Ухвала
від 27.06.2014 по справі 810/3879/14
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

   КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД У Х В А Л А про залишення позовної заяви без руху 27 червня 2014 року           № 810/3879/14 Суддя Київського окружного адміністративного суду Леонтович А.М., перевіривши виконання вимог статей 105, 106 Кодексу адміністративного судочинства України за позовною заявою Приватного підприємства «Дента-Д» до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Київській області про визнання протиправним та скасування рішення, - В С Т А Н О В И В: Приватне підприємство «Дента-Д» (далі - позивач) звернулось до Київського окружного адміністративного суду з позовом до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Київській області (далі - відповідач) про визнання протиправним та скасування рішення Інспекції з питань захисту прав споживачів про накладення штрафу за порушення законодавства про рекламу №10 від 16 квітня 2014 року. Відповідно до статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу адміністративного судочинства України. Згідно частини третьої  статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, до позовної заяви додається   документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Приписами частини другої статті 87 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що розмір судового збору, порядок його сплати і звільнення від сплати встановлюються законом. Розміри ставок судового збору визначені статтею 4 Закону України “Про судовий збір” від 08.07.2011 року №3674-VI. Так, за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру розмір судового збору становить 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати, що встановлені законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява подана до суду (станом на 1 січня 2014 року розмірі мінімальної заробітної плати становить 1218 грн.). Відповідно до частини 3 статті 4 Закону №3674-VI під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги. Як вбачається із позовної заяви, позивач просить скасувати рішення Інспекції з питань захисту прав споживачів №10 від 16 квітня 2014 року, яким до ПП «Дента-Д» застосовано штраф у розмірі 5083,00 грн. Суд звертає увагу позивача на те, що майновими вимогами є будь-які вимоги суб'єктів права, що пов'язані з володінням, користуванням, розпорядженням, обміном, розподілом майна, у тому числі нерухомими та рухомими речами, грошовими коштами тощо. Рішення суб`єкта владних повноважень, яким визначено грошове зобов`язання платника податків, суму адміністративно - господарських, штрафних санкцій тощо, породжує підстави для зміни майнового стану фізичної чи юридичної особи, а відтак, вимога про визнання протиправним та/або скасування такого рішення носить майновий характер. Судом встановлено, за подання позовної заяви позивачем сплачено судовий збір у сумі 73,08 грн., що не відповідає розміру судового збору, який встановлено статтею 4 Закону України “Про судовий збір” від 08.07.2011 року №3674-VI. Водночас, суд звертає увагу позивача на те, що належним документом про сплату судового збору є саме оригінал квитанції установи банку або відділення зв'язку, які прийняли платіж або платіжне доручення, підписане уповноваженою посадовою особою банку і скріплене печаткою установи банку з відміткою про дату виконання платіжного доручення. Згідно з частиною першою  статті 105 Кодексу адміністративного судочинства України, адміністративний позов подається до адміністративного суду     у формі письмової позовної заяви. Відповідно до положень частини четвертої  статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, позовна заява підписується позивачем або його представником із зазначенням дати її підписання. Зі змісту наведених норм випливає, що до суду подається позовна заява, яка має бути підписана позивачем або його представником власноруч. Вказане виключає можливість звернення до адміністративного суду із копією позовної заяви, а також відтворення підпису позивача або його представника за допомогою засобів механічного та іншого копіювання. Судом встановлено, що подана позовна заява не містить особистого підпису позивача, або його представника та дати підписання. Крім того, згідно частини 3  статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України, до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів і третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. З матеріалів справи вбачається, що позивачем, в порушення вказаної вимоги, не надано копій документів, що приєднуються до позову для відповідача.  Зазначені вище обставини вказують на невідповідність позовної заяви вимогам, встановленим статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України. Відповідно до частини першої статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Вказані недоліки повинні бути усунені у строк до 11 липня 2014 року шляхом подання безпосередньо до канцелярії Київського окружного адміністративного суду: 1) належним чином оформленої та підписаної позовної заяви та її копії, що відповідає вимогам статтей  105,  106 Кодексу адміністративного судочинства, а також копій усіх документів, що приєднуються до позовної заяви, відповідно до кількості відповідачів; 2) оригіналу документа про сплату судового збору виходячи із заявлених позовних вимог (з урахуванням їх майнового характеру) у розмірах, визначених статтею 4 Закону України “Про судовий збір” від 08.07.2011 року №    3674-VI. Інформацію щодо сплати судового збору можна також дізнатися на офіційному веб-порталі "Судова влада України" за Інтернет адресою http://court.gov.ua/sud1070/tax/, а також з інформаційних стендів Київського окружного адміністративного суду. Враховуючи вищевикладене, керуючись статтями 108, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, – У Х В А Л И В: Позовну заяву Приватного підприємства «Дента-Д» до Інспекції з питань захисту прав споживачів у Київській області про визнання протиправним та скасування рішення – залишити без руху. Позивачу у строк до   11 липня 2014 року усунути наведені в даній ухвалі недоліки у вказаний спосіб. У разі невиконання вимог цієї ухвали позовна заява буде вважатися неподаною і буде повернута заявникові. Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху надіслати позивачу невідкладно. Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішення за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Суддя                                                                                           Леонтович А.М.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.06.2014
Оприлюднено02.07.2014
Номер документу39493007
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/3879/14

Постанова від 24.07.2014

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 15.07.2014

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

Ухвала від 27.06.2014

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Леонтович А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні