Постанова
від 02.04.2014 по справі п/808/264/14
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

02 квітня 2014 року Справа № П/808/264/14 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі: головуючого - судді Артоуз О.О. при секретарі судового засідання Філоненко Ю.М., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу

за позовною заявою: Приватного акціонерного товариства «Дитячий заклад

оздоровлення та відпочинку «Вогник»

до: директора Виконавчої дирекції Запорізького обласного

відділення Фонду Соціального страхування з тимчасової

втрати працездатності Каплія Віталія Миколайовича

про: визнання протиправним та скасування рішення

ВСТАНОВИВ:

13 січня 2014 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Приватного акціонерного товариства «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Вогник» до директора Виконавчої дирекції Запорізького обласного відділення Фонду Соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Каплія Віталія Миколайовича про визнання протиправним та скасування рішення №23 від 09.12.2013.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач посилається на те, що висновки зроблені в акті №64 від 06.12.2013, за результатами проведеної позапланової перевірки є протиправними та такими, що не відповідають дійсності, оскільки відповідачем від безпосередньої участі були відсторонені відповідальні особи за фінансово-господарську діяльність ПАТ «Дзов «Вогник». Також, відповідачем було порушене право позивача на ознайомлення з актом перевірки та надання останнім заперечень, додатки до акту перевірки складені в односторонньому порядку з боку Фонду.

Також зазначає, що при оздоровленні та відпочинку дітей на протязі літнього періоду 2013 року, позивачем не було порушене чинне законодавство України. Середня вартість витрат на харчування дітей, які є членами сімей застрахованих осіб склала: 1 зміна (з 04.06.2013 по 24.06.2013) - 39,13 грн., 2 зміна (з 27.06.2013 по 17.07.2013) - 39,24 грн., при граничному розмірі суми на день - 39,00 грн. Таким чином, позивач фактично за свої кошти фінансував перевищення вартості харчування дітей, які є членами сімей застрахованих осіб, яка склала 502,53 грн.

З урахуванням вищезазначеного позивач вважає рішення №23 від 09.12.2013 протиправними та такими, що підлягає скасуванню. Просить позовні вимоги задовольнити.

Представник позивача у судове засідання не з'явився, про причини неявки до суду не повідомив. Про дату та час судового засідання був повідомлений належним чином, про що свідчить поштове повідомлення про вручення судової повістки. Позивач жодного разу у судове засідання не з'явився, надсилав клопотання про зупинення провадження у справі для надання додаткових доказів у справі. Однак, жодного доказу до матеріалів справи позивачем не було надано, крім тих, що були додані до адміністративного позову.

Представник відповідача подав до суду клопотання про розгляд справи у порядку письмового провадження зазначив, що проти задоволення вимог заперечує у повному обсязі, з підстав зазначених у письмових запереченнях (вх. 12679 від 02.04.2014), зокрема зазначає, що позивачем були порушені вимоги статтю 48 Закону України від 18.01.2001 № 2240-ІІІ «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» із змінами та доповненнями, додаток 6 до Норм харчування в оздоровчих закладах для учнів (вихованців) навчальних закладів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591, пункт 1.6 Порядку фінансування оздоровлення дітей застрахованих осіб у дитячих закладах оздоровлення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління Фонду від 25.02.2009 № 17, пункт 1.1 Граничних норм витрат на харчування, лікування та культурне обслуговування дітей застрахованих осіб у дитячих закладах оздоровлення на 2013 рік, затверджених постановою правління Фонду від 05.03.2013 № 5, що призвело до неправомірного використання коштів Фонду у літній період 2013 року на загальну суму 11 776,17 грн., що на 146,37 грн. більше суми неправомірно використаних коштів Фонду, встановлених за актом планової перевірки від 23.08.2013, у зв'язку з чим Фондом винесено рішення №23 від 09.12.2013. Вказане рішення прийнято у порядку встановленому чинним законодавством, а тому підстави для його скасування відсутні. Просить відмовити в задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Відповідно до частини 6 статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Згідно з ч. 1 ст.41 КАС України суд під час судового розгляду адміністративної справи здійснює повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу. У разі неявки у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цього Кодексу розгляд справи здійснюється за відсутності осіб, які беруть участь у справі (у тому числі при розгляді справи в порядку письмового провадження), фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.

Керуючись приписами статей 33, 35, 41, 128 КАС України суд розглянув справу на підставі наявних доказів в порядку письмового провадження, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалось.

Дослідивши матеріали справи, оцінивши наявні докази, їх достатність і взаємний зв'язок у сукупності, суд дійшов до наступних висновків.

В період з 04.12.2013 по 06.12.2013, на підставі направлення №06/888-р від 03.12.2013, фахівцями відповідача проведено позапланову перевірку правомірного та цільового використання коштів Фонду при частковому фінансуванні з оздоровлення дітей в літній період 2013 року, в частині дотримання на одну дитину денних норм цукру та кондитерських виробів, відповідно до Норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах, затверджених постановою Кабінету Міністрів країни №1591 від 22.11.2004 у Приватному акціонерному товаристві «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Вогник» по розгляду їх скарги від 19.11.2013 №59.

За результатами проведеної перевірки складено Акт позапланової перевірки правомірного та цільового використання коштів Фонду при частковому фінансуванні з оздоровлення дітей в літній період 2013 року у Приватному акціонерному товаристві «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Вогник» №64 від 06.12.2013.

В ході проведення перевірки встановлено, що позивачем не дотримано на одну дитину денних норм цукру та кондитерських виробів, визначених у додатку 6 до постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» у І та ІІ змінах, в наслідок чого не виконано зобов'язання, визначені п. 4.3.3. Договору №2 від 24.05.2013.

Перевіркою здійснено перерахунок вартості кондитерських виробів та цукру на один ліжко-день відповідно до встановлених норм додатком 6 до постанови №1591:

- у І зміні - 34,22 грн., що менше граничного розміру суми (39,00 грн.), профінансованої за договором на часткове фінансування оздоровлення дітей №2 від 24.05.2013 на 4,78 грн.;

- у ІІ зміні - 34,67 грн., що менше граничного розміру суми (39,00 грн.), профінансованої за договором на часткове фінансування оздоровлення дітей №2 від 24.05.2013 №2 на 4,33 грн., внаслідок чого неправомірно використано коштів Фонду на загальну суму 11 776,17 грн., у тому числі за І зміну - 5320,14 грн. (4,78 грн. х 1113 л-днів = 5320,14 грн.), за ІІ зміну - 6 456,03 грн.(4,33 грн. х 1491 л-днів = 6456,03 грн.).

Висновками акту перевірки встановлено, що позивачем порушено статтю 48 Закону України від 18.01.2001 № 2240-ІІІ «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» із змінами та доповненнями, додаток 6 до Норм харчування в оздоровчих закладах для учнів (вихованців) навчальних закладів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591, пункт 1.6 Порядку фінансування оздоровлення дітей застрахованих осіб у дитячих закладах оздоровлення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління Фонду від 25.02.2009 № 17, пункт 1.1 Граничних норм витрат на харчування, лікування та культурне обслуговування дітей застрахованих осіб у дитячих закладах оздоровлення на 2013 рік, затверджених постановою правління Фонду від 05.03.2013 № 5, що призвело до неправомірного використання коштів Фонду у літній період 2013 року на загальну суму 11 776,17 грн., що на 146,37 грн. більше суми неправомірно використаних коштів Фонду, встановлених за актом планової перевірки Запорізької МВД ЗОВ ФСС ТВП від 23.08.2013.

На підставі акту перевірки №64 від 06.12.2013 відповідачем винесено рішення №23 від 09.12.2013 про повернення коштів Фонду соціального страхуванням з тимчасової втрати працездатності, використаних неправомірно (не за цільовим призначенням) та застосування фінансових санкцій.

Відповідно до вказаного рішення відповідачем підлягає поверненню до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності неправомірні використані страхові кошти у сумі 11 776,17 грн. та штраф у розмірі 50 % від суми неправомірно витрачених страхових коштів у сумі 5 888,08 грн. Всього на загальну суму 17 664,25 грн.

Не погоджуючись із вказаним рішенням відповідача, вважаючи його протиправним позивач звернувся до суду із вказаним позовом.

Враховуючи викладене, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, суд вважає позовні вимоги такими, що не підлягають задоволенню з наступних підстав.

Стаття 1 Закону України «Загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» №2240-ІІІ від 28.01.2001 (далі Закон №2240) передбачає матеріальне забезпечення громадян у зв'язку з втратою заробітної плати (доходу) внаслідок тимчасової втрати працездатності (включаючи догляд за хворою дитиною, дитиною-інвалідом, хворим членом сім'ї), вагітності та пологів, часткову компенсацію витрат, пов'язаних із смертю застрахованої особи або членів її сім'ї, а також надання соціальних послуг за рахунок бюджету Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, що формується шляхом сплати страхових внесків роботодавцем, громадянами, а також за рахунок інших джерел, передбачених цим Законом.

Пунктом 1.1 Порядку проведення перевірок отримувачів коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності цільового призначення, оформлення, реалізації та оскарження їх результатів, затвердженої Постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 22.12.2010 №30 (далі - Порядок №30), визначено, що цим порядком встановлюється механізм проведення перевірок підприємств, установ, організацій (у тому числі громадських об'єднань), дитячо-юнацьких спортивних шкіл, дитячих закладів оздоровлення, санаторіїв-профілакторіїв, які є структурними підрозділами підприємств, установ, організацій, та навчальних закладів щодо використання коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності цільового призначення їх отримувачами відповідно до статті 48 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням», а також перевірок страхових коштів цільового призначення, які виділяються одноразово на підставі рішень правління Фонду, прийняття рішень про повернення страхових коштів до бюджету Фонду у разі їх неправомірного (нецільового) використання та їх оскарження.

Згідно з п. 1.2 Порядку №30, перевірки здійснюються з метою забезпечення дотримання отримувачами страхових коштів вимог чинного законодавства з питань загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, ефективного контролю за використанням страхових коштів, своєчасного і повного повернення до Фонду страхових коштів, витрачених з порушеннями або не за цільовим призначенням.

Відповідно до п. 3.4, 3.5, 3.6, 3.7 Порядку №30, планові та позапланові перевірки здійснюються в робочий час отримувача страхових коштів, встановлений правилами внутрішнього трудового розпорядку, у присутності керівника чи його заступника або уповноваженої керівником особи, головного бухгалтера (бухгалтера) отримувача страхових коштів.

Про проведення планової перевірки отримувачі страхових коштів Фонду повідомляються не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня її проведення. Таке повідомлення надсилається поштовим відправленням з повідомленням про вручення, телефонограмою або надається під розписку керівнику, головному бухгалтеру або іншій уповноваженій особі об'єкта контролю.

На проведення кожної перевірки посадовій особі органу Фонду видається направлення на право її проведення, у двох примірниках, один з яких надається отримувачу страхових коштів з відміткою про отримання на примірнику, що залишається в органі Фонду і долучається до матеріалів перевірки.

Позапланові перевірки проводяться без попереднього повідомлення отримувача страхових коштів та за наявності хоча б однієї з таких підстав: подання отримувачем страхових коштів скарги про порушення законодавства посадовими особами органу Фонду під час проведення планової чи позапланової перевірки або скарги на рішення органу Фонду за необхідності документального підтвердження викладених у скарзі відомостей у разі, коли скаржник посилається на обставини, що не були досліджені під час перевірки, та об'єктивний їх розгляд неможливий без проведення перевірки.

Судом встановлено, що директору ПАТ «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Вогник» Фурсіновій Л.В. під особистий підпис було вручено направлення №06/888-р від 03.12.2013 на проведення перевірки, якою в подальшому фахівців фонду було допущено до позапланової перевірки.

Твердження позивача про відсутність відповідальних осіб при проведенні перевірки та складання додатків до акту в односторонньому порядку та відповідно не надання їх для ознайомлення з можливістю надати заперечення судом не приймається, оскільки в акті перевірки №64 від 06.12.2013 зазначено, що перевірку проведено з відома та у присутності директора Фурсіної Л.В. та головного бухгалтера Єрмарченко А.А., які були ознайомлені з висновками акту перевірки без будь-яких заперечень, про що свідчать особисті підписи посадових осіб позивача, крім того, директором отриманий 06.12.2013 примірник акту, про що свідчить також відповідна відмітка.

Відповідно до ст. 48 Закону №2240, за рахунок коштів загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, у межах асигнувань, що визначаються щорічно при затвердженні бюджету Фонду на наступний фінансовий рік, здійснюється часткове фінансування санаторіїв-профілакторіїв підприємств, установ, навчальних закладів та організацій, утримання дитячо-юнацьких спортивних шкіл, дитячих оздоровчих таборів і позашкільного обслуговування, у тому числі придбання дитячих новорічних подарунків в порядку, визначеному правлінням Фонду.

Постановою Фонду соціального страхування з тимчасової працездатності №17 від 25.02.2009 «Про затвердження Порядку фінансування оздоровлення дітей застрахованих осіб у дитячих закладах оздоровлення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатне затверджено порядок, який визначає умови фінансування оздоровлення дітей, членами сімей застрахованих осіб, у дитячих закладах оздоровлення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності відповідно до Закону №2240 (далі - Порядок №17).

Відповідно до п. 1.6, 1.7 Порядку №17, кошти Фонду виділяються на організацію харчування (у частині вартості набору продуктів харчування), лікування та культурне обслуговування дітей у межах граничних норм витрат.

Правління відділення Фонду відповідно до кошторису програми відділення Фонду щодо відновлення здоров'я застрахованих осіб і членів їх сімей щорічно визначає: загальну суму коштів Фонду на часткове фінансування оздоровлення дітей у дитячих закладах оздоровлення на поточний рік і норми витрат на харчування (у частині вартості набору продуктів харчування), лікування та культурне обслуговування дітей у межах граничних норм витрат.

Згідно з п.п. 2.1.1, 2.1.2, 2.1.3 п. 2.1 Розділу ІІ «Часткове фінансування дитячого закладу оздоровлення» Порядку №17, страхувальник надає до виконавчої дирекції відділення Фонду або робочого органу відділення Фонду заявку на часткове фінансування оздоровлення дітей у дитячому закладі оздоровлення за рахунок коштів Фонду (далі - заявка) згідно з додатком 1 до цього Порядку.

Виконавча дирекція відділення Фонду або робочий орган відділення Фонду на підставі отриманих від страхувальників заявок складає реєстр на часткове фінансування оздоровлення дітей за рахунок коштів Фонду (далі - реєстр) згідно з додатком 2 до цього Порядку за кожним дитячим закладом оздоровлення.

Перерахування коштів Фонду дитячому закладу оздоровлення або його власнику (засновнику) здійснюється виконавчою дирекцією відділення Фонду або робочим органом відділення Фонду на підставі реєстру не пізніше ніж за 10 днів до початку оздоровчої зміни відповідно до договору про часткове фінансування оздоровлення дітей. Обов'язковим додатком до договору є калькуляція вартості путівки.

Постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності №5 від 05.03.2013 «Про затвердження граничних норм витрат на харчування, лікування та культурне обслуговування дітей застрахованих осіб у дитячих закладах оздоровлення на 2013 рік», відповідно до статей 47 та 48 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням» правлінням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності затверджено на 2013 рік у дитячих закладах оздоровлення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності граничні норми витрат на часткове фінансування з розрахунку в середньому на оздоровчу зміну: харчування дітей (у частині вартості набору продуктів харчування на одну дитину відповідно до норм, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах») - не більше 39 гривень на один людино-день.

Так, судом встановлено, що між ПАТ «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Вогник» (виконавець) та Запорізьким обласним відділенням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (замовник) укладено договір на часткове фінансування оздоровлення дітей, є членами сімей застрахованих осіб, за рахунок коштів Фонду соціальної страхування з тимчасової втрати працездатності №2 від 24.05.2013.

У п.п. 4.3.3 п. 4.3 Договору №2 від 24.05.2013 передбачено, що виконавець зобов'язаний забезпечити харчування дітей у дитячому закладі оздоровлення відповідно до Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329 та норм, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».

Як вже було зазначено вище, перевіркою здійснено перерахунок вартості кондитерських виробів та цукру на один ліжко-день відповідно до встановлених норм додатком 6 до постанови №1591:

- у І зміні - 34,22 грн., що менше граничного розміру суми (39,00 грн.), профінансованої за договором на часткове фінансування оздоровлення дітей №2 від 24.05.2013 на 4,78 грн.;

- у ІІ зміні - 34,67 грн., що менше граничного розміру суми (39,00 грн.), профінансованої за договором на часткове фінансування оздоровлення дітей №2 від 24.05.2013 №2 на 4,33 грн.

Твердження позивача стосовно того, що позивачем використано власні кошти на харчування дітей, які є членами сімей застрахованих осіб, у зв'язку з перевищенням вартості харчування у розмірі 502,53 грн. суд вважає безпідставним, оскільки позивачем до суду не надано жодних доказів понесених вищевказаних витрат.

Беручи до уваги вищезазначене, суд приходить до висновку, що позивачем не виконані зобов'язання, передбачені п.п. 4.3.3 п. 4.3 Договору № 2 від 24.05.2013, у зв'язку з чим рішення №23 від 09.12.2013 про повернення коштів Фонду соціального страхуванням з тимчасової втрати працездатності, використаних неправомірно (не за цільовим призначенням) та застосування фінансових санкцій винесено відповідачем обґрунтовано та у порядку встановленому чинним законодавством.

Пунктом 9 Порядку «Про організацію харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», затвердженого наказом МОЗ України, Міністерства освіти і науки від 01.06.2005 №242/329 передбачено, що харчування дітей у навчальних закладах здійснюється відповідно до норм Постанови №1591, відповідальність за додержання та виконання денних норм харчування, у тому числі і при складанні примірного двотижневого меню, покладена на власника або керівника оздоровчого закладу.

Враховуючи, що твердження позивача, на які він посилається в адміністративному позові не доведені ним та ніяк документально не підтверджується, суд приходить до висновку, що відповідач при винесенні спірного рішення діяв у межах повноважень та у спосіб, передбачений чинним законодавством.

У відповідності до ст. 94 КАС України судові витрати слід покласти на позивача.

Відповідно до ч.3 ст.4 Закону України «Про судовий збір» від 08.07.2011 №3674-VІ під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги.

Керуючись ст.ст. 160, 161, 162, 163, 167 КАС України, суд,

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні адміністративного позову Приватного акціонерного товариства «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Вогник» до директора Виконавчої дирекції Запорізького обласного відділення Фонду Соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Каплія Віталія Миколайовича про визнання протиправним та скасування рішення відмовити в повному обсязі.

Стягнути з Приватного акціонерного товариства «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Вогник» (код ЄДРПОУ 23789898) на користь Державного бюджету України судовий збір у розмірі 1644 (одна тисяча шістсот сорок чотири гривні) грн. 30 коп.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України, або прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя О.О. Артоуз

Дата ухвалення рішення02.04.2014
Оприлюднено10.04.2014
Номер документу38132497
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —п/808/264/14

Ухвала від 03.03.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 04.07.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Нагорна Л.М.

Ухвала від 14.05.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Нагорна Л.М.

Постанова від 02.04.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 02.04.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 03.03.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 12.02.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 27.01.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 14.01.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні