cpg1251
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ
У Х В А Л А
13 травня 2014 року м. Київ В/800/2093/14
Вищий адміністративний суд України у складі колегії суддів
судді-доповідача Шипуліної Т.М.
суддів: Бившевої Л.І., Ланченко Л.В., Лосєва А.М., Федорова М.О.,
перевіривши матеріали заяви Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області про перегляд Верховним Судом України постанови Вищого адміністративного суду України від 17.02.2014 у справі №2а/1270/10001/2012 за позовом Приватного підприємства «РЕМПУТЬ» до Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень,
В С Т А Н О В И Л А:
Постановою Вищого адміністративного суду України від 17.02.2014 касаційну скаргу Приватного підприємства «РЕМПУТЬ» задоволено, а постанову Луганського окружного адміністративного суду від 25.02.2013 та ухвалу Донецького апеляційного адміністративного суду від 12.04.2013 скасовано. Прийнято нове рішення, яким позовні вимоги задоволено, визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби від 29.11.2012 №0000211704 та від 03.12.2012 №0000092302.
Не погоджуючись з вищезазначеною постановою Вищого адміністративного суду України Стахановська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Луганській області звернулась до Верховного Суду України з заявою про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 17.02.2014 та просила допустити справу до провадження по перегляду судового рішення Верховним Судом України.
Згідно зі статтею 239 1 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судових рішень подається до Верховного Суду України через Вищий адміністративний суд України, який за змістом статей 239 2 та 240 Кодексу адміністративного судочинства України перевіряє відповідність заяви вимогам цього Кодексу та вирішує питання про допуск справи до провадження.
Відповідно до приписів пункту 1 частини першої статті 237 КАС України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.
В даному випадку, заявник посилається на неоднакове застосування судом касаційної інстанції норм матеріального права, зокрема, пункту 86.9 статті 86 Податкового кодексу України, статей 11, 69, 71 та 159 Кодексу адміністративного судочинства України.
В обґрунтування своїх вимог заявник додає копії ухвал Вищого адміністративного суду України від 12.11.2012 у справі №2а/1270/5014/2012 (К/9991/58636/12), від 18.03.2013 №2а-3936/12/1070 (К/800/8954/13) та від 28.01.2014 №2а-1670/3572/12 (К/9991/72935/12) та зазначає, що у вказаних справах та у даній справі Вищим адміністративним судом не однаково застосовано згадані норми матеріального права в аналогічних правовідносинах.
Водночас, слід зазначити, що направлення справи на новий розгляд до суду першої інстанції, що має місце у справах №2а/1270/5014/2012 (К/9991/58636/12), №2а-3936/12/1070 (К/800/8954/13) та №2а-1670/3572/12 (К/9991/72935/12), не розв'язує спір по суті та свідчить про неповноту встановлення судами попередніх інстанцій обставин справи для правильного вирішення спору та про не дослідження всіх доказів, належить до порушення процесуального права, що не є підставою для перегляду ухвали в порядку Глави 3 Кодексу адміністративного судочинства України.
Норми Кодексу адміністративного судочинства України, на порушення яких посилається заявник, є нормами процесуального, а не матеріального права.
Відсутність повно встановлених обставин у певній справі та ухвалення судового рішення в іншій справі, виходячи з конкретних встановлених обставин у справі, виключає висновок про ухвалення судових рішень у таких справах з неоднаковим застосуванням норм матеріального права саме у подібних правовідносинах.
Враховуючи викладене, у Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області відсутні підстави, передбачені статтею 237 Кодексу адміністративного судочинства України, для порушення питання щодо розгляду заяви Вищим адміністративним судом України про перегляд судових рішень Верховним Судом України.
Керуючись статтями 236-240 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів -
У Х В А Л И Л А:
Відмовити Стахановській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Луганській області у задоволенні вимоги про допуск справи для перегляду Верховним Судом України постанови Вищого адміністративного суду України від 17.02.2014 у справі №2а/1270/10001/2012 за позовом Приватного підприємства «РЕМПУТЬ» до Стахановської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Головуючий:
Судді:
Суд | Вищий адміністративний суд України |
Дата ухвалення рішення | 13.05.2014 |
Оприлюднено | 21.05.2014 |
Номер документу | 38772366 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вищий адміністративний суд України
Шипуліна Т.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні