ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м.
Київ, вул. Десятинна, 4/6, тел. 278-43-43
УХВАЛА
17.06.2009р.
№ 12/372
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі:
головуючого -судді Цвіркуна Ю.І.,
при секретарі Рудик Т.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні
адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до
Київської міської ради, третя особа -Київська міська державна
адміністрація, про зобов'язання вчинити певні дії,
ВСТАНОВИВ:
Позивач звернувся в Окружний адміністративний суд міста
Києва з позовом до Київської міської державної адміністрації, третя особа
-Київська міська рада, про зобов'язання вчинити певні дії.
В ході розгляду адміністративної справи позивач подав до
суду уточнення до позовної заяви, в яких визначив Київську міську раду -
відповідачем, а Київську міську державну адміністрацію - третьою особою.
Враховуючи вищезазначені уточнення, що подані позивачем,
судом поставлено на обговорення питання щодо можливості розгляду даної справи в
Окружному адміністративному суді міста Києва.
Позивач в суді підтвердив, що відповідати за його
позовом повинен орган місцевого самоврядування -Київська міська рада. При цьому
він не заперечив про передачу даної справи до місцевого загального суду, а саме
Солом'янського районного суд міста Києва, оскільки він проживає в
Солом'янському районі міста Києва.
Київська міська рада та Київська міська державна
адміністрація своїх представників до суду не направили.
Дослідивши матеріали справи та заслухавши думку
учасників процесу суд вважає, що розгляд та вирішення цієї справи в Окружному адміністративному суді міста Києва
суперечитиме положенням процесуального закону.
Так, відповідно до п.1 ч.1. ст. 18 КАС України місцевим
загальним судам як адміністративним судам підсудні адміністративні справи, у
яких однією зі сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування,
посадова чи службова особа органу місцевого самоврядування, крім тих, які підсудні
окружним адміністративним судам.
Згідно частини 2 статті 19 КАС України адміністративні
справи з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дій чи
бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів
конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання
(перебування, знаходження) позивача.
Як встановлено із документів у справі, позивач визначив
відповідачем орган місцевого самоврядування - Київську міську раду. При цьому позивачем оскаржується те, що
стосується конкретно його інтересів.
Разом з тим, встановлено, що позивачем не оскаржуються
нормативно-правові акти Президента України, Кабінету Міністрів України,
міністерства чи іншого центрального органу виконавчої влади, Національного
банку України чи іншого суб'єкта владних повноважень, повноваження якого
поширюються на всю територію України; у даній адміністративній справи,
відповідачем не є закордонне
дипломатичне чи консульське представництво України, їхня посадова чи службова
особа; а також дана адміністративна справа не є про анулювання реєстраційного
свідоцтва політичної партії, про заборону (примусовий розпуск, ліквідацію)
політичної партії.
Тож в силу положень КАС України ця адміністративна
справа не може вирішуватися окружним адміністративним судом.
В силу положень п. 2 ч.1 ст.22 КАС України суд передає
адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо після
відкриття провадження у справі виявилося, що провадження у справі відкрито без
дотримання правил предметної підсудності.
На основі викладеного, керуючись ч.1 ст.22
КАС України, суд
УХВАЛИВ:
1. Справу за позовом ОСОБА_1 до Київської міської ради, третя особа
-Київська міська державна адміністрація, про зобов'язання вчинити певні дії передати
до Солом'янського районного суду міста Києва.
2.Строк і порядок набрання судовим рішенням законної
сили встановлені у статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України,
якщо інше не встановлено цим Кодексом.
3.Заява про апеляційне оскарження ухвали суду першої інстанції
подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було
постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк подання заяви про
апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії ухвали. Апеляційна
скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом десяти днів після
подання заяви про апеляційне оскарження. Заява і скарга подаються до
адміністративного суду апеляційної інстанції у порядку, що передбачені статтею
186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя
Цвіркун Ю.І.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 17.06.2009 |
Оприлюднено | 24.06.2009 |
Номер документу | 3897800 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Цвіркун Ю.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні