5.1.2
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
Іменем України
16 січня 2014 рокуЛуганськ№ 812/10584/13-а
Луганський окружний адміністративний суд у складі
головуючого судді Чернявської Т.І.,
за участю
секретаря судового засідання Ігнатович О.А.
та
представників сторін:
від позивача - Гура С.В. (довіреність від 08.01.2014 № 3/7)
від відповідача - Господінов В.П. (довіреність від 10.01.2014 № 1/7)
розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луганську
справу за адміністративним позовом
територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Луганській області
до товариства з обмеженою відповідальністю «Флагман»
про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом повного зупинення виконання робіт з експлуатації лебідки 1ЛШВ-01 № 2,
ВСТАНОВИВ:
18 грудня 2013 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Флагман» про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду шляхом повного зупинення виконання робіт з експлуатації лебідки 1ЛШВ-01 № 2, встановленої у 2 східному відкотному штреку пласта m5 шахтодільниці «Краснопольївська» товариства з обмеженою відповідальністю «Флагман», а саме: виконання робіт з доставки матеріалів, обладнання, вантажів по 2 східному відкотному штреку пласта m5 шахтодільниці «Краснопольївська» товариства з обмеженою відповідальністю «Флагман», розташованого за адресою: 94100, Луганська область, м. Брянка, вул. О.Дундича, буд. 1-а, у зв'язку з загрозою життю та здоров'ю людей.
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що відповідно до наказу від 18 листопада 2013 року № 1362 «Про затвердження графіка перевірок» та направлення на проведення перевірки від 18 листопада 2013 року № 155 посадовою особою територіального управління 13 грудня 2013 року проведено планову перевірку дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, перевірку стану електрообладнання, доставки матеріалів, обладнання, вантажів шахтодільниці «Краснопольївська» товариства з обмеженою відповідальністю «Флагман» пласта m5, розташованого за адресою: 94100, Луганська область, м. Брянка, вул. О.Дундича, буд. 1-а.
Під час перевірки виявлено 4 порушення нормативно-правових актів з охорони праці, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей.
З метою недопущення спричинення шкоди життю чи здоров'ю людей, на думку позивача, є підстави для повного зупинення виконання робіт з експлуатації лебідки1ЛШВ-01 № 2, встановленої у 2 східному відкотному штреку пласта m5 шахтодільниці «Краснопольївська» товариства з обмеженою відповідальністю «Флагман», код ЄДРПОУ 32163435, КВЕД 05.10, адреса: 94100, Луганська область, м. Брянка, вул. О.Дундича, буд. 1-а, у зв'язку з загрозою життю та здоров'ю людей.
У судовому засіданні представник позивача адміністративний позов підтримав, просив його задовольнити повністю, надав пояснення, аналогічні викладеним у позовній заяві.
У судовому засіданні представник товариства з обмеженою відповідальністю «Флагман» позовні вимоги визнав у повному обсязі, про що надав усні пояснення.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню повністю, з таких підстав.
Закон України від 14 жовтня 1992 року № 2694-ХІІ «Про охорону праці» визначає основні положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров'я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, регулює за участю відповідних органів державної влади відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні.
Згідно частини 1 статті 4 Закону України від 14 жовтня 1992 року № 2694-ХІІ «Про охорону праці» державна політика в галузі охорони праці визначається відповідно до Конституції України Верховною Радою України і спрямована на створення належних, безпечних і здорових умов праці, запобігання нещасним випадкам та професійним захворюванням.
Відповідно до вимог статті 38 Закону України від 14 жовтня 1992 року № 2694-ХІІ «Про охорону праці» державний нагляд за додержанням законів та інших нормативно-правових актів про охорону праці, серед іншого, здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці.
Згідно із абзацами 1 та 2 пункту 1 Положення про Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 408/2011, Державна служба гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра надзвичайних ситуацій України. Держгірпромнагляд України входить до системи органів виконавчої влади та забезпечує реалізацію державної політики з промислової безпеки, охорони праці, державного гірничого нагляду, охорони надр та державного регулювання у сфері безпечного поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення.
Відповідно до пункту 3 Положення про Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 408/2011, одним із основних завдань Держгірпромнагляду України є організація та здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням законів та інших нормативно-правових актів з питань: промислової безпеки, охорони праці, безпечного ведення робіт юридичними та фізичними особами, які відповідно до законодавства використовують найману працю.
Абзацом другим підпункту 11 пункту 4 Положення про Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 408/2011, передбачено що Держгірпромнагляд України відповідно до покладених на неї завдань здійснює у встановленому порядку державний гірничий нагляд, у тому числі з питань, безпечного ведення гірничих робіт на підприємствах вугільної, гірничорудної та нерудної, нафтогазової промисловості під час будівництва та експлуатації, ліквідації або консервації гірничих об'єктів та підприємств, на об'єктах метробудівництва та підземних спорудах.
Згідно підпункту 11 пункту 5 Положення про Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 408/2011, Держгірпромнагляд України для виконання покладених на неї завдань має право в установленому порядку зупиняти, припиняти, обмежувати експлуатацію підприємств, окремих виробництв, цехів, дільниць, робочих місць, будівель, споруд, приміщень та інших виробничих об'єктів, виготовлення та експлуатацію машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва, виконання певних робіт, у тому числі пов'язаних з користуванням надрами, застосуванням нових небезпечних речовин, реалізацію продукції шляхом видачі розпорядчого документа про заборону зазначеного у випадках, передбачених законодавством, а також анулювати видані дозволи і ліцензії до усунення порушень, які створюють загрозу життю працівників.
Відповідно до пункту 6 Положення про Державну службу гірничого нагляду та промислової безпеки України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 408/2011, Держгірпромнагляд України здійснює свої повноваження безпосередньо та через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, у місті обласного значення Кривий Ріг.
Наказом Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України від 02 грудня 2011 року № 186-к затверджено Положення про територіальне управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Луганській області (далі - територіальне управління Держгірпромнагляду у Луганській області), згідно з пунктом 1 якого територіальне управління Держгірпромнагляду у Луганській області є територіальним органом виконавчої влади, який діє у складі Держгірпромнагляду України та йому підпорядковується (арк. справи 15).
Згідно з пунктом 7 пункту 4 Положення про територіальне управління Держгірпромнагляду у Луганській області, територіальне управління відповідно до покладених на нього завдань здійснює у визначеному порядку державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства з охорони праці в частині безпечного ведення робіт, промислової безпеки, безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення юридичними та фізичними особами, які відповідно до законодавства використовують найману працю, у тому числі з питань:
- будівництва, реконструкції та експлуатації об'єктів підвищеної небезпеки, потенційно небезпечних об'єктів і виробництв;
- видобування вуглеводнів, їх транспортування, переробки та використання на підприємствах, в установах та організаціях;
- застосування технологій, технологічних процесів, машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва;
- забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального та колективного захисту;
- виготовлення, монтажу, ремонту, реконструкції, налагодження, випробування і безпечної експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних та інших засобів виробництва;
- облаштування системами автоматичного контролю і управління технологічними процесами та станом виробничого середовища;
- проведення робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення, а також утилізації зброї, звичайних видів боєприпасів, виробів ракетної техніки та палива, вибухових матеріалів військового призначення, окрім вибухових матеріалів, призначених для військового та спеціального використання.
Відповідно до наказу від 18 листопада 2013 року № 1362 «Про затвердження графіка перевірок» та направлення на проведення перевірки від 18 листопада 2013 року № 155 посадовою особою Стахановської державної гірничотехнічної інспекції нагляду у вугільній промисловості територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Луганській області 13 грудня 2013 року проведено планову перевірку дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, перевірку стану електрообладнання, доставки матеріалів, обладнання, вантажів шахтодільниці «Краснопольївська» товариства з обмеженою відповідальністю «Флагман» пласт m5, код ЄДРПОУ 32163435, КВЕД 05.10, адреса: 94100, Луганська область, м. Брянка, вул. О.Дундича, буд. 1-а (арк. справи 13, 14), за результатами якої складено акт перевірки суб'єкта господарювання (виробничого об'єкта) від 13 грудня 2013 року № КН-60 (арк. справи 10-12).
Актом перевірки від 13 грудня 2013 року № КН-60 виявлено 4 порушення нормативно-правових актів з охорони праці, які створюють загрозу життю та здоров'ю людей, а саме:
- лебідка 1ЛШВ-01 № 2, яка встановлена на 2-му східному відкотному штреку пласта m5, має змінену конструкцію рами, на яку встановлена лебідка, що не сприяє кріпленню лебідки згідно паспорту, що є порушенням ст.ст. 13, 14 ЗУ № 2694, п. 3 гл. 2 р. IV (НПАОП 10.0-1.01-10 «Правил безпеки у вугільних шахтах»);
- лебідка 1ЛШВ-01 № 2, яка встановлена на 2-му східному відкотному штреку пласта m5, має пошкодження реборди барабану, що є порушенням ст.ст. 13, 14 ЗУ № 2694, п. 3 гл. 2 р. IV (НПАОП 10.0-1.01-10 «Правил безпеки у вугільних шахтах»);
- на лебідці 1ЛШВ-01 № 2, яка встановлена на 2-му східному відкотному штреку пласта m5, відсутня огорожа лебідки, що є порушенням ст.ст. 13, 14 ЗУ № 2694, п. 6 гл. 2 р. IV (НПАОП 10.0-1.01-10 «Правил безпеки у вугільних шахтах»);
- на лебідці 1ЛШВ-01 № 2, яка встановлена на 2-му східному відкотному штреку пласта m5, відсутня передпускова сигналізація, що є порушенням ст.ст. 13, 14 ЗУ № 2694, п. 6 гл. 2 р. IV (НПАОП 10.0-1.01-10 «Правил безпеки у вугільних шахтах»).
Акт перевірки суб'єкта господарювання (виробничого об'єкту) від 13 грудня 2013 року № КН-60 підписаний посадовими особами відповідача без зауважень та заперечень (арк. справи 12).
Законом України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначені правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).
Відповідно до вимог статті 1 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, прийнятного рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Згідно із пунктом 5 статті 4 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування. Вжиття інших заходів реагування, передбачених законом, допускається за вмотивованим письмовим рішенням керівника органу державного нагляду (контролю) чи його заступника, а у випадках, передбачених законом, - із наступним підтвердженням обґрунтованості вжиття таких заходів адміністративним судом.
Згідно з частиною 7 статті 7 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу, а у випадках, передбачених законом, також звертається у порядку та строки, встановлені законом, до адміністративного суду з позовом щодо підтвердження обґрунтованості вжиття до суб'єкта господарювання заходів реагування, передбачених відповідним розпорядчим документом.
Відповідно до частини 10 статті 7 Закону України від 05 квітня 2007 року № 877-V «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» у разі якщо обґрунтованість заходів реагування, зазначених у розпорядчих документах щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходів державного нагляду (контролю), відповідно до закону має бути підтверджена адміністративним судом, зазначені в таких документах строки усунення виявлених порушень, застосування до суб'єкта господарювання санкцій обраховуються з дня набрання законної сили постановою адміністративного суду про підтвердження обґрунтованості вжиття заходів реагування.
Вищенаведені норми визначають процедуру реалізації контролюючим органом своїх повноважень, у випадку наявності підстав для застосування одного з таких видів заходів, як повного або часткового зупинення: 1) виробництва (виготовлення); 2) реалізації продукції; 3) виконання робіт; 4) надання послуг; і розширеному тлумаченню не підлягають.
За приписами пункту 1.4 Положення про організацію та здійснення державного гірничого нагляду, державного нагляду (контролю) у сфері промислової безпеки та охорони праці в системі Держгірпромнагляду України, затвердженого наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України від 11 серпня 2011 року № 826 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2011 року за № 1531/20269 (далі - Положення), загроза життю та здоров'ю працівників - виникнення умов, за яких подальше продовження виконання робіт або експлуатація об'єкта, машин і механізмів несе ризик спричинення внаслідок цих умов фізичної шкоди працівникові, в тому числі такої, яка може призвести до смертельних наслідків.
Згідно із пунктом 2.26 Положення право заборони виконання робіт, виробництва виникає у разі виявлення під час перевірки:
- порушень вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки, що створюють загрозу життю працівників;
- порушень вимог Кодексу України про надра;
- відсутності дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
- непроведення у встановленому порядку та в терміни технічного огляду, випробування або експертного обстеження машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки;
- виникнення нещасного випадку зі смертельним або тяжким наслідком, групового нещасного випадку.
У разі виявлення факту перевищення допустимих норм технологічного навантаження виробничого об'єкта (окремого виробництва, машин і механізмів) або якщо дійсний рівень технологічного навантаження створює загрозу життю працівників, уникнути чого можливо за рахунок його зниження, роботи такого об'єкта (виробництво, експлуатація машин і механізмів) можуть бути обмежені до допустимого безпечного рівня.
Відповідно до вимог статті 13 Закону України від 14 жовтня 1992 року № 2694-ХІІ «Про охорону праці» роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці.
З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання; розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці; забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються; впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо; забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом; забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин; організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я виробничих факторів; розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці; здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці; організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці; вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків.
Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог.
Оскільки станом на дату судового розгляду порушення, зазначені в акті перевірки суб'єкта господарювання (виробничого об'єкту) від 13 грудня 2013 року № КН-60, відповідачем не усунені та останнім не заперечуються, тобто, фактично існує загроза життю та/або здоров'ю працівників на окремому об'єкті, з метою не допущення спричинення шкоди життю та здоров'ю людей, суд застосовує заходи реагування у сфері державного нагляду до товариства з обмеженою відповідальністю «Флагман» (ідентифікаційний код 32163435, місцезнаходження: 94100, Луганська область, м. Брянка, вул. О.Дундича, буд. 1-а) шляхом повного зупинення виконання робіт з експлуатації лебідки 1ЛШВ-01 № 2, встановленої у 2 східному відкотному штреку пласта m5 шахтодільниці «Краснопольївська» товариства з обмеженою відповідальністю «Флагман», а саме: виконання робіт з доставки матеріалів, обладнання, вантажів по 2 східному відкотному штреку пласта m5 шахтодільниці «Краснопольївська» товариства з обмеженою відповідальністю «Флагман.
Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 256 Кодексу адміністративного судочинства України негайно виконуються постанови суду про повне або часткове зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо це загрожує життю та/або здоров'ю людей.
Одночасно, суд вважає за необхідне роз'яснити відповідачу, що у відповідності із частинами 12-13 статті 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України особа має право подати заяву про скасування заходів реагування, застосованих судом за результатом розгляду справи, передбаченої пунктом 5 частини першої цієї статті, якщо обставини, які стали підставою для вжиття заходів реагування, перестали існувати або усунуті, що підтверджується відповідними доказами. Така заява подається до адміністративного суду, який прийняв постанову про застосування відповідних заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю).
Заява про скасування заходів реагування підлягає розгляду та вирішенню суддею одноособово з повідомленням осіб, які беруть участь у справі, протягом п'яти днів з дня її отримання судом. Неприбуття у судове засідання осіб, яким належним чином повідомлено про час і місце розгляду, не перешкоджає розгляду такої заяви. У разі якщо суд дійде висновку про можливість ухвалення законного судового рішення без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, він розглядає заяву у порядку письмового провадження.
За результатами розгляду заяви суд постановляє ухвалу про задоволення заяви або про відмову в її задоволенні, яка не підлягає оскарженню.
Відмова у задоволенні заяви не перешкоджає повторному зверненню до суду із заявою про скасування заходів реагування.
Згідно з частиною 4 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.
На підставі частини 3 статті 160 КАС України у судовому засіданні 16 січня 2014 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Складення постанови у повному обсязі відкладено до 21 січня 2014 року, про що згідно вимог частини 2 статті 167 КАС України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин постанови у судовому засіданні.
Керуючись статтями 2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 87, 94, 158-163, 183-2, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов територіального управління Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України у Луганській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Флагман» про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) шляхом повного зупинення виконання робіт з експлуатації лебідки 1ЛШВ-01 № 2 задовольнити повністю.
Застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю) до товариства з обмеженою відповідальністю «Флагман» (ідентифікаційний код 32163435, місцезнаходження: 94100, Луганська область, м. Брянка, вул. О.Дундича, буд. 1-а) шляхом повного зупинення виконання робіт з експлуатації лебідки 1ЛШВ-01 № 2, встановленої у 2 східному відкотному штреку пласта m5 шахтодільниці «Краснопольївська» товариства з обмеженою відповідальністю «Флагман», а саме: виконання робіт з доставки матеріалів, обладнання, вантажів по 2 східному відкотному штреку пласта m5 шахтодільниці «Краснопольївська» товариства з обмеженою відповідальністю «Флагман», у зв'язку з загрозою життю та здоров'ю людей.
Постанова підлягає негайному виконанню.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України постанова складена у повному обсязі 21 січня 2014 року.
Суддя Т.І. Чернявська
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.01.2014 |
Оприлюднено | 22.01.2014 |
Номер документу | 36721485 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.І. Чернявська
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні