ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
справа №2а-387/08А
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
04
серпня 2008 року
Львівський
окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді
Мартинюка В.Я.
при
секретарі судового засідання Колтун Ю.М.
з
участю представників:
від
позивача - ОСОБА_1 - старший державний податковий
інспектор (довіреність за №НОМЕР_1від 19.05.2008 року);
від відповідача
-ОСОБА_2.,
розглянувши
у відкритому судовому засіданні у м.Львові адміністративну справу за позовом
Державної податкової інспекції (надалі ДПІ) у м.Трускавець до Колективного підприємства (надалі КП)
«Карпати» про стягнення податкового боргу,
В С Т А
Н О В И В :
ДПІ
у м.Трускавець звернулася до адміністративного суду з позовом про стягнення з
КП «Карпати» податкового боргу на суму 2307,17 грн..
Позовні вимоги мотивовані тим, що
відповідач належним чином не виконує вимоги чинного законодавства щодо сплати
податкового боргу.
В судовому засіданні представник
позивач підтримав позовні вимоги з тих самих міркувань, просить позов
задоволити.
Представник відповідача в судовому
засіданні позов визнав повністю.
Розглянувши подані документи і
матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, сукупно оцінивши докази,
які мають значення для справи, суд встановив наступне.
КП «Карпати» зареєстроване Виконавчим
комітетом Трускавецької міської ради Львівської області 17.09.1992 року,
підтвердженням чого є Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи.
Як платник податків позивач взятий на
облік ДПІ у м.Трускавці 21.09.1992 року
за №01230028, що підтверджується Довідкою позивача за №118/29-027 від
19.06.2008 року.
Податковий борг підприємства
становить 2307,17 грн.
Даний податковий борг виник із
заборгованості:
•
по сплаті податкового зобов'язання з податку
власників транспортних засобів в сумі 2307,17 грн., що підтверджується
розрахунком суми податку з власників транспортних засобів та інших самохідних
машин за 2005 рік на суму 1677,00 грн. та за 2006 рік на суму 2194,00 грн..
У відповідності до п.1.2 ст.1 Закону
України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами
та державними цільовими фондами” від 21.12.2000 року за №2181-ІІІ, з наступними
змінами та доповненнями, податкове зобов'язання - зобов'язання платника
податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму
коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами
України.
Податковим боргом (недоїмкою), у
відповідності до п.1.3 ст.1 цього ж Закону вважається, податкове зобов'язання
(з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене
платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але
не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового
зобов'язання.
ДПІ у м.Трускавець на адресу
відповідача направила першу податкову вимогу за №3893/24-0/23 від 20.07.2005
року на суму 190,83 грн., яка була отримана директором підприємства.
Враховуючи те, що відповідач не
сплатив у строк 30 днів, визначений підп. „б” підп.6.2.3 п.6.2 ст.6 цього ж
Закону, у повному обсязі суму податкового боргу органом державної податкової
інспекції було направлено платнику податків другу податкову вимогу за
№4564/240/8 від 23.08.2005року на суму 190,83 грн., яка теж була отримана
директором підприємства.
Відповідачем суду доказів в
підтвердження факту вжиття заходів щодо погашення заборгованості перед бюджетом
не представлено.
У відповідності до вимог ст.20 Закону
України „Про систему оподаткування”, контроль за правильністю та своєчасністю
справляння податків і зборів (обов'язкових платежів) здійснюється державними
податковими органами та іншими державними органами в межах повноважень,
визначених законом.
Відповідно до ст.4 Закону України
„Про систему оподаткування” платниками податків, зборів є юридичні та фізичні
особи, на яких згідно із законами України покладено обов'язок сплачувати
податки і збори (обов'язкові платежі).
Відповідно до ст.9 Закону України
„Про систему оподаткування” одним із обов'язків платників податків є обов'язок
сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені
законом терміни.
Згідно частин 1 підп.10.1.1 п.10.1
ст.10 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків
перед бюджетами та державними цільовими фондами”, у разі коли інші, передбачені
цим Законом, заходи з погашення податкового боргу не дали позитивного
результату, податковий орган здійснює за платника податків та на користь
держави заходи щодо залучення додаткових джерел погашення суми податкового
боргу шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а за їх
недостатності - шляхом продажу інших активів такого платника податків. Частиною
2 цього ж підпункту передбачено, що стягнення коштів та продаж інших активів
платника податків провадяться не раніше тридцятого календарного дня з моменту
надіслання йому другої податкової вимоги.
У відповідності до вимог підп.3.1.1
п.3.1 ст.3 даного Закону, активи платника податків можуть бути примусово
стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
Враховуючи наведене, суд прийшов до
висновку про обгрунтованість та підставність позовних вимог і вважає, що позов
підлягає задоволенню.
Щодо судових витрат, то у
відповідності до вимог ст.94 КАС України, зокрема, частин 2 та 4, судові
витрати у формі судового збору, з відповідача не належить стягувати.
Керуючись ст.ст. 21, 69, 70, 160-163
КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
1.
1.
Позов задовольнити.
2.
2.
Стягнути з
Колективного підприємства „Карпати”, код ЄДРПОУ 19158910, що знаходиться
за адресою Львівська область, м.Трускавець, вул.Мазепи,28/35 в користь
державного бюджету 2307 грн. 17 коп.
податкового боргу.
3.
3.
Постанова набирає законної сили після
закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим
Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне
оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим
Кодексом, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі
подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає
законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Якщо строк
апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не
набрала законної сили.
4.
4.
Заява про апеляційне оскарження та
апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції
через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія
апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду
апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої
інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна
скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів
після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути
подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга
подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя В.Я.Мартинюк
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.08.2008 |
Оприлюднено | 18.06.2009 |
Номер документу | 3851344 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Мартинюк В.Я.
Адміністративне
Овруцький районний суд Житомирської області
Невмержицький С.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні