9/168-08
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
16.06.09р.
Справа № 9/168-08
За позовом Комунального підприємства "Теплоенерго" Дніпропетровської міської ради,
м.Дніпропетровськ
до Виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради, м.Дніпропетровськ
третя особа: Управління економіки Дніпропетровської міської ради, м.Дніпропетровськ
про стягнення 32 649 800,00 грн.
Суддя Подобєд І.М.
При секретарі судового засідання Фуркаленко І.Л.
Представники:
Від позивача - Ткаченко Р.А. - юрисконсульт, довіреність № 1900 від 29.08.08р.
- Тетякина В.П. - головний бухгалтер, довіреність №2264 від 16.06.09р.
- Жук Н.М. - начальник планово-економічного відділу, довіреність № 2265 від 16.06.09р.
Від відповідача - представник не з'явився
Від третьої особи - Строгуш А.О.- гол. спеціаліст-економіст, довіреність №2/4-746 від
10.07.08р.
СУТЬ СПОРУ:
КП "Теплоенерго" Дніпропетровської міської ради звернулось у квітні 2008 року із позовом до Виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради, у якому просить господарський суд стягнути з відповідача на свою користь грошові кошти в сумі 32649800,00 грн. збитків, що утворились через невідповідність діючих тарифів та фактичної собівартості теплової енергії (виробництво, транспортування та постачання).
Відповідач відзив на позов по суті спору не надав.
Залучене до участі у справі Управління економіки Дніпропетровської міської ради, у якості третьої особи на стороні відповідача без самостійних вимог на предмет спору, пояснило, зокрема, що не може надати доказів, які б свідчили про узгодження управлінням економіки розрахунків КП "Теплоенерго" Дніпропетровської міської ради, але розрахунки, що були виконані підприємством самостійно, розглядались управлінням економіки та зауважень до них не було. Вказує, що управління економіки під час засідань комісії з питань формування тарифів приймало участь в проведенні аналізу економічної обґрунтованості розрахунків тарифів, наданих на розгляд теплопостачальними підприємствами, в тому числі і КП "Теплоенерго" Дніпропетровської міської ради. В результаті розгляду розрахунків тарифів для КП "Теплоенерго" Дніпропетровської міської ради їх було визнано обґрунтованими (протокол №8 від 02.10.06р.), а 16.10.06р. виконавчим комітетом Дніпропетровської міської ради було прийнято рішення №3712, яким встановлено економічно обґрунтовані тарифи на теплову енергію, що виробляється, транспортується та постачається КП "Теплоенерго" Дніпропетровської міської ради споживачам міста. Наголошує на тому, що зазначені тарифи було прийнято на підставі розрахунків, виконаних саме КП "Теплоенерго" Дніпропетровської міської ради, згідно яких рентабельність виробництва передбачалась на рівні 9,47%.
Для перевірки обґрунтованості розрахунку стягуваної суми та з'ясування обставин, що мають значення для справи, необхідні спеціальні знання у галузі теплоенергетики та економіки у справі було призначено комплексну судову експертизи, проведення якої було доручене Дніпропетровському науково-дослідному інституту судових експертиз.
Враховуючи, що Позивачем подано клопотання про виклик в судове засідання судових експертів для надання додаткових пояснень за результатами експертного дослідження, яке суд вважає за необхідне задовольнити для повного та об'єктивного вирішення спору, розгляд справи підлягає відкладенню.
Керуючись ст. ст. 31, 77, 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд -
УХВАЛИВ:
Відкласти розгляд справи на 25.06.09р. о 15 год. 30 хв.
Судове засідання відбудеться в приміщенні господарського суду Дніпропетровської області в каб. № 46 за адресою: 49600, м. Дніпропетровськ, вул. Куйбишева, 1-а.
Викликати судових експертів Лисенко А.М. та Семенову Н.Ю. (49000, м.Дніпропетровськ, вул. Набережна Леніна, 17, к. 361) в судове засідання для надання додаткових письмових пояснень за результатами експертного дослідження по наступних поставлених Позивачем питаннях:
1. Чи є обґрунтованим виключення та неврахування експертом витрат в сумі 2 113,6 тис. гривень?
Витрати в сумі 2 113,6 тис. гривень є витратами підприємства по сплаті штрафів, пені та неустойки. Відповідно до пункту 6 Порядку перерахування у 2006 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам для погашення заборгованості минулих років з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з водопостачання і водовідведення, затверджених для населення, що був затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 22.05.2006 року № 705, для участі у проведені розрахунків підприємство повинно було надати довідку про розмір заборгованості з урахуванням штрафних санкцій. Таким чином, неврахування вказаної суми до загальної суми витрат підприємства вважаємо безпідставним.
2. Чи є обґрунтованим виключення та неврахування експертом витрат в сумі 60,6 тис. гривень?
Витрати в сумі 60,6 тис. гривень є виключно фінансовими витратами. Відповідно ж до частини 2 пункту 5 Порядку перерахування у 2008 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися і постачалися населенню, яка виникла у зв'язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії, послуг з водопостачання та водовідведення тарифам, затвердженим органами державної влади чи органами місцевого самоврядування, що був затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2008 року № 440, не включаються до фактичних витрат на послуги для населення на теплову енергію інші витрати з операційної діяльності, які в свою чергу визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 10.07.2006 року № 955.
3. Чи є обґрунтованим виключення та неврахування експертом витрат в сумі 1089,5 тис. гривень у 2007 році та 211,6 тис. гривень за період з 01.01.05. по 31.12.07р.р.?
Дані витрати є збитками підприємства, що виникли із-за несвоєчасного відшкодування різниці в тарифах та їх невідповідності вартості теплової енергії, передбаченої для реалізації згідно договору комісії з ДП «Газ-Тепло»у 2005 –2006 р.р., внаслідок чого у підприємства –дефіцит власних обігових коштів, зростання заборгованості перед постачальниками енергоресурсів, перед бюджетом по податкам та зборам і, як результат, арешт банківських рахунків, майна, нарахування штрафних санкцій, оплата витрат, пов'язаних з виконавчим впровадженням.
- виконавчий збір 121,1 тис.грн.
- судові витрати 1,3 тис.грн.
- держмито 22,3 тис.грн.
- 3% річних, інфляційні 54,0 тис.грн.
Ітого: 211,6 тис.гривень;
- штрафні санкції 883,5 тис.грн.
- технологічні втрати 134,8 тис.грн.
- списання оборотних засобів 71,2 тис.грн.
Всього: 1089,5 тис.гривень.
Зобов'язати Позивача вручити експертній установі та Відповідачу копію цієї ухвали з метою своєчасного повідомлення про час і місце розгляду даної справи судом, докази про це повідомлення надати в судове засідання.
Зобов'язати Позивача та Третю особу надати додаткові докази (належним чином завірені копії платіжних документів, виписок банку тощо) на підтвердження факту перерахування Відповідачем фінансової допомоги та відшкодування витрат від різниці тарифів у спірному періоді.
Сторонам забезпечити явку уповноважених представників у судове засідання.
Суддя
І.М. Подобєд
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 16.06.2009 |
Оприлюднено | 22.06.2009 |
Номер документу | 3875063 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Петрова Валентина Іванівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Петрова Валентина Іванівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Рудовська Інна Анатоліївна с
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Рудовська Інна Анатоліївна с
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Подобєд Ігор Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Подобєд Ігор Миколайович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Подобед І.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні