Постанова
від 12.06.2014 по справі 826/3858/14
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

12 червня 2014 року № 826/3858/14

В приміщенні Окружного адміністративного суду міста Києва за адресою у м. Києві по вул. Великій Васильківській, 81-а, Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:

головуючого Бояринцевої М.А., суддів: Головань О.В., Кротюка О.В., розглянувши в порядку письмового провадження справу

за позовом ОСОБА_1

до 1) Державної реєстраційної служби України,

2) Державного реєстратора прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Дурицької Марії Євгеніївни

про визнання неправомірним рішення та зобов'язання вчинити дії,

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1 звернувся до суду з позовом (з урахуванням уточнених позовних вимог) про визнання неправомірним рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Дурицької Марії Євгеніївни та Державної реєстраційної служби України про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень № 6681069 від 11 жовтня 2013 року щодо реєстрації права власності на земельну ділянку, що розташована за адресою: Житомирська область, Попільнянський район, Жовтнева сільська рада, кадастровий номер земельної ділянки 1824782100:01:000:0008 та про зобов'язання Державну реєстраційну службу України та державного реєстратора прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Дурицьку Марію Євгеніївну здійснити державну реєстрацію права власності на земельну ділянку площею 2,572 га, що розташована за адресою: Житомирська область, Попільнянський район, Жовтнева сільська рада, кадастровий номер земельної ділянки 1824782100:01:000:0008 за ОСОБА_1.

В обґрунтування заявлених вимог позивач посилається на Закон України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", Порядок державної реєстрації права на нерухоме майно та їх обтяжень, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 2011 року № 703, та зазначає, що державним реєстратором прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Дурицькою Марією Євгеніївною протиправно відмовлено ОСОБА_1 у державній реєстрації права власності на земельну ділянку площею 2,572 га, що розташована за адресою: Житомирська область, Попільнянський район, Жовтнева сільська рада, кадастровий номер земельної ділянки 1824782100:01:000:0008, оскільки право власності на земельну ділянку підтверджується рішенням Попільнянського районного суду Житомирської області від 1 жовтня 2012 року та розпорядженням Попільнянської районної державної адміністрації Житомирської області.

Представником Державної реєстраційної служби України через канцелярію суду подані заперечення по суті заявлених позовних вимог, в яких відповідач посилається на положення законів України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", "Про центральні органи виконавчої влади", Порядку взаємодії органів державної реєстрації прав та їх посадових осіб, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 2 квітня 2013 року № 607/5, Положення про Державну реєстраційну службу України, затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 року № 401, та зазначає, що державним реєстратором прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Дурицькою Марією Євгеніївною правомірно прийнято рішення про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень № 6681069 від 11 жовтня 2013 року щодо реєстрації права власності на земельну ділянку, що розташована за адресою: Житомирська область, Попільнянський район, Жовтнева сільська рада, кадастровий номер земельної ділянки 1824782100:01:000:0008, оскільки заявлене ОСОБА_1 право не підтверджується правовстановлюючими документами. Також представник відповідача вказує на те, що державний реєстратор самостійно приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень або відмову в такій реєстрації.

Державний реєстратор прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Дурицька Марія Євгеніївна в судові засідання не з'явилась, заперечень чи пояснень по суті заявлених позовних вимог не надала. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлена належним чином.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

11 жовтня 2013 року державним реєстратором прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Дурицькою Марією Євгеніївною прийнято рішення № 6681069 про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень для проведення державної реєстрації права приватної власності за ОСОБА_1 на земельну ділянку, що розташована за адресою: Житомирська область, Попільнянський район, Жовтнева сільська рада, кадастровий номер земельної ділянки 1824782100:01:000:0008

Підставою для відмови в реєстрації права власності на земельну ділянку у рішенні державний реєстратор зазначив наступне: подані для проведення державної реєстрації прав документи не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують, а саме: рішенням Попільнянського районного суду Житомирської області у справі № 619/2343/2012 від 1 жовтня 2012 року, яке є правовстановлюючим документом за заявником визнається право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 1824782100:01:000:0070, в той час як заявлено право на реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 1824782100:01:000:0008.

Законом України від 01.07.2004 № 1952-IV "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (в редакції, яка діяла на час виникнення спірних правовідносин, далі - Закон № 1952-IV) визначено правові, економічні, організаційні засади проведення державної реєстрації речових та інших прав, які підлягають реєстрації за цим Законом, та їх обтяжень і спрямовано на забезпечення визнання та захисту державою цих прав, створення умов для функціонування ринку нерухомого майна.

Відповідно до статті 4 Закону № 1952-IV обов'язковій державній реєстрації підлягають речові права та обтяження на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить фізичним та юридичним особам, державі в особі органів, уповноважених управляти державним майном, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування, зокрема, право власності на нерухоме майно.

Систему органів державної реєстрації прав становлять: Міністерство юстиції України; центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації прав; органи державної реєстрації прав, утворені Міністерством юстиції України в установленому законодавством порядку (стаття 6 Закону № 1952-IV).

Відповідно до Указу Президента України від 6 квітня 2011 року № 401/2011 "Про затвердження Положення про Державну реєстраційну службу України" Державна реєстраційна служба України (Укрдержреєстр) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра юстиції України та входить до системи органів виконавчої влади. Укрдержреєстр є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади з питань реалізації державної політики у сферах державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, реєстрації (легалізації) об'єднань громадян, інших громадських формувань, статутів фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування, якщо їх реєстрація передбачена законами, статуту територіальної громади міста Києва, друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності.

В підпункті 10 пункту 4 вказаного Положення прямо передбачено, що Укрдержреєстр здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до закону.

Разом з тим суд зазначає, що згідно статті 9 Закону № 1952-IV державний реєстратор самостійно приймає рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень або відмову в такій реєстрації. Втручання будь-яких органів, посадових і службових осіб, громадян та їх об'єднань у діяльність державного реєстратора, пов'язану з проведенням державної реєстрації прав, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.

При цьому слід звернути увагу, що статтею 15 Закону № 1952-IV передбачено, в якому порядку проводиться державна реєстрація прав та їх обтяжень, а саме:

1) прийняття і перевірка документів, що подаються для державної реєстрації прав та їх обтяжень, реєстрація заяви;

2) встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обтяжень, зупинення розгляду заяви про державну реєстрацію прав та/або їх обтяжень;

3) прийняття рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, відмову в ній або зупинення державної реєстрації;

4) внесення записів до Державного реєстру прав;

5) видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно у випадках, встановлених статтею 18 цього Закону;

6) надання витягів з Державного реєстру прав про зареєстровані права та/або їх обтяження.

У відповідності до пунктів 5, 6 частини першої статті 19 Закону № 1952-IV державна реєстрація прав проводиться на підставі рішень судів, що набрали законної сили; інших документів, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно, поданих органу державної реєстрації прав разом із заявою..

Відповідно до пункту 10 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 червня 2011 року № 703 (яка була чинна на час виникнення спірних правовідносин), заявник разом із заявою про державну реєстрацію подає органові державної реєстрації прав, нотаріусові необхідні для такої реєстрації документи, визначені Порядком, їх копії, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документ про сплату державного мита.

Згідно пункту 25 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, у разі проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно заінтересованою особою є власник (власники), інший правонабувач (правонабувачі), сторона (сторони) правочину, відповідно до якого виникло право власності та інше речове право.

Для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно необхідними документами є документи, що підтверджують виникнення, перехід або припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно та інші документи, визначені цим Порядком (пункт 26 Порядку).

Відповідно до підпунктів 10, 16 пункту 27 Порядку документами, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно, є рішення суду, що набрало законної сили, щодо права власності та інших речових прав на нерухоме майно; інші документи, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності та інших речових прав на нерухоме майно відповідно до закону.

Пунктом 33 Порядку встановлено, що для проведення державної реєстрації права власності та інших речових прав на земельну ділянку заявник, крім документів, що зазначені у пунктах 27, 28, 30 і 31 цього Порядку, подає витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (у разі, коли в документах, що зазначені у пункті 27 цього Порядку, відсутні відомості про кадастровий номер земельної ділянки).

Статтею 24 Закону № 1952-IV встановлено виключний перелік підстав для відмови у державній реєстрації прав та їх обтяжень.

Згідно пункту 4 частини першої статті 24 Закону № 1952-IV у державній реєстрації прав та їх обтяжень може бути відмовлено у разі, якщо подані документи не відповідають вимогам, встановленим цим Законом, або не дають змоги встановити відповідність заявлених прав документам, що їх посвідчують.

Як вбачається з матеріалів справи, рішенням Попільнянського районного суду Житомирської області від 1 жовтня 2012 року у справі № 619/2343/2012 (провадження № 2/619/492/2012) за позовом ОСОБА_1 до Відділу Держкомзему у Попільнянському районі Житомирської області, Жовтневої сільської ради Попільнянського району Житомирської області про встановлення факту належності правовстановлюючого документу і визнання права власності на земельну ділянку за спадкоємцем позов задоволено, встановлено факт належності ОСОБА_3 державного акта на право власності на земельну ділянку серії ЖТ № 121605, виданого Попільнянською райдержадміністрацією 26 лютого 2004 року, в якому неправильно вказаний кадастровий номер земельної ділянки 1824782100:01:0010070 замість 1824782100:01:000:0070, виданого на ім'я ОСОБА_3 та визнано за ОСОБА_1, як спадкоємцем за заповітом, посвідченим Жовтневою сільською радою Попільнянського району Житомирської області 10 квітня 2008 року і зареєстрованого в реєстрі під № 13, право власності на земельну ділянку площею 2,5720 га, кадастровий номер 1824782100:01:000:0070, розташовану на території Жовтневої сільської ради Попільнянського району Житомирської області, зареєстровану на ім'я ОСОБА_3, померлої ІНФОРМАЦІЯ_1, і належала спадкодавцю на підставі державного акта на право власності на земельну ділянку серії ЖТ № 121605, виданого Попільнянською райдержадміністрацією 26 лютого 2004 року на підставі розпорядження голови Попільнянської районної адміністрації від 10 листопада 2003 року № 427, зареєстрованого в Книзі записів реєстрації державних актів на право власності на землю та на право постійного користування землею, договорів оренди землі за № 188.

17 вересня 2013 року ОСОБА_1 звернувся до Державної реєстраційної служби України з метою реєстрації права власності на земельну ділянку, що розташована за адресою: Житомирська область, Попільнянський район, Жовтнева сільська рада, кадастровий номер земельної ділянки 1824782100:01:000:0008.

Разом з тим, до своєї заяви позивачем надано витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку від 7 лютого 2013 року, згідно якого в Державному земельному кадастрі наявна інформація про земельну ділянку, що розташована за адресою: Житомирська область, Попільнянський район, Жовтнева сільська рада, площа земельної ділянки - 2,572 га, вид користування земельної ділянки - землі сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва з кадастровим номером земельної ділянки 1824782100:01:000:0008.

Як вбачається з матеріалів справи, розпорядженням голови Попільнянської районної державної адміністрації Житомирської області від 26 квітня 2013 року № 72 затверджено технічну документацію із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності ОСОБА_1 на земельну ділянку (пай) площею 2,5720 га (кадастровий номер - 1824782100:01:000:0008) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Жовтневої сільської ради та рекомендовано ОСОБА_1 оформити речові права на земельну ділянку відповідно до вимог законодавства.

Згідно витягу з Державного земельного кадастру, інформацію про реєстрацію земельної ділянки за кадастровим номером 1824782100:01:000:0008 внесено відділом Держземагентства у Попільнянському районі Житомирської області 7 лютого 2013 року.

Судом під час розгляду справи здійснено запит на адресу Відділу Держземагентства у Попільнянському районі Житомирської області щодо надання витягів з Державного земельного кадастру про земельні ділянки з кадастровими номерами 1824782100:01:0010070; 1824782100:01:000:0008 та 1824782100:01:000:0070. Проте відповіді на судовий запит не отримано, хоча ухвалу суду та судовий запит отримано відділом 30 квітня 2014 року.

Як встановлено під час розгляду справи, підставою для відмови в реєстрації права власності на земельну ділянку, що розташована за адресою: Житомирська область, Попільнянський район, Жовтнева сільська рада, кадастровий номер земельної ділянки 1824782100:01:000:0008 державним реєстратором визначено те, що рішенням Попільнянського районного суду Житомирської області у справі № 619/2343/2012 від 1 жовтня 2012 року за заявником визнається право власності на земельну ділянку з кадастровим номером 1824782100:01:000:0070, проте ОСОБА_1 заявлено право на реєстрацію земельної ділянки з кадастровим номером 1824782100:01:000:0008.

З огляду на встановлені у суді обставини суд приймає до уваги доводи представника відповідача щодо невідповідності кадастрового номеру земельної ділянки, зазначеного у правовстановлюючому документі (рішенні суду), кадастровому номеру земельної ділянки, право власності на яку позивач має намір зареєструвати.

За таких обставин суд зазначає про правомірність прийнятого рішення державним реєстратором про відмову у державній реєстрації прав та їх обтяжень № 6681069 від 11 жовтня 2013 року щодо реєстрації права власності на земельну ділянку, що розташована за адресою: Житомирська область, Попільнянський район, Жовтнева сільська рада, кадастровий номер земельної ділянки 1824782100:01:000:0008 з тих підстав, що заявлене ОСОБА_1 право не підтверджується правовстановлюючими документами.

Разом з тим суд зазначає про наступне.

Статтею 1 Закону України від 07.07.2011 № 3613-VI "Про Державний земельний кадастр" (із змінами та доповненнями) встановлено, що кадастровий номер земельної ділянки - це індивідуальна, що не повторюється на всій території України, послідовність цифр та знаків, яка присвоюється земельній ділянці під час її державної реєстрації і зберігається за нею протягом усього часу існування.

Відповідно до статті 16 Закону України від 07.07.2011 № 3613-VI "Про Державний земельний кадастр" (із змінами та доповненнями) земельній ділянці, відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру, присвоюється кадастровий номер.

Кадастровий номер земельної ділянки є її ідентифікатором у Державному земельному кадастрі.

Система кадастрової нумерації земельних ділянок є єдиною на всій території України.

Структура кадастрових номерів земельної ділянки визначається Кабінетом Міністрів України.

Кадастрові номери земельних ділянок зазначаються у рішеннях органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування про передачу цих ділянок у власність чи користування, зміну їх цільового призначення, визначення їх грошової оцінки, про затвердження документації із землеустрою та оцінки земель щодо конкретних земельних ділянок.

Частиною другою статті 6 Закону України від 09.04.1999 № 586-ХІV "Про місцеві державні адміністрації" (в редакції, яка діяла на час виникнення спірних правовідносин) розпорядження голів місцевих державних адміністрацій, прийняті в межах їх компетенції, є обов'язковими для виконання на відповідній території всіма органами, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами та громадянами.

З урахуванням наведеного та з огляду на те, що розпорядженням голови Попільнянської районної державної адміністрації Житомирської області від 26 квітня 2013 року № 72 затверджено технічну документацію із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності ОСОБА_1 на земельну ділянку (пай) площею 2,5720 га (кадастровий номер - 1824782100:01:000:0008) для ведення товарного сільськогосподарського виробництва на території Жовтневої сільської ради та враховуючи, що в Державному земельному кадастрі наявна інформація, що кадастровим номером земельної ділянки, що розташована за адресою: Житомирська область, Попільнянський район, Жовтнева сільська рада, площею 2,572 га є: 1824782100:01:000:0008, суд приходить до висновку про наявність права у ОСОБА_1 на земельну ділянку, що розташована за адресою: Житомирська область, Попільнянський район, Жовтнева сільська рада, площею 2,572 га, кадастровий номер 1824782100:01:000:0008.

Дійсно в рішенні Попільнянського районного суду Житомирської області від 1 жовтня 2012 року у справі № 619/2343/2012 визнано за ОСОБА_1 право власності на земельну ділянку площею 2,5720 га, кадастровий номер 1824782100:01:000:0070, розташовану на території Жовтневої сільської ради Попільнянського району Житомирської області та не вказано про право власності або інші характеристики земельної ділянки за кадастровим номером 1824782100:01:000:0008. Разом з тим, адміністративному суду пред'явлено розпорядження голови Попільнянської районної державної адміністрації Житомирської області від 26 квітня 2013 року № 72 та витяг з Державного земельного кадастру, що підтверджують право позивача на земельну ділянку за кадастровим номером 1824782100:01:000:0008.

Проте, під час розгляду справи позивачем не надано пояснень щодо підстав зміни кадастрового номеру земельної ділянки.

При цьому, під час розгляду справи позивач вказав на те, що йому достовірно не відомо який саме кадастровий номер земельної ділянки та в якому документі (рішенні суду чи розпорядженні голови) допущена помилка у зазначені кадастрового номеру земельної ділянки.

Відповідно до статті 69 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Частиною четвертою статті 70 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору.

Проте, суд не має можливості надати оцінку доводам позивача щодо наявності у нього права на реєстрацію права власності на земельну ділянку, що розташована за адресою: Житомирська область, Попільнянський район, Жовтнева сільська рада, площею 2,572 га, кадастровий номер 1824782100:01:000:0008, оскільки матеріали справи не містять належних доказів на підтвердження того, що земельна ділянка з кадастровим номером 1824782100:01:000:0008 та земельна ділянка з кадастровим номером 1824782100:01:000:0070 є однією земельною ділянкою та те, що ОСОБА_1 має право на реєстрацію права власності на земельну ділянку з кадастровим номером 1824782100:01:000:0008 на підставі рішення Попільнянського районного суду Житомирської області від 1 жовтня 2012 року у справі № 619/2343/2012.

При цьому, суд зазначає, що цивільним законодавством регулюються особисті немайнові та майнові відносини (цивільні відносини), засновані на юридичній рівності, вільному волевиявленні, майновій самостійності їх учасників (частина перша статті 1 Цивільного кодексу України). Згідно статті 6 Цивільного кодексу України кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу.

Одним із способів захисту цивільних прав та інтересів може бути визнання права.

Відповідно до статті 1 Цивільного процесуального кодексу України завданнями цивільного судочинства є справедливий, неупереджений та своєчасний розгляд і вирішення цивільних справ з метою захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав, свобод чи інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб, інтересів держави.

Таким чином позивач наділений правом звернутися до суду в порядку цивільного судочинства для встановлення його права на земельну ділянку та в подальшому звернутися до реєстраційного органу для реєстрації його права на земельну ділянку, що розташована за адресою: Житомирська область, Попільнянський район, Жовтнева сільська рада, площею 2,572 га.

Виходячи з системного аналізу наведених норм права та обставин справи, суд приходить до висновку про необґрунтованість позовних вимог, тому позов визнається таким, що задоволенню не підлягає.

Керуючись статтями 98, 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позову ОСОБА_1 до Державної реєстраційної служби України, Державного реєстратора прав на нерухоме майно Державної реєстраційної служби України Дурицької Марії Євгеніївни про визнання неправомірним рішення та зобов'язання вчинити дії відмовити повністю.

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленим статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції протягом десяти днів за правилами, встановленими статтями 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Головуючий М.А.Бояринцева

Судді О.В.Головань

О.В.Кротюк

Дата ухвалення рішення12.06.2014
Оприлюднено17.06.2014
Номер документу39204193
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/3858/14

Ухвала від 13.05.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 22.04.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Окрема ухвала від 12.06.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Постанова від 12.06.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 11.04.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

Ухвала від 27.03.2014

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Бояринцева М.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні