Постанова
від 15.04.2014 по справі 815/7445/13-а
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/7445/13-а

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

10 квітня 2014 року м. Одеса

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Марина П.П.

секретар судового засідання Борцова С.І.

за участю сторін:

від позивача: Атанасов Х.С. (за довіреністю);

від відповідача: Ткач А.В. (за довіреністю);

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Приватного підприємства «Фірма ВЕСІ-СТО» до Державної податкової інспекції в Овідіопольському районі ГУ Міндоходів в Одеській області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - відділу Держземагентства в Овідіопольському районі Одеської області про скасування податкового повідомлення-рішення від 28.08.2013 року № 0001472201, суд, -

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Приватного підприємства «Фірма ВЕСІ-СТО» (далі - ПП «Фірма ВЕСІ-СТО») до Державної податкової інспекції в Овідіопольському районі ГУ Міндоходів в Одеській області (далі - ДПІ в Овідіопольському районі ГУ Міндоходів в Одеській області), за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору відділу Держземагентства в Овідіопольському районі Одеської області, в якому позивач просить суд скасувати податкове повідомлення-рішення від 28.08.2013 року № 0001472201, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання із земельного податку з юридичних осіб на загальну суму 627463,54 грн.

У своєму позові позивач зазначив та у судовому засіданні представник позивача пояснив, що ПП «Фірма ВЕСІ-СТО» одержано від ДПІ в Овідіопльському районі Одеської області акт № 96/15-21-22-01/22509750 «Про результати документальної позапланової виїзної перевірки ПП «Фірма ВЕСІ-СТО» з питань дотримання вимог податкового законодавства в частині правильності нарахування земельного податку за період 01.01.2010 р. по 31.12.2012 р.», в якому визначено, що позивач порушив пп. 271.1.1 п. 271.1 ст. 271, п. 274.1 ст. 274, п. 286.1 ст. 286, п. 289.2 ст. 289 Податкового кодексу України, в результаті чого позивачем занижено суму земельного податку у розмірі 524737,42 грн. Підставою для даного розрахунку є надана відділом Держземагентства в Овідіопольському районі Одеської області інформація про те, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 4,9 га, що розташована за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Молодіжне, вул. Горна, 1, якою користується позивач, становить 23029095,64 грн.

Проте позивач вважає таку грошову оцінку земельної ділянки хибною, оскільки при її визначенні було застосовано невірний коефіцієнт функціонального призначення 0,5 як до земель рекреаційного призначення, замість коефіцієнту 2,5 як до земель комерційного призначення.

У зв'язку з цим, позивач вважає протиправним податкове повідомлення-рішення від 28.08.2013 року № 0001472201, оскільки воно було прийнято на підставі хибних висновків відділу Держземагентства в Овідіопольському районі Одеської області.

У судовому засіданні представник позивача підтримав вимоги та обґрунтування адміністративного позову у повному обсязі і просив задовольнити адміністративний позов повністю.

Відповідач у судовому засіданні заперечував проти позову, зазначаючи при цьому, що згідно з п. 78.1.1 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України, службової записки управління оподаткування юридичних осіб від 29.05.2013 р. № 480 та наказу ДПІ в Овідіопольському районі ГУ Міндоходів в Одеській області від 31.07.2013 р. № 51, на підставі направлень від 31.07.2013 р. № 37,38 Гореньковою Л.В., в.о. начальника управління податкового аудиту ДПІ в Овідіопольському районі ГУ Міндоходів в Одеській області, та Гловіною К.О., головним державним ревізором-інспектором відділу організації та супроводження перевірок платників податків управління податкового аудиту ДПІ в Овідіопольському районі ГУ Міндоходів в Одеській області, проведено позапланову виїзну перевірку ПП «Фірма ВЕСІ-СТО» з питань дотримання вимог податкового законодавства в частині правильності нарахування земельного податку за період 01.01.2010 р. по 31.12.2012 р.

Зазначеною перевіркою встановлено, що ПП «Фірма ВЕСІ-СТО» за перевіряємий період було надано наступні розрахунки земельного податку: від 29.01.2010 р. № 2500 було надано до ДПІ в Овідіопольському районі податковий розрахунок із земельного податку на 2010 р., згідно якого задекларовано річну суму земельного податку на землі несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів у розмірі 2616,99 грн.; від 20.01.2011 р. № 426 було надано до ДПІ в Овідіопольському районі податковий розрахунок із земельного податку на 2011 р., згідно якого задекларовано річну суму земельного податку на землі несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів у розмірі 2616,99 грн.; від 16.02.2012 р. № 2717 було надано до ДПІ в Овідіопольському районі податкову декларацію з плати за землю за 2012 р., згідно якої задекларовано річну суму земельного податку на землі несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів, нормативно-грошову оцінку яких не проведено у розмірі 4595,47 грн., від 24.04.2012 р. № 6709 було надано до ДПІ в Овідіопольському районі уточнюючу податкову декларацію з плати за землю на 2012 р. згідно якої задекларовано річну суму земельного податку за земельні ділянки, нормативно-грошову оцінку яких не проведено у розмірі 47064,50 грн. В ході проведення перевірки ДПІ в Овідіопольському районі ГУ Міндоходів в Одеській області було надано запит до відділу Держземагентства в Овідіопольському районі Одеської області щодо необхідності надання відомостей про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки ПП «Фірма ВЕСІ-СТО», площею 4,9 га та надання коефіцієнтів індексації, які діяли у 2010, 2011, 2012 рр. Згідно відповіді відділу Держземагентства в Овідіопольському районі Одеської області від 09.08.2013 р. № 18-18-38/2179 вартість вказаної земельної ділянки становить 23029095,64 грн., виходячи з наведеного земельний податок складає 230290,96 грн. на рік.

Таким чином, перевіркою встановлено заниження позивачем земельного податку у розмірі 524737,42 грн., в т.ч. по періодам: за 2010 р. на 113836,98 грн., за 2011 р. на 227673,97 грн., за 2012 р. на 183226,46 грн.

З урахуванням вищенаведеного, відповідач вважає доводи та вимоги позивача, викладені у позовній заяві, безпідставними та необґрунтованими.

Суд, заслухавши представників позивача та відповідача, дослідивши доводи адміністративного позову, наявні матеріали справи та обставини, якими обґрунтовуються вимоги, докази, якими вони підтверджуються, встановив наступні факти та обставини.

Відповідно до виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ПП «Фірма ВЕСІ-СТО» зареєстровано як юоидична особа 08.07.1994 р. за № 15431450000003229 (а.с. 20).

Згідно з даними довідки з ЄДРПОУ серії АБ № 595653 ПП «Фірма ВЕСІ-СТО» здійснює такі види діяльності за КВЕД-2010: інша діяльність у сфері охорони здоров'я, надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (а.с. 21).

Відповідно до статуту ПП «Фірма ВЕСІ-СТО», затвердженого рішенням засновника від 31.12.2012 р. № 1, зареєстрованого Овідіопольською районною державною адміністрацією 14.12.2012 р. за № 15431450000003229 предметом діяльності позивача, зокрема, є: інша діяльність у сфері охорони здоров'я, організація фізкультурно-спортивного здоров'я населення, організація туристичного обслуговування, включаючи готельні та екскурсійні послуги, діяльність по забезпеченню фізичного комфорту (послуги турецьких бань, саун та парових бань, соляріїв та кабінетів масажу, фізкультурно-оздоровчих центрів тощо) (а.с. 24-30).

Згідно пп.20.1.4 п.20.1 ст.20, ст. 78 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби мають право проводити перевірки платників податків в порядку, встановленому цим Кодексом.

Так, у період з 31.07.2013 р. по 06.08.2013 р. Гореньковою Л.В., в.о. начальника управління податкового аудиту ДПІ в Овідіопольському районі ГУ Міндоходів в Одеській області, та Гловіною К.О., головним державним ревізором-інспектором відділу організації та супроводження перевірок платників податків управління податкового аудиту ДПІ в Овідіопольському районі ГУ Міндоходів в Одеській області, проведено позапланову виїзну перевірку ПП «Фірма ВЕСІ-СТО» (код ЄДРПОУ - 22509750) з питань дотримання вимог податкового законодавства в частині правильності нарахування земельного податку за період 01.01.2010 р. по 31.12.2012 р., за результатами якої складено акт від 13.08.2013 р. № 96/15-21-22-01/22509750 (а.с. 9-15).

Зазначеним актом перевірки встановлено порушення ПП «Фірма ВЕСІ-СТО» пп. 271.1.1 п. 271.1 ст. 271, п. 274.1 ст. 274, п. 286.1 ст. 286, п. 289.2 ст. 289 Податкового кодексу України, в результаті чого позивачем занижено суму земельного податку у розмірі 524737,42 грн., в т.ч. по періодам: 2010 р. - 113836,99 грн., 2011 р. - 227673,97 грн., 2012 р. - 183226,46 грн.

На підставі згаданого акта перевірки ДПІ в Овідіопольському районі ГУ Міндоходів в Одеській області прийнято податкове повідомлення-рішення від 28.08.2013 р. № 0001472201, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання із земельного податку з юридичних осіб за основним платежем на 524737,42 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) на 102726,12 грн. (а.с. 33).

Відповідно до п. 56.1 ст. 56 Податкового кодексу України рішення, прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

Відповідно до абзацу 2 ст. 55 Податкового кодексу України процедура адміністративного оскарження рішень органів державної податкової служби є дворівневою.

Так, не погодившись з податковими повідомленнями-рішеннями від 28.08.2013 р. № 0001472201 позивач подав скаргу до ГУ Міндоходів в Одеській області від 05.09.2013 року № 31 (а.с. 34-36), в якій просив скасувати згадане податкове повідомлення-рішення.

Рішенням про результати розгляду первинної скарги від 25.09.2013 року № 880/10/15-32-10-02-07 скарга позивача була залишена без задоволення, а оскаржуване ним податкове повідомлення-рішення - без змін (а.с. 37-38).

30.09.2013 року за № 38 позивач звернувся з повторною скаргою до Міністерства доходів і зборів України (а.с. 39-42).

Рішенням про результати розгляду скарги від 16.10.2013 року № 13315/6/99-99-10-01-15 (а.с. 43-46), скаргу позивача залишено без задоволення, а податкове повідомлення-рішення - без змін.

Так, судом встановлено, що відповідно до державного акту на право постійного користування землею від 01.07.1997р. серії 1-ОД №003537 ПП «Фірма «ВЕСІ-СТО» є користувачем земельної ділянки площею 4,9 га, яка розташована за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с.Молодіжне, вул. Горна,1 (а.с. 17-19).

Як вбачається з акту перевірки позивача, ПП «Фірма ВЕСІ-СТО» порушило норми податкового законодавства шляхом заниження суми земельного податку у розмірі 524737,42 грн.

Основною підставою для даного розрахунку стала надана відділом Держземагенства у Овідіопольському районі Одеської області інформація в листі від 09.08.2013р. №18-18-38/2179 про те, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 4,9 га, якою користується ПП «Фірма «ВЕСІ-СТО», становить 23029095,64 грн.

Не погоджуючись з наданою в листі №18-18-38/2179 від 09.08.2013р. інформацією щодо нормативної грошової оцінки земельної ділянки, 24.09.2013р. ПП «Фірма «ВЕСІ-СТО» звернулося до відділу Дерземагенства у Овідіопольському районі Одеської області з листом про видачу витягу про нормативну грошову оцінку вказаної земельної ділянки із застосуванням коефіцієнту функціонального призначення Кф - 0,5 (землі оздоровчого та рекреаційного призначення) (а.с. 31-32).

01.10.2013р. відповідачем був виданий витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки площею 4,9 га, яка розташована за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с.Молодіжне, вул.Горна, 1, згідно якого нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 22975888,32 грн. При розрахунку відповідачем застосовано коефіцієнт функціонального призначення Кф - 2,5 (землі комерційного використання).

В ході офіційного з'ясування обставин справи суд прийшов до висновку про протиправність прийнятого податковим органом податкового повідомлення-рішення з огляду на наступне.

Земельні відносини регулюються Конституцією України, Земельним Кодексом України, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Статтею 2 Закону України «Про плату за землю» визначено, що використання землі в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель.

Згідно ч. 5 ст. 5 Закону України «Про оцінку земель» нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності та відповідно до ст. 6 цього ж закону витяг з технічної документації по нормативній грошовій оцінці земельної ділянки, виданий уповноваженим органом виконавчої влади, містить інформацію про грошову оцінку орендованої земельної ділянки, обов'язкову для врахування й сплати орендарем орендної плати.

Відповідно до ст. 201 Земельного кодексу України залежно від призначення та порядку проведення грошова оцінка земельних ділянок може бути нормативною і експертною.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, витрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель тощо. Грошова оцінка земельних ділянок проводиться за методикою, яка затверджується Кабінетом Міністрів України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.95 №213 затверджена методика нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів.

На підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 23.03.95 №213 «Про затвердження Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів» спільним наказом Державного комітету України по земельних ресурсах, Міністерства аграрної політики України, Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України, Української академії аграрних наук від 27.01.06 №18/15/21/11 затверджено «Порядок нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів».

Відповідно до п. 3.3. «Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів» нормативна грошова оцінка одного квадратного метра земельної ділянки населених пунктів визначається за формулою: Цн =В х Нп:Нк х Кф х Км, де Цн - нормативна грошова оцінка квадратного метра земельної ділянки (у гривнях); В - витрати на освоєння та облаштування території в розрахунку на квадратний метр (у гривнях); Нп - норма прибутку (6%); Нк - норма капіталізації (3%); Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (під житлову та громадську забудову, для промисловості, транспорту тощо); Км - коефіцієнт, який характеризує місце розташування земельної ділянки.

Додатком №1 до «Порядку нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів» затверджені коефіцієнти, які характеризують функціональне використання земельної ділянки (Кф).

Згідно із пунктом 3.5 розділу 3 Порядку, коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки (Кф), ураховує відносну прибутковість видів економічної діяльності.

Також, за приписами наведеної норми віднесення земель до категорії земель за функціональним використанням провадиться згідно з Інструкцією з заповнення державної статистичної звітності з кількісного обліку земель (форми NN 6-зем, 6а-зем, 6б-зем, 2-зем), затвердженою наказом Держкомстату України від 05.11.98 N 377, зареєстрованою в Мін'юсті України 14.12.98 за N 788/3228, відповідно до видів економічної діяльності, зазначених у довідках, що надають юридичним особам органи державної статистики.

Відповідно до п.1 цього Наказу затверджена та введена в дію починаючи зі звіту за 1998 рік форма державної статистичної звітності №6-зем «Звіт про наявність земель та розподіл їх за власниками землі, землекористувачами, угіддями та вид економічної діяльності» (річна).

Згідно із зазначеною формою у графі 42 вказуються землі комерційного та іншого використання, а у графі 57 - землі, які використовуються для відпочинку, та інші відкриті землі, у тому числі землі кемпінгів, будинків для відпочинку або для проведення відпусток.

У матеріалах справи містяться довідки відділу Держкомзему в Овідіопольському районі Одеської області від 13.04.2012 р., де останнім віднесено земельну ділянку, якою користується ПП «Фірма «ВЕСІ-СТО», до графи 57 звіту №6-зем (а.с. 16).

Також суд бере до уваги і те, що на земельній ділянці ПП «Фірма ВЕСІ-СТО» відсутні будь-які об'єкти торгівельної діяльності.

Поряд з цим, відповідно до норм ст.ст. 50, 51, 52 Земельного кодексу України землі, які використовуються для організації відпочинку населення, туризму та проведення спортивних заходів належать до земель рекреаційного призначення. До земель рекреаційного призначення належать зокрема земельні ділянки, зайняті територіями будинків відпочинку, пансіонатів, об'єктів фізичної культури і спорту, туристичних баз, кемпінгів, яхт-клубів, стаціонарних і наметових туристично-оздоровчих таборів, будинків рибалок і мисливців, дитячих туристичних станцій, дитячих та спортивних таборів, інших аналогічних об'єктів, а також земельні ділянки зелених зон і зелених насаджень міст та інших населених пунктів, навчально-туристських та екологічних стежок, маркованих трас, земельні ділянки, надані для дачного будівництва і спорудження інших об'єктів стаціонарної рекреації. На землях рекреаційного призначення забороняється діяльність, що перешкоджає або може перешкоджати використанню їх за призначенням, а також негативно впливає або може вплинути на природний стан цих земель.

Вищезазначені факти підтверджені також постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 13.02.2014 р. по справі № 815/7446/13-а за позовом ПП «Фірма ВЕСІ-СТО» до Відділу Держземагентства в Овідіопольському районі Одеської області про визнання незаконними дій та зобов'язання вчинити певні дії, яка набрала законної сили 04.03.2014 р., про що свідчить позначка на зворотному боці (а.с. 81-84). У зазначеній постанові встановлено, що оскільки докази використання позивачем земельної ділянки площею 4,9 га, яка розташована за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с.Молодіжне, вул. Горна,1 як ділянки комерційного призначення відсутні, а тому відділом Держземагентства в Овідіопольському районі Одеської області безпідставно віднесено земельну ділянку за функціональним призначенням до земель комерційного призначення та неправомірно видано витяг з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки загальною площею 4,9 га в частині зазначення коефіцієнту функціонального використання 2,5.

Відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, що якої встановлено ці обставини.

Таким чином, суд приходить до висновку, що при розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки, якою користується ПП «Фірма ВЕСІ-СТО» має застосовуватись коефіцієнт функціонального призначення - 0,5 як до земель рекреаційного призначення замість коефіцієнту 2,5 як до земель комерційного призначення.

Згідно з ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Відповідно до ст. 86 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Ніякі докази не мають для суду наперед встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Отже, оскільки позивачем доведено, що земельна ділянка площею 4,9 га, яка розташована за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с.Молодіжне, вул. Горна,1 належить до земель рекреаційного призначення, цільове призначення вказаної земельної ділянки не змінювалось, враховуючи постанову Одеського апеляційного адміністративного суду від 13.02.2014 р. по справі № 815/7446/13-а, суд вважає вимоги позивача обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Судові витрати розподілити відповідно до приписів ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України.

Керуючись ст. ст. 2,4, 9, 11, 69-72, 86, 158-163, 167, 254 КАС України суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Приватного підприємства «Фірма ВЕСІ-СТО» до Державної податкової інспекції в Овідіопольському районі ГУ Міндоходів в Одеській області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача - відділу Держземагентства в Овідіопольському районі Одеської області про скасування податкового повідомлення-рішення від 28.08.2013 року № 0001472201 - задовольнити повністю.

Скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції в Овідіопольському районі ГУ Міндоходів в Одеській області від 28.08.2013 року № 0001472201.

Постанову може бути оскаржено до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Повний текст постанови складено та підписано суддею 15 квітня 2014 року.

Суддя П.П. Марин

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.04.2014
Оприлюднено17.04.2014
Номер документу38233684
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/7445/13-а

Ухвала від 19.08.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 19.08.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 07.04.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 14.11.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 21.11.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Марин П. П.

Ухвала від 02.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 04.11.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 06.10.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 10.09.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Постанова від 12.08.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Семенюк Г.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні