Постанова
від 19.05.2014 по справі 822/1237/14
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

Справа № 822/1237/14

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 травня 2014 року 13:20м. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд

в складі:головуючого-суддіКовальчук А.М. при секретаріБачку А.М. за участі:представників сторін розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом хмельницького заводу "Полімер" до Хмельницької міської ради , Хмельницького міськрайонного управління юстиції Хмельницької області в особі Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача товариство з обмеженою відповідальністю "Технопак" про визнання незаконними і скасування п.7 рішення № 33 від 12.06.2013 р. та рішення про державну реєстрацію, -

ВСТАНОВИВ:

позивач звернувся до Хмельницького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Хмельницької міської ради, Хмельницького міськрайонного управління юстиції Хмельницької області в особі Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача товариство з обмеженою відповідальністю "Технопак" в якому просить: - визнати незаконним та скасувати п.7 рішення двадцять п'ятої сесії Хмельницької міської ради від 12.06.2013 року за №33, згідно з яким за технічною документацією із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), розробленою товариством з обмеженою відповідальністю "Подільський земельний центр" - товариству з обмеженою відповідальністю "Технопак" надано в оренду земельну ділянку площею 1785 м. кв., по вул. Пілотській, 77/3А, м. Хмельницький, кадастровий номер 6810100000:05:004:0028, для обслуговування приміщення котельні з гаражами та лакофарбовочного цеху, право власності на яке підтверджується свідоцтвом від 01.02.2005 року, оформленим на підставі договору купівлі-продажу від 25.12.2003 року р/н 0732; - визнати незаконним та скасувати рішення про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки товариства з обмеженою відповідальністю "Технопак" у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, щодо об'єкта нерухомого майна - земельних ділянок, а саме: рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, інд.№6622856 від 10.10.2013 року, правокористувач: товариство з обмеженою відповідальністю "Технопак", м. Хмельницький, вул. Пілотська, 77/3.

В обґрунтування позовних вимог зазначає, що на підставі розпорядження Хмельницької міської ради від 24.12.1993 року №2867 хмельницькому заводу "Полімер" видано Державний акт на право постійного користування землею II-ХМ №000571 від 17.03.1998 року площею 2,88 га по вул. Пілотській, 77/3 у м. Хмельницькому.

Вказує, що на протязі 2000-2011 років Хмельницька міська рада із земель позивача, загальна площа яких становила 2,88 га., наділялися землі певним суб'єктам - юридичним та фізичним особам по факту придбання ними нерухомого майна хмельницького заводу "Полімер".

Зазначає, що загальна площа таких вилучень землі становить 1,2758 га. З урахуванням фактичних вилучень в натурі, залишок земельної ділянки у позивача становить 1,6042 га, що у свою чергу в повному обсязі знайшло відображення в Державному акті на право постійного користування землею II-ХМ №000571 від 17.03.1998 року.

Вказує, що правомірність користування хмельницьким заводом "Полімер" земельною ділянкою в розмірах згідно з Державним актом на право постійного користування землею від 17.03.1998 року ХМ №737 у повному обсязі підтверджується Департаментом архітектури, містобудування та земельних ресурсів Хмельницької міської ради у листі від 25.07.2013 року за №1547/01-11.

Зазначає, що згідно з рішенням двадцять четвертої сесії Хмельницької міської ради від 07.04.2005 року за №24, ТОВ "Технопак" надано згоду на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування приміщення котельні з гаражами та лакофарбовочного цеху по вул. Пілотській, 77/3А, право власності на яке підтвержується свідоцтвом від 01.02.2005 року, оформленим на підставі договору купівлі-продажу від 25.12.2003 року. Зазначеним рішенням Хмельницької міської ради - у позивача вилучалась земельна ділянка площею у розмірі 1785 м.кв. саме з метою для подальшої передачі її ТОВ "Технопак".

Вказує, що зазначена земельна ділянка фактично перебуває в оренді ТОВ "Технопак" на підставі п.7 рішення двадцять п'ятої сесії Хмельницької міської ради від 12.06.2013 року за №33. Зазначеним рішенням, ТОВ "Технопак" за технічною документацією із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), згідно з додатком 6 до рішення, надано в оренду земельну ділянку саме площею 1785 м.кв., яку в 2005 році за рішенням Хмельницької міської ради №24 було вилучено у позивача. Земельна ділянка, надана в оренду ТОВ "Технопак" від координат А до Б межує із землею, яка залишилась у користуванні позивача.

Зазначає, що Хмельницький завод "Полімер" являється суміжним власником земельної ділянки. Акт визначення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), розроблений 30 травня 2013 року ТОВ "Подільський земельний центр".

10 жовтня 2013 року між Хмельницькою міською радою та ТОВ "Технопак" укладено договір оренди землі за №173-01-2013/2804866 та на підставі акту приймання-передачі земельної ділянки, датою укладання договору оренди, земельну ділянку було фактично передано ТОВ "Технопак".

Вказує, що за наслідками отримання, попередньо вилученої у Хмельницького заводу "Полімер", земельної ділянки площею 1785 м.кв. в оренду, ТОВ "Технопак" ініційовано державну реєстрацію права оренди на земельну ділянку в реєстрі речових прав на нерухоме майно, що підтверджується рішенням про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки прийнятого 10 жовтня 2013 року за №6622856.

Зазначає, що приймаючи рішення від 12.06.2013 року за №33 про надання ТОВ "Технопак" земельної ділянки в оренду, Хмельницька міська рада належним чином не дослідила на відповідність документів проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в натурі (на місцевості). Не з'ясовано та, не виявлено наявність фактів оформлення такої документації із порушеннями внаслідок чого відбулося накладання земельної ділянки на частину земель, які правомірно залишаються у користуванні позивача після проведення вилучень згідно з відповідними рішеннями Хмельницької міської ради.

Вказує, що надана ТОВ "Технопак" в оренду земельна ділянка за наявної документації проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки від координат А до Б межує із землею, яка залишилась у користуванні позивача, однак Хмельницьким заводом "Полімер" жодного погодження щодо суміжної межі земельної ділянки не здійснювалось.

Зазначає, що вищезазначеними діями, Хмельницькою міською радою порушено право Хмельницького заводу "Полімер" на користування належною земельною ділянкою відповідно до Державного акту на право постійного користування землею II-ХМ №000571 від 17.03.1998 року.

Вказує, що Хмельницькою міською радою без повідомлення позивача відбулася протиправна передача ТОВ "Технопак" земельної ділянки частково за рахунок земель позивача площею в обсягах, виявлених у ході проведення експертиз.

Зазначає, що за наслідками скасування незаконно прийнятого Хмельницькою міською радою рішення від 12.06.2013 року за №33, виникає необхідність визнати незаконними та скасувати рішення, які приймались у подальшому та безпосередньо ґрунтувались на підставі спірного рішення Хмельницької міської ради. Подальше прийняття рішення Хмельницьким міськрайонним управлінням юстиції Хмельницької області в особі Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції на підставі незаконного рішення Хмельницької міської ради не можуть ґрунтуватися на законності щодо його прийняття.

Вважає, що спірні рішення прийняті в результаті неправомірних дій та з порушенням чинного законодавства, а тому просить позовні вимоги задоволити.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив задоволити в повному обсязі.

Представник Хмельницької міської ради в судовому засіданні проти позову заперечував та зазначив, що вважає дії та рішення є правомірними та відповідають чинному законодавству, а тому просив в задоволенні позовних вимог відмовити в повному обсязі.

Представник Хмельницького міськрайонного управління юстиції Хмельницької області в особі Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції в судове засідання не з'явився, подав до суду заяву в якій просив розгляд справи проводити без участі реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції, за позовними вимогами покладається на думку суду.

Представник третьої особи в судовому засіданні позов не визнав подав письмове заперечення в якому вказав, що згідно з рішенням двадцять четвертої сесії Хмельницької міської ради від 07 квітня 2005 року №24 припинено право користування земельною ділянкою хмельницькому заводу «Полімер», в тому числі, площею 1785 кв.м.

Зазначає, що даним рішенням надано згоду на розробку проекту землеустрою щодо відведення вилученої земельної ділянки площею 1785 кв.м ТОВ «Технопак» для обслуговування приміщення котельні з гаражами та лакофарбовочного цеху по вул.Пілотській,77/3А у м. Хмельницькому, які належали на праві власності ТОВ «Технопак» на підставі договору купівлі-продажу від 25.12.2003 р. та свідоцтва про право власності від 01.02.2005 р.

Вказує, що дане вилучення було відображено і у Державному акті на право постійного користування землею серії ІI-ХМ №000571 від 17.03.1998 р. площею 2,88 га по вул. Пілотській, 77/3 у м. Хмельницькому.

Зазначає, що рішенням двадцять сьомої сесії Хмельницької міської ради від 23 грудня 2005 року №25 ТОВ «Технопак» було надано в короткострокову оренду земельну ділянку площею 1785 кв.м.

Вказує, що на виконання вищевказаних рішень 18 липня 2006 року між Хмельницькою міською радою та ТОВ «Технопак» укладений договір оренди земельної ділянки №040674200127, який зареєстрований Хмельницькою регіональною філією ДП «Центр ДЗК при Державному комітеті України по земельних ресурсах» за №127 від 18.07.2006 р. При виготовлені технічної документації із землеустрою було визначено кадастровий номер земельної ділянки №6810100000:05:004:0028, яка передавалась в оренду.

Зазначає, що Фактичне використання ТОВ «Технопак» земельної ділянки площею 1785 кв.м з 2010 року по 2013 року підтверджується податковими деклараціями, крім того ТОВ «Технопак» за користування земельною ділянкою сплачувало орендну плату протягом вказаного періоду. Згідно довідки від 08.04.2013 р. ДПІ у м.Хмельницькому заборгованості по орендній платі у ТОВ «Технопак» не має.

Вказує, що рішенням двадцять п'ятої сесії Хмельницької міської ради від 12 червня 2013 року №33 ТОВ «Технопак» надано в оренду земельну ділянку площею 1785 кв.м. терміном на 10 років. Кадастровий номер земельної ділянки №6810100000:05:004:0028.

10 жовтня 2013 року між Хмельницькою міською радою та ТОВ «Технопак» укладено договір оренди землі №173-01-2013/2804866.

10 жовтня 2013 року прийнято рішення про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки про що свідчить витяг з Державного реєстру прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права.

Зазначає, що відповідно до акту визначення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) відбулось погодження меж в натурі, ніяких претензій при погодженні меж земельної ділянки заявлено не було.

В зв'язку із вищевикладеним просить в задоволенні позову відмовити у повному обсязі.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позовні вимоги не підлягають задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що на підставі розпорядження Хмельницької міської ради від 24.12.1993 року №2867 хмельницькому заводу "Полімер" видано Державний акт на право постійного користування землею II-ХМ №000571 від 17.03.1998 року площею 2,88 га по вул. Пілотській, 77/3 у м. Хмельницькому.

Рішенням двадцять четвертої сесії Хмельницької міської ради від 07 квітня 2005 року №24 припинено право користування земельною ділянкою хмельницькому заводу «Полімер», в тому числі, площею 1785 кв.м. Даним рішенням надано згоду на розробку проекту землеустрою щодо відведення вилученої земельної ділянки площею 1785 кв.м ТОВ «Технопак» для обслуговування приміщення котельні з гаражами та лакофарбовочного цеху по вул.Пілотській,77/3А у м. Хмельницькому, які належали на праві власності ТОВ «Технопак» на підставі договору купівлі-продажу від 25.12.2003 р. та свідоцтва про право власності від 01.02.2005 р.

Рішенням двадцять сьомої сесії Хмельницької міської ради від 23 грудня 2005 року №25 ТОВ «Технопак» було надано в короткострокову оренду земельну ділянку площею 1785 кв.м.

18 липня 2006 року між Хмельницькою міською радою та ТОВ «Технопак» укладений договір оренди земельної ділянки №040674200127, який зареєстрований Хмельницькою регіональною філією ДП «Центр ДЗК при Державному комітеті України по земельних ресурсах» за №127 від 18.07.2006 р. При виготовлені технічної документації із землеустрою було визначено кадастровий номер земельної ділянки №6810100000:05:004:0028, яка передавалась в оренду.

Рішенням двадцять п'ятої сесії Хмельницької міської ради від 12 червня 2013 року №33 ТОВ «Технопак» надано в оренду земельну ділянку площею 1785 кв.м. терміном на 10 років. Кадастровий номер земельної ділянки №6810100000:05:004:0028.

10 жовтня 2013 року між Хмельницькою міською радою та ТОВ «Технопак» укладено договір оренди землі №173-01-2013/2804866.

10 жовтня 2013 року прийнято рішення про державну реєстрацію права оренди земельної ділянки про що свідчить витяг з Державного реєстру прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права.

Досліджуючи правомірність спірних дій та рішень відповідачів, суд враховує.

Статтею 3 Земельного Кодексу України передбачено, що земельні відносини регулюються Конституцією України, цим Кодексом, а також прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами.

Відповідно до п. „в" ч.2 ст.5 Закону України „Про оренду землі" від 06.10.1998 р. орендарями земельних ділянок можуть бути громадяни і юридичні особи України, іноземці та особи без громадянства, іноземні юридичні особи, міжнародні об'єднання та організації, а також іноземні держави.

Згідно з ст.6 Закону України „Про оренду землі" орендарі набувають права оренди земельної ділянки на підставах і в порядку, передбачених Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим та іншими законами України і договором оренди землі.

Відповідно до ч.1 ст.123 Земельного кодексу України надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється на підставі рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування.

Відповідно до ч.1 ст.124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки. Передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється за результатами проведення земельних торгів, крім випадків, встановлених частинами другою, третьою статті 134 цього Кодексу.

Статтею 116 Земельного кодексу України визначено, що громадяни та юридичні особи набувають права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Згідно із ст.125 ЗК України право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

У відповідності до ч.1 ст.182 Цивільного кодексу України право власності та інші речові права на нерухомі речі, обмеження цих прав, їх виникнення, перехід і припинення підлягають державній реєстрації.

Відносини, пов'язані з державною реєстрацією прав на нерухоме майно та їх обтяжень, регулює Закон України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 01.07.2004 року N 1952-IV (надалі - Закон 1952-IV).

Відповідно до ч.1 ст.3 Закону N 1952-IV державна реєстрація прав є обов'язковою.

Пунктом 1 ч.1 ст. 4 Закону N 1952-IV передбачено, що обов'язковій державній реєстрації підлягає право власності на нерухоме майно, розміщене на території України, що належить фізичним та юридичним особам, державі в особі органів, уповноважених управляти державним майном, іноземцям та особам без громадянства, іноземним юридичним особам, міжнародним організаціям, іноземним державам, а також територіальним громадам в особі органів місцевого самоврядування.

В силу ч. 1 ст.5 Закону N 1952-IV у Державному реєстрі прав реєструються речові права та їх обтяження на земельні ділянки, а також на об'єкти нерухомого майна, розташовані на земельній ділянці, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, а саме: підприємства як єдині майнові комплекси, житлові будинки, будівлі, споруди (їх окремі частини), квартири, житлові та нежитлові приміщення.

Відповідно до ч.1 ст. 19 Закону N 1952-IV державна реєстрація прав проводиться на підставі: 1) договорів, укладених у порядку, встановленому законом; 2) свідоцтв про право власності на нерухоме майно, виданих відповідно до вимог цього Закону; 3) свідоцтв про право власності, виданих органами приватизації наймачам житлових приміщень у державному та комунальному житловому фонді; 4) державних актів на право власності або постійного користування на земельну ділянку у випадках, встановлених законом; 5) рішень судів, що набрали законної сили; 6) інших документів, що підтверджують виникнення, перехід, припинення прав на нерухоме майно, поданих органу державної реєстрації прав разом із заявою.

Згідно із ст.1 Закону України "Про Державний земельний кадастр" державна реєстрація земельної ділянки - внесення до Державного земельного кадастру передбачених цим Законом відомостей про формування земельної ділянки та присвоєння їй кадастрового номера.

Відповідно до ч.1 ст.9 Закону внесення відомостей до Державного земельного кадастру і надання таких відомостей здійснюються державними кадастровими реєстраторами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Згідно із ч.4-5 ст.24 Закону для державної реєстрації земельної ділянки Державному кадастровому реєстратору, який здійснює таку реєстрацію, подаються: заява за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин; оригінал документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки; документація із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки у формі електронного документа; документ, що підтверджує оплату послуг з державної реєстрації земельної ділянки. Заява з доданими документами надається заявником особисто чи уповноваженою ним особою або надсилається поштою цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення. Державний кадастровий реєстратор, який здійснює державну реєстрацію земельних ділянок, протягом чотирнадцяти днів з дня реєстрації заяви: перевіряє відповідність документів вимогам законодавства; за результатами перевірки здійснює державну реєстрацію земельної ділянки або надає заявнику мотивовану відмову у державній реєстрації.

Відповідно до ч.6 ст.24 Закону підставою для відмови у здійсненні державної реєстрації земельної ділянки є: розташування земельної ділянки на території дії повноважень іншого Державного кадастрового реєстратора; подання заявником документів, передбачених частиною четвертою цієї статті, не в повному обсязі; невідповідність поданих документів вимогам законодавства; знаходження в межах земельної ділянки, яку передбачається зареєструвати, іншої земельної ділянки або її частини.

Згідно із ч.1 ст.11 Закону відомості про об'єкти Державного земельного кадастру під час внесення їх до Державного земельного кадастру мають відповідати існуючим характеристикам об'єктів у натурі (на місцевості), визначеним з точністю відповідно до державних стандартів, норм та правил, технічних регламентів.

Суд не приймає до уваги посилання позивача щодо порушення відповідачем п."б" ч.2 ст.198 Земельного кодексу України, яким передбачено погодження під час здійснення кадастрової зйомки меж земельної ділянки з суміжними власниками та землекористувачами, як на підставу скасування рішення Хмельницької міської ради, оскільки воно є необґрунтованим. Відповідно до вказаної статті кадастрові зйомки - це комплекс робіт, виконуваних для визначення та відновлення меж земельних ділянок.

Кадастрова зйомка є частиною державного земельного кадастру. В свою чергу, державний земельний кадастр це єдина державна система земельно-кадастрових робіт, яка встановлює процедуру визнання факту виникнення або припинення права власності і права користування земельними ділянками та містить сукупність відомостей і документів про місце розташування та правовий режим цих ділянок, їх оцінку, класифікацію земель, кількісну та якісну характеристику, розподіл серед власників землі та землекористувачів. Призначенням державного земельного кадастру є забезпечення необхідною інформацією органи державної влади та місцевого самоврядування, а також заінтересованих осіб.

Отже, на прийняття радою рішення про передачу земельної ділянки в оренду погодження меж ділянки з сусідніми землекористувачами не впливає.

Посилання представника позивача на висновки земельно-оціночної експертизи Вінницького відділення КНДІСЕ від 27.09.2013 року №1604/13-21 та №1605/1831/13-21 не можуть бути прийняті судом в якості доказу на підтвердження позовних вимог, оскільки дані висновки не враховують усіх рішень Хмельницької міської ради.

Суд не приймає до уваги посилання представника позивача на одну із підстав скасування п.7 рішення двадцять п'ятої сесії Хмельницької міської ради від 12.06.2013 року №33 наявність накладок земельних ділянок позивача та третьої особи, оскільки позивачем не доведено, а судом не встановлено існування таких накладок на момент прийняття даного рішення.

Відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до частини 2 статті 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

З врахуванням наведеного, суд вважає, що п.7 рішення двадцять п'ятої сесії Хмельницької міської ради від 12.06.2013 року за №33 та рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень №6622856 від 10.10.2013 року прийняті законно та правомірно, обґрунтування позовних вимог на які посилається позивач є безпідставними та не ґрунтується на нормі закону, що є підставою для відмови в задоволенні позову.

Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 71, 159-163 КАС України, ст. 19 Конституції України, ст.ст. 3, 123, 124, 116, 125 Земельного кодексу України, ст. 182 Цивільного кодексу України, ст.ст. 5, 6 Закону України "Про оренду землі" ст.ст. 3, 4, 5, 19 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", ст.ст. 1, 9, 24, 11 Закону України "Про Державний земельний кадастр" суд, -

ПОСТАНОВИВ:

в задоволенні позову хмельницького заводу "Полімер" до Хмельницької міської ради, Хмельницького міськрайонного управління юстиції Хмельницької області в особі Реєстраційної служби Хмельницького міськрайонного управління юстиції третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача товариство з обмеженою відповідальністю "Технопак" про визнання незаконними і скасування п.7 рішення Хмельницької міської ради № 33 від 12.06.2013 р. та рішення про державну реєстрацію - відмовити.

Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.

Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.

Повний текст постанови виготовлено 26 травня 2014 року

Суддя /підпис/ "Згідно з оригіналом" Суддя А.М. Ковальчук

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.05.2014
Оприлюднено28.05.2014
Номер документу38872553
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —822/1237/14

Постанова від 27.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Ухвала від 28.09.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Ухвала від 16.06.2014

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 15.05.2014

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук А.М.

Ухвала від 07.08.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Калашнікова О.В.

Постанова від 02.07.2014

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Ухвала від 16.06.2014

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Матохнюк Д.Б.

Постанова від 19.05.2014

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук А.М.

Ухвала від 02.04.2014

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Ковальчук А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні