ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ
УХВАЛА
про вирішення питання щодо заміни сторони правонаступником та виправлення помилок у виконавчих листах
04 березня 2014 рокуСправа № 2а-12910/12/0170/19
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кузнякової С.Ю., за участю секретаря судового засідання Лєбєдєвої О.М., представника позивача Затолокіна Р.С., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримтеплоелектроцентраль-мережі" про заміну сторони правонаступником та внесення виправлень у виконавчі листи у адміністративній справі
за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримтеплоелектроцентраль-мережі"
до Сімферопольської міжрайонної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби
про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
ВСТАНОВИВ:
Постановою Окружного адміністративного суду АР Крим від 21.06.2013р., яка залишена без змін ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 24.10.2013р., адміністративний позов задоволено у повному обсязі. Визнано протиправним та скасоване податкове повідомлення-рішення Сімферопольської міжрайонної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби № 0001681502 від 01.11.2012р. Визнано протиправним та скасоване податкове повідомлення-рішення Сімферопольської міжрайонної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби № 0001571501 від 02.11.2012р. Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримтеплоелектроцентраль-мережі" (95000, АР Крим, м. Сімферополь, смт. Гресівський, провулок Марсовий, б. 5/32, ЄДРПОУ 36972867) судовий збір в розмірі 894,60 грн. з Державного бюджету України шляхом безспірного списання із рахунка суб'єкта владних повноважень - Сімферопольської міжрайонної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби. Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримтеплоелектроцентраль-мережі" (95000, АР Крим, м. Сімферополь, смт. Гресівський, провулок Марсовий, б. 5/32, ЄДРПОУ 36972867) витрати, пов'язані з розглядом справи щодо проведення судово-економічної експертизи в розмірі 7000,00 грн. з Державного бюджету України шляхом безспірного списання із рахунка суб'єкта владних повноважень - Сімферопольської міжрайонної державної податкової інспекції АР Крим Державної податкової служби.
За заявою позивача Окружним адміністративним судом АР Крим 03.12.2013р. було видано виконавчі листи.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Кримтеплоелектроцентраль-мережі" скерувало на адресу Окружного адміністративного суду АР Крим заяву про заміну відповідача на правонаступника та внесення виправлень у виконавчі листи.
Розглянувши заявлене клопотання суд вважає необхідним зазначити наступне.
Згідно з п. 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2013р. № 229 "Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів" реорганізовано шляхом приєднання до відповідних територіальних органів Міністерства доходів і зборів територіальні органи Державної податкової служби та Державної митної служби згідно з додатком 2, відповідно до якого Сімферопольська міжрайонна державна податкова інспекція АР Крим Державної податкової служби реорганізується шляхом приєднання до Сімферопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів.
Відповідно до п. 3 наведеної Постанови, територіальні органи Міністерства доходів і зборів визначено правонаступниками територіальних органів Державної податкової служби та Державної митної служби, що реорганізуються згідно з пунктом 2 цієї постанови.
Статтею 55 КАС України передбачено, що у разі вибуття або заміни сторони чи третьої особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд допускає на будь-якій стадії адміністративного процесу заміну відповідної сторони чи третьої особи її правонаступником. Усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов'язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов'язкові для особи, яку він замінив.
Приймаючи до уваги, що факт заміни відповідача його правонаступником знайшов своє повне підтвердження в судовому засіданні, то суд вважає необхідним замінити відповідача у справі на правонаступника - Сімферопольську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів в Автономній Республіці Крим.
Щодо виправлення помилки у виконавчих листах по даній справі суд вважає необхідним зазначити наступне.
В обґрунтування клопотання про внесення виправлень у виконавчі листи представник позивача посилається на реорганізацію відповідача шляхом приєднання до Сімферопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів, тобто заміну боржника правонаступником.
Згідно з ст. 258 КАС України за кожним судовим рішенням, яке набрало законної сили або яке належить виконати негайно, за заявою осіб, на користь яких воно ухвалено, чи прокурора, який здійснював у цій справі представництво інтересів громадянина або держави в суді, видається один виконавчий лист.
Відповідно до ч. 2 ст. 259 КАС України суд, який видав виконавчий лист, може за заявою стягувача або боржника виправити помилку, допущену при його оформленні або видачі, або визнати виконавчий лист таким, що не підлягає виконанню, та стягнути на користь боржника безпідставно одержане стягувачем за виконавчим листом.
Вимоги до виконавчого листа наведені у статті 18 Закону України від 21.04.1999, № 606-XIV "Про виконавче провадження", згідно з п. 3 ч. 1 якої у виконавчому листі зазначається повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, власне ім'я та по батькові) (для фізичних осіб) стягувача і боржника, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код суб'єкта господарської діяльності стягувача та боржника (для юридичних осіб), індивідуальний ідентифікаційний номер стягувача та боржника (для фізичних осіб - платників податків) або номер і серія паспорта стягувача та боржника для фізичних осіб - громадян України, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття ідентифікаційного номера, офіційно повідомили про це відповідні органи державної влади та мають відмітку в паспорті громадянина України, а також інші дані, якщо вони відомі суду чи іншому органу, що видав виконавчий документ, які ідентифікують стягувача та боржника чи можуть сприяти примусовому виконанню, зокрема, дата народження боржника та його місце роботи (для фізичних осіб), місцезнаходження майна боржника, рахунки стягувача та боржника тощо.
Враховуючи, що на час видачі Окружним адміністративним судом виконавчих листів питання щодо заміни відповідача правонаступником не вирішувалось, суд приходить до висновку про відсутність помилки при оформленні виконавчих листів в частині зазначення відомостей про боржника (відповідача).
Разом з цим, суд вважає необхідним звернути увагу на те, що відповідно ст. 55 КАС України усі дії, вчинені в адміністративному процесі до вступу правонаступника, обов'язкові для нього в такій самій мірі, у якій вони були б обов'язкові для особи, яку він замінив.
На підставі викладеного, клопотання позивача щодо внесення виправлені у виконавчі листи, видані на виконання постанови Окружного адміністративного суду АР Крим у справі № 2а-12910/12/0170/19 задоволенню не підлягає.
Керуючись ст.ст. 55, 160,165, 259 КАС України, суд -
УХВАЛИВ:
Клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримтеплоелектроцентраль-мережі" задовольнити частково.
Замінити відповідача у справі Сімферопольську міжрайонну державну податкову інспекцію АР Крим Державної податкової служби на правонаступника - Сімферопольську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів в Автономній Республіці Крим (ЄДРПОУ 38691734; 95053, АР Крим, Сімферопольський район, с. Мирне, вул. Бєлова, б. 2а).
В задоволенні іншої частини клопотання Товариства з обмеженою відповідальністю "Кримтеплоелектроцентраль-мережі" - відмовити.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення.
У разі розгляду справи у порядку письмового провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.
Суддя Кузнякова С.Ю.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 04.03.2014 |
Оприлюднено | 12.03.2014 |
Номер документу | 37570603 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кузнякова С.Ю.
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дадінська Тамара Вікторівна
Адміністративне
Севастопольський апеляційний адміністративний суд
Дадінська Тамара Вікторівна
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кузнякова С.Ю.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кузнякова С.Ю.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кузнякова С.Ю.
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кузнякова С.Ю.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні