Ухвала
від 27.03.2014 по справі 826/3858/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

27 березня 2014 року м. Київ № 826/3858/14

Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Бояринцева М.А., ознайомившись з позовною заявою

ОСОБА_1 до Департаменту державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України про визнання неправомірним рішення та зобов'язання вчинити дії, В С Т А Н О В И В:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом про визнання неправомірним рішення Департаменту державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України № 6681069 від 11 жовтня 2013 року про відмову у державній реєстрації права власності на ділянку, що розташована на території Жовтневої сільської ради Попільнянського району Житомирської області, кадастровий номер земельної ділянки 1824782100:01:000:0008 та про зобов'язання Департамент державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України зареєструвати право власності на земельну ділянку площею 2,5720 га, що розташована на території Жовтневої сільської ради Попільнянського району Житомирської області, кадастровий номер земельної ділянки 1824782100:01:000:0008 за ОСОБА_1.

Крім того, ОСОБА_1 просить суд визнати недійсним кадастровий номер земельної ділянки 1824782100:01:000:0070, який було визначено рішенням Попільнянського районного суду Житомирської області від 1 жовтня 2012 року.

Відповідно до статті 104 Кодексу адміністративного судочинства України звернення до адміністративного суду відбувається шляхом подання позовної заяви, яка має бути оформлена згідно статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України.

Згідно пункту 4 частини першої статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України у позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.

Частиною другою статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.

Як вбачається з доданих до позовної заяви документів, рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень від 11 жовтня 2013 року № 6681069 прийняте державним реєстратором прав на нерухоме майно Державної реєстрації служби України Дурицькою Марією Євгеніївною.

Проте, позивач в прохальній частині позовної заяви просить суд визнати неправомірним рішення Департаменту державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України.

При цьому, суд зазначає, що систему органів державної реєстрації прав становлять: Міністерство юстиції України; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації прав; органи державної реєстрації прав, утворені Міністерством юстиції України в установленому законодавством порядку (стаття 6 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень").

Відповідно до Указу Президента України від 6 квітня 2011 року № 401/2011 "Про затвердження Положення про Державну реєстраційну службу України" Державна реєстраційна служба України (Укрдержреєстр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра юстиції України та входить до системи органів виконавчої влади. Укрдержреєстр є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань реалізації державної політики у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, інших громадських формувань, статутів фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, якщо їх реєстрація передбачена законами, статуту територіальної громади міста Києва, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності.

Разом з тим, суд звертає увагу, що Департамент державної реєстрації речових прав на нерухоме майно є структурним підрозділом Державної реєстраційної служби України та не є юридичною особою.

За таких обставин позивачу необхідно визначити належного відповідача у справі та уточнити позовні вимоги.

Крім того, суд звертає увагу, що позовні вимоги в частині визнання недійсним кадастровий номер земельної ділянки 1824782100:01:000:0070, який було визначено рішенням Попільнянського районного суду Житомирської області від 1 жовтня 2012 року не підлягають розгляду в порядку адміністративного судочинства, тому позивачу необхідно уточнити позовні вимоги з урахуванням положень Кодексу адміністративного судочинства України.

Відповідно до статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Перелічені недоліки повинні бути усунені позивачем у п'ятиденний строк з дня набрання ухвалою законної сили шляхом визначення належного відповідача у справі та уточнення позовних вимог через канцелярію суду (або надіслання поштою) з посиланням на реквізити даної ухвали .

Керуючись ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя Окружного адміністративного суду міста Києва, -

У Х В А Л И В:

1.Залишити позовну заяву ОСОБА_1 без руху .

2.Встановити позивачу п'ятиденний строк з дня набрання ухвалою законної сили для усунення недоліків позовної заяви.

3.Попередити позивача про наслідки недотримання вимог ухвали про залишення позовної заяви без руху, передбачені п. 1 ч.3 ст. 108 КАСУ.

Ухвала суду набирає законної сили в порядку передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя М.А. Бояринцева

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення27.03.2014
Оприлюднено02.04.2014
Номер документу37986076
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/3858/14

Ухвала від 13.05.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 22.04.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Окрема ухвала від 12.06.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Постанова від 12.06.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 11.04.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 27.03.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні