ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
про затвердження ліквідаційного балансу
29.04.2014 Справа № 6/195-07
Господарський суд Сумської області у складі судді Спиридонової Н.О.,
при секретарі Гребенюк С.В.,
за участю представників сторін:
кредиторів - не з'явилися,
ліквідатор - Пономарьов І.І.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні господарського суду Сумської області матеріали справи №6/195-07
за заявою - фізичних осіб, які об'єднали свої вимоги в особі представника ОСОБА_1, Управління Пенсійного фонду України в Роменському районі
про банкрутство Відкритого акціонерного товариства "Роменський Племсервіс "Сула" (Сумська область, м. Ромни, вул. Будьонного, 1, ід. код 00704238)
встановив:
Ухвалою господарського суду від 08.04.2014 року розгляд звіту ліквідатора у даній справі відкладено на 29.04.2014 року, зобов'язано ліквідатора надати суду письмову позицію з урахування відзиву УПФУ в м. Ромнах та Роменському районі щодо невирішеності питання передачі об'єктів житлового фонду, зобов'язано кредиторів надати суду письмові пояснення щодо клопотання ліквідатора про затвердження звіту про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора ВАТ «Роменський племсервіс «Сула» Пономарьова І.І. за період з 01.01.2013 року по 01.03.2014 року на загальну суму 138 214,25 грн.
СОВ Фонду соціального захисту інвалідів направило суду відзив № 04-52/307 від 09.04.2014 року, в якому не заперечує проти задоволення звіту та ліквідаційного балансу банкрута.
Голова комітету кредиторів ВАТ «Роменський племсервіс «Сула» Богомол І.Я. направив суду відзив № 7 від 22.04.2014 року, в якому просить суд затвердити звіт та ліквідаційний баланс банкрута у даній справі та звіт про оплату послуг та відшкодування витрат.
Ліквідатор надав суду пояснення № 01-20/417 від 23.04.2014 року, на виконання вимог ухвали суду від 08.04.2014 року, в якому зазначив, що рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про затвердження звіту та ліквідаційного балансу у даній справі та звіту про оплату послуг та відшкодування витрат було прийнято з погодження комітету кредиторів.
Щодо передачі житлового фонду боржника на баланс Роменської міської ради ліквідатор зазначив, що на розгляд сесії Роменської міської ради, що відбудеться 30.04.2014 року винесено рішення про прийняття до комунальної власності територіальної громади м. Ромни житлових будинків в АДРЕСА_1. Акти передачі житлових будинків буде складено після затвердження вказаного рішення.
Рішення про визнання будинків по АДРЕСА_2 непридатними для проживання буде розглянуто в травні 2014 року. На даний час розглядається можливість прийняття до комунальної власності з подальшою передачею експлуатаційній організації башти водопровідної, що розташована по вул. Будьоного, 1 в м. Ромни.
Конотопська ОДПІ направила суду листа № 3125/9/10 від 25.04.2014 року (факс), відповідно до якого не заперечує проти затвердження звіту по справі, покладає на розсуд суду вирішення клопотання про затвердження звіту про оплату послуг та просить суд розглядати справу без представника інспекції.
УПФУ в м. Ромнах та Роменському районі направило суду відзив № 2816/08-26 від 28.04.2014 року (факс), відповідно до якого не заперечує проти затвердження звіту про оплату послуг та відшкодування витрат та просить суд розглядати справу за відсутності представника фонду.
В судовому засіданні ліквідатор просив суд затвердити звіт по справі та звіт про оплату послуг та відшкодування витрат.
Розглянувши матеріали справи, дослідивши та оцінивши подані документи, вислухавши пояснення ліквідатора, суд дійшов висновку про доцільність задоволення звіту ліквідатора да ліквідаційного балансу у даній справі та клопотання ліквідатора про затвердження звіту про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідаційної процедури виходячи з наступного.
Ухвалою господарського суду Сумської області від 03.08.2007р. було порушено провадження у даній справі.
Постановою господарського суду Сумської області від 13.07.2009р. боржника було визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Пономарьова І.І.
У березні 2014 року ліквідатор Пономарьов І.І. подав суду на затвердження звіт та ліквідаційний баланс ВАТ "Роменський племсервіс "Сула".
З поданих документів вбачається, що ліквідатор Пономарьов І.І., на виконання вимог ст. 25 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», надав оголошення в газеті «Голос України» № 142 від 01.08.2009 року про визнання ВАТ «Роменський племсервіс «Сула» банкрутом,25.07.2009 року було проведено інвентаризацію майна банкрута, складено акт виявленого майна, зроблено незалежну оцінку, надано оголошення про проведення аукціонів з продажу майна банкрута, при цьому склад, умови та строки придбання погоджувалися з комітетом кредиторів, на виконання вимог ст. 30 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
З поданих документів вбачається, що до реєстру вимог кредиторів включено:
УПФУ в м. Ромнах та Роменському районі з вимогами в сумі 100 765, 20 грн.,
Роменський міський центр зайнятості з вимогами в сумі 6 789,00 грн.,
Міжрайонна виконавча дирекція ФСС з ТВП в м. Ромни з вимогами в сумі 16 625,48 грн.,
СОВ Фонду соціального захисту інвалідів з вимогами в сумі 17 140,58 грн.,
Конотопська МДПІ з вимогами в сумі 581,58 грн.,
Роменська МДПІ з вимогами в сумі 255 629,21 грн.,
Сумське територіальне управління Державної комісії х цінних паперів та фондового ринку з вимогами в сумі 3 400,00 грн.,
Фізичні особи працівники боржника в кількості 46 чоловік з вимогами в сумі 165 731,06 грн.
Частина майна банкрута була реалізована по оціночній вартості, майно, яке не було продано на перших торгах, виставлялося повторно за зниженою ціною. Майно, яке не реалізувалося на повторних торгах, за згодою комітету кредиторів, реалізовано ліквідатором на підставі договору купівлі-продажу без проведення торгів шляхом прямого викупу.
На малоцінний інвентар та майно, яке прийшло у непридатність, складено акти на списання.
В ліквідаційній процедурі використано лише один рахунок у банку - ВАТ КБ «Експрес-банк», на який надходили кошти від продажу майна банкрута.
За період з 13.07.2009 року по 01.01.2012 року було продано майна на загальну суму 553 493, 00 грн. Укладено 26 договорів купівлі-продажу.
За передання в оренду приміщень банкрута, а саме: конюшні, було отримано кошти в сумі 26 000,00 грн.
Всього за період з 13.07.2009 року по 01.01.2012 року було отримано коштів 579, 493 грн.,які використані на погашення кредиторських вимог II черги згідно Реєстру вимог кредиторів сумі 90 412,22 грн. ,а саме:
Управління Пенсійного фонду в Роменському районі - 60 437,83 грн.
Сумського обласного відділення фонду соціального захисту інвалідів - 7 913,80 грн.
Відділення виконавчої дирекції ФСС ВВВ у м. Ромни -452,00 грн.
Роменського міськрайцентру зайнятості населення- 4 468,01 грн.
На підставі бухгалтерських облікових даних по заробітній платі складено Додатковий реєстр № 1 вимог кредиторів фізичних осіб по заробітній платі по ВАТ «Роменський Племсервіс «Сула» на суму 165 731,06 грн. В ліквідаційній процедурі погашені борги по заробітній платі працівникам ВАТ «Ромені Племсервіс «Сула» згідно Дадаткового реєстру № 1 вимог кредиторів фізичних осіб по заробітній платі в розмірі 165 731,06 грн.
Згідно довідок Роменського МРЕВ ДАІ № 81 від 19.01.2011 року, інспекції Держтехнагліду Сумської облдержадміністрації № 2/3 -46 від 21.01.2011 року транспортних засобів та сільгосптехніки за ВАТ «Роменський Племсервіс «Сула» не обліковувалось .
Згідно довідки відділу Держкомзему у Роменському районі № 2666/01-21-04 від
20.06.2011 року в постійному користуванні ВАТ «Роменський Племсервіс «Сула» станом на 16.06.2011 року на території Плавинищенської сільської ради знаходилось
306,00 га земель державної власності, з них 244,5 га землі сільгосппризначення.
Ліквідатор за погодженням з комітетом кредиторів заключили Мирову угоду. У зв'язку з прийняттям рішення про розгляд Мирової угоди було проведено інвентаризацію майна станом на 01.08.2011 року та складений акт інвентаризації.
На підставі актів звірки та Ухвал Господарського суду Сумської області про визнання поточних вимог кредиторів був складений Додатковий реєстр вимог кредиторів до Відкритого акціонерного товариства «Роменський Племсервіс «Сула» на загальну суму 581 314,58 грн із них:
Вимоги II черги - 165 731,06 грн (вимоги кредиторів фізичних осіб по зарплаті)
Вимоги IV черги 403 951,09 грн.
Вимоги VI черги - 12 632,43 грн.
Разом з мировою угодою до господарського суду Сумської області був наданий звіт ліквідатора по ліквідаційній процедурі боржника за термін з 13.07.2009 р. по 01.01.2012 р., звіт ліквідатора по оплаті послуг та відшкодування витрат за термін з 13.07.2009 р. по 01.01.2012 р., що були розглянуті та погоджені комітетом кредиторів (протокол №37 від 23.01.2012 р.)
20.02.2012р. мирова угода була затверджена ухвалою господарського суду Сумської області № 6/195-07, справа про банкрутство боржника була припинена .
Окремою ухвалою господарського суду Сумської області № 6/195-07 від 20.02.2012 р. був затверджений , звіт ліквідатора по оплаті послуг , та відшкодування витрат за термін з 13.07.2009 р. по 01.01.2012 р.
За заявою УПФУ в м. Ромни та Роменському районі ухвала №6/195-07 про затвердження мирової угоди від 20.02.2012 р. була оскаржена в апеляційному порядку.
Харківський апеляційний господарський суд постановою №6/195-07 від 11.04.2012 р. скасовано ухвалу господарського суду Сумської області про затвердження мирової угоди та повернуто справу до господарського суду Сумської обл. на стадію ліквідації.
На засіданні комітету кредиторів (протокол №38 від 18.04.2012 р.) прийнято рішення продовжити ліквідаційну процедуру шляхом продажу цілісного майнового комплексу та окремих об'єктів на загальну суму наявних боргів - 842 000,00 грн.
Враховуючи те, що наявне рухоме майно станом на 01.01.2012р. було продано, а готова продукція ( спермо- дози на суму 733 тис. гр.) була частково продана до відкриття процедури ліквідації та списана з балансу в зв»язку з непридатностю використання , на балансі підприємства на 01.01.2012 р залишилось нерухоме майно на суму 524,00 тис. грн.
Згідно витягу з Реєстру прав власності на нерухоме майно №29223199 від 09.03.2011р. наданим КП Роменське МБТІ обліковувалось 34 позиції.
Станом на 01.01.2012 р. з них була продано: Контора літ А.( договір купівлі - пр( нотаріально посвідчений ); конюшня племенна літ Л., конюшня племенна літ І, конкурне поле літ. «к/п» , левада для жеребців літ. «л/ж» ( договір купівлі - продажу, нотаріально оформлений на той час в зв»язку з не готовностю документів по землі). Ін поз продані не були .
На підставі рішень комітету кредиторів в термін травень 2012 р.-15.01.2013 р були надані оголошення , та проведено 5 аукціонів з продажу майна банкрута :
- 25.05.2012р. ( стартова ціна майнового комплексу - 842,00тис. грн.).
- 29.06.2012 р. ( стартова ціна майнового комплексу - 600,00тис. грн.).
- 22.08.2012 р. ( стартова ціна майнового комплексу - 420,00тис. грн.).
- 09.11.2012р. ( стартова ціна майнового комплексу - 340,00тис. грн.).
- 15.01.2013 р. ( стартова ціна майнового комплексу - 250,00тис. грн.).
Склад та умови продажу були погоджені з комітетом кредиторів .
Аукціони від 25.05.2012р.; 29.06.2012 р.; 22.08.2012 р.; 09.11.2012р.; 15.01.2013р. з продажу майна майнового комплексу банкрута не відбулись в зв»язку з відсутностю покупців.
Окремо виставлений лот. ( поз. 9 маніж - лабораторія літ 3 ) на аукціоні - 22.08.20 придбала фізична особа за ціну 60,50 тис. грн.
На окремо виставлений лот. (поз 3 магазин літ В,в ) на аукціоні - 15.01.2013 р придбала фізична особа за ціну 11,10 тис. грн. (договір купівлі-продажу, не нотаріально оформлений в зв»язку з не готовностю документів по землі).
За заявочним принципом було реалізовано погріб під розбирання та здійснено продаж нерухомого майна в складі -26 поз.згідно витягу з Реєстру прав власності на нерухоме м №29223199 від 09.03.2011р. наданим КП Роменське МБТІ як майно не продане на останьому аукціоні.
Згідно рішення комітету кредиторів (протокол №47 від 11 квітня 2013 р ) було надано згоду на подальшу реалізацію майна. Через товарну біржу "Електронні торги України" було 20.05.2013р. розміщено оголошення на сайт Міністерства юстиції України з продажу майна банкрута з встановленням вартості лота №1 - 200,00 тис. лота № 2 - 18,0 тис. грн. без можливості зниження вартості лотів на тому ж аукціоні. Будь-які особи, не виявили бажання на придбані зазначеного майна, у зв'язку з чим аукціон не відбувся.
В подальшому Договори купівлі - продажу визнано дійсними в судовому порядку та визнано право власності за покупцями.
Станом на 01.01.2012р. залишок на р/р підприємства складав 5 405,00 грн.
За термін з 01.01.2012р. по 01.03.2014р. на рахунок ВАТ "Роменський племсервіс "Сула" надійшло коштів - 291 650,00 грн за продаж майна банкрута, з них : в 2012році - 60 500,00грн., в 2013 році - 231 150,00 грн.
Разом з залишком коштів з 01.01.2012 р. по березень 2014 р. включно використано коштів на загальну суму -297 055,00 грн., з них :
на погашення кредиторських вимог ІУ черги згідно Додаткового Реєстру вимог кредиторів в сумі 44 588,00 грн. в тому числі:
- Управління Пенсійного фонду в м. Ромнах та Роменському районі - 10 141,40 грн.
- Роменська ОДПІ - 33 640,70 грн
- Конотопська ОДПІ - 46,90 грн.
- Роменського міськрайцентру зайнятості населення - 759,00 грн.
Ліквідатор зазначає, що на балансі підприємства обліковуються 7 об'єктів житлового фонду (житлові будинки , та один об'єкт комунальної інфраструктури ( водонапірна башта) не належать ВАТ «Роменський Племсервіс «Сула».
Як зазначалося вище у поясненнях ліквідатора, на розгляд сесії Роменської міської ради, що відбудеться 30.04.2014 року винесено рішення про прийняття до комунальної власності територіальної громади м. Ромни житлових будинків в АДРЕСА_1 , АДРЕСА_1, АДРЕСА_1, , АДРЕСА_1, акти передачі житлових будинків буде складено після затвердження вказаного рішення.
Рішення про визнання будинків по АДРЕСА_2 непридатними для проживання буде розглянуто в травні 2014 року. На даний час розглядається можливість про прийняття до комунальної власності з подальшою передачею експлуатаційній організації башти водопровідної, що розташована по вул. Будьоного, 1 в м. Ромни.
Відповідно до ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"(надалі Закону) після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс.
Враховуючи, що ліквідатор виконав всі роботи по ліквідації банкрута, суду надані документи, що свідчать про ліквідацію банкрута, у тому числі, ліквідаційний баланс з непогашеною кредиторською заборгованістю в зв'язку з недостатністю активів, які можна було б направити на погашення кредиторської заборгованості, при таких обставинах суд вважає за необхідне затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута з ліквідацією останнього як юридичної особи.
Відповідно до п. 6 ч.1 статті 40 Господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому статтею 32 Закону. Тому, суд дійшов висновку про припинення провадження у справі.
Щодо клопотання ліквідатора про затвердження звіту про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора у даній справі господарський суд зазначає наступне.
Матеріали справи свідчать, що ухвалою господарського суду Сумської області №6/195-07 від 20.02.2012 р. був затверджений звіт ліквідатора по оплаті послуг , та відшкодування витрат за термін з 13.07.2009 р. по 01.01.2012 р, ухвалою господарського суду Сумської області № 6/195-07 від 28.05.2013 р. був затверджений звіт ліквідатора по оплаті послуг та відшкодування витрат за термін з 01.01.2012 р. по 01.01.2013 р.; на відшкодування витрат та оплату послуг в 2012 р. та борги 2011р. - 114 252,75 грн.
Ліквідатор просить суд затвердити звіт про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого за термін ліквідаційної процедури з 01.01.2013 року по 01.03.2014 року у справі № 6/195-07 на загальну суму 138 214,25 грн., згідно переліку документів:
- оплата послуг Державного реєстратора - 132,20 грн.
- оплата послуг Реєстраційної служби Роменського МРУЮ - 130,00грн. - оплата виготовлення техдокументації ТОВ « Геопроект» - 850,00грн. - оплата виконання техдокументації Роменського КП МЕТІ - 6 878,23грн.
- оплата за витяг з Державного кадастру речових прав на нерухоме майно - 424,00 грн.
- оплата судового збору - 308,81грн.
- оплата послуг УАППЗ «Укрпошти» - 281,10 грн.
- оплата за незалежну оцінку - 400,00 грн.
- оплата РКК банку - 1325,00 грн.
- оплата по договорам послуг ( охорона, бух облік) - 84672,00 грн.
- оплата послуг Укртелеком - 407,20 грн.
- оплата пільгових пенсій - 165,18 грн.
- оплата центру сертифікатних ключив « Україна» -160,00 грн.
- оплата відрядних - 7038,81грн.
- оплата послуг арбітражного керуючого - 32542,00 грн.
- витрати майбутнього періоду - 2500,00 грн.
Відповідно до протоколу № 57 від 06.03.2014 року зборів комітету кредиторів по справі № 6/195-07 було вирішено затвердити оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого за період з 01.01.2013 року по 01.03.2014 року в сумі 138 214,25 грн.
Відповідно до ч. 10-14 статті 3-1 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.
Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за період від дня винесення господарським судом ухвали про порушення провадження у справі про банкрутство і до дня першого засідання комітету кредиторів, на якому встановлюється розмір оплати послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого, здійснюється кредитором або боржником, за заявою якого порушено справу, у максимальному розмірі, визначеному цією статтею.
Кредитори можуть створювати фонд для оплати послуг, відшкодування витрат та виплати додаткової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна, керуючому санацією, ліквідатору). Формування фонду та порядок використання його коштів визначаються рішенням комітету кредиторів та затверджуються ухвалою господарського суду.
Оплата послуг арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство.
Кредитори мають право встановлювати і виплачувати арбітражному керуючому за результатами його діяльності додаткову винагороду, розмір якої затверджується господарським судом.
Звіт про оплату послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого затверджується рішенням комітету кредиторів та ухвалою господарського суду. Ухвала може бути оскаржена у встановленому порядку.
Враховуючи, що надання послуг професійного (ліцензованого) арбітражного керуючого (ліквідатора) відбувається на платній основі, то послуги ліквідатора повинні бути затверджені та оплачені у будь - якому випадку, незалежно від порядку провадження у справі (загального чи спрощеного).
Зазначена правова позиція узгоджується з позицією Вищого господарського суду України, що викладена у постанові від 31.01.2013р. у справі 5021/2299/2011.
Відтак, суд дійшов висновку про задоволення клопотання ліквідатора та затвердження звіту про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідаційної процедури у даній справі за період з 01.01.2013 року по 01.03.2014 року на загальну суму 138 214,25 грн.
Частиною 1 пунктом г статті 31 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» визначені витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату державного мита; витрати заявника на публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство; витрати на публікацію в офіційних друкованих органах інформації про порядок продажу майна банкрута; витрати на публікацію в засобах масової інформації про поновлення провадження у справі про банкрутство у зв'язку з визнанням мирової угоди недійсною; витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), пов'язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їх коштів; витрати на оплату праці арбітражних керуючих (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) в порядку, передбаченому статтею 27 цього Закону.
Перелічені витрати відшкодовуються ліквідаційною комісією після реалізації нею частини ліквідаційної маси, якщо інше не передбачено цим Законом.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 86 Господарського процесуального кодексу України, статтями 3-1, 16, 32, ч.6 статті 31, п.6 ч.1 статті 40 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (в редакції, діючій до набрання чинності змінами внесеними Законом України №4212-VI від 22.12.2011р.), суд -
ухвалив:
1. Клопотання ліквідатора про затвердження звіту про оплату послуг ліквідатора та відшкодування витрат ліквідатора по справі № 6/195-07 за період з 01.01.2013 року по 01.03.2014 року на загальну суму 138 214,25 грн. - задовольнити.
2. Оплату послуг ліквідатора за період з 01.01.2013 року по 01.03.2014 року в сумі 32 542,00 грн. - затвердити.
Витрати ліквідатора на проведення ліквідаційної процедури за період з 01.01.2013 року по 01.03.2014 року в сумі 105 672,25 грн. - затвердити.
3. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
Відкрите акціонерне товариство "Роменський Племсервіс "Сула" (Сумська область, м. Ромни, вул. Будьонного, 1, ід. код 00704238) - ліквідувати як юридичну особу.
Вимоги кредиторів, не задоволені за недостатністю майна банкрута, визнати погашеними.
Зобов'язати державного реєстратора провести державну реєстрацію припинення юридичної особи- банкрута, внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запис про припинення юридичної особи- банкрута та направити органам державної статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, фондів соціального страхування повідомлення про проведення державної реєстрації припинення юридичної особи- банкрута.
4. Провадження у справі припинити.
5. Копію даної ухвали надіслати: кредиторам, державному реєстратору, ліквідатору, управлінню статистики, державному органу з питань банкрутства, органу ДВС.
Суддя Н.О.Спиридонова
Суд | Господарський суд Сумської області |
Дата ухвалення рішення | 29.04.2014 |
Оприлюднено | 06.05.2014 |
Номер документу | 38490444 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Сумської області
Спиридонова Надія Олександрівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні