Постанова
від 16.01.2014 по справі 2а/0470/10462/12
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 січня 2014 р. Справа № 2а/0470/10462/12 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Луніна О.С. розглянувши у письмовому провадженні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська до Товариства з обмеженою відповідальністю «Роял-Флеш» про стягнення штрафних (фінансових) санкцій, -

ВСТАНОВИВ :

У лютому 2010 р. Державна податкова інспекція у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська звернулась до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом у якому з урахуванням уточнених позовних вимог від 14.01.2014 р. просила стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Роял-Флеш» на користь державного бюджету 81 980,00 грн. штрафних (фінансових) санкцій.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, надавши суду клопотання про розгляд справи без участі представника в порядку письмового провадження.

Відповідач до суду не з'явився, про дату та час судового засідання повідомлявся належним чином, що підтверджується матеріалами справи.

Відповідно до частини 4 статті 122 Кодексу адміністративного судочинства України особа, яка бере участь у справі, має право заявити клопотання про розгляд справи за її відсутності.

Частиною 4 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у разі неприбуття відповідача, належним чином повідомленого про дату, час і місце судового розгляду, без поважних причин розгляд справи може не відкладатися і справу може бути вирішено на підставі наявних у ній доказів.

Згідно з частиною 6 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

З огляду на викладене, враховуючи вимоги ч.1 ст.122 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме те, що адміністративна справа має бути розглянута і вирішена протягом розумного строку, але не більше місяця з дня відкриття провадження у справі, якщо інше не встановлено цим Кодексом, суд дійшов висновку про можливість розгляду справи за відсутності сторін, в порядку письмового провадження.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 03.02.2010 провадження у справі відкрито та призначено справу до судового розгляду на 30.09.2010.(суддя Рищенко А.Ю.)

Ухвалою суду від 27.05.2010 року позовну заяву Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська до Товариства з обмеженою відповідальністю «Роял-Флеш» про стягнення штрафних (фінансових) санкцій залишено без розгляду.

Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська - залишено без задоволення.

Ухвалу Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27.05.2010р. - залишено без змін.

Ухвалою Вищого адміністративного суду України від 02.08.2012 касаційну скаргу Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська - задоволено.

Ухвалу Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 27.05.2010 р. та ухвалу Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 27.02.2012 у справі № 1660/10/0470 скасовано.

Справу 2а-1660/10/0470 направлена для продовження розгляду до суду першої інстанції.

Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 03.09.2012 справу призначено до розгляду на 02.10.2012 (суддя Луніна О.С.)

Ухвалою суду від 23.10.2012 зупинено провадження у справі № 2а/0470/10462/12 (2а-1660/10/0470) до набрання законної сили рішення в адміністративній справі № 2а-12833/09/0470 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Роял-Флеш» до ДПІ у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська про скасування податкового повідомлення-рішення про накладення фінансових санкцій.

Ухвалою від 16.12.2013р. провадження у справі поновлено у зв'язку з набранням законної сили судовим рішення у справі № 2а-12833/09/0470 за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Роял-Флеш» до Державної податкової інспекції в Красногвардійському районі м. Дніпропетровська про скасування податкового повідомлення-рішення.

Так, постановою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 20.10.2012 року у справі 2а-12833/09/0470 апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська - задоволено. Постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 20.10.2010 року у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Роял-Флеш» до ДПІ у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська про визнання протиправними та скасування рішень про застосування фінансових санкцій - скасовано, в задоволенні позову -відмовлено.

Розглянувши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позовні вимоги підлягають задоволенню, з наступних підстав.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Роял-Флеш» зареєстровано як суб'єкт підприємницької діяльності Виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради 31.01.2007р.

01.02.2007р. Товариство з обмеженою відповідальністю «Роял-Флеш» взято на податковий облік як платник податків до ДПІ у Красновгвардійському районі м. Дніпропетровська.

На підставі наказу фахівцями ДПІ у Красногвардійському районі проведено перевірку господарських одиниць - зали гральних автоматів у якому здійснює підприємницьку діяльність ТОВ «Роял Флеш». Працівниками ДПІ в Красногвардійському районі м. Дніпропетровська проведено фактичну перевірку відповідача щодо питання дотримання порядку здійснення розрахункових операцій та ведення касових операцій. Перевіркою залів гральних автоматів встановлено проведення розрахункової операції без застосування реєстратора розрахункових операції та без видачі розрахункового документа встановленого зразка. Використання на момент перевірки гральних автоматів не реалізується фіскальна функція.

За наслідками проведеної перевірки складено наступні акти:

- акт № 00029 від 06.02.2009 р., яким виявлено та зафіксовано наступні порушення:

- п. 1,2 ст.3 Закону України № 265/95-ВР від 06.07.1995 року Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» в редакції від 01.06.2000 р. № 1776-ІІІ (із змінами та доповненнями).

На підставі зазначеного акту сформовано та направлено відповідачу:

- рішення про застосування фінансових санкцій № 0000392306/5197 від 11.02.2009 року на суму 7580 грн.

- акт № 000025 від 05.02.2009р., ким виявлено та зафіксовано наступні порушення:

- п. 1,2 ст.3 Закону України № 265/95-ВР від 06.07.1995 року Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» в редакції від 01.06.2000 р. № 1776-ІІІ (із змінами та доповненнями).

На підставі зазначеного акту сформовано та направлено відповідачу:

- рішення про застосування фінансових санкцій № 0000352306/5193 від 11.02.2009 року на суму 13000 грн.

акт № 000032 від 05.02.2009 р., яким виявлено та зафіксовано наступні порушення:

- п. 1,2 ст.3 Закону України № 265/95-ВР від 06.07.1995 року Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» в редакції від 01.06.2000 р. № 1776-ІІІ (із змінами та доповненнями).

На підставі зазначеного акту сформовано та направлено відповідачу:

- рішення про застосування фінансових санкцій № 0000412306/5194 від 11.02.2009 року на суму 7100 грн.

акт № 000020 від 05.02.2009 р., яким виявлено та зафіксовано наступні порушення:

- п. 1,2 ст.3 Закону України № 265/95-ВР від 06.07.1995 року Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» в редакції від 01.06.2000 р. № 1776-ІІІ (із змінами та доповненнями).

На підставі зазначеного акту сформовано та направлено відповідачу:

- рішення про застосування фінансових санкцій № 0000342306/5195 від 11.02.2009 року на суму 10100 грн.

акт № 000027 від 06.02.2009 р., яким виявлено та зафіксовано наступні порушення:

- п. 1,2 ст.3 Закону України № 265/95-ВР від 06.07.1995 року Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» в редакції від 01.06.2000 р. № 1776-ІІІ (із змінами та доповненнями).

На підставі зазначеного акту сформовано та направлено відповідачу:

- рішення про застосування фінансових санкцій № 0000372306/5191 від 11.02.2009 року на суму 8080 грн.

акт № 000031 від 09.02.2009 р., яким виявлено та зафіксовано наступні порушення:

- п. 1,2 ст.3 Закону України № 265/95-ВР від 06.07.1995 року Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» в редакції від 01.06.2000 р. № 1776-ІІІ (із змінами та доповненнями).

На підставі зазначеного акту сформовано та направлено відповідачу:

- рішення про застосування фінансових санкцій № 0000422306/5196 від 11.02.2009 року на суму 6760 грн.

акт № 000030 від 06.02.2009 р., яким виявлено та зафіксовано наступні порушення:

- п. 1,2 ст.3 Закону України № 265/95-ВР від 06.07.1995 року Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» в редакції від 01.06.2000 р. № 1776-ІІІ (із змінами та доповненнями).

На підставі зазначеного акту сформовано та направлено відповідачу:

- рішення про застосування фінансових санкцій № 0000402306/5198 від 11.02.2009 року на суму 9780 грн.

акт № 000026 від 05.02.2009 р., яким виявлено та зафіксовано наступні порушення:

- п. 1,2 ст.3 Закону України № 265/95-ВР від 06.07.1995 року Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» в редакції від 01.06.2000 р. № 1776-ІІІ (із змінами та доповненнями).

На підставі зазначеного акту сформовано та направлено відповідачу:

- рішення про застосування фінансових санкцій № 0000362306/5192 від 11.02.2009 року на суму 12500 грн.

акт № 000028 від 06.02.2009 р., яким виявлено та зафіксовано наступні порушення:

- п. 1,2 ст.3 Закону України № 265/95-ВР від 06.07.1995 року Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» в редакції від 01.06.2000 р. № 1776-ІІІ (із змінами та доповненнями).

На підставі зазначеного акту сформовано та направлено відповідачу:

- рішення про застосування фінансових санкцій № 0000382306/5189 від 11.02.2009 року на суму 7080 грн.

З актів перевірок вбачається, що у залах гральних автоматів які належать позивачу проводяться розрахункові операції без застосування РРО та без видачі відповідного розрахункового документу і не переведено у фісксальний режим роботи гральні автомати, які на думку позивача являються реєстраторами розрахункових операцій, що є порушенням п. 1 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

Крім того, апеляційний суд, задовольняючі апеляційну скаргу Державної податкової інспекції в Красногвардійському районі м. Дніпропетровська у справі № 2а-12833/09/0470 встановив, що у залах гральних автоматів, які належать ТОВ «Роял Флеш», під час перевірки знаходились гральні автомати, які знаходились в робочому стані та були підключені до електромережі і в яких не реалізовані фіскальні функції, що є порушенням п.1 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг». За встановлені порушення щодо застосування нефіскалізованих РРО (гральних автоматів) передбачена відповідальність п. 2 ст. 17 Закону країни «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» у розмірі 20 неоподаткованих мінімумів доходів громадян - у разі застосування при здійсненні розрахункових операцій непереведений у фіскальний режим роботи реєстратора розрахункових операцій.

Відповідно до ч. 1 ст. 72 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини

Таким чином, оцінка щодо правомірності податкових повідомлень-рішень надана у справі 2а-12833/09/0470 за розглядом якої є рішення, що набрало законної сили.

Отже, вищевказані обставини встановлені постановою апеляційної інстанції від 07.08.2013 у справі № 2а-12833/09/0470 і є обов'язковими для прийняття судом при розгляді справи.

Одним з принципів адміністративного судочинства, передбачених ст.7 КАС України, є принцип законності, який відповідно до ст.9 КАС України, полягає в наступному, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Таким чином, суд приходить до висновку, що законність податкових повідомлень-рішень ( податкові повідомлення-рішення від 11.02.2009 № 0000422306/5196 (на суму 6760 грн.), № 0000372306/5191 (на суму 8080 грн.), № 0000382306/5189 (на суму 7080 грн.), № 0000392306/5197 (на суму 7580 грн.), № 0000352306/5193 (на суму 13000 грн.), № 0000342306/5195 (на суму 10100 грн.), № 0000412306/5194 (на суму 7100 грн.), № 0000362306/5192 (на суму 12500 грн.) № 0000402306/5198 (на суму 9780 грн.)).

встановлена постановою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 07.08.2013 у справі № 2а-12833/09/0470.

Відповідно до ст. 69 КАС доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

За таких обставин, суд вважає за необхідне задовольнити позовні вимоги позивача про стягнення штрафних (фінансових) санкцій з Товариства з обмеженою відповідальністю «Роял-Флеш».

Керуючись ст.ст. 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська до Товариства з обмеженою відповідальністю «Роял-Флеш» про стягнення штрафних (фінансових) санкцій - задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Роял-Флеш» (код ЄДРПОУ 34884973) на державного бюджету 81 980,00 грн.(вісімдесят одну тисячу дев'ятсот вісімдесят грн. 00 коп.) штрафних (фінансових) санкцій, за кодом бюджетної класифікації 3021080900 на рахунок № 31114104700008 в УДКСУ у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська, МФО 805012.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі її апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Постанову може бути оскаржено в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд у десятиденний строк з дня отримання копії постанови, виготовленої у повному обсязі.

Суддя О.С. Луніна

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.01.2014
Оприлюднено10.02.2014
Номер документу37055962
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0470/10462/12

Ухвала від 13.09.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Луніна Олена Станіславівна

Ухвала від 16.12.2013

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Луніна Олена Станіславівна

Ухвала від 02.10.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Луніна Олена Станіславівна

Ухвала від 23.10.2012

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Луніна Олена Станіславівна

Постанова від 16.01.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Луніна Олена Станіславівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні