Ухвала
від 19.06.2014 по справі 825/932/14
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251 КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 825/932/14 Головуючий у 1-й інстанції: Смірнова О.Є. Суддя-доповідач: Карпушова О.В.

У Х В А Л А

Іменем України

19 червня 2014 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Карпушової О.В., суддів: Бистрик Г.М., Оксененка О.М., розглянувши у порядку письмового провадження апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Чернігові Головного управління Міндоходів у Чернігівській області на постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 06 травня 2014 року в адміністративній справі за позовом Державної податкової інспекції у м. Чернігові Головного управління Міндоходів у Чернігівській області до Реєстраційної служби Чернігівського міського управління юстиції у Чернігівській області, третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю «Севен-Сав», про скасування державної реєстрації припинення юридичної особи, -

В С Т А Н О В И В :

Державна податкова інспекція у м. Чернігові Головного управління Міндоходів у Чернігівській області (далі - ДПІ у м. Чернігові) звернулася до суду з позовом до Реєстраційної служби Чернігівського міського управління юстиції у Чернігівській області, третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю «Севен-Сав» (далі - ТОВ «Севен-Сав»), про скасування державної реєстрації щодо припинення юридичної особи ТОВ «Севен-Сав».

Позов обґрунтовано тим, що за наслідками проведеної позивачем перевірку складено акт від 24.12.2013 р., на підставі якого прийнято податкові повідомлення-рішення від 31.01.2014 № 0000462200 та № 0000472200 які можливо можуть бути не виконані ТОВ «Севен-Сав».

Постановою Чернігівського окружного адміністративного суду від 06.05.2014 р. у задоволені позовних вимог відмовлено.

Суд першої інстанції виходив з того, що відповідач дів в межах повноважень та у спосіб, передбачених законодавством.

Позивач, не погодившись з рішенням суду першої інстанції, подав апеляційну скаргу в якій просить скасувати постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 06.05.2014 р. як таку, що прийнято з порушенням норм матеріального права, та прийняти нову постанову, якою задовольнити позовні вимоги.

Доводи апеляційної скарги аналогічні доводам позовної заяви.

Сторони, які належним чином були повідомлені про дату, час і місце апеляційного розгляду справи, до суду не прибули, що, відповідно до ч.4 ст.196 КАС України, не є перешкодою для судового розгляду. Відповідно до п.2 ч.1 ст.197 КАС України справу розглянуто у порядку письмового провадження.

Колегія суддів заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судами першої та апеляційної інстанцій встановлено, що ТОВ «Севен-Сав» (код ЄДРПОУ - 34924764) зареєстровано в якості юридичної особи 01.03.2007р., що підтверджено витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 27.02.2014 (а.с. 5-7).

05.11.2013 р. на загальних зборах учасників ТОВ «Севен-Сав» було ухвалено рішення провести заходи, необхідні для припинення товариства шляхом ліквідації, що підтверджено протоколом загальних зборів учасників від 05.11.2013 № 07 (а.с. 64).

В той же день, 05.11.2013р. до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців внесено запис щодо рішення засновника юридичної особи товариства з обмеженою відповідальністю «Севен-Сав» про припинення юридичної особи шляхом ліквідації.

Відповідне повідомлення було опубліковано 08.11.2013 р. у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації - Бюлетені державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 265 (30) 2013 рік (а.с. 69).

09.11.2013р. інформація про початок процедури припинення ТОВ «Севен-Сав» надійшла до ДПІ у м. Чернігові.

Вищенаведені обставини, встановлені судом першої інстанції, перевірені, знайшли своє підтвердження при апеляційному розгляді справи, і не є спірними.

Відповідно до ст. 195 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції переглядає судові рішення суду першої інстанції в межах апеляційної скарги.

Стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, регулює Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" від 15 травня 2003 року № 755-IV із змінами та доповненнями (далі - Закон № 755).

Державний реєстратор - посадова особа центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, яка відповідно до цього Закону від імені держави здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, що передбачено ст.1 Закону № 755.

До повноважень державного реєстратора належить проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичних осіб, що передбачено ч.1 ст.6 Закону № 755.

Відповідно до ч.1 ст.4 Закону № 755 державна реєстрація юридичних осіб - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Відповідно до ч. 9 ст. 36 Закону № 755 органи доходів і зборів, Пенсійного фонду України під час проведення заходів щодо припинення юридичної особи надсилають в електронній формі та на паперовому носії державному реєстраторові протягом десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи одне з таких повідомлень, що має бути засвідчено підписом відповідної посадової особи у встановленому порядку, а саме: повідомлення про початок проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи; повідомлення про неможливість проведення позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи.

Згідно ст. 36 Закону № 755 у разі надіслання державному реєстраторові повідомлення про неможливість проведення органами доходів і зборів, Пенсійного фонду України позапланової перевірки, призначеної у зв'язку з рішенням про припинення юридичної особи, таке повідомлення не пізніше двох місяців з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи має бути замінено відповідним органом доходів і зборів та/або Пенсійного фонду України повідомленням про проведення позапланової перевірки або про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

З матеріалів справи вбачається, що ДПІ у м. Чернігові надіслала відповідачу повідомлення про неможливість проведення перевірки ТОВ «Севен-Сав», але вказане повідомлення має неточності: не вірно зазначено код платника податків ТОВ «Севен-Сав», дата внесення рішення невірна - 14.11.2013, замість вірної - 05.11.2013, дата публікації зазначена невірна 18.11.2013, замість вірної - 08.11.2013; вказана невірне місцезнаходження юридичної особи.

На адресу відповідача більш не надходило жодних повідомлень ДПІ у м. Чернігові про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації щодо припинення ТОВ «Севен-Сав», внаслідок чого, за принципом мовчазної згоди, відповідачем 21.01.2014р. була проведена державна реєстрація припинення ТОВ «Севен-Сав» в результаті ліквідації.

Висновки суду першої інстанції, що ДПІ не надсилала відповідачу повідомлень про наявність заперечень проти проведення державної реєстрації щодо припинення ТОВ «Севен-Сав» апелянтом не спростовано.

Стаття 71 КАС України передбачає, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Таким чином, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що відповідач дів в межах повноважень та у спосіб, передбачених законодавством.

На підставі вищезазначеного, судова колегія вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив постанову з додержанням норм матеріального і процесуального права, тому відсутні підстави для скасування постанови.

Керуючись статтями 195, 197, 198, 200, 205, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційний суд, -

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у м. Чернігові Головного управління Міндоходів у Чернігівській області на постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 06 травня 2014 року, залишити без задоволення.

Постанову Чернігівського окружного адміністративного суду від 06 травня 2014 року в адміністративній справі за позовом Державної податкової інспекції у м. Чернігові Головного управління Міндоходів у Чернігівській області до Реєстраційної служби Чернігівського міського управління юстиції у Чернігівській області, третя особа - Товариство з обмеженою відповідальністю «Севен-Сав», про скасування державної реєстрації припинення юридичної особи, залишити без змін.

Ухвала суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду в порядку письмового провадження набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом 20 днів після набрання законної сили.

Колегія суддів: О.В. Карпушова

Г.М. Бистрик

О.М. Оксененко

.

Головуючий суддя Карпушова О.В.

Судді: Бистрик Г.М.

Оксененко О.М.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.06.2014
Оприлюднено25.06.2014
Номер документу39393758
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —825/932/14

Постанова від 06.05.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Смірнова О.Є.

Ухвала від 12.01.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 16.12.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Бившева Л.І.

Ухвала від 11.09.2014

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Юрченко В.П.

Ухвала від 19.06.2014

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Карпушова О.В.

Постанова від 20.05.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Смірнова О.Є.

Ухвала від 19.03.2014

Адміністративне

Чернігівський окружний адміністративний суд

Смірнова О.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні