ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ЗАПОРІЗЬКИЙ
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
про
залишення заяви без руху
17 червня 2009 року
№ 2а-3580/09/0870
Суддя Запорізького окружного
адміністративного суду Малиш Н.І.,
розглянувши матеріали
адміністративного позову за зверненням Прокурора Хортицького району м.Запоріжжя
в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції у Хортицькому районі
м.Запоріжжя до повного товариства ІНФОРМАЦІЯ_1 «ЛОМБАРД МУТУУМ» про стягнення
суми податкового боргу,
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного
адміністративного суду надійшов адміністративний позов за зверненням Прокурора
Хортицького району м.Запоріжжя в інтересах держави в особі Державної податкової
інспекції у Хортицькому районі м.Запоріжжя до повного товариства ІНФОРМАЦІЯ_1
«ЛОМБАРД МУТУУМ» про стягнення суми податкового боргу в розмірі 1352 грн.88
коп.
Відповідно до ст.60 КАС України, в
порядку якої прокурор звернувся до суду, у випадках, встановлених законом,
Уповноважений Верховної Ради України з прав людини, прокурор , органи
державної влади, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи можуть
звертатися до адміністративного суду із адміністративними позовами про захист прав, свобод та інтересів інших
осіб і брати участь у цих справах.
Прокурор здійснює в суді представництво інтересів
громадянина або держави в
порядку, встановленому цим Кодексом та іншими законами, і може здійснювати
представництво на будь-якій стадії адміністративного процесу.
Відповідно
до вищезазначеної статті, формами представництва прокурора в окружному
адміністративному суді є:
-
звернення до суду з позовами або заявами про захист прав і свобод іншої особи,
невизначеного кола осіб, прав юридичних осіб, коли порушуються інтереси
держави, або про визнання незаконними правових актів, дій чи рішень органів і
посадових осіб;
-
участь в розгляді судами справ;
Конституційний Суд України у рішенні від 08.04.1999 року
у справі № 1-1/99 зазначив, що підставою для порушення справи у суді є заява, у
якій прокурор обґрунтовує порушення чи загрозу порушення інтересів держави, зазначає
орган, (який в справі є позивачем), уповноважений державою здійснювати
відповідні функції у спірних відносинах, під якими відповідно до статей 6,7
та 143 Конституції України потрібно розуміти орган державної влади чи орган
місцевого самоврядування, якому законом надано повноваження органу виконавчої
влади, а не підприємства, установи, організації, незалежно від їх
підпорядкування і форми власності.
Але
всупереч вимогам законодавства, в даному адміністративному позові не вказано
хто саме є позивачем та в якості кого виступає прокурор в цій справі.
Стаття 106 КАС України встановлює
обов'язкові вимоги до позовної заяви.
Адміністративний позов подано з
порушенням вимог, встановлених п.2., п.3 ч.1 ст.106 Кодексу адміністративного
судочинства України, а саме:
- прокурор не зазначив хто саме є
позивачем по даному адміністративному позову , адресу електронної пошти ДПІ
у Хортицькому районі, а також номер засобу зв'язку та адресу електронної пошти
відповідача (якщо вони відсутності чи невідомі про це необхідно зазначити).
Відповідно до ст. 108 КАС
України, суддя, встановивши, що позовну
заяву подано без додержання вимог,
встановлених ст. 106 цього Кодексу,
постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються
недоліки позовної заяви, спосіб їх
усунення і встановлюється строк,
достатній для усунення недоліків.
За таких обставин позовна заява
підлягає залишенню без руху з наданням строку для усунення недоліків.
Керуючись ст. ст. 106, 108 КАС
України, суддя, -
УХВАЛИВ:
Позовну заяву за зверненням Прокурора
Хортицького району м.Запоріжжя в інтересах держави в особі Державної податкової
інспекції у Хортицькому районі м.Запоріжжя до повного товариства ІНФОРМАЦІЯ_1
«ЛОМБАРД МУТУУМ» про стягнення суми податкового боргу залишити без руху
.
Надати прокурору строк для усунення
недоліків позовної заяви до 30 червня 2009 року .
Якщо недоліки позовної заяви не
будуть усунені у зазначений строк позовна заява буде вважатися неподаною та
повернута. Залишення позовної заяви без руху не позбавляє права повторного
звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
Копію ухвали направити особі, що звернулася із позовною
заявою.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку на
апеляційне оскарження відповідно ст.254 КАС України. Ухвала може бути оскаржена
особою, яка подала позовну заяву, шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження
протягом п'яти днів з дня її отримання та подальшої подачі апеляційної скарги
протягом десяті днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про
апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до Дніпропетровського
апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд в порядку ст.
186 КАС України.
Суддя
Н.І. Малиш
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 17.06.2009 |
Оприлюднено | 25.06.2009 |
Номер документу | 3902993 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Малиш Наталія Іванівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Малиш Н.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні