ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А
про залишення позовної заяви без руху
24 лютого 2014 року м. Київ № 826/2214/14
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Іщука І.О., ознайомившись із позовною заявою і доданими до неї матеріалами
за позовомФізичної особи ОСОБА_1 доДержавного управління охорони навколишнього природного середовища в Київській області про визнання бездіяльності протиправною, зобов'язання вчинити дії, ВСТАНОВИВ:
Фізична особа ОСОБА_1 звернулась до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Державного управління охорони навколишнього природного середовища в Київській області про визнання бездіяльності протиправною, зобов'язання вчинити дії.
Ознайомившись з позовною заявою позивача, суд встановив, що вона не відповідає вимогам статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України з огляду на наступне.
Відповідно до ч. 4 ст. 58 Кодексу адміністративного судочинства України довіреність фізичної особи на ведення справи в адміністративному суді посвідчується нотаріусом або посадовою особою, якій відповідно до закону надано право посвідчувати довіреності.
Довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами (ст. 244 ЦК).
Довіреність фізичної особи повинна бути посвідчена нотаріально (ст. 35, 37, 38 Закону України «Про нотаріат») або посадовою особою, якій відповідно до закону надано право посвідчувати довіреності.
Враховуючи, що суду не надано оригінал нотаріально посвідченої довіреності, наданої разом із додатками до позовної заяви, позивачу необхідно надати належним чином завірену довіреність, тобто засвідчену печаткою та підписом нотаріуса.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.
Відповідно до ч. 2 ст. 106 Кодексу адміністративного судочинства України на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.
Так, з викладених позивачем в п. 1 прохальної частини позовних вимог, не можливо встановити щодо невиконання якого саме припису Територіальної державної інспекції з питань праці у Київській області позивач просить визнати бездіяльність Державного управління охорони навколишнього природного середовища у Київській області протиправною.
Тому позивачу необхідно уточнити п. 1 прохальної частини позовних вимог та зазначити реквізити документа, на який він посилається, а саме: припису Територіальної державної інспекції з питань праці у Київській області, зокрема надати суду в якості доказу належним чином завірену його копію.
Відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 107 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя після одержання позовної зави з'ясовує, чи подано адміністративний позов у строк, установлений законом.
Згідно п. 2 прохальної частини позовних вимог, позивач просить визнати рішення Державного управління охорони навколишнього природного середовища в Київській області оформлене наказом № 50-о від 22.05.2013 р. про звільнення з роботи ОСОБА_2 на підставі п. 1 ч. 1 ст. 40 КЗпП України в момент прийняття незаконним.
Згідно відмітки служби діловодства, позивач звернувся з позовом до Окружного адміністративного суду м. Києва 20.02.2014 р.
Відповідно до ч. 1 ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративний позов може бути подано в межах строку звернення до адміністративного суду, встановленого цим Кодексом або іншими законами.
Згідно із ч.2 ст. 5 Кодексу адміністративного судочинства України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.
Відповідно до ч. 3 ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України для захисту прав, свобод та інтересів особи цим Кодексом та іншими законами можуть встановлюватися інші строки для звернення до адміністративного суду, які, якщо не встановлено інше, обчислюються з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення своїх прав, свобод чи інтересів. Для звернення до суду у справах щодо прийняття громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної служби встановлюється місячний строк.
Із позовної заяви та документів, доданих до неї, вбачається пропущення позивачем строків звернення до суду, встановлених статтею ч. 3 ст. 99 Кодексу адміністративного судочинства України, про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити дії.
Враховуючи, вищенаведене, позивачу необхідно надати обґрунтоване клопотання про поновлення строку звернення до суду із зазначенням поважних причин пропуску цього строку.
Підсумовуючи викладене вище, суд зазначає, що позивачу на усунення недоліків позовної заяви необхідно надати наступне:
- належним чином завірену довіреність на свого представника;
- уточнити п. 1 прохальної частини позовних вимог та зазначити реквізити документу на який він посилається, а саме: припису Територіальної державної інспекції з питань праці у Київській області та надати суду в якості доказу належним чином завірену його копію;
- клопотання про поновлення строку звернення до суду із зазначенням поважних причин пропуску цього строку.
Відповідно до частини першої статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.
Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне залишити позовну заяву без руху з наданням позивачеві часу для усунення недоліків.
Керуючись статтями 106-108 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
УХВАЛИВ:
1. Залишити позовну заяву без руху .
2. Встановити позивачу строк до 07 березня 2014 року для усунення недоліків позовної заяви.
3. Попередити позивача про наслідки недотримання вимог ухвали про залишення позовної заяви без руху, передбачені пунктом 1 частини третьої статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвала набирає законної сили, відповідно до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Ухвала може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом п'яти днів з дня її отримання особою, яка оскаржує ухвалу, за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя І.О. Іщук
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 24.02.2014 |
Оприлюднено | 28.02.2014 |
Номер документу | 37384743 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Іщук І.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні