Постанова
від 15.05.2014 по справі 808/1580/14
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

15 травня 2014 року 17 год. 15 хв. Справа № 808/1580/14 м.Запоріжжя

Запорізький окружний адміністративний суд у складі

головуючого судді Каракуші С.М.

за участю секретаря Лазько Д.В.

позивача ОСОБА_1

представника позивача ОСОБА_2

представників відповідача 1 ОСОБА_3, ОСОБА_4

представника відповідача 2 ОСОБА_5

представника третьої особи ОСОБА_6

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу

за позовом: ОСОБА_7

до: Головного управління Держземагенства у Запорізькій області, Реєстраційної служби Новомиколаївського районного управління юстиції в Запорізькій області

третя особа: ОСОБА_8

про: визнання незаконними та скасування наказів

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_7 звернувся з позовом до Головного управління Держземагенства у Запорізькій області, Реєстраційної служби Новомиколаївського районного управління юстиції в Запорізькій області про:

1) визнання незаконним та скасування наказу Головного управління Держземагенства в Запорізькій області про надання ОСОБА_8 дозволу на виготовлення проекту землеустрою щодо відведення в оренду земельної ділянки сільськогосподарського призначення загальною площею 21,7175 га, розташованої на території Любицької сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області;

2) визнання незаконним та скасування наказу № ЗП 2323682400:03:005/00000007 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення в оренду земельної ділянки загальною площею 21, 7175 га, розташованої на території Любицької сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області (кадастровий номер земельної ділянки: 2323682400:03:005:0018) та передачу вказаної земельної ділянки в оренду ОСОБА_8;

3) про скасування державної реєстрації договору оренди земельної ділянки площею 21,7175 га укладеного між Головним управлінням Держземагенства в Запорізькій області та ОСОБА_8, зареєстрованого Реєстраційною службою Новомиколавського районного управління юстиції в Запорізькій області, номер запису про державну реєстрацію 4602317 від 06.02.2014 (а.с. 29-31).

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що стовно земельної ділянки, яка відповідно до оскаржуваних наказів передана в оренду ОСОБА_8, раніше були прийнятті відповідні рішення Новомиколаївською районною державною адміністрацією Запорізької області про її передачу в оренду позичу, про що з позивачем укладений договір оренди. Позивач зазначає, що з об'єктивних причин не зміг зареєструвати договір оренди землі, та вважає, що оскаржувані накази прийняті незаконно, оскільки раніше та сама земельна ділянка була передана йому в оренду, у зв'язку з чим просить скасувати вказані накази та скасувати державну реєстрацію договору оренди земельної ділянки, який укладений між Головним управлінням Держземагенства в Запорізькій області і ОСОБА_8, та зареєстрований Реєстраційною службою Новомиколаївського районного управління юстиції в Запорізькій області.

При відкритті провадження у справі судом до участі у справі як третя особа на стороні відповідачів, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, залучено ОСОБА_8.

В судовому засіданні позивач та його представник позов підтримали у повному обсязі, просили його задовольнити та надали пояснення в його обґрунтування, аналогічні викладеним у позовній заяві.

Представники відповідача 1 позов не визнали, просили у його задоволенні відмовити, вважають, що оскаржувані накази прийняті відповідно до вимог законодавства. Представники відповідача пояснили, що статтею 123 Земельного кодексу України передбачений вичерпний перелік підстав, за наявності яких може бути прийнято рішення про відмову у передачі земельної ділянки в оренду, серед яких відсутня така підстава як прийняття уповноваженим органом відповідного рішення щодо передачі тієї ж самої ділянки іншій особи, договір оренди землі з якою не зареєстрований у встановленому порядку. Також представники пояснили, що земельній ділянці, про передачу якої в оренду було прийнято розпорядження Новомиколаївської районної державної адміністрації Запорізької області, був лише визначений кадастровий номер, а не присвоєний, та ці поняття не є тотожними.

Представник відповідача 2 також позов не визнала, просила у його задоволені відмовити та пояснила, що державна реєстрація договору оренди земельної ділянки, укладеного між ОСОБА_8 і Головним управлінням Держземагенства у Запорізькій області, проведена відповідно до вимог Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Представник третьої особи вважала позовні вимоги необґрунтованими та пояснила, що ОСОБА_8 є єдиним законним користувачем земельної ділянки відповідно до укладеного договору оренди, державна реєстрація якого проведена у встановленому законом порядку. Вважає посилання позивача про порушення його прав необґрунтованими, оскільки договір оренди, на який посилається останній, не пройшов державної реєстрації.

Вислухавши пояснення осіб, які беруть участь у справі, з'ясувавши обставини справи та перевіривши їх доказами, суд приходить до висновку, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що розпорядженням голови Новомиколаївської районної державної адміністрації Запорізької області від 10.06.2011 № 202 ОСОБА_7 надано дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок із земель державної власності, розташованих за межами населених пунктів на території Любицької сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області, в оренду строком на 10 років, загальною площею 38,0726 га, із них: в контурі поля № 178 - 25,6000 га сіножатей, в контурі поля № 556 - 12, 4726 га пасовищ, для ведення фермерського господарства (а.с. 180).

04.08.2011 головою Новомиколаївської районної державної адміністрації Запорізької області прийнято розпорядження № 258, яким внесені зміни до розпорядження від 10.06.2011 № 202 щодо викладення пункту 1 розпорядження в новій редакції: «Надати ОСОБА_7 дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення із земель державної власності площею 25,6000 га сіножатей в оренду строком на 49 років, розташованої за межами населених пунктів на території Любицької сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області, в контурі поля № 178, для ведення фермерського господарства.» (а.с. 181).

Розпорядженням голови Новмиколаївської районної державної адміністрації Запорізької області від 16.08.2012 № 274 «Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення фермерського господарства», затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення в розмірі 24,7200 га в оренду строком на 49 років громадянину ОСОБА_7 для ведення фермерського господарства, розташованої за межами населених пунктів на території Любицької сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області, в контурі поля № 178, та передану зазначену земельну ділянку в оренду (а.с. 8).

Пунктом 4 вказаного розпорядження позивача зобов'язано в місячний термін після його прийняття укласти з районною державною адміністрацією договір оренди земельної ділянки та зареєструвати його в установленому законодавством порядку.

14.09.2012 між Новомиколаївською районною державною адміністрацією Запорізької області та ОСОБА_7 укладено Договір оренди земельної ділянки, за яким позивачу передана в строкове платне користування земельна ділянка сільськогосподарського призначення із земель державної власності, які знаходяться за межами населених пунктів на території Любицької сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області, в контурі поля № 178. Загальна площа земельної ділянки 24,7200 га, з них сіножаті - 24,7200 га, кадастровий номер 2323682400:03:005:0015. Строк дії Договору - 49 років (а.с. 15-19).

Прикінцевими положеннями Договору передбачено, що Договір набирає чинності після підписання сторонами та його державної реєстрації.

Як встановлено судом, державну реєстрацію вказаного Договору позивачем не проведено.

Головним управлінням Держземагенства у Запорізькій області 25.11.2013 прийнято наказ «Про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою» № ЗП/2323682400:03:005/00000356, яким надано дозвіл громадянину ОСОБА_8 на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для передачі в оренду, розташованої на території Любицької сільської ради Новгомиколаївського району Запорізької області (за межами населених пунктів), за рахунок земель сільськогосподарського призначення державної власності (вид угідь - рілля). Орієнтовний розмір земельної ділянки 25,0000 га з цільовим призначенням - для ведення фермерського господарства (а.с. 100).

13.01.2014 Головним управлінням Держземагенства у Запорізькій області прийнято наказ № ЗП/2323682400:03:005/00000007 «Про затвердження документації із землеустрою та передачі в оренду земельної ділянки», яким затверджено розроблений ДП «Запорізький науково-дослідний проектний інститут землеустрою» проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки сільськогосподарського призначення із земель державної власності в оренду громадянину ОСОБА_8 для ведення фермерського господарства на території Любицької сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області та надано в оренду третій особі земельну ділянку сільськогосподарського призначення площею 21,7175 га ріллі (кадастровий номер 2323682400:03:005:0018) строком на 30 років, для ведення фермерського господарства, розташованої на території Любицької сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області (а.с. 99).

13.01.2014 між Головним управлінням Держземагенства у Запорізькій області (орендодавець) та третьою особою (орендар) укладено Договір оренди землі, за умовами якого орендодавцем передана, а ОСОБА_8 прийнята в строкове платне користування земельна ділянка сільськогосподарського призначення (сільськогосподарські угіддя - рілля) державної власності загальною площею 21,7175 га для ведення фермерського господарства (кадастровий номер ділянки 2323682400:03:005:0018), яка знаходить на території Любицької сільської ради Новомиколаївського району Запорізької області за межами населеного пункту (а.с. 54-58).

Як зазначено у пункті 24 вказаного Договору, на орендовану земельну ділянку не встановлено обмеження (обтяження) та інші права третіх осіб.

06.02.2014 між сторонами зазначеного Договору складено Акт визначення меж Земельної ділянки в натурі (на місцевості) та Акт прийому-передачі об'єкта оренди (земельної ділянки) (а.с. 184, 184).

Державна реєстрація Договору оренди від 13.01.2014 здійснена 06.02.2014 Реєстраційною службою Новомиколаївського районного управління юстиції Запорізької області, що підтверджується копією Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав та їх обтяжень (а.с. 52).

Вважаючи вказані накази Головного управління Держземагенства у Запорізькій області про надання ОСОБА_8 дозволу на розроблення документації із землеустрою та про її затвердження такими, що порушують права позивача, останній звернувся з позовом про їх скасування та скасування державної реєстрації укладеного договору оренди земельної ділянки.

Повноваження органів виконавчої влади, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування щодо передачі земельних ділянок у власність або у користування та порядок передачі земельних ділянок, які перебувають у державній власності, в оренду, визначені статтями 122-124 Земельного кодексу України.

Частиною 1 статті 124 Земельного кодексу України визначено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно з їх повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.

Відповідно до частини 4 статті 122 Земельного кодексу України, до повноважень центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальних органів віднесено вирішення питань щодо передачі громадянам земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності для ведення фермерського господарства, яка здійснюється в порядку, встановленому статтею 123 цього Кодексу.

Згідно з частиною 1 статті 123 Земельного кодексу України, надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, у тому числі, у разі формування нової земельної ділянки.

Відповідно до частини 2 цієї ж статті, особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у власність або користування такі земельні ділянки.

У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються графічні матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки). Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, органам виконавчої влади або органам місцевого самоврядування, які передають земельні ділянки державної чи комунальної власності у користування відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, забороняється вимагати додаткові матеріали та документи, не передбачені цією статтею.

Частиною 1 статті 50 Закону України «Про землеустрій» встановлено, що проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок складаються у разі зміни цільового призначення земельних ділянок або формування нових земельних ділянок.

Відповідно до частини 3 вказаної статті, проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок включають, у тому числі, довідку з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями.

Як встановлено судом, при зверненні третьої особи до Головного управління Держземагенства у Запорізькій області, ОСОБА_8 подавалась Довідка з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями від 11.11.2013, № 3328, видана Відділом Дерземагенства у Вільнянському районі Запорізької області, відповідно до якої земельна ділянка площею 24,7285 га, місце розташування якої: Запорізька область, Новомиколаївський район, Любицька сільська рада, за межами населених пунктів, перебуває у державній власності, правовстановлюючі документи на неї відсутні, категорія земельної ділянки - землі сільськогосподарського призначення, вид цільового призначення земельної ділянки - землі запасу, кадастровий номер земельної ділянки (за наявності) - інформація відсутня, що спростовує доводи позивача про наявність у нього відповідних прав на вказану земельну ділянку, оскільки остання за ним не обліковувалась у зв'язку відсутністю зареєстрованого права оренди (а.с. 172).

Згідно з частинами 3 та 6 статті 123 Земельного кодексу України, відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні, а у разі надання такого дозволу - у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та за необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації згідно із законом - після отримання позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Виключні підстави для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки визначені частинами 3 та 13 цієї ж статті.

Так, підставою для відмови у наданні дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки може бути лише невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку, а підставою для відмови у затвердженні проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки - може бути лише його невідповідність вимогам законів та прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів.

Статтею 125 Земельного кодексу України закріплено, що право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Таким чином, наявність рішень (розпоряджень) про надання дозволу на розроблення документації із землеустрою щодо відведення земельної ділянки із земель державної власності, про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду для ведення фермерського господарства та передачу її в оренду позивачу, так само як і наявність укладеного договору оренди такої ділянки, державна реєстрація якого не відбулась, не може бути підставою для відмови у наданні дозволу на розроблення документації із землеустрою та відмови у її затвердженні і передачі в оренду земельної ділянки третій особі.

Враховуючи, що державна реєстрація укладеного між позивачем та Новомиколаївською районною державною адміністрацією Запорізької області Договору оренди земельної ділянки від 14.09.2012 не відбулась, суд приходить до висновку, що оскаржувані накази Головного управління Держземагенства у Запорізькій області прийняті правомірно, у межах наданих повноважень, та у спосіб, передбачений законом, у зв'язку чим позовні вимоги про їх скасування та похідна від них позовна вимога про скасування державної реєстрації укладеного між Головним управлінням Держемагенства у Запорізькій області та ОСОБА_8 Договору оренди землі від 13.01.2014 не підлягають задоволенню.

Крім того, будь-які докази, які підтверджують протиправність такої державної реєстрації, позивачем суду не надані.

Посилання позивача про те, що надана йому в оренду земельна ділянка була відібрана у нього без його згоди, чим порушено права позивача, суд вважає необґрунтованими оскільки укладений ОСОБА_7 договір оренди не був зареєстрований у встановленому законодавством порядку, а відтак - відповідно до положень статті 125 Земельного кодексу України, позивач не набув право оренди земельної ділянки, відносно якої були прийняті відповідні розпорядження Новомиколаївською районною державною адміністрацією Запорізької області.

Також суд вважає необґрунтованими доводи, що земельній ділянці, яка була передана надана ОСОБА_7 в оренду був присвоєний кадастровий номер, і ця обставина повинна була бути врахованою при прийнятті рішення щодо передачі в оренду земельної ділянки третій особі.

Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про Державний земельний кадастр», кадастровий номер земельної ділянки - індивідуальна, що не повторюється на всій території України, послідовність цифр та знаків, яка присвоюється земельній ділянці під час її державної реєстрації і зберігається за нею протягом усього часу існування.

Частиною 1 статті 16 цього ж Закону встановлено, що земельній ділянці, відомості про яку внесені до Державного земельного кадастру, присвоюється кадастровий номер.

Тимчасовим порядком присвоєння кадастрового номеру земельній ділянці, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 18.08.2010 № 749 (у редакції, чинній на час прийняття розпоряджень Новомиколаївської районної державної адміністрації Запорізької області щодо передачі позивачу земельної ділянки) розмежовувались поняття «визначення кадастрового номеру» та «присвоєння кадастрового номеру».

Згідно з пунктом 10-1 вказаного Тимчасового порядку, кадастровий номер земельної ділянки визначається за результатами складення документації із землеустрою до її погодження та прийняття рішення про надання земельної ділянки у власність (користування) в установленому порядку.

Пунктом 14-3 цього ж порядку передбачалось, що кадастровий номер присвоюється земельній ділянці після погодження документації із землеустрою та прийняття рішення про надання земельної ділянки у власність (користування) під час здійснення державної реєстрації земельної ділянки в Поземельній книзі в установленому порядку. Датою присвоєння кадастрового номера є дата відкриття Поземельної книги.

Наданий позивачем кадастровий план земельної ділянки містить відомості щодо визначення кадастрового номеру земельної ділянки як 23233682400030050015 та дату його визначення - 20.09.2011 (а.с 178).

Доказів державної реєстрацію земельної ділянки, яка за розпорядженням голови Новомиколаївської районної державної адміністрації Запорізької області від 16.08.2012 № 274 передана ОСОБА_7 в оренду, та присвоєння їй кадастрового номеру, позивачем не надано.

Натомість, земельній ділянці, яка передана в оренду третій особі, кадастровий номер 2323682400:03:005:0018 був присвоєний відповідно до положень статті 24 Закону України «Про Державний земельний кадастр» та статті 79-1 Земельного кодексу України при формуванні земельної ділянки шляхом визначення земельної ділянки як об'єкта цивільних справ у порядку відведення земельної ділянки із земель державної власності та її державної реєстрації.

Як вбачається з Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав та їх обтяжень, датою державної реєстрації зазначеної земельної ділянки є 30.12.2013 (а.с. 52).

Твердження позивача про те, що третій особі передана в оренду земельна ділянка, яка раніше була передана в оренду позивачу, суд також вважає необґрунтованими, оскільки розміри земельної ділянки, яка передана в оренду ОСОБА_8, та земельної ділянки, про передачу в оренду позивачу якої було прийнято розпорядження голови Новомиколаївської районної державної адміністрації Запорізької області від 16.08.2012 № 274, є різними.

За вказаних обставин суд приходить до висновку, що оскаржувані накази Головного управління Держземагенства у Запорізькій області прийняті правомірно, у межах наданих повноважень, та у спосіб, передбачений законом, так само як і державна реєстрація укладеного між Головним управлінням Держемагенства у Запорізькій області та ОСОБА_8 Договору оренди землі від 13.01.2014 проведена у відповідності з положеннями Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», у зв'язку чим заявлені позовні вимоги є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Згідно з частиною 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до частини 1 статті 11 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно з частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно з частиною 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідачами доведено правомірність прийняття оскаржуваних наказів та рішення щодо проведення державної реєстрації укладеного Договору оренди землі.

На підставі викладеного, суд приходить до висновку, що позов не підлягає задоволенню.

Керуючись статтями 2, 11, 71, 94, 159-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позову відмовити.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України, або прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя С.М. Каракуша

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення15.05.2014
Оприлюднено26.05.2014
Номер документу38814890
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/1580/14

Ухвала від 28.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз В.Ф.

Ухвала від 25.09.2017

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз В.Ф.

Постанова від 15.05.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Каракуша Сергій Миколайович

Ухвала від 07.05.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Каракуша Сергій Миколайович

Ухвала від 17.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Кравцов О.В.

Ухвала від 19.02.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 30.10.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Ухвала від 26.06.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Лукманова О.М.

Постанова від 15.05.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Каракуша Сергій Миколайович

Ухвала від 23.04.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Каракуша Сергій Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні