Постанова
від 08.04.2014 по справі 812/811/14
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДОДАТКОВА ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

08 квітня 2014 рокуЛуганськ№ 812/811/14

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Кисельової Є.О.

при секретарі судового засідання Гришиній О.Ю.

розглянувши у відкритому судовому засіданні питання про прийняття додаткового судового рішення по адміністративній справі №812/811/14 за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Старобільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

ВСТАНОВИВ:

06 лютого 2014 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Старобільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 07 лютого 2014 року було відкрито провадження у справі за вищезазначеним позовом.

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 25 березня 2014 року адміністративний позов фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 до Старобільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області про скасування податкового повідомлення-рішення №0000101700 від 24.01.2014 - задоволено повністю.

Скасовано податкове повідомлення-рішення Старобільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській обасті №0000101700 від 24.01.2014, яким фізичній особі - підприємцю ОСОБА_1 визначені грошові зобовязання з податку на додану вартість в сумі 352125,00 грн. (триста двадцять п'ять тисяч сто двадцять п'ять гривень 00 копійок), з яких 234750,00 (двісті тридцять чотири тисячі сімсот п'ятдесят гривень 00 копійок) податку та 117375,00 грн. (сто сімнадцять тисяч триста сімдесят п'ять гривень 00 копійок) - штрафних санкцій.

Стягнуто з Державного бюджету України на користь фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1) судовий збір у сумі 487,20 грн. (чотириста вісімдесят сім гривень 20 копійок).

Стягнуто з фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1) решту суми судового збору на користь Державного бюджету України у розмірі 4384,80 грн. (чотири тисячі триста вісімдесят чотири гривні 80 копійок).

Представники сторін у судове засідання не прибули, про час та місце розгляду питання щодо ухвалення додаткового рішення по справі повідомлялися належним чином, причини неявки суду не відомі. Неявка представників сторін не перешкоджає розгляду питання про ухвалення додаткового рішення.

Судом встановлено, що відповідно до постанови Луганського окружного адміністративного суду від 25 березня 2014 року стягнуто з фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1) решту суми судового збору на користь Державного бюджету України у розмірі 4384,80 грн. (чотири тисячі триста вісімдесят чотири гривні 80 копійок). Але в постанові суду судом не було вирішено питання про повернення решти суми судового збору.

Частиною 1 ст.4 Закону №3674-VI встановлено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Відповідно до ст. 4 Закону України "Про судовий збір" від 08 липня 2011 року № 3674-VI (із змінами внесеними Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" № 590-VII від 19.09.2013) за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру сплачується судовий збір у розмірі 2 відсотків розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальних заробітних плат.

Відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" від 08 липня 2011 року № 3674-VI (із змінами внесеними Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" № 590-VII від 19.09.2013) під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги.

Статтею 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік" встановлено розмір мінімальної заробітної плати станом на січень 2014 року, який становить 1218,00 грн.

Згідно статті 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України. Якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.

Судом під час розгляду справи було встановлено, що майнові вимоги за адміністративним позовом фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 до Старобільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області про скасування податкового повідомлення-рішення №0000101700 від 24.01.2014 складають 352125,00 грн., тому відповідно до вимог ч. 3 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" від 08 липня 2011 року № 3674-VI (із змінами внесеними Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" № 590-VII від 19.09.2013) позивач повинен був сплатити судовий збір за подання позову майнового характеру в розмірі не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати (1827,00 грн.) та не більше 4 розмірів мінімальних заробітних плат (4872,00 грн.).

Але позивач скористався правом передбаченим ч. 3 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" від 08 липня 2011 року № 3674-VI (із змінами внесеними Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" № 590-VII від 19.09.2013) та сплатив 10 відсотків розміру ставки судового збору (487,20 грн.), що підтверджується оригіналом квитанції №112 від 05.02.2014 року (а.с.2), тому решта суми судового збору, яка підгала стягненню з фізичної особи - підприємця ОСОБА_1 на користь Державного бюджету України складає 4384,80 грн.

Відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» від 08 липня 2011 року № 3674-VI (із змінами внесеними Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору" № 590-VII від 19.09.2013) решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Відповідно до ч.1 ст. 168 Кодексу адміністративного судочинства України суд, що ухвалив судове рішення, може за заявою особи, яка брала участь у справі, чи з власної ініціативи прийняти додаткову постанову чи постановити додаткову ухвалу у випадках, якщо:

1)щодо однієї із позовних вимог, з приводу якої досліджувалися докази, чи одного з клопотань не ухвалено рішення;

2)суд, вирішивши питання про право, не визначив способу виконання судового рішення;

3)судом не вирішено питання про судові витрати.

Судом при вирішенні справи було вставнолено, що позивач під час звернення до адміністартивного суду з позовом майнового характеру сплатив 10% розміру ставки судового збору, тому відповідно було стягнуто решту суми судового збору. Проте судом під час вирішення справи не було вирішено питання про повернення решти суми судового зборув розмірі 4384,80 грн.

Оскільки рішення по даній справі ухвалено на користь позивача, який не є суб'єктом владних повноважень, а відтак відповідно до положень ст. 94 КАС України та ч. 3, ст. 4 Закону України «Про судовий збір» решта суми судового збору в розмірі 4384,80 грн. підлягає поверненню.

Тому, керуючись статтями 2, 17, 94, 158-163, 167, 168 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Прийняти додаткову постанову по справі №812/811/14 за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Старобільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.

Повернути позивачу - фізичній особі - підприємцю ОСОБА_1 (ідентифікаційний код НОМЕР_1) решту суми судового збору в розмірі 4384,80 грн. (чотири тисячі триста вісімдесят чотири гривні 80 копійок).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

СуддяЄ.О. Кисельова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.04.2014
Оприлюднено11.04.2014
Номер документу38108667
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/811/14

Ухвала від 13.05.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Ухвала від 16.04.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Ухвала від 08.09.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 06.06.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 13.05.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Ухвала від 15.04.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Попов В.В.

Постанова від 08.04.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Є.О. Кисельова

Постанова від 25.03.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Є.О. Кисельова

Ухвала від 25.03.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Є.О. Кисельова

Ухвала від 26.02.2014

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Є.О. Кисельова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні