ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
----------------------
У Х В А Л А
29 квітня 2014 р.м.ОдесаСправа № 815/7292/13-а
Категорія: 6.2.1 Головуючий в 1 інстанції: Бойко Л. М.
Одеський апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді -Кравченка К.В., судді -Градовського Ю.М., судді -Федусика А.Г. при секретарі -Дубині Т.Ю.
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу заступника прокурора Одеської області на постанову Одеського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2013 року у справі за адміністративним позовом заступника прокурора Київського району м.Одеси в інтересах держави до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області, виконавчого комітету Одеської міської ради, реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції, треті особи: комунальне підприємство «Бюро технічної інвентаризації» Одеської міської ради, товариство з обмеженою відповідальністю «Сайтленд» про визнання протиправним та скасування свідоцтва про право власності від 15 липня 2011 року, скасування рішення від 18 серпня 2011 року про реєстрацію права власності та зобов'язання вчинити певні дії, -
В С Т А Н О В И В :
В жовтні 2013 року заступник прокурора Київського району м.Одеси в інтересах держави (надалі - позивач, прокуратура) звернувся до суду з адміністративним позовом (з врахуванням заяви про збільшення позовних вимог) до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області (надалі - відповідач-1), виконавчого комітету Одеської міської ради (надалі - відповідач-2), реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції (надалі - відповідач-3) в якому просив:
- зобов'язати інспекцію ДАБК в Одеській області скасувати реєстрацію декларації від 21.06.2011 року №ОД14211008216 про готовність до експлуатації об'єкта, розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфеька дорога, 142;
- зобов'язати реєстраційну службу Одеського міського управління юстиції перенести до Державного реєстру прав запис про державну реєстрацію права власності на будівлі торгівельно-сервісного комплексу, загальною площею 1738,7 кв.м., розташовані за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 142, за ТОВ «Сайтленд» (код 35049668);
- визнати протиправним та скасувати свідоцтво серії «САН» №418867 від 15.07.2011 року, видане виконавчим комітетом Одеської міської ради ТОВ «Сайтленд» на право власності на будівлі торгівельно-сервісного комплексу загальною площею 1738,7 кв.м., розташовані за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 142;
- скасувати рішення комунального підприємства «Бюро технічної інвентаризації і реєстрації об'єктів нерухомості» від 19.08.2011 року про реєстрацію права власності на будівлі торгівельно-сервісного комплексу загальною площею 1738,7 кв.м., розташовані за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 142, за ТОВ «Сайтленд»;
- зобов'язати реєстраційну службу Одеського міського управління юстиції внести до Державного реєстру прав запис про скасування державної реєстрації права власності на будівлі торгівельно-сервісного комплексу загальною площею 1738,7 кв.м., розташовані за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 142, за ТОВ «Сайтленд».
В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що декларація ТОВ «Сайтленд» про готовність об'єкта до експлуатації від 21.06.2011 року №ОД14211008216 та свідоцтво про право власності від 15.07.2011 року серії «САЕ» №418867 підлягають скасуванню, оскільки прийняття в експлуатацію торгівельно-сервісного комплексу, загальною площею 1738,7 кв.м., розташованого за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 142 (надалі - Комплекс), здійснено із порушенням норм законодавства. Такими порушеннями на думку прокуратури є те, що у ТОВ «Сайтленд» немає жодного документу на право власності чи користування земельною ділянкою за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 142, і ТОВ були допущені відхилення від проекту реконструкції Комплексу. З цих підстав позивач вважає, що відповідачем-1 неправомірно було видано ТОВ «Сайтленд» дозвіл про початок виконання будівельних робіт та зареєстровано декларацію про готовність об'єкту до експлуатації, а відповідачем-2 неправомірно було зареєстровано за позивачем право власності на Комплекс та видано свідоцтво про право власності на цей об'єкт.
Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 12.11.2013 року в задоволені позовних вимог відмовлено.
Не погоджуючись з вищезазначеною постановою, позивач подав апеляційну скаргу, в якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального права, просить постанову суду першої інстанції скасувати та винести нову постанову, якою задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Обставини справи полягають в наступному.
У 2009 року ТОВ «Сайтленд» стало власником наступних об'єктів нерухомості, що розташовані на земельній ділянці за адресою: м. Одеса, вул. Люсдорфська дорога, 142:
- відкритий ринок на 50 робочих місць, розташований на земельній ділянці 0,373 га ;
- нежиле приміщення першого поверху площею 81,1 кв.м.;
- нежиле приміщення першого поверху площею 850 кв.м..
Земельна ділянка за вказаною адресою була надана попередньому власнику цих об'єктів нерухомості - ТОВ «Метавр» площею 0,167 га на підставі рішення виконкому Одеської міської ради від 22.06.1994 року №914 для проектування та будівництва салону магазину «Хонда» строком на 25 років (а.с.82), а також .
В подальшому ТОВ «Метавр» додатково отримало у довгострокову оренду строком на 25 років земельну ділянку за вказаною площею 0,373 га з метою організації відкритого ринку для реалізації сільгоспродуктів на 50 робочих місць (а.с.85) згідно рішення виконкому Одеської міської ради від 09.12.1995 року №505.
Після придбання вказаних вище об'єктів нерухомості ТОВ «Сайтленд» звернулось до Одеської міської ради з клопотанням про оформлення права користування земельною ділянкою за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дорога, 142.
За результатами такого звернення між ТОВ «Сайтленд» та Одеською міською радою 16.12.2009 року було укладено договір №6001 на дольову участь у землекористуванні, за змістом якого (п.1.1 та 1.2 договору) ТОВ «Сайтленд» сплачує за користування земельною ділянкою площею 1496,75 кв.м за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дорога, 142 для експлуатації та обслуговування приміщень торгово-сервісного центру (а.с.13-14, 87-90) .
В 2010 році ТОВ «Сайтленд» звернулося до Одеської міської ради з клопотанням про надання дозволу на реконструкцію нежитлових приміщень, розташованих за адресою: м. Одеса, Люсдорфська дорога, 142 для розміщення торгово-сервісного комплексу та 23.03.2010 року отримало рішення виконкому Одеської міської ради №134 про надання ТОВ «Сайтленд» містобудівних умов та обмежень з реконструкції нежитлових приміщень за вищевказаною адресою для розміщення торговельно-сервісного комплексу.
Цим же рішенням ТОВ «Сайтленд» було зобов'язано переоформити відповідно до чинного законодавства документи, що посвідчують право користування земельною ділянкою та, до отримання в Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області дозволу на виконання будівельних робіт з реконструкції, укласти договір пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста (а.с.93-96).
Містобудівні умови й обмеження забудови земельної ділянки за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дорога, 142 є додатком до рішення виконкому Одеської міської ради №134 від 23.03.2010 року (а.с.95-96).
Розроблений СПД ОСОБА_5 на замовлення ТОВ «Сайтленд» проект реконструкції нежилих приміщень для розміщення торгівельно-сервісного комплексу за адресою: м. Одеса, Люсдорфська дорога, 142, погоджено висновком управління архітектури та містобудування Одеської міської ради від 20.07.2010 року №204/10 (а.с.20-23).
22.07.2010 року ТОВ «Сайтленд» отримало дозвіл Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області №594 від 22.09.2010 року на виконання будівельних робіт (а.с.18), на підставі якого здійснило реконструкцію належних йому будівель та подало до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області декларацію про готовність об'єкта до експлуатації, яка зареєстрована Інспекцією 21.06.2011 року за №ОД14211008216 (а.с.25-28).
На підставі декларації про готовність об'єкта до експлуатації виконавчий комітет Одеської міської ради видав ТОВ «Сайтленд» свідоцтво серії «САЕ» №418867 від 15.07.2011 року про право власності на будівлі торгівельно-сервісного комплексу (а.с.29).
ТОВ «Сайтленд» звернулось до КП «ОМБТІ та РОН», яке 19.08.2011 року, на підставі свідоцтва про право власності, зареєструвало право власності на будівлі торгівельно-сервісного комплексу по вул. Люстдорфська дорога, 142, м. Одеса за ТОВ «Сайтленд», номер запису 52 в книзі 106неж-51 (а.с.30).
Крім того, ТОВ «Сайтленд» звернулося до Одеської міської ради із заявою про переоформлення документів на землекористування, яка була розглянута, і 18.07.2013 року Одеська міська рада прийняла рішення №3789 «Про надання дозволу ТОВ «Сайтленд» на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду, орієнтовною площею 0,3094 га, за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дорога, 142, для експлуатації та обслуговування будівель торгово-сервісного центру».
Позиція прокуратури полягає в тому, що право власності ТОВ «Сайтленд» на реконструйовані цим товариством будівлі торгівельно-сервісного комплексу по вул. Люстдорфська дорога, 142 у м. Одеса повинно бути скасовано, оскільки реконструкція цих об'єктів проведена без наявності у ТОВ «Сайтленд» документів на право власності чи користування земельною ділянкою під об'єктом реконструкції та з відхиленнями від проекту реконструкції в частині загальної площі капітальних об'єктів.
Відмовляючи у задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції виходив з того, що укладений ТОВ «Сайтленд» з Одеською міською радою договір №6001 від 16.12.2009 року на дольову участь у землекористуванні надавав цьому товариству право користування земельною ділянкою по вул. Люстдорфська дорога, 142 у м. Одеса для експлуатації та обслуговування приміщень торгово-сервісного центру. Також суд першої інстанції зазначив, що загальна площа збудованих ТОВ під час реконструкції об'єктів відповідає приписам містобудівних умов та обмежень і не суперечить приписам діючого законодавства.
Колегія суддів погоджується з такими висновками суду першої інстанції з огляду на наступне.
Відповідно до ст.23 Закону України «Про планування та забудову територій», який діяв під час прийняття рішення виконкому Одеської міськради №134 від 23.03.2010 року, забудова територій полягає в розміщенні та здійсненні будівництва нових об'єктів, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, впорядкування існуючих об'єктів містобудування, розширення та технічного переоснащення підприємств (надалі - будівництво). Розміщення об'єктів містобудування на території населених пунктів та за їх межами здійснюється відповідними органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень шляхом надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.
Статтею 24 цього закону передбачено, що право на забудову земельної ділянки реалізується її власником або користувачем за умови використання земельної ділянки за її цільовим призначенням та відповідно до містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки, встановлених згідно з вимогами цього Закону.
Вирішуючи питання про те, чи мало ТОВ «Сайтленд» на початок реконструкції вищевказаних об'єктів право користування земельною ділянкою по вул. Люстдорфська дорога, 142 у м. Одеса, колегія суддів виходить з наступного.
Відповідно до ч.1, 2 ст.120 Земельного кодексу України у разі набуття права власності на жилий будинок, будівлю або споруду, що перебувають у власності, користуванні іншої особи, припиняється право власності, право користування земельною ділянкою, на якій розташовані ці об'єкти. До особи, яка набула право власності на жилий будинок, будівлю або споруду, розміщені на земельній ділянці, що перебуває у власності іншої особи, переходить право власності на земельну ділянку або її частину, на якій вони розміщені, без зміни її цільового призначення. Якщо жилий будинок, будівля або споруда розміщені на земельній ділянці, що перебуває у користуванні, то в разі набуття права власності на ці об'єкти до набувача переходить право користування земельною ділянкою, на якій вони розміщені, на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.
Як вже зазначено вище, попередній власник приміщень по вул. Люстдорфська дорога, 142, які в подальшому придбав позивач згідно договорів купівлі-продажу від 17.08.2009р., отримав у користування за вказаною адресою земельні ділянки площею 0,167 га згідно рішення виконкому Одеської міської ради №914 від 22.06.1994 року та площею 0,373 га згідно рішенням виконкому Одеської міської ради №505 від 09.12.1995 року, а всього загальною площею 0,54 га..
Таким чином, в результаті придбання ТОВ «Сайтленд» в серпні 2009 року об'єктів нерухомості по вул. Люстдорфська дорога, 142 в м. Одесі це товариство отримало право користування земельною ділянкою за вказаною адресою на тих самих умовах і в тому ж обсязі, що були у попереднього землекористувача.
З метою оформлення права користування вказаною земельною ділянкою ТОВ «Сайтленд» у 2009 році звернулось до Одеської міської ради з відповідним клопотанням, за результатами розгляду якого було укладено договір №6001 від 16.12.2009 року на дольову участь у землекористуванні.
Як зазначено в цьому договорі, його укладено на підставі рішення Одеської міської ради від 29.02.2000 року №702 «Про затвердження нового додатка №1 до рішення Одеської міської ради №439 від 09.12.1999 року «Про удосконалення регулювання земельних відносин».
Відповідно до ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст.11 Земельного кодексу України саме до повноважень міських рад у сфері земельних відносин належить розпорядження землями територіальних громад.
Відповідно до ст.144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
З наведеного слідує, що Одеська міська рада, як уповноважений орган на розпорядження землями територіальної громади м. Одеса, розглянула клопотання ТОВ «Сайтленд» про оформлення права користування землею за адресою: м. Одеса, Люстдорфська дорога, 142 для експлуатації та обслуговування приміщень торгово-сервісного центру, і задовольнила це клопотання шляхом укладання із ТОВ договору №6001 від 16.12.2009 року на дольову участь у землекористуванні строком на 10 років.
Цей договір зареєстровано управлінням земельних ресурсів у книзі записів договорів на дольову участь в землекористуванні. До початку реконструкції ТОВ «Сайтленд» вищевказаних об'єктів даний договір у встановленому законом порядку не був скасований чи визнаний недійсним.
Як вірно зазначено судом першої інстанції, даний договір за своїм змістом відповідає ознакам договору оренди земельної ділянки, передбаченим ст. 93 Земельного кодексу України.
Враховуючи викладене, колегія суддів приходить до висновку, що ТОВ «Сайтленд» на початок реконструкції вищевказаних об'єктів мало право користування земельною ділянкою по вул. Люстдорфська дорога, 142 у м. Одеса з цільовим призначенням - експлуатація та обслуговування приміщень торгово-сервісного центру.
За змістом отриманих ТОВ «Сайтленд» містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, які затверджені рішенням виконкому Одеської міської ради виконкому №134 від 23.03.2010 року, земельна ділянка за вказаною адресою надається ТОВ під реконструкцію нежитлових приміщень для розміщення торгівельно-сервісного комплексу приблизною площею 0,35 га..
Таким чином, ТОВ «Сайтленд» після отримання дозволу Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області №594 від 22.09.2010 року на виконання будівельних робіт правомірно приступило до реконструкції вищевказаних об'єктів.
Той факт, що рішенням Одеської міської ради №1242-VІ від 07.09.2011 року за результатами розгляду протесту прокурора було скасовано рішення Одеської міської ради від 29.02.2000 року №702 «Про затвердження нового додатка №1 до рішення Одеської міської ради №439 від 09.12.1999 року «Про удосконалення регулювання земельних відносин», на підставі якого було укладено договір №6001 від 16.12.2009 року на дольову участь у землекористуванні, не спростовує висновку суду про наявність у ТОВ «Сайтленд» права користування вищевказаною земельною ділянкою на момент початку робіт з реконструкції Комплексу.
Сам факт скасування Одеською міською радою свого власного рішення, яке діяло з 2000 року і на підставі якого ця рада у 2009 році уклала із ТОВ «Сайтленд» договір №6001 на дольову участь у землекористуванні, на думку колегії суддів не може тягнути негативні наслідки для ТОВ «Сайтленд» і не є доказом незаконності дій цього товариства щодо реконструкції Комплексу.
Стосовно тверджень прокуратури про наявність відхилень від проекту реконструкції, які на думку прокуратури робили неможливим прийняття Комплексу до експлуатації та проведення реєстрації прав власності ТОВ «Сайтленд» на цей об'єкт, колегія суддів зазначає наступне.
За первісним проектом реконструкції Комплексу, який було розроблено на замовлення ТОВ «Сайтленд» СПД ОСОБА_5 та погоджено висновком управління архітектури та містобудування Одеської міської ради від 20.07.2010 року №204/10, загальна площа капітальних будівель складала 1128,4 кв.м. (адмінбудівля, м'ясомолочний корпус, 32 павільйоні), а площа некапітальних будівель - 336,6 кв.м (пункти дрібно роздрібної торговельної мережі - торгівельного ряду у кількості 18 та 9 павільйонів (№8 та №9 по ГП)).
Після завершення реконструкції Комплексу загальна площа капітальних будівель склала - 1738,7 кв.м., яка і була вказана ТОВ «Сайтленд» у Декларації про готовність об'єкта до експлуатації від 21.06.2011р. за №ОД 14211008216.
На обґрунтування правомірності збільшення загальної площі капітальних будівель Комплексу з 1128,4 кв.м. до 1738,7 кв.м. ТОВ «Сайтленд» надало Технічний висновок про встановлення необхідності улаштування фундаментів при будівництві пунктів дрібно роздрібної торговельної мережі - торгівельного ряду (у кількості 18 та 9 павільйонів) за адресою: м. Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 142 (надалі - Технічний висновок).
За змістом цього Технічного висновку, який виготовлений ТОВ «ПБК «Манк», що має ліцензію серія АВ №514228 від 29.04.2011 року, наявне покриття не призначено для витримки розрахункових навантажень вказаних 27 павільйонів, в зв'язку з чим при будівництві цих павільйонів необхідно улаштування фундаментів. Також цим Технічним висновком встановлена можливість облаштування антресолей у вказаних павільйонах у проектуємих габаритах.
До даного Технічного висновку додані проектні та графічні рішення для реалізації виконання рекомендацій (без коригування проектів будівництва павільйонів) щодо будівництва в межах існуючого проекту будівництва та встановлених містобудівних умов.
Наведені обставини свідчать про те, що необхідність облаштування фундаментів у 27 павільйонах Комплексу, і як наслідок перетворення цих павільйонів з некапітальних в капітальні об'єкти, пов'язано із характеристиками наявного покриття, що підтверджено Технічним висновком. Цим же висновком підтверджена технічна можливість збільшення площі у цих павільйонах за рахунок облаштування в них антресолей за умови улаштування фундаменту цих павільйонів.
Враховуючи вищевикладене, перед подачею декларації про готовність об'єкта до експлуатації у ТОВ «Санплан» була розроблена проектна документація 2010 року та відкоригована її частина у 2011 року, у відповідності до якої загальна площа побудованих капітальних будівель та споруд складає 1738,7 кв.м..
Відповідно до п.6 ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», яка вступила в дію 12.03.2011 року, проектна документація на будівництво об'єктів вже не потребує додаткового погодження державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, юридичними особами, створеними такими органами.
Аналогічна норма встановлена також ч.3 ст. 7 Закону України «Про архітектурну діяльність», у відповідності до якої проектна документація на будівництво об'єктів, розроблена відповідно до містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, не підлягає погодженню з відповідними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, органами охорони культурної спадщини, державної санітарно-епідеміологічної служби і природоохоронними органами.
Отже, відкоригована у 2011 році частина проекту реконструкції Комплексу, яка передбачає улаштування фундаментів 27 павільйонів торгового ряду, не потребувала додаткового погодження контролюючими органами.
Крім того, оскільки вказаний об'єкт належить до ІІ категорії складності, то коригування у 2011 році частини проекту реконструкції Комплексу відповідно до ст.34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» не передбачало необхідності отримання ТОВ «Сайтленд» нового дозволу на початок будівельних робіт.
В результаті улаштування ТОВ «Сайтленд» фундаментів та антресолей була відповідно збільшена загальна площа капітальних будівель у торгово-сервісному комплексу на 610,3 кв.м., з яких 336,6 кв.м. - запроектована площа 27 павільйонів та 237,7 кв.м. - площа антресолей в цих павільйонах.
Таким чином, загальна площа капітальних будівель Комплексу після завершення реконструкції склала 1738,7 кв.м., з яких 1128,4 кв.м. - площа капітальних будівель по проектній документації від 2010 року та 610,3 кв.м - площа збільшення капітальних будівель по проектній документації від 2011р. внаслідок улаштуванням фундаментів у 27 павільйонах торгового ряду.
Саме ця площа - 1738,7 кв.м була вказана ТОВ «Сайтленд» у Декларації про готовність об'єкта до експлуатації від 21.06.2011 року №ОД14211008216, що повністю відповідає вимогам п. 9 «Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів», затвердженого постановою КМ України від 13.04.2011 року за №461 (надалі - Порядок №461), відповідно до якого «на об'єкті повинні бути виконані всі передбачені проектною документацією згідно із державними будівельними нормами, стандартами і правилами роботи».
Таким чином, збільшення ТОВ «Сайтленд» загальної площі капітальних об'єктів Комплексу за рахунок улаштування фундаментів та встановлення антресолей в павільйонах торгового ряду відповідає приписам законодавства в сфері будівництва, а тому реєстрація відповідачем-1 Декларації про готовність об'єкта до експлуатації від 21.06.2011 року №ОД14211008216 здійснена правомірно.
Докази того, що проведена ТОВ «Сайтленд» реконструкція Комплексу, з урахуванням збільшення загальної площі капітальних об'єктів цього Комплексу до 1738,7 кв.м., не відповідає державним будівельним нормами, стандартам і правилам, позивачем надані не були, і позивач на наявність таких обставин не посилається.
Таким чином, передбачені пунктом 29 Порядку №461 підстави для скасування відповідачем-1 реєстрації вказаної Декларації про готовність об'єкта до експлуатації відсутні.
Факт реєстрації Декларації про готовність об'єкта до експлуатації відповідно до ст.18, ст.19 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» став підставою для отримання ТОВ «Сайтленд» від Одеської міської ради свідоцтва про право власності.
Реєстрація прав власності ТОВ «Сайтленд» на реконструйовані будівлі Комплексу проведена комунальним підприємством «Одеське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об'єктів нерухомості» 19.08.2011 року відповідно до приписів діючого на час такої реєстрації Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно», затвердженого наказом Міністерства юстиції України № 7/5від 07.02.2002р..
Підстави для скасування виданого ТОВ «Сайтленд» свідоцтва про право власності на будівлі Комплексу серії «САЕ» №418867 від 15.07.2011 року, а також для скасування рішення КП «ОМБТІ та РОН» від 19.08.2011 року про реєстрацію права власності ТОВ «Сайтленд» на будівлі Комплексу відсутні.
Також відсутні і підстави для задоволення позовних вимог щодо зобов'язання реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції внести до Державного реєстру прав запис про скасування державної реєстрації права власності за ТОВ «Сайтленд».на будівлі Комплексу.
На підставі вищевикладеного колегія суддів вважає постанову суду першої інстанції про відмову у задоволенні заявлених у даній справі позовних вимог законною та обґрунтованою, і такою, що не підлягає скасуванню.
Колегія суддів вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи, порушень матеріального та процесуального права при вирішенні справи не допустив, а наведені в скарзі доводи правильність висновків суду не спростовують.
За таких обставин, апеляційна скарга задоволенню не підлягає.
Керуючись ст.195, ст.196, п.1 ч.1 ст.198, п.1 ч.1 ст.205, ст.206, ч.5 ст.254 КАС України, апеляційний суд, -
У Х В А Л И В:
Апеляційну скаргу заступника прокурора Одеської області залишити без задоволення, а постанову Одеського окружного адміністративного суду від 12 листопада 2013 року - залишити без змін .
Ухвала апеляційного суду набирає чинності негайно після її проголошення, але може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції.
Повний текст судового рішення виготовлений 06 травня 2014 року.
Головуючий суддя:К.В. Кравченко Суддя: Суддя: Ю.М. Градовський А.Г. Федусик
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.04.2014 |
Оприлюднено | 16.05.2014 |
Номер документу | 38672648 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Кравченко К.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні