкликання попереднього рішення про країну походження товару, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 19 червня 2012 року № 737, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 липня 2012 року за № 1176/21488 (далі - Порядок № 737).
Статтею 23 Митного кодексу України передбачено, що за письмовими зверненнями декларантів або уповноважених ними осіб органи доходів і зборів приймають попередні рішення щодо застосування окремих положень законодавства України з питань державної митної справи. Такі рішення виносяться до початку переміщення товарів через митний кордон України. Попереднє рішення є обов'язковим для виконання будь-яким органом доходів і зборів. Форма попереднього рішення та порядок його прийняття визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику. Попередні рішення можуть прийматися з питань: 1) класифікації товарів (у тому числі комплектних об'єктів, що постачаються в розібраному стані декількома партіями протягом тривалого періоду) згідно з УКТ ЗЕД; 2) визначення країни походження товарів; 3) надання у випадках, передбачених цим Кодексом, дозволу на поміщення товарів в окремі митні режими.
Пунктом 8 частини 1 статті 4 Митного кодексу України визначено поняття декларанта.
Згідно з пунктом 1.3 Порядку № 737 попереднє рішення про країну походження товару - документ встановленої форми, що приймається за зверненням заявника та засвідчується рішенням про визначення країни походження товару Уповноваженим структурним підрозділом митного органу, на який покладено функції контролю за визначенням країни походження товару. Відповідно до пункту 2.1 Порядку № 737 для одержання попереднього рішення заявник подає до митного органу звернення про прийняття попереднього рішення про країну походження товару, заповнене за формою, наведеною в додатку 1 до цього Порядку. Пунктом 2.2 Порядку № 737 передбачено, що до звернення додаються: документи, що підтверджують країну походження товару, визначені статтею 43 Митного кодексу України (у випадках, коли їх подання передбачено законом); фотографії, креслення; комерційні, технічні й інші документи, що містять відомості про товар (наприклад, технологічні схеми виробництва; бухгалтерські документи про калькуляцію собівартості одиниці продукції; інформація про походження та вартість імпортної сировини, використаної при виробництві товару); документи, які свідчать про те, що цей товар повністю вироблено або піддано достатній переробці в конкретній країні (у разі наявності).
Статтею 22 Митного кодексу України передбачено, що за надання недостовірної інформації, а також за неправомірну відмову у наданні відповідної інформації, несвоєчасне надання інформації та інші правопорушення у сфері інформаційних відносин посадові особи органів доходів і зборів несуть відповідальність, передбачену законом.
При розгляді справи судами першої та апеляційної інстанції встановлено, що відповідач не відмовляв у розгляді звернення позивачу, відповідь Луганської митниці Міндоходів на звернення ТОВ "Євромедіаправо" надана своєчасно, зміст відповіді є достовірним, оскільки відповідає приведеним в ній нормам законодавчих актів.
На підставі викладеного, колегія суддів вважає, що судове рішення першої інстанції відповідає вимогам матеріального та процесуального права і не може бути скасовано чи змінено з підстав, що наведені в апеляційній скарзі, судом першої інстанції перевірено доводи сторін, дано їм вірну оцінку, постанова суду є законною і обґрунтованою, доводами апеляційних скарг висновки викладені в судовому рішенні не спростовуються, підстави для скасування постановленого у справі судового рішення відсутні.
Керуючись статтями 2, 11, 21, 70, 71, 159, 160, 184, 195, 196, 198 - 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд , -
У Х В А Л И В :
Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Євромедіаправо» на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 22 листопада 2013 р. у справі № 812/9005/13-а за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Євромедіаправо» до Луганської митниці Міндоходів про визнання бездіяльності незаконною та зобов'язання вчинити певні дії - залишити без задоволення.
Постанову Луганського окружного адміністративного суду від 22 листопада 2013 р. у справі № 812/9005/13-а - залишити без змін.
Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками перегляду набирає законної сили через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі.
Ухвала може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суд у апеляційної інстанції.
Головуючий: Сухарьок М.Г.
Судді: Білак С.В.
Гаврищук Т.Г.
Суд | Донецький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.01.2014 |
Оприлюднено | 09.01.2014 |
Номер документу | 36533996 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сухарьок М.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні