ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про залишення позовної заяви без руху
24 січня 2014 рокуЛуганськ№ 812/378/14
Суддя Луганського окружного адміністративного суду Качуріна Л.С., перевіривши матеріали адміністративного позову Державної екологічної інспекції у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Сучасні інженерні технології України" про застосування заходів реагування,-
ВСТАНОВИВ:
До Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної екологічної інспекції у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Сучасні інженерні технології України" про застосування заходів реагування
Відповідно до ч.3 ст. 106 КАС України до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень.
До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.
Відповідно до ст. 87 КАС України судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи. Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.
На підставі ч. 1 ст. 107 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу; належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства; подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо подано заяву про поновлення цього строку, то чи є підстави для її задоволення); не має інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
З позовних вимог вбачається, що позовна заява має немайновий характер. Державною екологічною інспекцією у Луганській області не було сплачено судовий збір в сумі 73,08 грн.
В адміністративному позові Державна екологічна інспекція у Луганській області просить суд надати відстрочку сплати судового збору за подання вищевказаного адміністративного позову. В обґрунтування позивач зазначив, що Інспекція є державним контролюючим органом, який утримується за державні кошти. Кожна сплата коштів оформлюється через Головне управління Державної казначейської служби України у Луганській області шляхом подання відповідної заяви на сплату. Розгляд такої заяви, сплата відповідних коштів та оформлення платіжного документу органом державного казначейства потребує певного часу.
Відповідно до статті 88 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Якщо у строк, встановлений судом, судові витрати не будуть оплачені, позовна заява залишається без розгляду або витрати розподіляються між сторонами відповідно до судового рішення у справі, якщо оплату судових витрат розстрочено або відстрочено до ухвалення судового рішення у справі.
Суд вважає клопотання позивача про відстрочення сплати судового збору необґрунтованим та не вбачає підстав для його задоволення.
До того ж, стаття 88 КАС України передбачає право, а не обов'язок суду щодо звільнення, відстрочення або розстрочення судових витрат.
Пред'явлений адміністративний позов підлягає залишенню без руху, оскільки позивачем при подачі позову не було сплачено судовий збір у розмірі, встановленому Законом України «Про судовий збір» та не перераховано на відповідний розрахунковий рахунок.
Згідно ст.108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Отже, суддею встановлено, що позовну заяву подано без додержання вимог ст. 106 КАС України, а тому вона підлягає залишенню без руху.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 106-108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
УХВАЛИВ:
Адміністративний позов Державної екологічної інспекції у Луганській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Сучасні інженерні технології України" про застосування заходів реагування, - залишити без руху.
Надати позивачу строк для усунення недоліків, протягом 5 днів з моменту отримання даної ухвали, шляхом сплати судового збору за заявлені немайнові вимоги у розмірі встановленому ч.2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" на розрахунковий рахунок:
Код ЄДРПОУ: 35079949
Одержувач: УДКСУ у м. Луганську
Банк одержувача: ГУДКСУ у Луганській області
Код ОКПО 37991503
МФО: 804013
Розрахунковий рахунок: 31213206784006
Код бюджетної
класифікації доходів: 22030001
символ: 206
Призначення платежу: судовий збір
У разі неусунення недоліків у зазначений строк адміністративний позов буде вважатися неподаним та буде повернутий позивачеві.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому проваджені або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала суду не набрала законної сили.
СуддяЛ.С. Качуріна
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.01.2014 |
Оприлюднено | 25.01.2014 |
Номер документу | 36787261 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Л.С. Качуріна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні