Ухвала
від 28.04.2014 по справі 911/4378/13
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26

УХВАЛА

"28" квітня 2014 р. Справа № 911/4378/13

Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Жилі Б.В. розглянувши у відкритому судовому засіданні справу № 911/4378/13

за заявою: голови ліквідаційної комісії товариства з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ", ідентифікаційний код: 34717706, місцезнаходження: 08304, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Тельмана, буд. 37, поштова адреса: 03087, м. Київ, поштове відділення № 087, а/с 73,

до боржника, - товариства з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ", ідентифікаційний код: 34717706, місцезнаходження: 08304, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Тельмана, буд. 37,

про банкрутство ,

учасники у справі про банкрутство:

Кредитор 1 - приватне підприємство "СКБ Груп ", ідентифікаційний код: 35745526, місцезнаходження: 03057, м. Київ, вул. Олександра Довженка, буд. 18;

ліквідатор Банкрута: Семенюта А.С., який діє на підставі постанови господарського суду Київської області від 16 грудня 2013 року у справі № 911/4378/13;

Заявник 1 - Державна податкова інспекція у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві , ідентифікаційний код: 38671091, місцезнаходження: 04080, м. Київ, вул. Турівська, буд. 12;

за участю представників учасників у справі про банкрутство:

від Банкрута/ ліквідатор Банкрута, від Кредитора 1, Заявника 1: не з'явились, -

В С Т А Н О В И В:

в провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № 911/4378/13 за заявою голови ліквідаційної комісії товариства з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" про банкрутство боржника, - товариства з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" (ідентифікаційний код: 34717706, місцезнаходження: 08304, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Тельмана, буд. 37) (надалі за текстом: "Банкрут "), порушена ухвалою господарського суду Київської області від 02 грудня 2013 року.

Ухвалою господарського суду Київської області від 25 листопада 2013 року про прийняття заяви про порушення провадження у справі про банкрутство прийнято заяву голови ліквідаційної комісії ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" про порушення справи про банкрутство до розгляду; призначено справу до розгляду у підготовчому засіданні на 02 грудня 2013 року; зобов'язано голову ліквідаційної комісії ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" надати документальні докази у справі.

Ухвалою господарського суду Київської області від 02 грудня 2013 року порушено провадження за заявою голови ліквідаційної комісії ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" у справі про банкрутство ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"; визнано вимоги приватного підприємства "СКБ Груп"; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів відповідно до ст. 19 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі за текстом: "Закон про банкрутство"); призначено справу до розгляду у судовому засіданні на 16 грудня 2013 року; зобов'язано голову ліквідаційної комісії ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" подати суду інші наявні, але не подані документи на підтвердження своєї неплатоспроможності; вирішено інші процедурні питання у справі.

Постановою господарського суду Київської області від 16 грудня 2013 року визнано банкрутом ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"; відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором Банкрута Семенюту А.С.; зобов'язано ліквідатора Банкрута здійснити публікацію оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури; зобов'язано ліквідатора Банкрута до завершення ліквідаційної процедури забезпечити виконання дій та заходів, передбачених Законом про банкрутство, в тому числі ст.ст. 41-49; призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута на 28 квітня 2014 року; вирішено інші процедурні питання у справі.

23 січня 2014 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від Державної податкової інспекції у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві (Заявник 1 ) надійшла заява "Про визнання ДПІ кредитором Боржника з майновими вимогами в сумі 928 324,34 грн." № 137/9/26-86-10-39 від 17 січня 2014 року (вх. № 1139/14 від 23 січня 2014 року), яка ухвалою господарського суду Київської області від 27 січня 2014 року призначена до розгляду в судовому засіданні.

25 березня 2014 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від Кредитора 1 надійшла заява № 075 від 25 січня 2014 року (вх. № 5405/14 від 25 березня 2014 року) про грошові вимоги, яка ухвалою господарського суду Київської області від 27 березня 2014 року призначена до розгляду в судовому засіданні.

08 квітня 2014 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшов звіт ліквідатора по справі про банкрутство б/№ від 02 квітня 2014 року (вх. № 6471/14 від 08 квітня 2014 року) з доданими документами в тому числі ліквідаційним балансом Банкрута станом на 02 квітня 2014 року.

Провадження у справі № 911/4378/13 перебуває в ліквідаційній процедурі, в якій на 28 квітня 2014 року призначено судове засідання для розгляду заяв з вимогами до Банкрута Заявника 1 та Кредитора 1, судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута.

В судові засідання 28 квітня 2014 року жоден з учасників у справі не з'явився, про причини неявки суд не повідомили, про час та місце судового засідання були належним чином повідомлені.

Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 Господарського процесуального кодексу України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Згідно ч. 1 ст. 2 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до ч. 2 ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, рішення приймається господарським судом за результатами оцінки доказів, поданих сторонами та іншими учасниками господарського процесу, а також доказів, які були витребувані господарським судом, у нарадчій кімнаті.

Згідно ст. 75 Господарського процесуального кодексу України, якщо відзив на позовну заяву і витребувані господарським судом документи не подано, справу може бути розглянуто за наявними в ній матеріалами.

Детально дослідивши матеріали справи, судом встановлено наступне.

Відповідно до ч. 3 ст. 95 Закону про банкрутство, кредитори мають право заявити свої вимоги до боржника, який ліквідується, у місячний строк з дня офіційного оприлюднення повідомлення про визнання боржника, який ліквідується, банкрутом, на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Зазначений строк є граничним і поновленню не підлягає. Особи, вимоги яких заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, або не заявлені взагалі, не є конкурсними кредиторами, а їх вимоги погашаються в шосту чергу.

Згідно абз.абз. 1, 3 п. 1 Прикінцевих та перехідних положень Закону про банкрутство, цей Закон набирає чинності через рік з дня його опублікування, крім: положень щодо офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет, які набирають чинності через два роки з дня опублікування цього Закону. До набрання чинності цими положеннями офіційне оприлюднення відомостей про справу про банкрутство здійснюється в офіційних друкованих органах (газетах "Голос України" або "Урядовий кур'єр").

Дослідивши матеріали справи судом встановлено, що після публікації оголошення про визнання ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури до господарського суду Київської області надійшли заява з вимогами до Банкрута від Заявника 1 та заява з вимогами до Банкрута від Кредитора 1.

Визначення терміну "кредитор" надається в ст. 1 Закону про банкрутство, відповідно до якої, кредитором є юридична або фізична особа, а також органи доходів і зборів та інші державні органи, які мають підтверджені у встановленому порядку документами вимоги щодо грошових зобов'язань до боржника.

Відповідно до ст. 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається, як на підставу своїх вимог і заперечень. Докази подаються сторонами та іншими учасниками судового процесу.

Згідно ст. 34 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Обставини справи, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Згідно ч.ч. 2, 3 ст. 4-3 Господарського процесуального кодексу України, сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами. Господарський суд створює сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі, необхідні умови для встановлення фактичних обставин справи і правильного застосування законодавства.

Відповідно до ст. 43 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом. Ніякі докази не мають для господарського суду заздалегідь встановленої сили. Визнання однією стороною фактичних даних і обставин, якими інша сторона обґрунтовує свої вимоги або заперечення, для господарського суду не є обов'язковим.

В ході дослідження вимог Заявника 1, викладених в заяві № 137/9/26-36-10-39 від 17 січня 2014 "Про визнання ДПІ кредитором Боржника з майновими вимогами в сумі 928 324,34 грн.", перевірки в судовому процесі обставин справи в їх сукупності на підставі поданих Заявником 1 до господарського суду письмової заяви з вимогами до Банкрута та документів на їх підтвердження, дослідження матеріалів справи, суд дійшов наступних висновків.

В своїй заяві Заявник 1, посилаючись на ст.ст. 1, 4-1 Господарського процесуального кодексу України, ст. 20 Податкового кодексу України, ст.ст. 1, 14 Закону про банкрутство, просить суд визнати його конкурсним кредитором Банкрута у справі № 911/4378/13 із майновими вимогами на суму 282,85 грн. Свої вимоги Заявник 1 мотивує наявністю заборгованості зі сплати задекларованої суми з податку на прибуток за березень 2013 року в сумі 282,85 грн. На підтвердження викладеного у своїй заяві Заявником 1 долучено копії: податкової декларації з податку на прибуток підприємства за 2-4 квартали від 30 січня 2013 року; витягів облікової картки Банкрута за 2013-2014 роки.

Відповідно до ч. 1 ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно п.п. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний: сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Відповідно до п.п. 14.1.175. п. 14.1. ст. 14 Податкового кодексу України, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

В матеріалах справи № 911/485/14 відсутні належні та допустимі докази, що підтверджують погашення Банкрутом заборгованості перед Заявником 1 в сумі 282,85 грн.

Згідно ч. 1 ст. 45 Закону про банкрутство, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею. При цьому: у третю чергу задовольняються: вимоги щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).

Врахувавши вище викладене, суд визнає вимоги Заявника 1 в сумі 282,85 грн. заборгованості з податку на прибуток підприємств, які підлягають задоволенню в третю чергу задоволення вимог кредиторів.

Відповідно до ч. 3 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, судовий збір, від сплати якого позивач у встановленому порядку звільнений, стягується з відповідача в доход бюджету пропорційно розміру задоволених вимог, якщо відповідач не звільнений від сплати судового збору.

Заявник 1, відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України "Про судовий збір", звільнений від сплати судового збору.

Згідно ч. 1, п.п. 14 п. 2 ч. 2 ст. 4 Закону України "Про судовий збір", судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: заяви кредиторів, які звертаються з грошовими вимогами до боржника після оголошення про порушення справи про банкрутство, а також після повідомлення про визнання боржника банкрутом - 1 розмір мінімальної заробітної плати.

Статтею 8 Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік" визначено, установити у 2014 році мінімальну заробітну плату: у місячному розмірі - 1218 гривень.

Відповідно до ч. 1 ст. 45 Закону про банкрутство, у першу чергу задовольняються: витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату судового збору.

Керуючись ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст. 4, 5 Закону України "Про судовий збір", суд покладає на Банкрута судовий збір у сумі 1 218,00 грн., що відноситься до першої черги задоволення вимог кредиторів.

Судом встановлено, що заявлені вимоги кредитора ПП "СКБ Груп" ґрунтуються на договорі про надання консультаційних юридичних послуг № 24-06 від 24 червня 2011 року. Дослідивши матеріали справи судом встановлено, що вимоги ПП "СКБ Груп", заявлені в заяві № 075 від 25 січня 2014 року про грошові вимоги вже були предметом судового дослідження на тих саме підставах та судом було встановлено наявність заборгованості Банкрута перед ПП "СКБ Груп" на підставі договору про надання консультаційних юридичних послуг № 24-06 від 24 червня 2011 року в сумі 68 000,00 грн.

Відповідно до абз. 1 ч. 1 ст. 45, п. 4 ч. 1 ст. 45 Закону про банкрутство, кошти, одержані від продажу майна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредиторів у порядку, встановленому цією статтею; у четверту чергу задовольняються: вимоги кредиторів, не забезпечені заставою, у тому числі і вимоги кредиторів, що виникли із зобов'язань у процедурі розпорядження майном боржника чи в процедурі санації боржника.

Жодних доказів того, що вимоги ПП "СКБ Груп" забезпечені заставою, останнім не надавались.

Керуючись п. 4 ч. 1 ст. 45 Закону про банкрутство, вимоги ПП "СКБ Груп" в сумі 68 000,00 грн. заборгованості за основним зобов'язанням підлягають задоволенню у четверту чергу задоволення вимог кредиторів Банкрута.

Крім того судом встановлено, що Кредитором 1 за подання заяви № 075 від 25 січня 2014 року про грошові вимоги сплачено судовий збір в сумі 1 218,00 грн., що підтверджено квитанцією № 266 від 25 лютого 2014 року.

Відповідно до абз.абз. 1, 2 ч. 1, ч. 5 ст. 49 Господарського процесуального кодексу України, судовий збір покладається: у спорах, що виникають при укладанні, зміні та розірванні договорів, - на сторону, яка безпідставно ухиляється від прийняття пропозицій іншої сторони, або на обидві сторони, якщо господарським судом відхилено частину пропозицій кожної із сторін; у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Суми, які підлягають сплаті за проведення судової експертизи, послуги перекладача, адвоката та інші витрати, пов'язані з розглядом справи, покладаються: при задоволенні позову - на відповідача; при відмові в позові - на позивача; при частковому задоволенні позову - на обидві сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Враховуючи вище викладене, витрати Кредитора 1 по сплаті судового збору в сумі 1 218,00 грн. за подання заяви № 075 від 25 січня 2014 року про грошові вимоги, підлягають задоволенню у першу чергу задоволення вимог кредиторів.

Ліквідатором Банкрута подано до суду відомості про розмір визнаних вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів Банкрута станом на 02 квітня 2014 року, до якого внесено вимоги: ПП "СКБ Груп" в сумі 68 000,00 грн., які віднесені ліквідатором Банкрута до 4 черги задоволення вимог кредиторів, ДПІ у Подільському районі в сумі 282,85 грн., які віднесені ліквідатором Банкрута до 3 черги задоволення вимог кредиторів.

Як було вище встановлено, жодних інших заяв з вимогами до Банкрута до господарського суду Київської області не надходило.

Розглянувши вимоги кредиторів Банкрута, які підлягають включенню до реєстру вимог кредиторів Банкрута, суд приходить до висновку, що наявних в справі доказів, документів достатньо для прийняття рішення у даному судовому засіданні про затвердження реєстру вимог кредиторів.

Детально дослідивши матеріали справи, при розгляді звіту ліквідатора Банкрута, судом встановлено наступне.

В своєму звіті ліквідатора по справі про банкрутство, що затверджений головою комітету кредиторів Банкрута 02 квітня 2014 року, ліквідатор Банкрута повідомляє про вжиті ним в ході ліквідаційної процедури дії та заходи; ліквідатор Банкрута зазначає, що в ході ліквідаційної процедури ним встановлено, що Банкрут фінансово-господарську діяльність не здійснює, грошові кошти, матеріальні та нематеріальні активи у Банкрута відсутні; проведеними ліквідатором Банкрута в ході ліквідаційної процедури заходами не вдалося задовольнити вимоги кредитора Банкрута. У звіті ліквідатора по справі про банкрутство ліквідатор Банкрута просить господарський суд Київської області: затвердити ліквідаційний баланс та реєстр вимог кредиторів Банкрута; затвердити звіт ліквідатора; провадження по справі припинити.

Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута та детально дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що звіт ліквідатора Банкрута, ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню на підставі наступного.

Відповідно до абз.абз. 1-7, 11, 12 ч. 1 ст. 46, ч.ч. 2, 3 ст. 46 Закону про банкрутство, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню. Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Згідно ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. В свою чергу, затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому Законом про банкрутство, є підставою для припинення провадження у справі згідно п.п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство.

Розглянувши звіт ліквідатора Банкрута, судом встановлено наступне.

Відповідно до звіту ліквідатора Банкрута та доданих до нього документів, ліквідатором Банкрута направлено повідомлення ліквідатора про початок ліквідаційної процедури Державній податковій інспекції ГУ Міндоходів у Бориспільському районі, Державній податковій інспекції у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві, Управлінню Пенсійного фонду України у м. Бориспіль, Бориспільському міському відділу управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, Міжрайонній виконавчій дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, міському центру зайнятості, державній виконавчій службі.

Для достовірного визначення ліквідаційної маси Банкрута ліквідатором Банкрута проведено інвентаризацію майна Банкрута, що підтверджено: довідкою до Акту інвентаризації розрахунків з покупцями, постачальниками та іншими дебіторами і кредиторами від 02 квітня 2014 року, Актом інвентаризації розрахунків з покупцями, постачальниками та іншими дебіторами і кредиторами № 3 від 02 квітня 2014 року, Актом № 5 про результати інвентаризації наявних коштів, що зберігаються на ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" від 02 квітня 2014 року, інвентаризаційним описом основних засобів від 02 квітня 2014 року.

Згідно звіту ліквідатора Банкрута з метою формування ліквідаційної маси вчинено наступні дії: ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора про надання інформації в процедурі банкрутства № 01/14 від 16 січня 2014 року Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора про надання інформації в процедурі банкрутства до Міжрегіонального управління статистики з проханням надати відомості про те, чи є Банкрут власником та/або засновником інших підприємств та організацій.

Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора про надання інформації в процедурі банкрутства до Єдиного державного реєстру обтяжень майна з проханням надати відомості про те, чи є Банкрут власником майна щодо якого зареєстровано обтяження.

Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора про надання інформації в процедурі банкрутства № 01/14 від 16 січня 2014 року Бюро технічної інвентаризації з проханням надати відомості про те, чи є Банкрут власником об'єктів нерухомості.

Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора про надання інформації в процедурі банкрутства до Державної автомобільної інспекції з проханням надати відомості про те, чи є Банкрут власником транспортних засобів.

Ліквідатором Банкрута направлено запит ліквідатора про надання інформації в процедурі банкрутства № 01/14 від 16 січня 2014 року Відділу земельних ресурсів з проханням надати відомості про те, чи є Банкрут власником земельних ділянок.

За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута для формування ліквідаційної маси дій, останнім встановлено наступне, а саме: відповідно до довідки до Акту інвентаризації розрахунків з покупцями, постачальниками та іншими дебіторами і кредиторами від 02 квітня 2014 року, Акту інвентаризації розрахунків з покупцями, постачальниками та іншими дебіторами і кредиторами № 3 від 02 квітня 2014 року, Акту № 5 про результати інвентаризації наявних коштів, що зберігаються на ТОВ "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" від 02 квітня 2014 року, інвентаризаційного опису основних засобів від 02 квітня 2014 року, - у Банкрута відсутнє майно, кошти, дебіторська заборгованість, інше майно, що можна віднести до ліквідаційної маси Банкрута.

Згідно довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 09/13/1079/нк від 22 січня 2014 року, станом на 30 вересня 2013 року Банкрут серед власників, які володіють значними пакетам акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу) відсутній.

Відповідно до довідки Головного управління регіональної статистики № 23-07/3309-2 від 08 січня 2014 року, станом на 15 грудня 2013 року в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) значиться: товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ", ідентифікаційний код - 34717706; юридична особа; організаційно-правова форма господарювання - товариство з обмеженою відповідальністю; місцезнаходження - 08304, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Тельмана, буд. 37; керівник - Семенюта Андрій Сергійович; телефон - НОМЕР_1; вид діяльності за КВЕД-2010 : 42.11 Будівництво доріг і автострад; місце проведення реєстраційних дій - реєстраційна служба Бориспільського міськрайонного управління юстиції Київської області; дата реєстрації - 29 листопада 2006 року; дата реєстраційних дій - 11 листопада 2013 року; № рішення 13541100013005060 - внесення рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ним органу щодо припинення юридичної особи.

Згідно довідки Комунального підприємства Бориспільської міської ради "Бориспільське бюро технічної інвентаризації" № 5783 від 19 березня 2014 року, за Банкрутом по реєстрових книгах бюро технічної інвентаризації об'єктів нерухомості на праві особистої власності в м. Борисполі не зареєстровано.

Відповідно до довідки Управління державної автомобільної інспекції № 18/758 від 17 січня 2014 року, згідно з даними автоматизованої інформаційно-пошукової системи Управління ДАІ ГУ МВС України в Київській області станом на 26 грудня 2013 року за Банкрутом транспортні засоби серед зареєстрованих в Київській області не значаться.

Згідно довідки відділу Держкомзему у місті Борисполі Київської області № 249 від 25 березня 2014 року, згідно наявних у відділі даних, відомості щодо передачі земельних ділянок в оренду або у власність не обліковуються.

Відсутність майна у Банкрута підтверджена також Витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 42560216 від 18 листопада 2013 року на Банкрута, згідно якого відсутня інформація щодо майна Банкрута, що внесено до Державного реєстру обтяжень рухомого майна.

Відповідно до ч. 2 ст. 48 Закону про банкрутство, до винесення господарським судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або з уповноваженою ним архівною установою визначити місце подальшого їх зберігання.

Згідно довідки ліквідатора Банкрута б/№ від 02 квітня 2014 року про відсутність документів які підлягають здачі в архів, за результатами заходів проведених під час ліквідаційної процедури встановлено відсутність документів, які згідно діючого законодавства підлягають здачі до архівної установи під час ліквідації підприємства, - в зв'язку з чим документи в архівну установу ліквідатором Банкрута не здавались.

Ліквідатором Банкрута подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 02 квітня 2014 року згідно якого у Банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредиторами Банкрута - ПП "СКБ Груп", ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві.

Згідно звіту ліквідатора Банкрута та доданих до нього документів, матеріалів справи № 911/4378/13 ліквідатором Банкрута не виявлено майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено; звільнення працівників, яким має бути виплачена вихідна допомога, не проводилось, вихідна допомога не виплачувалась; у Банкрута відсутня заборгованість з виплати заробітної плати; на час проведення ліквідаційної процедури всі рахунки Банкрута закриті; у Банкрута відсутні архівні документи, що підлягають зберіганню.

Таким чином судом встановлено, що вимоги кредиторів Банкрута - ПП "СКБ Груп", ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві, - не можуть бути погашенні в зв'язку з відсутністю майна Банкрута.

Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута за рахунок реалізації яких можливе задоволення вимог ПП "СКБ Груп", ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві, їх вимоги, - вважаються погашеними.

Врахувавши вище викладене, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута в ході ліквідаційної процедури здійснено всі необхідні заходи, передбачені Законом про банкрутство.

Згідно п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.

Відповідно до абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

Керуючись ст. 67 Конституції України, ст.ст. 1, 2, 45, 46, 83, 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 4-1, 4-3, 33, 34, 43, 75, 82, 86 Господарського процесуального кодексу України, ст.ст. 14, 16 Податкового кодексу України, ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", суд -

УХВАЛИВ:

1. Заяву Державної податкової інспекції у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві (ідентифікаційний код: 38671091) "Про визнання ДПІ кредитором Боржника з майновими вимогами в сумі 928 324,34 грн." № 137/9/26-86-10-39 від 17 січня 2014 року (вх. № 1139/14 від 23 січня 2014 року), - задовольнити.

Визнати вимоги Державної податкової інспекції у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві (ідентифікаційний код: 38671091, місцезнаходження: 04080, м. Київ, вул. Турівська, буд. 12) в сумі 282,85 грн. (двісті вісімдесят дві гривні 85 коп.) заборгованості з податку на прибуток підприємств, які підлягають задоволенню в третю чергу задоволення вимог кредиторів.

Покласти на Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" (ідентифікаційний код: 34717706, місцезнаходження: 08304, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Тельмана, 37) судовий збір, який відноситься до першої черги задоволення вимог кредиторів в сумі 1 218,00 грн. (одна тисяча двісті вісімнадцять гривень 00 коп.) за наслідком розгляду заяви Державної податкової інспекції у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві (ідентифікаційний код: 38671091) "Про визнання ДПІ кредитором Боржника з майновими вимогами в сумі 928 324,34 грн." № 137/9/26-86-10-39 від 17 січня 2014 року (вх. № 1139/14 від 23 січня 2014 року), яка звільнена від сплати судового збору та кредитором за яким є Бориспільська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Київській області, як орган стягнення до Державного бюджету України.

2. Заяву приватного підприємства "СКБ Груп" (ідентифікаційний код: 35745526) № 075 від 25 січня 2014 року (вх. № 5405/14 від 25 березня 2014 року) про грошові вимоги, - задовольнити. Визнати приватне підприємство "СКБ Груп" конкурсним кредитором товариства з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ", конкурсна заборгованість перед яким вже була підтверджена ухвалою господарського суду Київської області від 02 грудня 2013 року. Визнати вимоги приватного підприємства "СКБ Груп" в сумі 1 218,00 грн. (одна тисяча двісті вісімнадцять гривень 00 коп.) судового збору, сплаченого у справі № 911/4378/13, які підлягають задоволенню у першу чергу задоволення вимог кредиторів.

3. Затвердити реєстр вимог кредиторів товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" (ідентифікаційний код: 34717706, місцезнаходження: 08304, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Тельмана, 37) в наступному складі та обсязі: приватне підприємство "СКБ Груп" (ідентифікаційний код: 35745526, місцезнаходження: 03057, м. Київ, вул. Олександра Довженка, буд. 18) в сумі у сумі 68 000,00 грн. (шістдесят вісім тисяч гривень 00 коп.), які підлягають задоволенню в четверту чергу задоволення вимог кредиторів, в сумі 1 218,00 грн. (одна тисяча двісті вісімнадцять гривень 00 коп.) судового збору, які підлягають задоволенню у першу чергу задоволення вимог кредиторів; Державна податкова інспекція у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві (ідентифікаційний код: 38671091, місцезнаходження: 04080, м. Київ, вул. Турівська, буд. 12) в сумі 282,85 грн. (двісті вісімдесят дві гривні 85 коп.) заборгованості з податку на прибуток підприємств, які підлягають задоволенню в третю чергу задоволення вимог кредиторів; Бориспільська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Київській області в сумі 1 218,00 грн. (одна тисяча двісті вісімнадцять гривень 00 коп.) судового збору, які підлягають задоволенню у першу чергу задоволення вимог кредиторів.

4. Затвердити звіт ліквідатора товариства з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" - Семенюти А.С. та ліквідаційний баланс товариства з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ", ідентифікаційний код: 34717706, місцезнаходження: 08304, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Тельмана, буд. 37, станом на 02 квітня 2014 року.

5. Ліквідувати юридичну особу Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ", ідентифікаційний код: 34717706, місцезнаходження: 08304, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Тельмана, буд. 37.

6. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними; виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

7. Провадження у справі № 911/4378/13 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ", ідентифікаційний код: 34717706, місцезнаходження: 08304, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Тельмана, буд. 37, - припинити.

8. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - Семенюту А.С. подати державному реєстратору Реєстраційної служби за місцезнаходженням Банкрута копію даної ухвали для проведення реєстрації припинення юридичної особи Банкрута.

9. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - Семенюту А.С. повідомити Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату та банкрутства Міністерства юстиції України про завершення ліквідаційної процедури.

10. Ухвалу надіслати : державному реєстратору Реєстраційної служби за місцезнаходженням Банкрута, Головному Управлінню статистики в Київській області, ВДВС за місцезнаходженням Банкрута;

Копію ухвали надіслати: учасникам у справі, Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату та банкрутства Міністерства юстиції України, Державній податковій інспекції за місцезнаходженням Банкрута; Семенюті А.С. (51400, Україна, АДРЕСА_1).

Суддя Скутельник П.Ф.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення28.04.2014
Оприлюднено29.05.2014
Номер документу38863946
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —911/4378/13

Ухвала від 27.03.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 28.04.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Постанова від 11.03.2014

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Шипко В.В.

Ухвала від 25.02.2014

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Остапенко О.М.

Ухвала від 27.01.2014

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 06.02.2014

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Шипко В.В.

Ухвала від 02.12.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Постанова від 16.12.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 25.11.2013

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні