УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 червня 2014 р.Справа № 820/13524/13-а Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі
Головуючого судді: Перцової Т.С.
Суддів: Жигилія С.П. , Русанової В.Б.
розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції у Київському районі м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області на постанову Харківського окружного адміністративного суду від 28.04.2014р. по справі № 820/13524/13-а
за позовом Державної податкової інспекції у Київському районі м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-Комп" третя особа Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції
про скасування державної реєстрації змін до установчих документів,-
ВСТАНОВИЛА:
Позивач, Державна податкова інспекція у Київському районі м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області (далі по тексту - ДПІ у Київському районі м. Харкова ГУ Міндоходів у Харківській області), звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до відповідача, Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-Комп" (далі по тексту - ТОВ «Альфа-Комп»), третя особа: Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Державної реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції (далі по тексту - Відділ державної реєстрації ЮО та ФОП Харківського міського управіння юстиції), в якому просив суд скасувати державну реєстрацію змін до установчих документів Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-Комп" (код ЄДРПОУ 37226410): 61195, м. Харків, вул. Гвардійців Широнінців, буд. 114, кв. 50.
Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 21.01.2014 року по справі № 820/13524/13-а закрито провадження у справі за позовом Державної податкової інспекції у Київському районі м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-Комп", третя особа - Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Державної реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції про скасування державної реєстрації змін до установчих документів.
Ухвалою Харківського апеляційного адміністративного суду від 06.03.2014 року по справі № 820/13524/13-а апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Київському районі м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області задоволено.
Ухвалу Харківського окружного адміністративного суду від 21.01.2014 року по справі № 820/13524/13-а скасовано.
Справу за позовом Державної податкової інспекції у Київському районі м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-Комп", третя особа - Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Державної реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції про скасування державної реєстрації змін до установчих документів направлено до суду 1 інстанції для продовження розгляду справи.
Постановою Харківського окружного адміністративного суду від 28.04.2014 року по справі № 820/13524/13-а адміністративний позов Державної податкової інспекції у Київському районі м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа-Комп", третя особа: Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції про скасування державної реєстрації змін до установчих документів - залишено без задоволення.
Позивач, не погодившись із вказаною постановою суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу, в якій просить суд апеляційної інстанції скасувати постанову Харківського окружного адміністративного суду від 28.04.2014р. по справі № 820/13524/13-а, ухвалити нове судове рішення, яким задовольнити позовні вимоги ДПІ у Київському районі м. Харкова ГУ Міндоходів у Харківській області.
В обґрунтування вимог апеляційної скарги посилається на неповне встановлення судом першої інстанції при прийнятті рішення обставин у справі, невідповідність висновків суду обставинам справи, порушення норм матеріального права. Зазначив, що на момент звернення до Відділу державної реєстрації ЮО та ФОП Харківського міського управління юстиції ТОВ «Альфа-Комп» було зазначено відомості про місцезнаходження, які не відповідають юридичній адресі підприємства. Державним реєстратором внесено вищезазначені відомості до Єдиного державного реєстру з порушенням вимог Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців». Вказане, на думку позивача, є підставою для скасування державної реєстрації змін до установчих документів щодо ТОВ "Альфа-комп".
Враховуючи неприбуття жодної з осіб, які беруть участь у справі, у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання, колегія суддів на підставі п. 2 ч. 1 ст. 197 Кодексу адміністративного судочинства України вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними в справі матеріалами.
Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду та доводи апеляційної скарги, дослідивши письмові докази, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджено у суді апеляційної інстанції, що ТОВ "Альфа-комп" (код ЄДРПОУ 37226410) зареєстровано як юридична особа 26.08.2010 року, про що зроблено запис № 10721020000025381.
08.01.2013 року до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено зміни, в тому числі до відомостей про місцезнаходження ТОВ "Альфа-комп" та зазначено адресу: 61195, Харківська обл., м. Харків, вул. Гвардійців Широнінців, б. 114 кв. 50, про що зроблено запис № 10721050007025321.
Реєстраційну справу ТОВ "Альфа-комп" було передано та взято на облік до відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Державної реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції, у зв'язку зі зміною місцезнаходження юридичної особи (а.с.113).
Позивачем на адресу платника податків ТОВ "Альфа-комп", а саме - м. Харків, вул. Гвардійців Широнінців, б. 114 кв. 50, засобами поштового зв'язку було направлено лист із повідомленням про надання заяви за ф.№1-ОПП до позивача. Зазначений лист було повернуто на адресу позивача із позначкою „через збіг терміну зберігання". (а.с.9-11).
При проведенні працівниками ДПІ у Київському районі м. Харкова ГУ Міндоходів в Харківській області перевірки щодо наявності ТОВ "Альфа-комп" за адресою реєстрації: 61195, Харківська обл., м. Харків, вул. Гвардійців Широнінців б. 114 кв. 50, було встановлено, що за даною адресою це підприємство не значиться, що відображено у довідці про встановлення фактичного місцезнаходження платника податків № 96/20-31-02-10 від 05.08.2013 року, повідомленні про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням від 06.08.2013 року (а.с. 13,14).
У зв'язку з чим, посилаючись на норми п.20.1.37 п.20.1 ст.20, п.67.2 ст.67 Податкового кодексу України, п.7 ст.19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб і фізичних осіб - підприємців" ДПІ у Київському районі м. Харкова ГУ Міндоходів у Харківській області звернулась до суду з даним позовом про скасування державної реєстрації змін до установчих документів ТОВ «Альфа-Комп».
Відмовляючи в задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції виходив з їх необґрунтованості, з огляду на відсутність законодавчих підстав для скасування державної реєстрації зміни місцезнаходження ТОВ «Альфа-Комп», оскільки зміна місцезнаходження відповідача не пов`язана із внесенням змін до установчих документів підприємства як юридичної особи.
Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції про відмову в задоволенні позову, з огляду на таке.
Відповідно до пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо: припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців; відміни державної реєстрації припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців; скасування державної реєстрації змін до установчих документів.
Звернення суб'єкта владних повноважень із позовом у передбачених законом випадках мають бути обумовлені необхідністю виконання покладених на них завдань та функцій, а використовувати свої повноваження державні органи можуть лише з метою, з якою це повноваження надано.
Враховуючи викладене, з огляду на положення ч.3 ст.2 КАС України, колегія суддів зазначає, що звернення органів державної податкової служби з позовами, що передбачені, зокрема, нормами пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України, повинно кореспондувати із покладеними на податкові органи функціями.
Функції органів державної податкової служби визначені статтею 19-1 Податкового кодексу України.
Відповідно до підпункту 19-1.1.1 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби здійснюють контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування і сплати податків та зборів, установлених цим Кодексом.
За визначенням пункту 61.1 статті 61 Податкового кодексу України, податковий контроль -це система заходів, що вживаються контролюючими органами з метою контролю правильності нарахування, повноти і своєчасності сплати податків і зборів, а також дотримання законодавства з питань регулювання обігу готівки, проведення розрахункових та касових операцій, патентування, ліцензування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.
У свою чергу, способи здійснення податкового контролю встановлені статтею 62 Податкового кодексу України. До таких способів належать: ведення обліку платників податків; інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органів державної податкової служби; перевірки та звірки відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірки щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.
Відтак, здійснення податковими органами повноважень, передбачених нормами пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України, повинно бути зумовлено виконанням цими органами функцій щодо податкового контролю.
Враховуючи, що основною метою податкового контролю є забезпечення належного виконання податкових обов'язків щодо визначення та сплати грошових зобов'язань, звернення податкового органу із позовом на підставі норм пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України повинно бути спрямоване на запобігання та припинення податкових правопорушень, які пов'язані із неналежним визначенням та сплатою грошових зобов'язань платником податків або невиконанням ним інших податкових обов'язків.
Колегія суддів зазначає, що відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб-підприємців урегульовано Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" № 755-IV від 15.05.2003 року (далі - Закон №755-IV).
За визначенням ст. 1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", місцезнаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені (виконавчий орган).
Відповідно до ч.1 ст.4 вказаного Закону, державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.
Порядок проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців включає, зокрема: перевірку комплектності документів, які подаються державному реєстратору, та повноти відомостей, що вказані в реєстраційній картці; перевірку документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації; внесення відомостей про юридичну особу або фізичну особу - підприємця до Єдиного державного реєстру; оформлення і видачу виписки з Єдиного державного реєстру (ч. 2 ст. 4 Закону).
За приписами ч.1 ст.17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.
Таким чином, повноваження державного реєстратора полягають у засвідченні певних фактів, передбачених чинним законодавством, при надходженні до нього певного пакету документів (від заявника чи поштою). Усі реєстраційні дії проводяться державним реєстратором на підставі поданого уповноваженою особою пакету документів передбаченого відповідною статтею Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців".
Згідно з ч.ч. 1, 2, 4, 6 ст. 14 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" передача реєстраційних справ здійснюється, зокрема, в разі: зміни місцезнаходження юридичної особи, зміни місця проживання фізичної особи - підприємця, якщо нове місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи - підприємця розташоване на території іншої адміністративно-територіальної одиниці; утворення, зміни меж або ліквідації адміністративно-територіальної одиниці. Передача реєстраційних справ у випадку, який передбачено абзацом другим частини першої цієї статті, здійснюється на підставі державної реєстрації відповідних змін до установчих документів юридичної особи або державної реєстрації зміни місця проживання фізичної особи - підприємця. За наявності підстави, що передбачена абзацом другим частини першої цієї статті, державний реєстратор протягом десяти робочих днів з дати державної реєстрації зміни місцезнаходження юридичної особи, зміни місця проживання фізичної особи - підприємця зобов'язаний надіслати поштовим відправленням за описом реєстраційну справу державному реєстратору за новим місцезнаходженням юридичної особи або за новим місцем проживання фізичної особи - підприємця. Державний реєстратор, який отримав реєстраційну справу, зобов'язаний протягом десяти робочих днів з дати її прийому повідомити поштовим відправленням юридичну особу або фізичну особу - підприємця про зміну місцезнаходження реєстраційної справи та внести до Єдиного державного реєстру запис про зміну місцезнаходження реєстраційної справи.
Як вбачається з матеріалів справи, 09.01.2013 року реєстраційну справу юридичної особи ТОВ "Альфа-комп" було знято з обліку відділом державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Святошинської районної у місті Києві держаної адміністрації та взято на облік до відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Державної реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції, у зв'язку зі зміною місцезнаходження юридичної особи. (а.с. 35).
Водночас, положеннями ч. 7 ст. 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" державному реєстратору забороняється вимагати документи для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, якщо вони не передбачені частинами першою - шостою цієї статті.
У відповідності до ч.3 ст.8 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" відповідальність за відповідність установчих документів законодавству несуть засновники (учасники) юридичної особи.
Отже, як вірно зазначено судом першої інстанції, Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" не передбачено права державного реєстратора надавати оцінку документам, що подаються для реєстрації, з огляду на факти, що викладені в позовній заяві в обґрунтування позовних вимог.
Окрім того, обставини за яких позивач звернувся до суду з даним позовом, взагалі не існували на момент проведення реєстраційної дії.
Судом першої інстанції встановлено та підтверджено в суді апеляційної інстанції, що підставою для внесення змін до установчих документів ТОВ "Альфа-комп" є протокол загальних зборів учасників ТОВ "Альфа-комп" № 3 від 25.12.2012 року та договір про відступлення шляхом купівлі продажу частки у статутному капіталі ТОВ "Альфа-комп" від 25.12.2012 року, за якими частка в розмірі 100 % статутного капіталу ТОВ "Альфа-комп" перейшла від ОСОБА_1 до ОСОБА_2, який зареєстрований за адресою АДРЕСА_3. (а.с. 46-49).
Положеннями ст. 31 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" визначено вичерпні підстави для скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.
Так, у разі постановлення судового рішення щодо скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи, або про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи суд у день набрання законної сили судовим рішенням надсилає його державному реєстратору для внесення запису про судове рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.
Позивачем, який є суб'єктом владних повноважень, не надано доказів скасування в судовому порядку рішення засновників товариства або уповноваженого органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи, або про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів, чи існування спору з цих питань.
При цьому відповідно до ч. 2 ст. 81 Цивільного кодексу України юридична особа приватного права створюється на підставі установчих документів відповідно до статті 87 цього Кодексу.
За змістом ст.ст. 87 та 88 Цивільного кодексу України визначено порядок складання і затвердження установчих документів та вимоги до змісту установчих документів, які не передбачають внесення до статуту суб'єкта господарювання відомостей про місцезнаходження цього суб'єкта.
Так, відповідно до ч.1 ст.88 ЦК України у статуті товариства вказуються найменування юридичної особи, органи управління товариством, їх компетенція, порядок прийняття ними рішень, порядок вступу до товариства та виходу з нього, якщо додаткові вимоги щодо змісту статуту не встановлені цим Кодексом або іншим законом.
Приписи ст. 57 Господарського кодексу України також не містять вимог про включення до змісту установчих документів, якими в розумінні наведеної норми права є рішення про утворення або засновницький договір, а у випадках, передбачених законом, статут (положення) суб'єкта господарювання, відомостей про місцезнаходження суб'єкта господарювання.
Колегія суддів зазначає, що за змістом статті 45 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний самостійно визначити свою податкову адресу. При цьому згідно з пунктом 45.2 статті 45 Податкового кодексу України податковою адресою юридичної особи є місцезнаходження такої юридичної особи, відомості про що містяться в Єдиному державному реєстрі. Отже, обрання податкової адреси і, відповідно, місцезнаходження, здійснюється платником податків самостійно, без узгодження із податковим органом.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", у разі якщо зміна відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, не пов'язана із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи, або не підлягає державній реєстрації, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), подає (надсилає рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи юридичної особи заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.
Отже, реєстраційна дія по зміні місцезнаходження юридичної особи не пов'язана із внесенням змін до установчих документів даної особи.
Щодо посилання позивача на відсутність юридичної особи за зареєстрованим місцезнаходженням, як на підставу для скасування державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, колегія суддів зазначає наступне.
Згідно з п. 12.4 "Порядку обліку платників податків і зборів", Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 1588 від 09.12.2011 року, в редакції, чинній на час виникнення спірних відносин, щодо кожного платника податків, стосовно якого виявлена відсутність його за місцезнаходженням (місцем проживання) та нез'ясоване його фактичне місцезнаходження (місце проживання), підрозділ органу державної податкової служби, який з'ясував зазначений факт, готує та передає підрозділам податкової міліції запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків за встановленою формою.
Відповідно до пункту 12.5 зазначеного Порядку, якщо за результатами заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження юридичної особи підрозділами податкової міліції буде підтверджено відсутність такої особи за місцезнаходженням або встановлено, що фактичне місцезнаходження юридичної особи не відповідає зареєстрованому місцезнаходженню, керівник (заступник керівника) органу державної податкової служби приймає рішення про направлення до відповідного державного реєстратора повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф. N 18-ОПП (додаток 24) для вжиття заходів, передбачених частиною дванадцятою статті 19 Закону №755- IV.
Копія повідомлення підшивається до реєстраційної частини облікової справи платника податків. Про направлення такого повідомлення вноситься запис до журналу обліку повідомлень про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за ф. N 19-ОПП (дод. 25).
Таким чином, наслідком відсутності платника податків за місцезнаходженням може бути лише внесення до ЄДР запису про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням та подальшого припинення юридичної особи на підставі положень п.5 ч.2 статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", а не скасування державної реєстрації зміни місцезнаходження юридичної особи, як того вимагає позивач.
Слід відмітити, що позивачем не надано до матеріалів справи доказів вжиття заходів встановлення місцезнаходження платника податків структурним підрозділом податкового органу.
З наявного в матеріалах справи витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців колегією суддів встановлено, що запис про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням ПП "Совіколь - Єнтерпрайз" за адресою реєстрації: вул. Новопрудна, буд. 4, кв. 70, м. Харків, 61103 не вносився.
Також колегія суддів зазначає, що повноваження контролю можуть бути реалізовані конкретним органом державної податкової служби України з урахуванням територіальної юрисдикції, тобто лише відносно того платника податків, який знаходиться на обліку в цьому податковому органі, відповідно до вимог ст.ст.63, 64 Податкового кодексу України.
Як вбачається з матеріалів справи, відповідач по справі не перебуває на обліку як платник податків, зборів (обов'язкових платежів) у ДПІ у Київському районі м. Харкова ГУ Міндоходів в Харківській області, а тому у позивача відсутні повноваження на здійснення контролю за діяльністю відповідача.
Крім того, скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи є одним із заходів, спрямованих на запобігання порушенню податкового законодавства або його припиненню, а не засобом забезпечення обліку платників податків.
Згідно з ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Позивачем, який є суб'єктом владних повноважень, не надано належних доказів в обґрунтування своїх позовних вимог.
Відповідно до ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справа та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення фактичних обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права.
Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують.
Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 197, п.1 ч.1 ст. 198, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст.206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -
У Х В А Л И Л А:
Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Київському районі м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області залишити без задоволення.
Постанову Харківського окружного адміністративного суду від 28.04.2014р. по справі № 820/13524/13-а залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі, та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили.
Головуючий суддя (підпис)Перцова Т.С. Судді (підпис) (підпис) Жигилій С.П. Русанова В.Б.
Суд | Харківський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.06.2014 |
Оприлюднено | 20.06.2014 |
Номер документу | 39275616 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Харківський апеляційний адміністративний суд
Перцова Т.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні