Рішення
від 25.05.2009 по справі 35/161-09
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

35/161-09

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

  

21.05.09р.

Справа № 35/161-09

За позовом  Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЖІ.ЕФ.СІ",      м. Донецьк

      

до               Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтерпайп Україна",

                     м. Дніпропетровськ

   

про                стягнення 119 330,95 грн

Суддя  Широбокова Л.П.

Представники:

  від позивача - Легостаєва М.І., представник,дов.№10 від 22.05.2008р від відповідача - Луговський В.Г., представник, дов. від 13.01.2009р. 

СУТЬ СПОРУ :  

Позивач просить стягнути з відповідача заборгованість за надані транспортно-експедиторські послуги - 112 720,00 грн, пеню - 4 373,54 грн, 3% річних - 546,61 грн, інфляційні втрати - 1690,80 грн, посилаючись на невиконання відповідачем зобов'язань за договором №056/07 від 20.09.2007р.

14.05.2009р. позивач надав заяву про збільшення позовних вимог, в якій просить стягнути з відповідача борг - 112 720,00 грн, пеню - 8 301,13 грн, 3% річних - 1 037,64 грн, інфляційні втрати - 3 268,88 грн, штраф за наднормативний простій транспортних засобів - 3 000,00 грн, збільшуючи при цьому період нарахування пені та річних до 08.05.2009р. та враховуючи індекс інфляції по квітень 2009р. Крім того, посилається на акти виконаних робіт №608 від 11.09.2008р. та №607 від 11.09.2008р., якими відповідач визнав простій автомобілів.

Представник позивача підтримав позовні вимоги, просив їх задовольнити, надав додаткові пояснення, в яких проти клопотання відповідача щодо розстрочення виконання рішення суду заперечив.

       Відповідач погоджується з тим, що отримав послуг на суму 112720,00 грн та не здійснив їх оплату. Вимоги щодо пені, інфляції та річних не визнає, посилаючись на те, що всупереч умовам договору позивач не направив йому всі необхідні документи для здійснення оплати. У зв'язку з відсутністю обігових коштів просить розстрочити виконання рішення суду на один рік.

       За згодою представників сторін в судовому засіданні оголошено  тільки вступну та резолютивну частину рішення.   

       Дослідивши матеріали справи, вислухавши пояснення представників сторін, оцінивши докази в їх сукупності, господарський суд, -

ВСТАНОВИВ :

      Між Товариством з обмеженою відповідальністю "ДЖІ.ЕФ.СІ" –експедитор (надалі позивач) та Товариством з обмеженою відповідальністю "Інтерпайп Україна" –клієнт (надалі –відповідач) було укладено договір з додатками №056/07 від 20.09.2007р. про надання транспортно-експедиторських послуг по перевезенню вантажів автомобільним транспортом в міжнародному сполученні строком дії до 31.12.2007р., який відповідно до п. 10.2 вважається продовженим на наступний календарний рік, якщо за місяць до закінчення терміну дії договору жодна із сторін не повідомить іншу сторону в письмовій формі про розірвання договору. Доказів розірвання цього договору в спірний період суду не надано.

      За умовами п. 1.1. договору експедитор зобов'язується за плату та за рахунок клієнта виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов'язаних з міжнародним перевезенням вантажу.

     Згідно п. 4.1. договору ціни по договору встановлені в гривнях і оговорюються в додатках до договору. Пунктом 2.1. договору передбачено, що конкретні умови по кожному замовленню оговорюються в заявці.

     За заявкою відповідача №08-1496 від 18.06.2008р. позивачем 19.06.2008р. під завантаження був наданий автомобіль державний №ВС5308АІ/ВС0339ХТ для здійснення перевезення за маршрутом м.Нікополь (Україна) –Італія,  який 30.06.2008р. був розвантажений по місцю доставки вантажу. Вартість послуги з організації перевезення становить 9 391,00 грн, що підтверджується Актом здачі-приймання виконаних робіт №1202 від 18.07.2008р., податковою накладною №1249 від 18.07.2008р. та товаротранспортною накладною CMR №145094 від 20.06.2008р.

     За заявкою №08-2024 від 01.10.2008р. - 06.10.2008р. був наданий авто-мобіль державний №ВС3390АВ/ВС0461ХХ для здійснення перевезення за маршрутом м. Новомосковськ (Україна) –Голландія,  перевезення виконано. Вартість послуги з організації перевезення становить 6 953,00 грн, що підтверджується Актом здачі-приймання виконаних робіт №1823 від 13.10.2008р., податковою накладною №1881 від 13.10.2008р. та товаротранспортною накладною CMR б/н від 07.10.2008р.

        За заявкою №08-2024 від 01.10.2008р. - 06.10.2008р. був наданий ав-томобіль державний №ВС7661АС/ВС0460ОХ для здійснення перевезення за маршрутом м. Новомосковськ (Україна) –Голландія,  який був розван-тажений по місцю розвантаження. Вартість послуги з організації переве-зення становить 6 953,00 грн, що підтверджується Актом здачі-прий-мання виконаних робіт №1824 від 13.10.2008р., податковою накладною №1882 від 13.10.2008р. та товаротранспортною накладною CMR №006368 від 07.10.2008р.

       Згідно заявки №08-2024/12 від 16.10.2008р. - 20.10.2008р. був нада-ний автомобіль державний №ВС0767АВ/ВС0490ХХ для здійснення перевезення за маршрутом м. Новомосковськ (Україна) –Голландія, який 29.10.2008р. був розвантажений по місцю розвантаження. Вартість послуги з організації перевезення становить 6 706,00 грн, що підтверд-жується Актом здачі-приймання виконаних робіт №1923 від 29.10.2008р., податковою накладною №1995 від 29.10.2008р. та товаротранспортною накладною CMR №006144 від 20.10.2008р.

       Згідно заявки №08-2024/12 від 16.10.2008р. -17.10.2008р. був нада-ний автомобіль державний №ВС3396АВ/ВС0485ХХ6404ХХ для здійс-нення перевезення за маршрутом м. Новомосковськ (Україна) –Голлан-дія, який 23.10.2008р. був розвантажений по місцю розвантаження. Вартість послуги з організації перевезення становить 6 706,00 грн, що підтверджується Актом здачі-приймання виконаних робіт №1925 від 29.10.2008р., податковою накладною №1997 від 29.10.2008р. та товаротранспортною накладною CMR №000848 від 20.10.2008р.

        Згідно заявки №08-2024/16 від 16.10.2008р. - 18.10.2008р. був нада-ний автомобіль державний №ВС7652АВ/ВС0378ХХ для здійснення пере-везення за маршрутом м. Новомосковськ (Україна) – Голландія, який 27.10.2008р. був розвантажений по місцю розвантаження. Вартість послуги з організації перевезення становить 6 706,00 грн, що підтверджується Актом здачі-приймання виконаних робіт №1925 від 29.10.2008р., податковою накладною №1998 від 29.10.2008р. та товаротранспортною накладною CMR №006143 від 20.10.2008р.

        Згідно заявки №08-2024/16 від 16.10.2008р. - 19.10.2008р. був нада-ний автомобіль державний №ВС3373АВ/ВС0489ХХ для здійснення пере-везення за маршрутом м. Новомосковськ (Україна) – Голландія, який 28.10.2008р. був розвантажений по місцю розвантаження. Вартість послуги з організації перевезення становить 6 706,00 грн, що підтверд-жується Актом здачі-приймання виконаних робіт №1928 від 29.10.2008р., податковою накладною №2000 від 29.10.2008р. та товаротранспортною накладною CMR №029929 від 21.10.2008р.

       Згідно заявки №08-2024/16 від 16.10.2008р. - 20.10.2008р. був нада-ний автомобіль державний №ВС0769АВ/ВС0474ХХ для здійснення пере-везення за маршрутом м. Новомосковськ (Україна) –Голландія, який 29.10.2008р. був розвантажений по місцю розвантаження. Вартість послуги з організації перевезення становить 6 706,00 грн, що підтверджується Актом здачі-приймання виконаних робіт №1929 від 29.10.2008р., податковою накладною №2001 від 29.10.2008р. та товаротранспортною накладною CMR №001290 від 20.10.2008р.

      Згідно заявки №08-2024 від 01.10.2008р. - 09.10.2008р. був наданий автомобіль державний №ВС3938ВС/ВС1121ХТ для здійснення переве-зення за маршрутом м. Новомосковськ (Україна) –Голландія, який 09.10.2008р. був розвантажений по місцю розвантаження. Вартість послуги з організації перевезення становить 6 953,00 грн, що підтверд-жується Актом здачі-приймання виконаних робіт №1966 від 31.10.2008р., податковою накладною №2042 від 31.10.2008р. та товаротранспортною накладною CMR №006193 від 03.10.2008р.

      Згідно заявки №08-2000 від 05.11.2008р. - 10.11.2008р. був наданий автомобіль державний №02501РВ/02185РВ для здійснення перевезення за маршрутом м. Дніпропетровськ (Україна) –Італія, який 27.11.2008р. був розвантажений по місцю розвантаження. Вартість послуги з організації перевезення становить 6 950,00 грн, що підтверджується Актом здачі-приймання виконаних робіт №2134 від 27.11.2008р., податковою накладною №2197 від 27.11.2008р. та товаротранспортною накладною CMR №0191320 від 11.11.2008 р.

       Згідно заявки №08-1998 від 03.11.2008р. - 04.11.2008р. був наданий автомобіль державний №АЕ6477АТ/АЕ5977ХТ для здійснення переве-зення за маршрутом м. Дніпропетровськ (Україна) –Італія, який 13.11.2008р. був розвантажений по місцю розвантаження. Вартість послуги з організації перевезення становить 6 868,00 грн, що підтверд-жується Актом здачі-приймання виконаних робіт №2136 від 27.11.2008 р., податковою накладною №2198 від 27.11.2008р. та товаротранспортною накладною CMR №0450944 від 06.11.2008 р.

       Згідно заявки №08-2035 від 17.11.2008р. - 20.11.2008р. був наданий автомобіль державний №АА1691СВ/АА0318ХТ для здійснення перевезе-ння за маршрутом м. Дніпропетровськ (Україна) –Германія, який 27.11.2008р. був розвантажений по місцю розвантаження. Вартість послу-ги з організації перевезення становить 6 373,00 грн, що підтверджується Актом здачі-приймання виконаних робіт №2137 від 27.11.2008р., податковою накладною №2199 від 27.11.2008р. та товаротранспортною накладною CMR №0247608 від 21.11.2008 р.

       Згідно заявки №08-2035 від 17.11.2008р. - 20.11.2008р. був наданий автомобіль державний №АА1690СВ/АА0320ХТ для здійснення перевезе-ння за маршрутом м. Дніпропетровськ (Україна) –Германія, який 01.12.2008р. був розвантажений по місцю розвантаження. Вартість послу-ги з організації перевезення становить 6 373,00 грн, що підтверджується Актом здачі-приймання виконаних робіт №2138 від 01.12.2008р., податковою накладною №2200 від 01.12.2008р. та товаротранспортною накладною CMR №0247586 від 21.11.2008 р.

      Згідно заявки №08-1817 від 24.11.2008р. - 25.11.2008р. був наданий автомобіль державний № ВН8031ВХ/ВН2788ХР для здійснення переве-зення за маршрутом м. Дніпропетровськ (Україна) –Румунія, який 28.11.2008р. був розвантажений по місцю розвантаження. Вартість послуги з організації перевезення становить 8 640,00 грн, що підтверд-жується Актом здачі-приймання виконаних робіт №2139 від 27.11.2008р., податковою накладною №2201 від 27.11.2008р. та товаротранспортною накладною CMR №000155 від 25.11.2008р.

       Згідно заявки №08-1998 від 03.11.2008р. - 04.11.2008р. був наданий автомобіль державний №ВС3392АВ/ВС0388ХХ для здійснення перевезе-ння за маршрутом м. Дніпропетровськ (Україна) –Італія, який 12.11.2008р. був розвантажений по місцю розвантаження. Вартість послуги з організації перевезення становить 6 868, 00 грн, що підтверд-жується Актом здачі-приймання виконаних робіт №2140 від 27.11.2008 р., податковою накладною №2202 від 27.11.2008р. та товаротранспортною накладною CMR №000543 від 05.11.2008 р.

       Згідно заявки №08-1998 від 03.11.2008р. - 04.11.2008р. був наданий автомобіль державний №ВС3764ВК/ВС1191ХТ для здійснення переве-зення за маршрутом м. Дніпропетровськ (Україна) –Італія, який 19.11.2008р. був розвантажений по місцю розвантаження. Вартість послу-ги з організації перевезення становить 6 868, 00 грн, що підтверджується Актом здачі-приймання виконаних робіт №2141 від 27.11.2008р., податковою накладною №2203 від 27.11.2008р. та товаротранспортною накладною CMR №000155 від 25.11.2008р.

      Всього надано послуг на суму 112 720,00 грн.

      Пунктом 4.4. договору передбачено, що оплата послуг експедитора повинна проводитися клієнтом  на поточний рахунок експедитора протя-гом 5-ти банківських днів на підставі наданого рахунку, податкової накладної, акту виконаних робіт і копії CMR з відміткою про факт отримання вантажу.

       Позивач надав відповідачу рахунки на оплату: №1267 від 18.07.2008р., №1841 від 13.10.2008р., №1842 від 13.10.2008р., №1935 від 29.10.2008р., №1936 від 29.10.2008р., №1937 від 29.10.2008р., №1938 від 29.10.2008р., №1939 від 29.10.2008р., №1974 від 31.10.2008р., №2149 від 27.11.2008р., №2150 від 27.11.2008р., №2151 від 27.11.2008р., №2152 від 27.11.2008р., №2153 від 27.11.2008р., №2154 від 27.11.2008р., №2155 від 27.11.2008р.  та інші документи, що передбачені п. 4.4. договору, що підтверджується претензією від 30.12.2006р. №92 з переліком доданих до неї документів та  квитанцією кур'єрської пошти про отримання цієї претензії відповідачем. З огляду на це доводи відповідача, що йому ненадані документи, які є підставою оплати, судом відхиляються.  

       Згідно ст. 929 Цивільного кодексу України за договором тран-спортного експедирування одна сторона (експедитор) зобов'язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов'язаних з перевезенням вантажу. За приписами ст.ст. 525, 526 Цивільного кодексу України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог Цивільного кодексу України, інших актів цивільного законодавства. Одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором  або законом.

      В порушення умов договору відповідач за надані послуги не роз-рахувався. Заборгованість становить 112 720,00 грн, що підтверджується розрахунком позивача, рахунками на оплату та визнається відповідачем.

     Згідно п. 6.6. договору клієнт у випадку прострочення платежу відшкодовує експедиторові пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожний день прострочення платежу, яка за період прострочення з 17.01.2009р. по 08.05.2009р. становить 8 301,13 грн.

  За умовами п. 6.3. договору у випадку затримки автомобіля під завантаженням, відвантаженням або митної обробки понад встановлені строки, клієнт зобов'язаний оплатити експедитору пеню в розмірі 500 грн за кожний день понаднормативного простою. Актами здачі-приймання робіт №607 та №608 від 11.09.2008р., які підписані сторонами  без зауважень, відповідач підтвердив понад нормативний простій автомобілів, пеня складає 3 000,00 грн, вимоги позивача в цій частині обґрунтовані та не заперечуються відповідачем.

      Відповідно до ст. 625 Цивільного кодексу України боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити борг з урахуванням індексу інфляції, а також три проценти річних з простроченої суми, якщо законом або договором не встановлений інший розмір процентів. Інфляційні втрати з урахуванням індексу інфляції за січень 2009р. становлять 3 268,88 грн, 3% річних за період прострочення платежів з 17.01.2009р. по 08.05.2009р. – 1 037,64 грн.

   З врахуванням викладеного, вимоги позивача обґрунтовані, доведені матеріалами справи та підлягають задоволенню повністю.

     Відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати по справі відносяться на відповідача.

   Згідно ст. 83 Господарського процесуального кодексу України господарський суд, приймаючи рішення, має право відстрочити або розстрочити виконання рішення.  За приписами ст. 121 Господарського процесуального кодексу України при наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, господарський суд за заявою сторони або за своєю ініціативою може відстрочити  чи розстрочити виконання рішення.

     Враховуючи клопотання відповідача, пояснення представника позивача, фінансовий стан та інші інтереси сторін суд вважає за можливе частково задовольнити клопотання відповідача та розстрочити виконання рішення суду на три місяці шляхом сплати суми позову 128 327,65 грн щомісячно рівними частками по 42 775,88 грн (сорок дві тисячі сімсот сімдесят п'ять грн 88 коп) без врахування витрат у справі.

     Керуючись ст. 44, 49, 82-85, 116-117, 121 Господарського процесуального кодексу України, ст. ст. 525, 526, 625, 929-931 Цивільного кодексу України, господарський суд,  -

ВИРІШИВ :

     Позов задовольнити повністю.

     Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтерпайп Україна", - 49005, м. Дніпропетровськ, вул. Писаржевського, 1а, код ЄДРПОУ 33668606 (р/р не відомі) на користь  Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЖІ.ЕФ.СІ" - 83096, м. Донецьк, вул. Куйбишева, 131, код ЄДРПОУ 32610089 (р/р не відомі) борг –112 720 грн (сто дванадцять тисяч сімсот двадцять грн 00 коп), штраф –3000,00 грн (три тисячі грн 00 коп), пеню –8 301,13 грн (вісім тисяч триста одна грн 13 коп), інфляційні втрати –3 268,88 грн (три тисячі двісті шістдесят вісім грн 88 коп), 3% річних –1 037,64 грн (одна тисяча тридцять сім грн 64 коп), витрати по сплаті державного мита –1283,28 грн (одна тисяча двісті вісімдесят три  грн 28 коп) та витрати на інформаційно –технічне забезпечення судового процесу –118,00 грн (сто всімнадцять грн 00 коп).

    Розстрочити виконання рішення суду на три місяці з 01.06.2009р. по 31.08.2009р. шляхом сплати суми позову 128 327,65 грн щомісячно рівними частками по 42 775,88 грн  (сорок дві тисячі сімсот сімдесят п'ять 88 коп) без врахування витрат у справі.

    Наказ видати після набрання рішенням законної сили.    

    Рішення набирає законної сили  після закінчення десятиденного строку з дати його підписання та в цей термін може бути оскаржено до Дніпропетровського апеляційного господарського суду.

Суддя

 Л.П. Широбокова

Рішення підписано 25 травня 2009 р.

 

   

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення25.05.2009
Оприлюднено12.06.2009
Номер документу3803645
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —35/161-09

Ухвала від 21.09.2009

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Широбокова Л.П.

Постанова від 03.08.2009

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Чоха Л.В.

Судовий наказ від 11.08.2009

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Широбокова Л.П.

Рішення від 03.06.2009

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Широбокова Л.П.

Рішення від 25.05.2009

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Широбокова Л.П.

Ухвала від 14.05.2009

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Широбокова Л.П.

Ухвала від 16.04.2009

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Широбокова Л.П.

Ухвала від 25.03.2009

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Широбокова Л.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні