Ухвала
від 16.06.2014 по справі 813/3714/14
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 У Х В А Л А

про забезпечення адміністративного позову

16 червня 2014 року № 813/3714/14

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючої судді Братичак У.В.,

секретар судового засідання Хміль Х.З.,

з участю:

позивача ОСОБА_1,

представника позивача ОСОБА_2, ОСОБА_3

відповідача ОСОБА_4,

представника відповідача ОСОБА_5,

розглянувши у судовому засіданні клопотання позивача про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову у справі за позовом Релігійної громади Української Автокефальної Православної Церкви м. Мостиська Львівської області, ОСОБА_1 до Державного реєстратора Реєстраційної служби Мостиського районного управління юстиції Львівської області Приймак Галини Романівни, Реєстраційної служби Мостиського районного управління юстиції Львівської області, за участю третіх осіб ОСОБА_8, ОСОБА_9 про скасування державної реєстрації відомостей про юридичну особу, зобов'язати вчинити дії,-

в с т а н о в и в:

На розгляд суду надійшла позовна заява Релігійної громади Української Автокефальної Православної Церкви м. Мостиська Львівської області, ОСОБА_1 до Державного реєстратора Реєстраційної служби Мостиського районного управління юстиції Львівської області Приймак Галини Романівни, Реєстраційної служби Мостиського районного управління юстиції Львівської області, за участю третіх осіб ОСОБА_8, ОСОБА_9 про скасування державної реєстрації відомостей про юридичну особу, зобов'язати вчинити дії.

Позивачем разом з позовною заявою подано клопотання про забезпечення позову, відповідно до якої позивач просить суд вжити заходи забезпечення позову шляхом заборони Державному реєстратору Реєстраційної служби Мостиського районного управління юстиції Львівської області проводити будь-які реєстраційні дії у відомостях про юридичну особу Українська Автокефальна православна церква м. Мостиська Львівської області (код ЄДРПОУ 35156771).

Клопотання обґрунтоване тим, що на основі виданих указів Предстоятеля УАПЦ Митрополита Київського і всієї України Мефодія всупереч статуту релігійної громади УАПЦ м. Мостиська , було проведено заміну керівника громади з використанням підробленої печатки та недійсних документів.

З метою уникнення протиправного внесення відомостей в єдиний державний реєстр стосовно юридичної особи Українська Автокефальна православна церква м. Мостиська Львівської області (код ЄДРПОУ 35156771) позивач просить забезпечити позов шяхом заборони відповідачу вчиняти будь-які реєстраційні дії стосовно даної юридичної особи.

Позивач, представники позивача заявлене клопотання підтримали.

Представник відповідача проти заявленого клопотання не заперечила.

Треті особи в судове засідання не з'явились, хоча належним чином повідомлені про дату, час і місце розгляду справи.

При вирішенні клопотання про забезпечення позову суд керується ч.1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі КАС України) відповідно до якої завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Стаття 19 Конституції встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч.1 ст.117 КАС України суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.

Згідно з частиною третьою статті 117 КАС України подання адміністративного позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб'єкта владних повноважень, але суд у порядку забезпечення адміністративного позову може відповідною ухвалою зупинити дію рішення суб'єкта владних повноважень чи його окремих положень, що оскаржуються. Ухвала негайно надсилається суб'єкту владних повноважень, що прийняв рішення, та є обов'язковою для виконання.

Адміністративний позов, крім способу, встановленого частиною третьою цієї статті, може бути згідно ч.4 ст. 117 КАС України забезпечено забороною вчинення певних дій.

При розгляді клопотання про вжиття заходів забезпечення позову суд оцінює обґрунтованість доводів заявника щодо необхідності вжиття відповідних заходів з урахуванням: розумності, обґрунтованості й адекватності вимог заявника щодо забезпечення позову; забезпечення збалансованості інтересів сторін, а також інших учасників процесу; наявності зв'язку між конкретним видом, що застосовується для забезпечення позову, і предметом позовної вимоги, зокрема, чи спроможний такий вид забезпечення забезпечити фактичне виконання рішення суду у разі його задоволення; імовірності виникнення утруднень для виконання або невиконання рішення суду в разі невжиття таких заходів; необхідності у зв'язку із вжиттям заходів запобігти порушенню прав та інтересів інших осіб, в тому числі, й осіб, які не приймають участь у розгляді справи.

На підставі матеріалів справи судом встановлено, що відповідачем неодноразово вносились відомості до Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців стосовно юридичної особи Українська Автокефальна православна церква м. Мостиська Львівської області (код ЄДРПОУ 35156771) в частині внесення інформації щодо прізвища, ім'я та по-батькові осіб які мають право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи або фізичної особи -підприємця.

Вирішуючи питання про забезпечення позову суд бере до уваги інтереси позивача, відповідачів, третьої особи, характер спірних правовідносин, можливі наслідки невжиття заходів забезпечення позову.

До моменту завершення розгляду справи в суді та набрання чинності рішенням у даній справі, відповідач зобов'язаний у випадку надходження належним чином оформлених документів вносити зміни у Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців, що ускладнює розгляд справи по суті.

Оскільки підтверджені належними доказами вищенаведені доводи позивача на переконання суду дають достатні підстави вважати про існування очевидної небезпеки заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам як позивача так і інших осіб до ухвалення рішення в адміністративній справі, а для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, суд вважає, що клопотання про забезпечення позову слід задовольнити.

Керуючись ст.ст.117, 118 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

1. Клопотання представника позивача Релігійної громади Української Автокефальної Православної Церкви м. Мостиська Львівської області про вжиття заходів забезпечення позову задовольнити.

2. Заборонити Державному реєстратору Реєстраційної служби Мостиського районного управління юстиції Львівської області проводити будь-які реєстраційні дії у відомостях про юридичну особу Українська Автокефальна православна церква м. Мостиська Львівської області (код ЄДРПОУ 35156771).

Відповідно до ч. 5 ст. 118 КАС України, виконання ухвал з питань забезпечення адміністративного позову здійснюється негайно в порядку, встановленому законом для виконання судових рішень.

Ухвала з питань забезпечення адміністративного позову може бути оскаржена. Оскарження ухвали не зупиняє її виконання, а також не перешкоджає подальшому розгляду справи.

Суддя Братичак У.В.

З оригіналом згідно

Суддя Братичак У.В.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.06.2014
Оприлюднено19.06.2014
Номер документу39214211
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/3714/14

Ухвала від 19.11.2015

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Нос Степан Петрович

Ухвала від 02.06.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Братичак Уляна Володимирівна

Ухвала від 08.09.2014

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Нос С.П.

Постанова від 14.07.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Братичак Уляна Володимирівна

Ухвала від 16.06.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Братичак Уляна Володимирівна

Ухвала від 02.06.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Братичак Уляна Володимирівна

Ухвала від 22.05.2014

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Братичак Уляна Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні