Ухвала
від 18.02.2014 по справі 813/9591/13-а
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251 ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 У Х В А Л А

про закриття провадження в адміністративній справі

18 лютого 2014 року Справа № 813/9591/13-а

Львівський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого - судді Мричко Н.І.

за участю секретаря судового засідання Щура В.Р.

представників позивача Басюк Г.Т., Співака Р.Л., Солтис Т.П., Девіц В.А., Заніка М.В.

представника відповідача Кельбас Р.А.

розглянувши у відкритому судовому адміністративну справу за позовом Колективного підприємства «Монтажне управління №6 «Електропівденьзахідмонтаж» до Державної податкової інспекції у Пустомитівському районі Головного управління Міндоходів у Львівській області про скасування податкового повідомлення-рішення № 0001032200 від 10.12.2013 року та визнання Акта перевірки протиправними, -

встановив:

Колективне підприємство «Монтажне управління №6 «Електропівденьзахідмонтаж» (надалі - КП «Монтажне управління №6 «Електропівденьзахідмонтаж») звернулося до Львівського окружного адміністративного суду з позовом до Державної податкової інспекції у Пустомитівському районі Головного управління Міндоходів у Львівській області (надалі - ДПІ у Пустомитівському районі ГУ Міндоходів у Львівській області), в якому просив:

- скасувати податкове повідомлення-рішення ДПІ у Пустомитівському районі ГУ Міндоходів у Львівській області від 10.12.20113 року 30001032200, яким визначено суму грошового зобов'язання за платежем податко на додану варість на 401247,00 грн, з яких 267498,00 грн збільшення за основним платежем та 133749,00 штрафна (фінансова) санкція;

- визнати протиправним Акт перевірки №334/2210/00114005 від 25.11.2013 року про результати невиїзної позапланової документальної перевірки КП «Монтажне управління №6 «Електропівденьзахідмонтаж» (код ЄДРПОУ 00114005) з питань правомірності формування податкового кредиту по декларації з податку на додану вартість за липень 2013 року по взаємовідносинах із ТзОВ «Компанія «Промислове та цивільне будівництво» (код ЄДРПОУ - 34849284).

Заслухавши пояснення представників сторін, перевіривши матеріали справи, суд вважає, що провадження в частині позовних вимог: «визнати протиправним Акт перевірки №334/2210/00114005 від 25.11.2013 року про результати невиїзної позапланової документальної перевірки КП «Монтажне управління №6 «Електропівденьзахідмонтаж» (код ЄДРПОУ 00114005) з питань правомірності формування податкового кредиту по декларації з податку на додану вартість за липень 2013 року по взаємовідносинах із ТзОВ «Компанія «Промислове та цивільне будівництво» (код ЄДРПОУ - 34849284)» слід закрити, з огляду на наступне.

Згідно п.86.1 ст.86 ПК України результати перевірок (крім камеральних) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовим и особам и органу державної податкової служби та платникам и податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

Акт (довідка), складений за результатами перевірки та підписаний посадовими особами, які проводили перевірку, у строки визначені цим Кодексом, надається платнику податків або його законному представнику, який зобов'язаний його підписати.

Порядок оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 22.12.2010 року № 984 (надалі - Порядок).

Відповідно до п.3 Порядку акт - службовий документ, який підтверджує факт введення документальної перевірки фінансово-господарської діяльності платника датків і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби.

Зі змісту пункту 1.3 Порядку оформлення результатів невиїзних документальних, виїзних планових та позапланових перевірок з питань дотримання ситкового, валютного та іншого законодавства, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 10.08.2005 № 327, складення акта за результатами проведення перевірки платника є службовою діяльністю контролюючого органу на виконання своїх посадових обов'язків із збирання доказової інформації стосовно вчинених платником порушень податкової дисципліни.

Акт перевірки є носієм доказової інформації, яка в подальшому має використовуватися контролюючим органом для прийняття рішення щодо визначення платникові податків грошових зобов'язань. При цьому акт складається посадовими особами контролюючого органу і не містить волевиявлення самого органу щодо виявлених посадовими особами фактів. Податковий орган не позбавлений права викладати в акті перевірки власні суб'єктивні висновки щодо зафіксованих обставин, та в подальшому, у разі виникнення спору щодо рішення, що приймається на підставі такого акта, обґрунтовувати ними власну позицію щодо наявності певних допущених платником податків порушень.

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України спрямоване на захист прав, свобод та інтересів осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень зі сторони суб'єктів владних повноважень.

З положень ч.ч. 1, 2 ст. 17 КАС України вбачається, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму. Юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори, зокрема спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

У контексті положень ч. 2 ст. 17 КАС України, рішеннями суб'єкта владних повноважень є нормативно-правові акти та правові акти індивідуальної дії. Під нормативно-правовим актом слід розуміти офіційний письмовий документ, прийнятий уповноваженим на це суб'єктом нормотворення у визначеній законодавством формі та за встановленою законодавством процедурою, спрямований на регулювання суспільних відносин, що містить норми права, має неперсоніфікований характер та розрахований на неодноразове застосування. Правовим актом індивідуальної дії є виданий суб'єктом владних повноважень офіційний письмовий документ, прийнятий на виконання нормативно-правового акта, дію якого поширено на конкретних осіб, та/або, які стосуються конкретної ситуації і є актом одноразового застосування норм права.

При цьому, в розумінні ст. 17 КАС України, акт перевірки не є нормативно-правовим актом чи правовим актом індивідуальної дії і не тягне за собою виникнення, зміну чи припинення прав та обов'язків у позивачів.

Отже, суд вважає, що акт перевірки не є рішенням суб'єкта владних повноважень (нормативно-правовим актом чи правовим актом індивідуальної дії), а тому не підлягає розгляду в порядку адміністративного судочинства.

Пунктом 1 ч. 1 ст. 157 КАС України передбачено, що суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Відповідно до ч. 2 ст. 157 КАС України, якщо провадження у справі закривається з підстави, встановленої п. 1 ч. 1 цієї статті, суд повинен роз'яснити позивачеві, до юрисдикції якого суду віднесено розгляд таких справ.

Суд звертає увагу, що ця позовна вимога про визнання протиправним Акта перевірки не підлягає розгляду в судовому порядку, незалежно від виду судочинства, а тому при закритті провадження у справі в частині вказаної позовної вимоги, підстави для зазначення компетентного суду відсутні.

Керуючись ст. ст. 157, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ :

закрити провадження у адміністративній справі за позовом Колективного підприємства

«Монтажне управління №6 «Електропівденьзахідмонтаж» до Державної податкової інспекції у Пустомитівському районі Головного управління Міндоходів у Львівській області в частині позовних вимог про визнання протиправним Акта перевірки № 3334/2210/00114005 від 25.11.2013 року «Про результати проведення невиїзної позапланової документальної перевірки Колективного підприємства «Монтажне управління №6 «Електропівденьзахідмонтаж» (код ЄРПОУ-00114005) з питань правомірності формування податкового кредиту по декларації з податку на додану вартість за липень 2013 року по взаємовідносинах із ТзОВ «Компанія «Промислове та цивільне будівництво» (код ЄДРПОУ-34849284).

Роз'яснити позивачу, що повторне звернення з тією самою позовною вимогою не допускається.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала суду набирає законної сили в строк та в порядку, визначеному ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Повний текст постанови виготовлений 24 лютого 2014 року.

Суддя Мричко Н.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.02.2014
Оприлюднено26.02.2014
Номер документу37315366
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/9591/13-а

Ухвала від 23.12.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 14.05.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Курилець А.Р.

Ухвала від 18.02.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Постанова від 18.02.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

Ухвала від 23.12.2013

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Мричко Наталія Іванівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні