Постанова
від 29.01.2014 по справі 825/22/14
ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

і м е н е м У к р а ї н и

29 січня 2014 року Чернігів Справа № 825/22/14

Суддя Чернігівського окружного адміністративного суду Скалозуб Ю.О., за участі секретаря Селивона О.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу

за позовом Державної фінансової інспекції в Чернігівській області

до відділу Держземагенства у Варвинському районі Чернігівської області

про зобов'язання вчинити певні дії

за участю

представників сторін:

від позивача Лапоші Д.Ю., довіреність від 15.01.2014 № 25-25-18-14/323,

Гурського М.М., довіреність від 27.01.2014 №25-25-18-14/626.

від відповідача Матухна В.В., довіреність від 17.01.2014 № 1, -

В С Т А Н О В И В:

08.01.2014 Державна фінансова інспекція в Чернігівській області (далі - ДФІ в Чернігівській області) звернулась до суду з адміністративним позовом до відділу Держземагенства у Варвинському районі Чернігівської області (далі - відділ Держземагенства) про зобов'язання відділу Держземагенства у Варвинському районі Чернігівської області виконати п. 2 вимог про усунення виявлених порушень Державної фінансової інспекції в Чернігівській області від 02.08.2013 року № 25-07-18-14/5456 в повному обсязі.

Представники позивача в судовому засіданні підтримали позовні вимоги, посилаючись на обставини, зазначені у позові.

Представник відповідача проти позову заперечив та просив у його задоволенні відмовити.

Розглянувши подані сторонами документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню з наступних підстав.

Як вбачається з матеріалів справи, 03.10.2008 відділ Держземагенства (код 38402263) внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, є бюджетною установою, видом діяльності якого за КВЕД є: 84.13 Регулювання та сприяння ефективному веденню економічної діяльності.

Судом встановлено, що відповідно до ухвали Новозаводського районного суду м. Чернігова від 05.07.2013 року, постанови слідчого управління УМВС Украйни в Чернігівській області від 05.07.2013 року «Про призначення позапланової виїзної ревізії» та на підставі направлень на проведення ревізії працівниками Держфінінспекції в Чернігівській області проведено позапланову виїзну ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності відділу Держземагенства за період з 01.01.2004 по 31.12.2012 року.

Ревізію проведено з 10.07.2013 по 30.07.2013 року з відома начальника відділу Держземагенства - Ігнатенка Євгенія Олександровича та головного спеціаліста - бухгалтера Гладченко Ольги Олексіївни, за документами наданими відділом Держземагенства та вилученими слідчим управління УМВС України в Чернігівській області.

В ході проведення ревізії було встановлено ряд порушень чинного законодавства України, які були викладені в акті ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності від 30.07.2013 року № 07-21/09 (підписаний начальником відділу Держземагенства - Ігнатенком Є.О., головним спеціалістом - бухгалтером Гладченко О.О. без заперечень та зауважень, другий примірник акту ревізії отримано - 31.07.2013, а. с. 12-26).

02.08.2013 ДФІ в Чернігівській області було направлено відділу Держземагенства Вимоги про усунення виявлених ревізією порушень від року № 25-07-18-14/5456 (а.с. 112-113).

Так, ревізією правильності проведення розрахунку нормативно-грошової оцінки земельних ділянок з громадянами ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, встановлено, що розрахунок проводився на загальну площу тільки по розрахунку нормативно-грошової оцінки земель водного фонду, без врахування того, що виділені земельні ділянки були різного призначення, для яких необхідно було застосувати нормативно-грошову оцінку земель сільськогосподарського, несільськогосподарського, рекреаційного та історико-культурного призначення, лісового фонду, земель запасу, що є порушенням вимог пунктів 3-5 Методики нормативної грошової оцінки земель несільськогосподарського призначення (крім земель населених пунктів), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.1997 № 525, зі змінами, пунктів 3-6 Наказу Держкомзему України від 29.08.1997 №66/19/148/86/76/88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.10.1997 №477/2281, розділу 2 пунктів 2.4 Методики нормативно-грошової оцінки земель сільськогосподарського призначання та населених пунктів затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.1995 № 213, зі змінами, затвердженого наказом Держкомзему України від 27.11.1995 № 76/230/325/150.

В ході ревізії проведено співставлення вартості нормативно-грошової оцінки земельних ділянок водного фонду на території Варвинського району Чернігівської області, наданих в оренду громадянам: ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, проведеною відділом Держземагенства та наданою слідчим управлінням. За результатами співставлення встановлено розбіжності між нормативно-грошовими оцінками, проведеними відділом Держземагенства у Варвинському районі Чернігівської області та наданої слідчим управлінням (проведеною ПП «Візер»), в частині заниження нормативно-грошової оцінки внаслідок незастосування нормативно-грошових оцінок земель сільськогосподарського, несільськогосподарського, рекреаційного та історико-культурного призначення, лісового фонду, земель запасу.

В ході ревізії проведено розрахунок орендної плати виходячи з нормативно-грошової оцінки, наданої слідчим управлінням (проведеною ПП «Візер»). Співставленням нарахованої орендної плати розрахованої на підставі проведеної нормативно-грошової оцінки ПП «Візер» та фактично сплаченої орендної плати упродовж 2004-2012 по вищезазначених громадянах, наданої Варвинською об'єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Чернігівській області, листом від 15.07.2013 № 150/10/20-210 (далі - податкова інспекція), встановлено заниження орендної плати на суму 64894,33 грн. Тобто відповідними бюджетами за період 2004-2012 недоотримано орендної плати на загальну суму 64894,33 грн, в тому числі відповідно до розподілу надходжень місцевих бюджетів, визначених Бюджетним кодексом від 21.06.2001 року № 2542, зі змінами та Податковим кодексом від 02.12.2010 № 2755: сільським 42159,28 грн, районним 8525,64 грн та обласним 14209,41 грн.

По наданій в оренду земельній ділянці громадянину ОСОБА_6 для риборозведення, на території Калиновицької сільської ради, Варвинського району Чернігівської області площею 2,89 га за період 2004-2012 роки, встановлено розбіжності між нормативно-грошовою оцінкою проведеною відділом Держземагенства та наданою слідчим управлінням на суму 8767,92 грн (за даними відділу Держземагенства 13484,2 - 22252,12 за даними ПП «Візер»). Вищезазначені розбіжності виникли внаслідок не врахування того, що виділені земельні ділянки були віднесенні до земель різного призначення (під водою 2.6 га, під дамбою 0,18 га, прибережна захисна смуга 0,11 га), для яких застосовуються нормативно-грошова оцінка земель водного фонду, земель запасу, рекреаційного та історико-культурного призначення, що є порушенням вимог пунктів 3,5,6 Методики, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 525, пунктів 3-5 Порядку затвердженого наказом № 66/19/148/86/76/88. Внаслідок допущеного порушення занижено розмір орендної плати за 2005-2012 роки та недоотримано відповідними бюджетами орендної плати на загальну суму 6506,35 грн в тому числі: сільським 4667,92 грн, районним 689,41 грн та обласним 1149,02 грн, (сума орендної плати, яка підлягала нарахуванню 15249,58 - 8743,23 фактично перераховано орендної плати до бюджету за даними податкової інспекції), чим завдано збитків державному бюджету на відповідну суму.

По наданій в оренду земельній ділянці громадянину ОСОБА_7 для риборозведення, на території Журавської сільської ради, Варвинського району Чернігівської області площею 3,6509 га за період 2004-2012 роки, встановлено розбіжності між нормативно-грошовою оцінкою проведеною відділом Держземагенства та наданою слідчим управлінням на суму 53475,4 грн (за даними відділу Держземагенства 12484,28 - 65959,68 за даними ПП «Візер»). Вищезазначені розбіжності виникли внаслідок не врахування того, що виділені земельні ділянки були віднесенні до земель різного призначення (під водою 2,4072 га, прибережна захисна смуга 1,2437 га), для яких застосовуються нормативно-грошова оцінка земель водного фонду, рекреаційного призначення, що є порушенням вимог пунктів 3,5 Методики, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 525, пунктів 3-5 Порядку затвердженого наказом № 66/19/148/86/76/88. Внаслідок допущеного порушення занижено розмір орендної плати за 2005-2012 роки та недоотримано відповідними бюджетами орендної плати на загальну суму 21754,44 грн, в тому числі: сільським 14873,90 грн, районним 2580,20 грн та обласним 4300,34 грн (сума орендної плати, яка підлягала нарахуванню 26167,51 - 4413,07 фактично перераховано орендної плати до бюджету за даними податкової інспекції), чим завдано збитків державному бюджету на відповідну суму.

По наданій в оренду земельній ділянці громадянину ОСОБА_8 для риборозведення, на території Мармизівської сільської ради, Варвинського району Чернігівської області площею 5,23 га за період 2004-2012 років, встановлено розбіжності між нормативно-грошовою оцінкою проведеною відділом Держземагенства та наданою слідчим управлінням на суму 11315,11 грн (за даними відділу Держземагенства 25803,33 - 37118,44 за даними ПП «Візер»). Вищезазначені розбіжності виникли внаслідок не врахування того, що виділені земельні ділянки були віднесенні до земель різного призначення (під водою 4,54 га, пасовище 0,35 га, ліси 0,32 га), для яких застосовуються нормативно-грошова оцінка земель водного фонду, земель сільськогосподарського призначення, земель лісового фонду, що є порушенням вимог пункту 5 Методики, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 525, пунктів 4,6 Порядку затвердженого наказом № 66/19/148/86/76/88 та розділу 2 Методики, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 213, пунктів 2.4 Порядку затвердженого наказом № 76/230/325/150. Внаслідок допущеного порушення занижено розмір орендної плати за 2004-2012 роки та недоотримано відповідними бюджетами орендної плати на загальну суму 9562,57 грн, в тому числі: сільським 6218,30 грн, районним 1254,10 грн та обласним 2090,17 грн (сума орендної плати, яка підлягала нарахуванню 16043,31 - 6480,74 фактично перераховано орендної плати до бюджету за даними податкової інспекції), чим завдано збитків державному бюджету на відповідну суму.

По наданій в оренду земельній ділянці громадянину ОСОБА_9 для риборозведення, на території Калиновицької сільської ради, Варвинського району Чернігівської області площею 2,1655 га за період 2004-2012 роки, встановлено розбіжності між нормативно-грошовою оцінкою проведеною відділом Держземагенства та наданою слідчим управлінням на суму 5917,42 грн (за даними відділу Держземагенства 7077,06 грн - 12994,48 за даними ПП «Візер»). Вищезазначені розбіжності виникли внаслідок не врахування того, що виділені земельні ділянки були віднесенні до земель різного призначення (під водою 2,1459 га, під дамбою 0,0325 га, під болотом 0,1133 га, пасовищ 0,7173 га, ліси 0,1565 га), для яких застосовуються нормативно-грошова оцінка земель водного фонду, земель запасу, земель сільськогосподарського призначення, земель лісового фонду, що є порушенням вимог пункту 5.6 Методики, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 525, пунктів 4,6 Порядку затвердженого наказом № 66/19/148/86/76/88 та розділу 2 Методики, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 213, пунктів 2.4 Порядку затвердженого наказом № 76/230/325/150. Внаслідок допущеного порушення занижено розмір орендної плати за 2004-2012 роки та недоотримано відповідними бюджетами орендної плати на загальну суму 2593,99 грн, в тому числі: сільським 1766,25 грн, районним 310,40 грн та обласним 517,34 грн (сума орендної плати, яка підлягала нарахуванню 1701,21 - 4295,2 фактично перераховано орендної плати до бюджету за даними податкової інспекції), чим завдано збитків державному бюджету на відповідну суму.

По наданій в оренду земельній ділянці громадянину ОСОБА_10 для риборозведення, на території Калиновицької сільської ради, Варвинського району Чернігівської області площею 3,7876 га за період 2004-2012 роки, встановлено розбіжності між нормативно-грошовою оцінкою проведеною відділом Держземагенства та наданою слідчим управлінням на суму 1453,2 грн (за даними відділу Держземагенства 11803,01 - 13256,21 за даними ПП «Візер»). Вищезазначені розбіжності виникли внаслідок не врахування того, що виділені земельні ділянки були віднесенні до земель різного призначення (під водою 1,6524 га, під каналом 0,0205 га, під дамбою 0,0773 га, під болотом 0,1446 га, пасовище 1,8928 га), для яких застосовуються нормативно-грошова оцінка земель водного фонду, земель запасу, земель сільськогосподарського призначення, що є порушенням вимог пункту 5.6 Методики, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 525, пунктів 4,5 Порядку затвердженого наказом № 66/19/148/86/76/88 та розділу 2 Методики, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 213, пунктів 2.4 Порядку затвердженого наказом № 76/230/325/150. Внаслідок допущеного порушення занижено розмір орендної плати за 2004-2012 роки та недоотримано відповідними бюджетами орендної плати на загальну суму 2028,79 грн, в тому числі: сільським 1299,35 грн, районним 273,54 грн та обласним 455,90 грн (сума орендної плати, яка підлягала нарахуванню 4381,72 - 2352,93 фактично перераховано орендної плати до бюджету за даними податкової інспекції), чим завдано збитків державному бюджету на відповідну суму.

По наданій в оренду земельній ділянці громадянину ОСОБА_11 для рекреаційних цілей, на території Варвинської селищної ради, Варвинського району Чернігівської області площею 2,0 га за період 2004-2012 роки, встановлено розбіжності між нормативно-грошовою оцінкою проведеною відділом Держземагенства та наданою слідчим управлінням на суму 5544,34 грн (за даними відділу Держземагенства 5549,76 - 11094,1 за даними ПП «Візер»). Вищезазначені розбіжності виникли внаслідок не врахування того, що виділені земельні ділянки були віднесенні до земель різного призначення (під водою 0,713 га, лісові землі 0,1117 га, сіножатті 1,1463 га, господарські шляхи 0,029 га), для яких застосовуються нормативно-грошова оцінка земель водного фонду, земель лісового фонду, земель сільськогосподарського призначення, що є порушенням вимог пункту 3-6 Методики, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 525, пунктів 4-6 Порядку затвердженого наказом № 66/19/148/86/76/88 та розділу 2 Методики, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України № 213, пунктів 2.4 Порядку затвердженого наказом № 76/230/325/150.

Крім того, за інформацією Департаменту культури і туризму, національностей та релігій Чернігівської обласної державної адміністрації, наданою листом від 18.07.2013 № 15-1743/3, матеріали вибору вищезазначеної земельної ділянки були попередню погоджені, за умови надання на погодження проекту землеустрою, проекту земляних робіт по розчищенню водойми та проведення охоронних археологічних досліджень у межах цих робіт, оскільки зазначена територія потрапляла в охорону зону поселення городища «Замкова Гора» літописного міста Варина, 1079 року, ХІ-ХVІІІ ст. (№ 419, наказ управління культури Чернігівської облдержадміністрації від 15.08.2005 № 184) і розміщувалась в урочищі Пристань, де могла існувати стародавня пристань. Проект землеустрою та проект земляних робіт по розчищенню водойми на вищезазначеній земельній ділянці не погоджувався, охоронні археологічні дослідження чи археологічний нагляд за земляними роботами не здійснювались (а.с. 106).

На момент погодження матеріалів вибору земельної ділянки, згідно ст. 34 Закону України «Про охорону культурної спадщини» від 08.06.2000 № 1805 охоронні зони об'єктів культурної спадщини входили до земель історико-культурного призначення.

Відповідно до укладеного договору оренди земельної ділянки від 08.11.2004 для рекреаційних цілей з поліпшенням екологічного стану угідь загальною площею 2,0 га, з громадянином ОСОБА_11 на території Варвинської селищної ради Варвинського району Чернігівської області та Розпорядження РДА від 29.09.2004 №352, орендна плата за користування земельною ділянкою, визначена у розмірі 8% від грошової оцінки землі, але до того часу поки водойма не збудована. Вищезазначеним розпорядженням орендну плату встановлено на рівні земельного податку. На даний час будівництво ставка не завершене.

Відповідно ст. 9 Закону України «Про плату за землю» від 19.09.1996 № 378/96, зі змінами, податок за земельні ділянки, наданні в тимчасове користування на землях природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення справляється у розмірі 50 відсотків від грошової оцінки одиниці площі ріллі по області. В 2011-2012 роках згідно ст. 274, 288 Податкового кодексу від 02.12.2010 №2755 розмір земельного податку для вищезазначеної земельної ділянки становив 3 відсотка від нормативно грошової оцінки.

Враховуючи встановлені порушення, керуючись п. 7 ст. 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (зі змінами та доповненнями), з метою повного усунення виявлених порушень, попередження їх виникнення в подальшому, відділу Держземагенства направлено Вимоги про усунення виявлених ревізією порушень від 02.08.2013 року № 25-07-18-14/5456, якими встановлено термін усунення порушень до 01.11.2013 року, пункт 2 яких є вимога про відшкодування до Державного бюджету України кошти в сумі 64894,33 грн, як недоотримані внаслідок заниження орендної плати (а.с. 112-113).

При перевірці правильності проведення ревізії, суд враховує положення ст. 2 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" (далі - Закон), якою визначено основні завдання органу державного фінансового контролю та ч. 1 ст. 12 цього Закону, якою визначено, що службові особи органів державного фінансового контролю зобов'язані суворо додержуватись Конституції України, законів України, прав та інтересів громадян, підприємств, установ і організацій, що охороняються законом.

Відповідно до п. 1, 2 ч. 1 ст. 8 вищезазначеного Закону, орган державного фінансового контролю здійснює державний фінансовий контроль та контроль за виконанням функцій з управління об'єктами державної власності; цільовим використанням коштів державного і місцевих бюджетів; цільовим використанням і своєчасним поверненням кредитів (позик), одержаних під державні (місцеві) гарантії; складанням бюджетної звітності, паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі), кошторисів та інших документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету; станом внутрішнього контролю та внутрішнього аудиту у розпорядників бюджетних коштів; усуненням виявлених недоліків і порушень; розробляє пропозиції щодо усунення виявлених недоліків і порушень та запобігання їм у подальшому.

Перевіряючи підстави встановлення відповідачу вищезазначених порушень, суд в розрізі вимог пунктів 3-5 Методики нормативної грошової оцінки земель несільськогосподарського призначення (крім земель населених пунктів), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.1997 № 525, , пунктів 3-6 Порядку, затвердженого наказом № 66/19/148/86/76/88, розділу 2 Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.1995 № 213, пунктів 2.4 Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженого наказом Держкомзему України від 27.11.1995 № 76/230/325/150, враховує, що відповідно ст. 9 Закону України «Про плату за землю» від 19.09.1996 № 378/96, податок за земельні ділянки, наданні в тимчасове користування на землях природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення справляється у розмірі 50 відсотків від грошової оцінки одиниці площі ріллі по області.

За таких обставин, суд приходить до висновку, що саме неврахування того, що виділені земельні ділянки були різного призначення (під водою, пасовища, лісами та інше), для яких необхідно було застосовувати нормативну-грошову оцінку земель сільськогосподарського, несільськогосподарського призначення, лісового фонду, земель запасу, рекреаційного та історико-культурного призначення, відповідачем було занижено розмір орендної плати за 2004-2012 роки та недоотримано відповідними бюджетами орендної плати на загальну суму 22448,19 грн, в тому числі: сільським 13333,56 грн, районним 3417,99 грн та обласним 5696,64 грн (сума орендної плати, яка підлягала нарахуванню 26323,40 - 3875,21 фактично перераховано орендної плати до бюджету за даними податкової інспекції), чим завдано збитків відповідним бюджетам.

Таким чином, внаслідок заниження нормативно-грошової оцінки та не врахування природоохоронного та історико-культурного призначення наданих в оренду земельних ділянок водного фонду на території Варвинського району Чернігівської області, відповідними бюджетами недоотримано орендної плати за 2004-2012 року на загальну суму 64894,33 грн, в тому числі відповідно до розподілу надходжень місцевих бюджетів визначених Бюджетним кодексом від 21.06.2001 № 2542, зі змінами та Податковим кодексом від 02.12.2010 №2755: сільським 42159,28 грн, районним 8525,64 грн та обласним 14209,41 грн, чим завдано збитків відповідним бюджетам на вищевказані суми.

За вказаних обставин, суд визнає, що передбачені чинним законодавством заходи не привели до виконання вимоги ДФІ в Чернігівській області від 02.08.2013 року № 25-07-18-14/5456. Кошти в сумі 64894,33 грн, як недоотримані внаслідок заниження орендної плати в добровільному порядку відповідачем не відшкодовано до Державного бюджету України, а вищевказана вимога в судовому порядку не оскаржена, а тому підстави звернення до суду виникли у позивача саме внаслідок невиконання обов'язкової вимоги ДФІ в Чернігівській області.

Дослідивши фактичні обставини справи, перевіривши підстави проведення ревізії, судом встановлено, що відповідач в судовому порядку не оскаржив вимоги ДФІ в Чернігівській області від 02.08.2013 року № 25-07-18-14/5456, а отже відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", вони є законними та обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що контролюються.

Враховуючи викладене, суд зазначає, що відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", органу державного фінансового контролю надається право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів. І оскільки встановлено, що станом на момент звернення до суду пункт 2 вимоги ДФІ в Чернігівській області від 02.08.2013 року № 25-07-18-14/5456 відповідачем не виконаний, суд прийшов до висновку, що позов підлягає задоволенню.

Судові витрати по справі згідно ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

П О С Т А Н О В И В:

Позов задовольнити повністю.

Зобов'язати відділ Держземагенства у Варвинському районі Чернігівської області виконати п. 2 вимог про усунення виявлених порушень Державної фінансової інспекції в Чернігівській області від 02.08.2013 року № 25-07-18-14/5456 в повному обсязі.

Постанова суду набирає законної сили в порядку статей 167,186 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня отримання її копії. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Суддя: Ю.О.Скалозуб

Дата ухвалення рішення29.01.2014
Оприлюднено06.02.2014
Номер документу36973770
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —825/22/14

Постанова від 29.01.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Скалозуб Ю.О.

Ухвала від 24.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Єрьомін А.В.

Ухвала від 19.11.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Єрьомін А.В.

Постанова від 29.01.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Т.Р.

Ухвала від 05.12.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Т.Р.

Постанова від 29.01.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Скалозуб Ю.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні