Справа № 815/293/14
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 квітня 2014 року м. Одеса
16 год. 35 хв.
У залі судових засідань № 31
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Балан Я.В.
при секретарі судового засідання - Гречаній Ю.Г.
за участю сторін:
представник позивача - Кузнєцова Л.В. (за довіреністю)
представник відповідача - Корнишин Ю.О. (за дорученням)
розглянувши у відкритому судовому справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Ізмаїлтара» (код ЄДРПОУ 24530636) до Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправними та скасування розпоряджень про усунення порушень на ринку цінних паперів Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 14.11.2013 року № 329-ОД-1-Е, № 330-ОД-1-Е, № 331-ОД-1-Е; скасування постанов Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 491-ОД-1-Е від 14.11.2013 року, № 492-ОД-1-Е від 14.11.2013 року та № 493-ОД-1-Е від 14.11.2013 року, якими до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ізмаїлтара» застосовані штрафні санкції на загальну суму 127 500 грн. 00 коп., -
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду звернулось з позовом Товариство з обмеженою відповідальністю «Ізмаїлтара» (надалі - ТОВ «Ізмаїлтара») до Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправними та скасування розпоряджень про усунення порушень на ринку цінних паперів Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 14.11.2013 року № 329-ОД-1-Е, № 330-ОД-1-Е, № 331-ОД-1-Е; скасування постанов Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 491-ОД-1-Е від 14.11.2013 року, № 492-ОД-1-Е від 14.11.2013 року та № 493-ОД-1-Е від 14.11.2013 року, якими до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ізмаїлтара» застосовані штрафні санкції на загальну суму 127 500 грн. 00 коп.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що оскаржуваними розпорядженнями позивача було зобов'язано надати до Одеського ТУ НКЦПФР та розкрити шляхом опублікування та розміщення у загальнодоступній базі даних НКЦПФР річну інформацію про емітента за 2012 рік, а також постановами відповідача накладено штраф за невиконання вищевказаних розпоряджень. Проте, позивач не має обов'язку виконати вказані розпорядження, оскільки відповідно до закону не є та не може бути емітентом акцій, з урахуванням проведеного перетворення ВАТ «Ізмаїлтара» у ТОВ «Ізмаїлтара» відповідно до рішення загальних зборів акціонерів. У зв'язку із зазначеним, позивач просить задовольнити позов повністю з підстав, викладених в адміністративному позові (аркуші справи 6-8, 126-130)
Представник відповідача проти позову заперечував, вважав його необґрунтованим мотивуючи тим, що позивач є правонаступником Відкритого акціонерного товариства «Ізмаїлтара» та у порушення вимог ст. 40 закону України «Про цінні папери та фондовий ринок», п. 1 глави 7 розділу V Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1591 від 19.12.2006 року, не розкрило не пізніше 30 квітня року річну інформацію емітента цінних паперів за 2012 рік шляхом опублікування в офіційному друкованому виданні та шляхом розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР, наступного за звітним, а також не подало річну інформацію емітента цінних паперів за 2012 рік не пізніше 1 червня наступного року за звітним. Відповідно до вказаного закону, обов'язок здійснювати розкриття особливої інформації припиняється з дати опублікування інформації про скасування реєстрації цінних паперів та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску цінних паперів. Оскільки позивачем така інформація не опубліковувалась та анулювання Свідоцтва не відбувалось, обов'язок ТОВ «Ізмаїлтара» щодо розкриття інформації емітента цінних паперів та надання її до НКЦПФР не припиняється лише у зв'язку із перетворенням юридичної особи. Зважаючи на правомірність оскаржуваних розпоряджень та постанов про накладення штрафу за невиконання правомірно винесених розпоряджень, у зв'язку із наявністю допущених позивачем порушень, відповідач просить відмовити у задоволенні позову, з підстав, викладених у запереченнях (аркуші справи 65-73, 166-171).
Вивчивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача та відповідача, дослідивши обставини якими обґрунтовуються вимоги та заперечення, докази, якими вони підтверджуються, суд вважає, що адміністративний позов не підлягає задоволенню з наступних підстав.
З матеріалів справи вбачається, що ТОВ «Ізмаїлтара» 08.12.2011 року зареєстровано як юридична особа, код ЄДРПОУ 4530636, створена шляхом перетворення ВАТ «Ізмаїлтара», код ЄДРПОУ 24530636, зареєстроване рішенням виконавчого комітету Ізмаїльської міської ради Одеської області за № 1 553 107 0005 000789 у Товариство з обмеженою відповідальністю «Ізмаїлтара» та є його правонаступником майнових прав та обов'язків (аркуші справи 18-33, 134-149).
В судовому засіданні встановлено, що у зв'язку із встановленням Одеським ТУ НКЦПФР порушень ТОВ «Ізмаїлтара» вимог законодавства про цінні папери, а саме, ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п. 1 глави 7 розділу V Положення № 1591 від 19.12.2006 року, 15.08.2013 року відповідачем прийнято розпорядження № 283-ОД-1-Е, № 284-ОД-1-Е та № 285-ОД-1-Е, якими позивача було зобов'язано у термін до 16.09.2013 року, розкрити річну інформацію про емітента за 2012 рік шляхом розміщення її у загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР та шляхом опублікування її в офіційному друкованому виданні НКЦПФР та у термін до 20.09.2013 року письмово повідомити про виконання цих розпоряджень про усунення порушення законодавства про цінні папери з копіями підтверджуючих документів, а також надати до Одеського ТУ НКЦПФР річну інформацію про емітента за 2012 рік (аркуші справи 74-76).
Вказані розпорядження отримано позивачем 23.08.2013 року (аркуш справи 77).
Правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні визначено Законом України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні» № 448/96-ВР від 30.10.1996 року (надалі - Закон України № 448/96-ВР від 30.10.1996 року), відповідно до статті 5 якого, державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку.
Згідно п. 3.1 Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій (затверджені рішенням ДКЦПФР від 11.12.2007 за № 2272, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 12.02.2008 за № 120/14811, надалі - Правила), у випадку наявності ознак правопорушення порушується справа про правопорушення на ринку цінних паперів, про що виноситься постанова про порушення справи, що передбачено п. 4.1 Правил.
З матеріалів справи вбачається, що у відповідності до вищенаведених Правил, Одеським територіальним управлінням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку прийнято постанови № 531-ОД-1-Е від 25.10.2013 року, № 532-ОД-1-Е від 25.10.2013 року та № 533-ОД-1-Е від 25.10.2013 року «Про порушення справи про правопорушення на ринку цінних паперів», відповідно до яких встановлено, що ТОВ «Ізмаїлтара» не виконало розпорядження відповідача № 283-ОД-1-Е від 15.08.2013 року, № 284-ОД-1-Е від 15.08.2013 року та № 285-ОД-1-Е від 15.08.2013 року, у зв'язку із чим, в порушення вимог ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п. 1 глави 7 розділу V Положення «Про розкриття інформації емітентами цінних паперів», затвердженого Рішенням ДКЦПФР № 1591 від 19.12.2006 року (зі змінами): у термін до 16.09.2013 року не розкрило річну інформацію про емітента за 2012 рік шляхом розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР та в термін до 20.09.2013 року письмово не повідомило Одеське ТУ НКЦПФР про виконання вказаного розпорядження; у термін до 16.09.2013 року не надало до Одеського ТУ НКЦПФР річну інформацію емітента за 2012 рік, у термін до 16.09.2013 року не розкрило річну інформацію про емітента за 2012 рік шляхом опублікування її в офіційному друкованому виданні НКЦПФР та у термін до 20.09.2013 року письмово не повідомило Одеське ТУ НКЦПФР про виконання цього розпорядження та зобов'язано керівнику або уповноваженому представнику з'явитись до Одеського ТУ НКЦПФР 04.11.2013 року об 11 год. 30 хв. для підписання акта про правопорушення на ринку цінних паперів та надання письмових пояснень. (аркуші справи 78-83).
Вказані постанови отримано позивачем 30.10.2013 року (аркуш справи 84).
На підставі вищезазначених постанов, відповідачем складено акти про встановлені правопорушення на ринку цінних паперів № 517-ОД-1-Е, № 518-ОД-1-Е та № 519-ОД-1-Е від 04.11.2013 року, згідно яких факт вчинення правопорушення на ринку цінних паперів підтверджується відсутністю річної інформації ТОВ «Ізмаїлтара» за 2012 рік в загальнодоступній інформаційній базі даних НКЦПФР, відповідними розпорядженнями, які позивач не виконав та журналом реєстрації вхідної документації від юридичних осіб (аркуші справи 85-87).
Для підписання акту прибув уповноважений представник ТОВ «Ізмаїлтара» Снігур М.Г., яким були надані письмові пояснення стосовно того, що позивачем розпорядження № 283-ОД-1-Е отримано не було та відмовився від підписання актів, у зв'язку із тим, що справа по даному питанню знаходиться на розгляді у суді (аркуші справи 88-89).
05.11.2013 року уповноваженою особою Комісії, на підставі актів про правопорушення на ринку цінних паперів від 04.11.2013 року № 517-ОД-1-Е, № 518-ОД-1-Е та № 519-ОД-1-Е, у відношенні ТОВ «Ізмаїлтара» винесено постанови про розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів № 526-ОД-1-Е, № 527-ОД-1-Е та № 528-ОД-1-Е, згідно яких, розгляд справи про правопорушення на ринку цінних паперів призначено на 14.11.2013 року о 10 год. 05 хв. (аркуші справи 91-93).
Вказані постанови були направлені за юридичною адресою позивача та отримані ним 08.11.2013 року (аркуш справи 94).
Постановами Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 491-ОД-1-Е від 15.08.2013 року, № 492-ОД-1-Е від 15.08.2013 року та № 493-ОД-1-Е від 14.11.2013 року про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів до ТОВ «Ізмаїлтара» застосовано штрафні санкції:
- за невиконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери Одеського ТУ НКЦПФР від 15.08.2013 року № 283-ОД-1-Е, яким позивача було зобов'язано в термін до 16.09.2013 року, згідно вимог ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п. 1 глави 7 розділу V Положення № 1591 від 19.12.2006 року розкрити річну інформацію про емітента за 2012 рік шляхом її розміщення у загальнодоступній базі даних НКЦПФР та в термін до 20.09.2013 року письмово повідомити Одеське ТУ НКЦПФР про виконання цього розпорядження - до ТОВ «Ізмаїлтара» застосовано штрафну санкцію у вигляді 2 500 (дві тисячі п'ятсот) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить у гривневому еквіваленті 42 500 (сорок дві тисячі п'ятсот) грн. 00 коп. (аркуші справи 9-11, 97-99);
- за невиконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери Одеського ТУ НКЦПФР від 15.08.2013 року № 285-ОД-1-Е, яким позивача було зобов'язано в термін до 16.09.2013 року, згідно вимог ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п. 1 глави 7 розділу V Положення № 1591 від 19.12.2006 року розкрити річну інформацію про емітента за 2012 рік шляхом опублікування її розміщення в офіційному друкованому виданні НКЦПФР та в термін до 20.09.2013 року письмово повідомити Одеське ТУ НКЦПФР про виконання цього розпорядження - до ТОВ «Ізмаїлтара» застосовано штрафну санкцію у вигляді 2 500 (дві тисячі п'ятсот) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить у гривневому еквіваленті 42 500 (сорок дві тисячі п'ятсот) грн. 00 коп. (аркуші справи 12-14, 100-102);
- за невиконання розпорядження про усунення порушень законодавства про цінні папери Одеського ТУ НКЦПФР від 15.08.2013 року № 284-ОД-1-Е, яким позивача було зобов'язано в термін до 16.09.2013 року, згідно вимог ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п. 1 глави 7 розділу V Положення № 1591 від 19.12.2006 року надати до Одеського ТУ НКЦПФР річну інформацію про емітента за 2012 рік - до ТОВ «Ізмаїлтара» застосовано штрафну санкцію у вигляді 2 500 (дві тисячі п'ятсот) неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить у гривневому еквіваленті 42 500 (сорок дві тисячі п'ятсот) грн. 00 коп. (аркуші справи 15-17, 103-105).
Зазначені постанови були отримані позивачем, що підтверджується наявним в матеріалах справи повідомленням про вручення поштового відправлення (аркуш справи 106).
Крім того, у зв'язку із тим, що ТОВ «Ізмаїлтара» не усунуло виявлених порушень законодавства про цінні папери, 14.11.2013 року, на підставі п. 10 ст. 8 Закону України «Про регулювання ринку цінних паперів в Україні», п. 1 розділу ХІV Правил розгляду справ про порушення вимог законодавства на ринку цінних паперів та застосування санкцій, затверджених рішенням НКЦПФР № 1470 від 16.10.2012 року, відповідачем також були винесені розпорядження № 329-ОД-1-Е, 330-ОД-1-Е та № 331-ОД-1-Е про усунення порушень законодавства про цінні папери, якими зобов'язано ТОВ «Ізмаїлтара» в термін до 14.01.2014 року розкрити річну інформацію про емітента за 2012 рік шляхом її розміщення у загальнодоступній базі даних НКЦПФР та шляхом опублікування її в офіційному друкованому виданні НКЦПФР та в термін до 20.01.2014 року письмово повідомити Одеське ТУ НКЦПФР про виконання вказаних розпоряджень, а також у термін до 14.01.2014 року надати до Одеського ТУ НКЦПФР річну інформацію про емітента за 2012 рік. (аркуші справи 131-133).
В судовому засіданні представник відповідача зазначив, що ТОВ «Ізмаїлтара» не є емітентом акцій, оскільки таким є лише акціонерне товариство, та відповідно до приписів чинного законодавства не має обов'язку розкривати та надавати до Одеського ТУ НКЦПФР річну інформацію про емітента.
Проте, суд із зазначеною позицією відповідача не погоджується та вважає прийняті постанови про накладення штрафних санкцій та розпорядження такими, які прийняті відповідно до приписів чинного законодавства та підлягають виконанню з огляду на наступне.
З матеріалів справи вбачається, що розпорядження № 329-ОД-1-Е, 330-ОД-1-Е та № 331-ОД-1-Е від 14.11.2013 року та постанови про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів від 14.11.2013 року № 491-ОД-1-Е, № 492-ОД-1-Е та № 493-ОД-1-Е винесені за порушення ТОВ «Ізмаїлтара» вимог п. 8 ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», яким передбачено накладення на юридичних осіб штрафу за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Позивач не заперечує фактів невиконання розпоряджень відповідача та нерозкриття щорічної інформації, однак вказує на відсутність в нього такого обов'язку з огляду на перетворення ВАТ «Ізмаїлтара» у ТОВ «Ізмаїлтара» та положення законодавства, які на його думку, звільняють ТОВ «Ізмаїлтара» від такого обов'язку, а відтак, розпорядження відповідача та постанови про накладення штрафних санкцій за їх невиконання є незаконними та такими, що підлягають скасуванню.
Відповідно до ч. 2 ст. 2 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок, емітент - це юридична особа, Автономна Республіка Крим або міські ради, а також держава в особі уповноважених нею органів державної влади, яка від свого імені розміщує емісійні цінні папери та бере на себе зобов'язання щодо них перед їх власниками.
Згідно з ч. 2 ст. 108 Цивільного кодексу України у разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов'язки попередньої юридичної особи.
Відповідно до ч. 2 глави 1 Розділу II Положення № 1591, обов'язок здійснювати розкриття особливої інформації, передбаченої цим Положенням, припиняється з дати опублікування інформації про скасування реєстрації випуску цінних паперів та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску цінних паперів в порядку, встановленому Комісією.
Судом встановлено, що ТОВ «Ізмаїлтара» зверталося до Одеського ТУ ДКЦПФР із заявою про скасування реєстрації випуску акцій, проте Розпорядженням від 30.12.2011 року № 167-В у скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій ВАТ «Ізмаїлтара» було відмовлено, у зв'язку із порушення послідовності дій, встановлених розділом ІІІ Порядку скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випусків акцій, затвердженого рішенням ДКЦПФР від 30.12.1998 року № 222, невідповідності поданого пакету документів вимогам вищезазначеного Порядку.
В подальшому ТОВ «Ізмаїлтара» звернулось до територіального управління ДКЦПФР із листом № 18 від 23.01.2012 року, в якому просило повторно прийняти рішення про скасування реєстрації випуску акцій.
Згідно відповіді Одеського ТУ ДКЦПФР № 03/27/72 від 13.02.2012 року, директору ТОВ «Ізмаїлтара» було повідомлено, що для скасування реєстрації випуску акцій ВАТ «Ізмаїлтара» необхідно дотримуватись послідовності дій, встановленої розділом ІІІ Порядку № 222, та здійснити зупинення обігу акцій.
З урахуванням наведеного, суд вважає за необхідне зазначити, що Розпорядження Одеського ТУ ДКЦПФР № 167-В від 30.12.2011 року позивачем не оскаржувалось ані в судовому, ані в адміністративному порядку та станом на час розгляду справи є чинним.
Крім того, судом враховано також, що зупинення обігу акцій у разі припинення діяльності акціонерного товариства шляхом його реорганізації на підставі рішення органів, зазначених у пунктах 3, 4 розділу I, здійснюється в порядку, передбаченому главою 1 Розділу ІІІ Порядку № 222.
Так, згідно з п.1.1 глави 1 розділу ІІІ Порядку № 222, протягом семи робочих днів після прийняття рішення про реорганізацію товариство повинно подати до реєструвального органу такі документи: а) заяву про зупинення обігу акцій (додаток 2); б) рішення про реорганізацію і призначення комісії, що засвідчується головою комісії та печаткою товариства.
Частиною 1 статті 87 Закону України «Про акціонерні товариства» встановлено, що перетворенням акціонерного товариства визнається зміна його організаційно-правової форми з припиненням та передачею всіх його прав і обов'язків підприємницькому товариству - правонаступнику згідно з передавальним актом. Акціонерне товариство може перетворитися лише на інше господарське товариство або виробничий кооператив.
З урахуванням вищезазначеного, суд вважає доводи позивача щодо бездіяльності відповідача стосовно розгляду його заяв про скасування реєстрації випуску акцій такими, що не підтверджені належними письмовими доказами та є необґрунтованими.
Щодо посилань позивача на порушення відповідачем вимог Рішення Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 16.05.2005 року № 240 «Про передачу територіальним управлінням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо скасування реєстрації випусків акцій акціонерних товариств, які виключені з (Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців) у зв'язку з їх ліквідацією» суд зазначає, що вказаний нормативний акт стосується лише тих акціонерних товариств, які ліквідовані, а відтак, оскільки ВАТ «Ізмаїлтара» ліквідовано не було, а припинено з перетворенням у правонаступника, вказане рішення до спірних правовідносини не застосовується.
Відповідно до ч. 4 ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок», річна інформація про емітента є відкритою і підлягає оприлюдненню емітентом у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним, шляхом опублікування її в одному з офіційних друкованих видань Верховної Ради України. Кабінету Міністрів України або Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку і розміщення у загальнодоступній інформаційній базі даних Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про ринок цінних паперів.
З урахуванням викладеного, суд дійшов висновку про те, що ТОВ «Ізмаїлтара», яке є правонаступником ВАТ «Ізмаїлтара», порушило вищезазначену норму, оскільки не розкрило регулярну річну інформацію емітента цінних паперів. При цьому такий обов'язок, в силу вимог ч. 2 глави 1 Розділу II Положення № 1591, та з урахуванням відсутності опублікування інформації про скасування реєстрації випуску цінних паперів та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску цінних паперів, у позивача не припинявся.
Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до вимог п. 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Згідно ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності суб'єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, які мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема, з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод, та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до статей 11, 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні. Суд оцінюючи надані у справу докази, виходить із принципів адміністративного судочинства - змагальність, диспозитивність та офіційне з'ясування всіх обставин справи, згідно із яким розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюється на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Згідно з ч. 1 ст. 69 Кодексу адміністративного судочинства України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.
Згідно з ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На підставі вищевикладеного, з урахуванням встановлених у судовому засіданні фактів, оцінюючи надані сторонами у справі докази у їх сукупності, суд дійшов висновку, що відповідачем доведено правомірність прийняття розпоряджень № 329-ОД-1-Е, № 330-ОД-1-Е, № 331-ОД-1-Е від 14.11.2013 року та постанов № 491-ОД-1-Е від 14.11.2013 року, № 492-ОД-1-Е від 14.11.2013 року та № 493-ОД-1-Е від 14.11.2013 року, якими до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ізмаїлтара» застосовані штрафні санкції на загальну суму 127 500 грн. 00 коп., оскільки матеріалами справи підтверджено, що оскаржувані рішення прийнято на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На підставі викладеного, керуючись Законом України «Про цінні папери та фондовий ринок», «Про державне регулювання ринку цінних паперів Україні», ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 71, 72, 86, 94, 158-164, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Ізмаїлтара» (код ЄДРПОУ 24530636, адреса: 68600, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Краснодонська, 125) до Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправними та скасування розпоряджень про усунення порушень на ринку цінних паперів Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 14.11.2013 року № 329-ОД-1-Е, № 330-ОД-1-Е, № 331-ОД-1-Е; скасування постанов Одеського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 491-ОД-1-Е від 14.11.2013 року, № 492-ОД-1-Е від 14.11.2013 року та № 493-ОД-1-Е від 14.11.2013 року, якими до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ізмаїлтара» застосовані штрафні санкції на загальну суму 127 500 грн. 00 коп. - відмовити повністю.
Постанова суду може бути оскаржена в порядку та строки, встановлені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова суду набирає законної сили в порядку та строки, встановлені ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст постанови складено та підписано суддею 14 квітня 2014 року.
Суддя Я.В. Балан
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.04.2014 |
Оприлюднено | 18.04.2014 |
Номер документу | 38248025 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Балан Я. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні