Ухвала
від 22.01.2014 по справі 801/9044/13-а
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

Іменем України

Справа № 801/9044/13-а

22.01.14 м. Севастополь

Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Лядової Т.Р.,

суддів Ілюхіної Г.П. ,

Яковенко С.Ю.

секретар судового засідання Єрохіна Д.Д.

за участю сторін:

представник позивача, Управління Пенсійного фонду України в місті Євпаторія Автономної Республіки Крим - не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлений належним чином та своєчасно, про причину неявки суд не повідомив,

представник відповідача, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в місті Євпаторія Автономної Республіки Крим - Бурова Ольга Дмитріївна, довіреність № 01-5/03-22 від 21.01.14

розглянувши апеляційну скаргу Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у місті Євпаторія Автономної Республіки Крим на постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Шкляр Т.О.) від 24.10.13 по справі № 801/9044/13-а

за позовом Управління Пенсійного фонду України у місті Євпаторія Автономної Республіки Крим (вул. Революції, 61, місто Євпаторія, Автономна Республіка Крим,97400)

до Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у місті Євпаторія Автономної Республіки Крим (вул. 9-го Травня, 122, місто Євпаторія, Автономна Республіка Крим,97403)

про стягнення 7417,35 грн.,

ВСТАНОВИВ:

У вересні 2013 року Управління Пенсійного фонду України у місті Євпаторія Автономної Республіки Крим до Окружного адміністративного суду Автонмної Республіки Крим із адміністративним позовом до Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у місті Євпаторія Автономної Республіки Крим про стягнення не відшкодованої суми витрат на виплату та доставку пенсії з інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві за період з 01.03.2013 по 31.07.2013 у загальному розмірі 7417,35 грн., з яких: основний розмір пенсії - 1927,90 грн., щомісячна адресна цільова допомога - 5465,75 грн., видатки на поштові послуги - 23,70 грн.

Постановою Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 24.10.2013 адміністративний позов задоволено частково: стягнуто з Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у місті Євпаторія Автономної Республіки Крим (ОКПО 24410487) на користь Управління Пенсійного фонду України у місті Євпаторія Автономної Республіки Крим (ОКПО 22300412) витрати на виплату і доставку пенсій за період 01.03.2013 по 31.07.2013 у сумі 1927,90 грн. - основний розмір пенсії, 5,95 грн. - витрати на доставку пенсії, в іншій частині позовних вимог відмовлено.

Не погодившись з даним рішенням суду, відповідач звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим від 24.10.2013 в частині задоволених позовних вимог скасувати та прийняти нове рішення по справі, яким в задоволенні адміністративного позову відмовити.

Апеляційна скарга мотивована порушенням судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права.

В судовому засіданні представник відповідача наполягав на скасуванні рішення суду першої інстанції з підстав, викладених в апеляційній скарзі, просив відмовити у задоволенні адміністративного позову в повному обсязі.

Інші сторони у судове засідання не з'явилися, про місце та час розгляду справи сповіщені у встановленому законом порядку, причин неявки суду не повідомили.

Відповідно до ч.4 ст.196 КАС України, судова колегія знаходить можливим апеляційний розгляд справи у відсутність нез'явившихся сторін, визнаючи достатніми для розгляду апеляційної скарги наявні в матеріалах справи письмові докази.

Колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Відповідно до ст.159 Кодексу адміністративного судочинства України судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим.

Згідно до ч. 1 ст. 195 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги.

Тому, в разі якщо апеляційна скарга подана на рішення щодо частини вирішених вимог, суд апеляційної інстанції відповідно до принципу диспозитивності не має права робити висновків щодо неоскарженої частини ні в мотивувальній, ні в резолютивній частині судового рішення, а в описовій частині повинен зазначити, в якій частині вимог судове рішення не оскаржується.

За таких обставин апеляційний суд зазначає, що судом першої інстанції безперечно встановлено правомірність дій відповідача в частині не прийняття до відшкодування сум витрат на виплату та доставку державної адресної допомоги громадянам ОСОБА_3, ОСОБА_4, оскільки щомісячна державна адресна допомога є самостійним видом пенсійних виплат та виплачуються пенсіонеру окрім інших видів виплат, а тому відсутні як правові підстави, так і порядок відшкодування відповідачем суми адресної допомоги, у зв'язку з чим відсутні підстави для відшкодування витрат на доставку цієї виплати, враховуючи, що в частині відмови в задоволенні позову рішення суду першої інстанції фактично не оскаржене та прийняте останнім у відповідності до норм матеріального та процесуального права, то апеляційному перегляду у цій частині таке не підлягає.

Задовольняючи позовні вимоги частково, суд першої інстанції виходив з того, що чинне законодавство покладає обов'язок на відповідача з проведення відшкодування Управлінню Пенсійного фонду України у місті Євпаторія Автономної Республіки Крим заборгованості по неприйнятим до відшкодування витратам на виплату та доставку пенсії з інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві, які складаються з основного розміру пенсії та витрат на її доставку у загальному розмірі 1933,85 грн. за період з 01.03.2013 по 31.07.2013, разом з тим підстави для відшкодування витрат на виплату та доставку сум державної адресної допомоги відсутні.

Із такими висновками суду першої інстанції колегія суддів погоджується та вважає, що відсутні підстави для скасування судового рішення, а апеляційна скарга не підлягає задоволенню виходячи з наступного.

Як свідчать матеріали справи за період з березень-липень 2013 року позивачем та відповідачем були проведені щомісячні звірки витрат по особових справах потерпілих, яким виплачено пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання за березень, квітень, травень, червень, липень 2013 року, про що складено відповідні акти, копії яких наявні в матеріалах справи.

Згідно з розрахунком заборгованості по відшкодуванню витрат на виплату та доставку пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві за період з 01.06.2013 по 31.07.2013 Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві і професійних захворювань України у місті Євпаторія Автономної Республіки Крим не прийнята до відшкодування загальна сума витрат на виплату та доставку пенсій у розмірі 7417,35 грн., у тому числі основний розмір пенсії - 1927,90 грн., витрати на виплату і доставку основного розміру пенсій - 5,95 грн., державна адресна допомога - 5465,75 грн., витрати на виплату та доставку державної адресної допомоги - 17,75 грн., стосовно ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_3, ОСОБА_4

Серед підстав не прийняття до заліку витрат на виплату та доставку пенсій заявником апеляційної скарги зазначено наступне: стосовно ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7- акт Н-1 не відповідає чинному законодавству, у пенсійній справі відсутні довідки-висновки МСЕК щодо ступеня втрати професійної працездатності, крім того нещасний випадок трапився за межами України, тобто трудове каліцтво отримано в іншій країні.

Відповідно до статті 25 Основ законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування одним із видів соціальних послуг та матеріального забезпечення за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням є страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, що включає, зокрема, пенсію по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання.

Положеннями статті 21 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" передбачено обов'язок Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України своєчасно та в повному обсязі відшкодовувати шкоду, заподіяну працівникові внаслідок ушкодження його здоров'я або в разі його смерті, виплачуючи йому або особам, які перебували на його утриманні в тому числі пенсію по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, проте згідно до статті 81 Закону України «Про пенсійне забезпечення» призначення пенсій та оформлення документів для їх виплати здійснюється органами Пенсійного фонду України.

За загальним правилом ч. 4 ст. 26 Основ законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування та ст. 25 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які причинили втрату працездатності" якщо після призначення застрахованій особі матеріальної допомоги чи надання соціальних послуг між Фондом соціального страхування від нещасних випадків і страховиками з інших видів соціального страхування виникають спори щодо понесених витрат, виплата здійснюється страховиком, до якого звернувся застрахований. При цьому страховик, до якого звернувся застрахований, має право звернутися до відповідного страховика з інших видів соціального страхування щодо відшкодування понесених ним витрат.

Механізм відшкодування на централізованому рівні Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному Фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, які призначені особам, що застраховані згідно із Законом України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» (крім осіб, зазначених у пункті 2 статті 8 цього Закону), у тому числі добровільно застраховані, та потерпілим особам, право яких на отримання відшкодування шкоди раніше було встановлено згідно із законодавством СРСР або законодавством України про відшкодування шкоди, заподіяної працівникам внаслідок травмування на виробництві або професійного захворювання, пов'язаних з виконанням ними трудових обов'язків визначено Порядком відшкодування Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України Пенсійному фонду України витрат, пов'язаних з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, затвердженого Постановою Правління Пенсійного фонду України, Правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 04.03.2003 № 5-4/4.

Згідно з пунктом 4 Порядку відшкодуванню підлягають суми, що виплачуються відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які причинили втрату працездатності", Закону України "Про пенсійне забезпечення" та інших нормативно-правових актів, а саме: сума основного розміру пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання; щомісячна цільова грошова допомога на прожиття, якщо така допомога надавалася пенсіонеру, який одержував вищезазначену пенсію; допомога на поховання сім'ї померлого або особі, яка здійснила поховання особи, яка отримувала вищезазначену пенсію; сума витрат ПФУ з виплати і доставки зазначених пенсій.

Пунктом 5 Порядку встановлено, що органи Пенсійного фонду України щомісячно, до 10-го числа місяця, наступного за звітним, на підставі списку осіб, яким виплачено пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, та списку померлих осіб і осіб, знятих з обліку із інших причин, які отримували пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, проводять з Відділеннями Виконавчої Дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у районах та у містах обласного значення звірку витрат за особовими справами потерпілих, складають акт щомісячної звірки витрат за особовими справами потерпілих, яким виплачено пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, у якому визначають загальну суму витрат, що підлягає відшкодуванню, та до 15 числа місяця, наступного за звітним подають його відповідно Головним управлінням Пенсійного фонду України в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі і Управлінням Виконавчої Дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

Пунктами 6 та 7 Порядку визначено, що Головні управління Пенсійного фонду України та Управління Виконавчої Дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань на підставі акту щомісячної звірки витрат за особовими справами потерпілих, яким виплачено пенсії по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсії у зв'язку з втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання, узагальнюють і узгоджують довідку про відшкодування Фондом відповідних витрат.

Стосовно неприйняття Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у місті Євпаторія Автономної Республіки Крим до відшкодування витрат, які складаються з основного розміру пенсії та витрат на її доставку, щодо ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, у зв'язку з тим, що трудове каліцтво одержано в іншій країні, судова колегія вважає за необхідне зазначити наступне.

Відповідно до статті 2 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" особи, право яких на отримання відшкодування шкоди раніше було встановлено згідно із законодавством СРСР або законодавством України про відшкодування шкоди, заподіяної працівникам внаслідок травмування на виробництві або професійного захворювання, пов'язаних з виконанням ними трудових обов'язків, мають право на забезпечення по страхуванню від нещасного випадку відповідно до цього Закону.

При цьому, право на таке забезпечення, встановлене в Україні, не залежить від того, в якій із колишніх республік СРСР стався нещасний випадок на виробництві із застрахованою особою або виникло професійне захворювання, пов'язане з виконанням нею трудових обов'язків.

У п. "а" ст. 27 Закону України "Про пенсійне забезпечення" передбачено, що громадянам України - переселенцям з інших держав, які не працювали в Україні, пенсії по інвалідності внаслідок трудового каліцтва або професійного захворювання призначаються незалежно від стажу роботи.

Відповідно до пункту 3 розділу ХІ "Прикінцеві положення" Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" Фондом провадяться відшкодування шкоди, медична, професійна та соціальна реабілітація також зазначеним у статті 8 цього закону особам, які потерпіли до набрання ним чинності та мали право на такі страхові виплати і соціальні послуги (абзац 2); уся заборгованість потерпілим на виробництві та членам їх сімей, яким до набрання чинності зазначеним Законом підприємства, установи й організації не відшкодували матеріальної та моральної (немайнової) шкоди, заподіяної ушкодженням здоров'я, виплачується цими підприємствами, установами й організаціями, а в разі їх ліквідації без правонаступника - Фондом (абзац третій).

Отже, за змістом наведеної норми обов'язок Фонду відшкодувати потерпілим на виробництві та членам їх сімей матеріальну і моральну (немайнову) шкоду, заподіяну ушкодженням здоров'я, не залежить від того, чи сплачували Фонду страхові платежі підприємства, які ліквідовано та на яких було ушкоджено здоров'я потерпілого.

Відповідно до ст. 1 Угоди про гарантії прав громадян держав-учасниць Співдружності незалежних держав у галузі пенсійного забезпечення, підписаної в місті Москві 13.03.1992, пенсійне забезпечення громадян держав-учасниць цієї Угоди та членів їх сімей здійснюється за законодавством держави, на території якої вони проживають.

У статті 3 зазначеної Угоди встановлено, що всі витрати, пов'язані зі здійсненням пенсійного забезпечення за Угодою, несе держава, яка його надає. За змістом наведеної норми взаємні розрахунки між державами можуть провадитися лише на підставі двосторонніх договорів.

Викладене свідчить про те, що страховиком, який має виплачувати пенсію по інвалідності особі, котра стала інвалідом внаслідок нещасного випадку на виробництві на території колишніх республік СРСР, є Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, він також має відшкодовувати витрати в разі виплати такої пенсії органами Пенсійного фонду України, оскільки право на таке забезпечення, яке встановлено в Україні, не залежить від того, чи трудове каліцтво отримано на території України, або на території колишньої республіки СРСР .

Безпідставною є відмова відповідача у прийнятті до відшкодування за березень-липень 2013 року витрат позивача на виплату основного розміру пенсії, її доставку громадянам ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, оскільки пенсії по інвалідності внаслідок трудового каліцтва або професійного захворювання, якщо страховий випадок стався на території держав-учасниць Угоди, призначаються за законодавством України і виплачуються з коштів Пенсійного фонду України.

Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» страховим випадком є нещасний випадок на виробництві або професійне захворювання, що спричинили застрахованому професійно зумовлену фізичну чи психічну травму за обставин, зазначених у статті 14 цього Закону, з настанням яких виникає право застрахованої особи на отримання матеріального забезпечення та/або соціальних послуг.

В пункті 4 Інструкції про порядок передачі виконавчій дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України документів, що підтверджують право застрахованого або членів його сім'ї на страхову виплату, затвердженої постановою Правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Україні від 20.04.2001 №10, закріплено перелік документів, які повинні міститься в особовій справі потерпілого від нещасного випадку на виробництві чи професійного захворювання, серед яких: акт про нещасний випадок форми Н-1, довідки МСЕК, акти розслідування нещасного випадку (професійного захворювання), довідка про розмір втраченого заробітку, витрат на медичну та соціальну допомогу, копія трудової книжки потерпілого, що завірена страхувальником або нотаріусом.

Зазначені вище документи надають змогу встановити наявність причинного зв'язку між нещасним випадком та виробничими функціями, які у час настання останнього виконував постраждалий, що є обов'язковою умовою набуття права на отримання застрахованою особою матеріального забезпечення та/або соціальних послуг.

Так, актом про нещасний випадок на виробництві від 07.12.1987 № 1, витягом з акту огляду у ВТЕК та довідкою серії МСЕ № 006839 підтверджується, що з ОСОБА_5 на МПМК-463 по Агропробуду № 2 під час виконання трудових обов'язків стався нещасний випадок, в результаті якого він отримав трудове каліцтво, у зв'язку з чим йому безстроково встановлена інвалідність 2-ої групи.

Факт отримання трудового каліцтва під час виконання трудових обов'язків ОСОБА_7 підтверджується актом про нещасний випадок на виробництві від 10.03.1981 № 1, відповідно до якого встановлено, що нещасний випадок з ОСОБА_7 стався на Будівельно-монтажному управлінні № 1, та витягом з акту огляду у МСЕК до довідки серії МСЕ-25 ВВ № 011585, яким ОСОБА_7 встановлена інвалідність 3-ої групи, безстроково.

Згідно акту про нещасний випадок на виробництві від 20.08.1982 № 49, встановлено, що нещасний випадок з ОСОБА_6 стався на т/х "ПСКОВ" Далекосхідного морського парохідства, та витягом з акту огляду у МСЕК до довідки серії 12-АС № 10068, встановлено ОСОБА_6 інвалідність 3-ої групи, безстроково.

Відсутність у вищевказаних витягах з акту огляду у МСЕК по особам ОСОБА_6 та ОСОБА_7 даних про відсоток втрати ними працездатності не позбавляє відповідача обов'язку відшкодовувати позивачу витрати на виплату і доставку пенсій вказаним особам, оскільки матеріалами справи, зокрема вищевказаними актами про нещасні випадки на виробництві, витягами з акту огляду у МСЕК, у сукупності підтверджується наявність причинно-наслідкового зв'язку між нещасними випадками на виробництві, які сталися з ОСОБА_5, ОСОБА_7, ОСОБА_6 та отриманими ними каліцтвами, за наслідком яких вказаними особами отримано групи інвалідності безстроково.

Пунктом 3 Порядку призначення, перерахування та проведення страхових виплат, затвердженого постановою Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань від 27.04.2007 № 24, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.06.2007 року за № 715/13982, визначений перелік документів, що подаються для призначення щомісячної страхової виплати до робочого органу виконавчої дирекції Фонду, серед них окрім акту про нещасний випадок та довідки МСЕК, зазначено також копію трудової книжки або витяг з неї, засвідчені страхувальником або підписом працівника робочого органу виконавчої дирекції Фонду при пред'явленні оригіналу.

Відтак, судова колегія зазначає, що увесь перелік необхідних документів, визначений Порядком призначення, перерахування та проведення страхових виплат, затвердженого постановою Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань від 27.04.2007 № 24, був наданий позивачем відповідачу для відшкодування Управлінню Пенсійного фонду України у місті Євпаторія Автономної Республіки Крим виплаченої щомісячної страхової виплати.

Враховуючи викладене, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у місті Євпаторія Автономної Республіки Крим повинно відшкодувати Управлінню Пенсійного фонду України у місті Євпаторія Автономної Республіки Крим витрати, пов'язані з виплатою пенсій по інвалідності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання та пенсій у зв'язку із втратою годувальника, який помер внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання громадянам ОСОБА_5 , ОСОБА_6, ОСОБА_7 за березень-липень 2013 року у загальній сумі 1933,85 грн., в тому числі 1927,90 грн. - основний розмір пенсії, 5,95 грн. - витрати на виплату і доставку основного розміру пенсії.

Судом першої інстанції виконано всі вимоги процесуального законодавства, всебічно перевірено обставини справи, вирішено справу у відповідності з нормами матеріального права, постановлено обґрунтоване рішення, в якому повно відображені обставини, що мають значення для справи. Висновки суду про встановлені обставини і правові наслідки є вичерпними, відповідають дійсності і підтверджуються належними та допустимими доказами, а тому підстав для їх перегляду з мотивів, викладених в апеляційній скарзі не вбачається.

Керуючись ст.195; ст.196; п.1 ч.1 ст.198; ст.200; п.1 ч.1 ст.205; ст.206 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ :

1.Апеляґційну скаргу Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у місті Євпаторія Автономної Республіки Крим - залишити без задоволення.

2.Постанову Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим (суддя Шкляр Т.О. ) від 24.10.13 у справі № 801/9044/13-а за позовом Управління Пенсійного фонду України у місті Євпаторія Автономної Республіки Крим до Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у місті Євпаторія Автономної Республіки Крим про стягнення 7417,35 грн. - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення. Ухвала може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України у порядку та в строки, встановлені статтею 212 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст судового рішення виготовлений 27 січня 2014 р.

Головуючий суддя підпис Т.Р.Лядова

Судді підпис Г.П.Ілюхіна

підпис С.Ю. Яковенко

З оригіналом згідно

Головуючий суддя Т.Р.Лядова

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.01.2014
Оприлюднено30.01.2014
Номер документу36864416
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —801/9044/13-а

Ухвала від 19.02.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Загородній А.Ф.

Ухвала від 22.01.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Лядова Тетяна Романівна

Ухвала від 22.01.2014

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Лядова Тетяна Романівна

Ухвала від 16.12.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Лядова Тетяна Романівна

Ухвала від 12.12.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Лядова Тетяна Романівна

Постанова від 24.10.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

Ухвала від 18.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні