Ухвала
від 24.03.2014 по справі 812/1998/14
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

про залишення позовної заяви без руху

24 березня 2014 рокуЛуганськ№ 812/1998/14

Суддя Луганського окружного адміністративного суду Солоніченко О.В., перевіривши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1 до Рубіжанської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області, Реєстраційної служби Рубіжанського міського управління юстиції про визнання незаконними дій та скасування державної реєстрації,-

ВСТАНОВИВ:

20 березня 2014 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ОСОБА_1 до Рубіжанської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області, Реєстраційної служби Рубіжанського міського управління юстиції про визнання незаконними дій та скасування державної реєстрації.

Частиною 2 статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України справа адміністративної юрисдикції (далі - адміністративна справа) - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України суб'єктом владних повноважень є орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Згідно із пунктом 3 частини 1 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві зазначаються ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі.

При цьому, у разі якщо стороною у справі є орган державної влади, інший державний орган, орган влади Автономної Республіки Крим, орган місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи або інший суб'єкт при здійсненні ним владних функцій на основі законодавства, то вказується повне найменування цього органу (суб'єкта) відповідно до нормативно-правових актів, які регулюють його утворення, функціонування та повноваження.

Згідно позовної заяви позивач визначив першим відповідачем - особу з назвою «Державна податкова інспекція у м. Рубіжне Головного управління Міністерства доходів і зборів у Луганській області» (код ЄДРПОУ 38534171), державну реєстрацію якої позивач просить скасувати та другим відповідачем - Реєстраційну службу Рубіжанського міського управління юстиції.

Згідно із частиною 1 статті 21 Кодексу адміністративного судочинства України позивач може заявити кілька вимог в одній позовній заяві, якщо вони пов'язані між собою.

У відповідності із пунктом 4 частини 1 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві зазначається зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.

З матеріалів позовної заяви та доданих до неї документів вбачається, що позивач звернувся до суду з неоднорідними позовними вимогами до різних відповідачів, які між собою не пов'язані, обґрунтовуються різними обставинами та різними підставами, жодного доказу щодо необхідності розглядати у сукупності заявлені позовні вимоги суду не надано. В свою чергу, встановлення наявності або відсутності обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інших обставин, що мають значення для правильного вирішення справи щодо кожного відповідача ускладнить та сповільнить вирішення справи. З викладеного слідує, що позивачем порушено право об'єднання не однорідних позовних вимог до різних відповідачів.

Відповідно до ч.1 ст. 89 КАС України особа, яка звертається до адміністративного суду із позовною заявою, апеляційною чи касаційною скаргою, заявою про перегляд судових рішень Верховним Судом України, заявою про перегляд справи за нововиявленими обставинами, повинна сплатити судовий збір.

Частиною другою статті 4 Закону України «Про судовий збір» встановлена ставка судового збору за подання адміністративного позову немайнового характеру до адміністративного суду у розмірі 0,06 розміру мінімальної заробітної плати, а за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру сплачується судовий збір у розмірі 2 відсотків розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати.

Відповідно до п. 1 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду.

Статтею 8 Закону України «Про Державний бюджет на 2014 рік» розмір мінімальної заробітної плати на січень 2014 року встановлений у сумі 1218,00 грн.

Як вбачається з адміністративного позову, позивачем заявлено вимоги про визнання незаконними дій та скасування державної реєстрації.

Таким чином, позовні вимоги про визнання незаконними дій та скасування державної реєстрації є - немайновими.

Виходячи з наведеного, розмір судового збору за звернення до адміністративного суду з немайновими вимогами має складати - 73,08 грн.

Таким чином, виходячи з норм ст. 108 КАС України, адміністративний позов підлягає залишенню без руху, оскільки позивачем при подачі позову не було сплачено судовий збір.

Керуючись ст. 108 КАС України, суд -

УХВАЛИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Рубіжанської об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області, Реєстраційної служби Рубіжанського міського управління юстиції про визнання незаконними дій та скасування державної реєстрації залишити без руху.

Надати строк для усунення недоліків, протягом 5 днів з моменту отримання даної ухвали, шляхом сплати судового збору за заявлені немайнові вимоги у розмірі встановленому ч.2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» на розрахунковий рахунок:

Код ЄДРПОУ: 35079949

Одержувач: УДКСУ у м. Луганську

Банк одержувача: ГУДКСУ у Луганській області

Код ОКПО 37991503

МФО: 804013

Розрахунковий рахунок: 31213206784006

Код бюджетної

класифікації доходів: 22030001

символ: 206

Призначення платежу: судовий збір.

Запропонувати позивачу надати суду адміністративний позов, оформлений з дотриманням вимог статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України в частині визначення кількості відповідачів та їх вірного найменування та ідентифікаційного коду, з обґрунтуванням пов'язаності між собою заявлених позовних вимог, з його копіями та додатками до нього відповідно до кількості відповідачів.

У разі невиконання ухвали суду в зазначений строк адміністративний позов повернути позивачеві зі всіма доданими до нього документами.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

СуддяО.В. Солоніченко

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.03.2014
Оприлюднено26.03.2014
Номер документу37822350
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/1998/14

Ухвала від 29.04.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Солоніченко

Ухвала від 19.12.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Ухвала від 02.09.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сірош М.В.

Ухвала від 09.04.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Сірош М.В.

Ухвала від 24.02.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Ухвала від 19.12.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Ухвала від 03.07.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Чумак С.Ю.

Постанова від 29.04.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Солоніченко

Ухвала від 10.04.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Солоніченко

Ухвала від 24.03.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

О.В. Солоніченко

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні