Ухвала
від 13.05.2014 по справі 2а-9184/11/2670
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

13 травня 2014 року м. Київ В/800/2094/14

судді-доповідача Маринчак Н.Є.,

суддів: Костенка М.І., Муравйова О.В., Лосєва А.М., Федорова М.О.,

перевіривши заяву Міжрегіонального Головного управління Міндоходів - Центральний офіс з обслуговування великих платників

про допуск до перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 31 липня 2013 року

у справі № 2-а-4924/08/1570

за позовом Підприємства з іноземними інвестиціями "Віталмар Агро"

до Спеціалізованої державної податкової інспекції у місті Києві по роботі з великими платниками податків Державної податкової служби України, Головного управління Державної казначейської служби України в місті Києві

за участю Прокуратури міста Києва

про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, зобов'язання вчинити дії, -

В С Т А Н О В И В :

Міжрегіональне Головне управління Міндоходів - Центральний офіс з обслуговування великих платників звернулось до Вищого адміністративного суду України з заявою про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 31 липня 2013 року у справі №2-а-4924/08/1570 за позовом Підприємства з іноземними інвестиціями "Віталмар Агро" до Спеціалізованої державної податкової інспекції у місті Києві по роботі з великими платниками податків Державної податкової служби України, Головного управління Державної казначейської служби України в місті Києві за участю Прокуратури міста Києва про визнання протиправними та скасування податкових повідомлень-рішень, зобов'язання вчинити дії.

Відповідно до статті 239 1 Кодексу адміністративного судочинства України (із змінами та доповненнями, внесеними Законом України від 7 липня 2010 року № 2453-VІ «Про судоустрій і статус суддів»), заява про перегляд судових рішень подається до Верховного Суду України через Вищий адміністративний суд України, який за змістом статей 239 2 та 240 Кодексу адміністративного судочинства України перевіряє відповідність заяви вимогам цього Кодексу та вирішує питання про допуск справи до провадження.

У частині 1 статті 238 КАС України визначено, що заява про перегляд судових рішень подається протягом трьох місяців з дня ухвалення судового рішення, щодо якого заявлено клопотання про перегляд, або з дня ухвалення судового рішення, на яке здійснюється посилання на підтвердження підстав, установлених пунктом 1 частини першої статті 237 цього Кодексу, якщо воно ухвалено пізніше, але не пізніше одного року з дня ухвалення судового рішення, про перегляд якого подається заява.

Згідно п.1 ст.237 Кодексу адміністративного судочинства України заява про перегляд судових рішень в адміністративних справах може бути подана виключно з мотивів неоднакового застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.

Відповідно до п.3 ч.1 ст.239-1 КАС України передбачено, що до заяви мають бути додані копії різних за змістом судових рішень, в яких має місце неоднакове застосування судом касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах.

В обґрунтування вимог заяви про перегляд ухвали Вищого адміністративного суду України від 31 липня 2013 року Міжрегіональне Головне управління Міндоходів - Центральний офіс з обслуговування великих платників вказує на неоднакове застосування судом касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, що потягло ухвалення різних за змістом судових рішень у подібних правовідносинах.

На підтвердження мотивів перегляду вказаної ухвали суду касаційної інстанції Міжрегіональне Головне управління Міндоходів - Центральний офіс з обслуговування великих платників посилається на ухвалу Вищого адміністративного суду України 10 лютого 2014 року (К/9991/53799/12), в якій, на її думку, інакше застосовані спірні норми матеріального права у подібних правовідносинах.

Разом з тим, колегія суддів касаційної інстанції, перевіривши зміст згаданих вище рішень Вищого адміністративного України, яке оскаржується та на яке посилається скаржник в заяві, вважає, що в даних рішеннях відсутнє неоднакове застосування судом (судами) касаційної інстанції одних і тих самих норм матеріального права, оскільки рішення прийняті за різними обставинами справи.

Таким чином, підстави для допуску справи до провадження для перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 31 липня 2013 року відсутні.

Керуючись статтями 236 - 240 Кодексу адміністративного судочинства України,-

У Х В А Л И В :

Відмовити Міжрегіональному Головному управлінню Міндоходів - Центральний офіс з обслуговування великих платників в допуску справи для перегляду Верховним Судом України ухвали Вищого адміністративного суду України від 31 липня 2013 року у справі №826/3908/13-а.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Судді:


Н.Є. Маринчак


М.І. Костенко


О.В. Муравйов


А.М.Лосєв


М.О. Федоров

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення13.05.2014
Оприлюднено22.05.2014
Номер документу38796220
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-9184/11/2670

Ухвала від 18.01.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 18.01.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 08.11.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 01.07.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Аблов Є.В.

Ухвала від 17.07.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 17.07.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 13.05.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 22.05.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 31.07.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 31.07.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні