КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 2610/17573/2012 Головуючий у 1-й інстанції: Малинников О.Ф. Суддя-доповідач: Бистрик Г.М.
У Х В А Л А
Іменем України
26 червня 2014 року м. Київ
Колегія суддів Київського апеляційного адміністративного суду у складі:
головуючого судді: Бистрик Г.М.,
суддів: Карпушової О.В., Оксененка О.М.,
при секретарі: Колотушко Г.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу позивача ОСОБА_2 на Постанову Шевченківського районного суду м. Києва від 22 жовтня 2012 року у справі за позовом ОСОБА_2 до Головного управління статистики у м. Києві, третя особа голова ГБК «Відрадний-6» Пікулик Олег Миколайович про зобов'язання внесення до ЄДРПОУ інформацію про голову ГБК «Відрадний-6» ОСОБА_2 за 1998-2001 роки, -
В С Т А Н О В И Л А:
У липні 2012 року позивач звернувся до Шевченківського районного суду м. Києва з адміністративним позовом до Головного управління статистики у м. Києві, третя особа голова ГБК «Відрадний-6»Пікулик Олег Миколайович про зобов'язання внесення до ЄДРПОУ інформацію про голову ГБК «Відрадний-6» ОСОБА_2 за 1998-2001 роки.
Постановою Шевченківського районного суду м. Києва від 22 жовтня 2012 року - в задоволені позову відмовлено.
Не погоджуючись з таким судовим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить апеляційну інстанцію скасувати постанову суду першої інстанції та постановити нову про задоволення позову. В своїй апеляційній скарзі апелянт посилається на незаконність, необ'єктивність та необґрунтованість оскаржуваного рішення, невідповідність висновків суду дійсним обставинам справи, порушення судом норм матеріального та процесуального права, що є підставою для скасування судового рішення.
З матеріалів справи вбачається, що Головним управлінням статистики у м. Києві за № 12-1514 від 18.05.2012 року відомості про Гаражно-будівельний кооператив «Відрадний-6» (ідентифікаційний код 22864540) були внесені до бази даних існуючого на той час Державного реєстру звітних (статистичних) одиниць України 11 квітня 1995 року.
У зв'язку із створенням в Україні Єдиного державного реєстру підприємств та організацій згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 року № 118 Про створення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій (ЄДРПОУ)» відомості про Гаражно-будівельний кооператив «Відрадний-6»(ідентифікаційний код 22864540) були внесені до ЄДРПОУ із зазначенням керівника ГБК «Відрадний-6» голову кооперативу ОСОБА_4 на підставі наданої кооперативом інформації про обрання на цю посаду, інших змін стосовно послідуючих керівників ГБК «Відрадний-6» не надавалось. За відсутності звернень від ГБК «Відрадний-6» не вносились зміни за період з 11.04.1995 року, коли на посаду голови ГБК «Відрадний-6» позивача.
Відмовляючи в задоволенні позовних вимог, суд першої інстанції прийшов до висновку про необґрунтованість та безпідставність заявлених позовних вимог.
Колегія суддів погоджується з такими висновками суду з наступних підстав.
Відповідно до Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» всі юридичні особи та фізичні особи - підприємці, створені та зареєстровані до 1 липня 2004 року, зобов'язані у встановлений пунктом 2 цього розділу строк подати державному реєстратору реєстраційну картку для включення відомостей про них до Єдиного державного реєстру. Державний реєстратор при надходженні від юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців реєстраційної картки зобов'язаний, відповідно до вимог статті 19 цього Закону, провести включення відомостей про діючі юридичні особи та фізичних осіб - підприємців і видати їм виписку з Єдиного державного реєстру.
Згідно розділу 2 Прикінцеві та перехідні положення Закону України від 01.07.2010р №2390 «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» (далі - Закон № 2390) та наказу Міністерства юстиції України від 12.04.2012 №575/5 з метою проведення в Автономній Республіці Крим та відповідних областях інвентаризацій юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, зареєстрованих до 1 липня 2004 року, відомості про яких не включені до Єдиного державного реєстру, утворено тимчасові міжвідомчі спеціальні комісії, до складу яких входять представники територіальних органів Пенсійного фонду України.
Пунктом 7 передбачено, що Спеціально уповноважений орган з питань державної реєстрації протягом місяця з дати завершення процесу включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, зареєстрованих до 1 липня 2004 року, передає відомості про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, включених до Єдиного державного реєстру, органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування (далі - уповноважені органи), які в межах своїх повноважень ведуть облік юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та/або проводять реєстрацію юридичних осіб будь-яких організаційно-правових форм та фізичних осіб - підприємців.
Уповноважені органи протягом місяця з дня отримання від спеціально уповноваженого органу з питань державної реєстрації відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, включених до Єдиного державного реєстру, проводять звірення даних реєстрів (баз даних реєстрів, журналів реєстрації, обліку тощо), що ведуться ними, з даними Єдиного державного реєстру. За результатами звірення уповноважені органи подають спеціально уповноваженому органу з питань державної реєстрації відомості з відомчих реєстрів (баз даних реєстрів, журналів реєстрації, обліку тощо) про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, відомості про яких не включені до Єдиного державного реєстру.
За результатами проведеного звірення уповноважені органи оприлюднюють у спеціалізованих друкованих засобах масової інформації та/або на відомчих веб-сайтах відомості про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, відомості про яких на дату завершення процесу включення до Єдиного державного реєстру відомостей про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців не включені до Єдиного державного реєстру.
Після закінчення передбаченого для включення відомостей до Єдиного державного реєстру строку, встановленого пунктом 2 цього розділу, уповноважені органи у місячний строк проводять остаточне звірення даних відомчих реєстрів (баз даних реєстрів, журналів реєстрації, обліку тощо), за результатами якого готують аналітичну інформацію для передачі її тимчасовим міжвідомчим спеціальним комісіям, утвореним з метою проведення в Автономній Республіці Крим та відповідних областях інвентаризації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, зареєстрованих до 1 липня 2004 року, відомості про яких до строку, встановленого пунктом 2 цього розділу, не включені до Єдиного державного реєстру.
За результатами проведеної тимчасовими міжвідомчими спеціальними комісіями роботи відомості про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, зареєстрованих до 1 липня 2004 року, включаються до Єдиного державного реєстру з відміткою про те, що свідоцтва про їх державну реєстрацію, оформлені з використанням бланків старого зразка та видані до 1 липня 2004 року, вважаються недійсними.
Матеріалами справи підтверджується, що за результатами проведеної роботи Головного управління статистики у м. Києві встановлено, що інформація щодо ОСОБА_2 до Єдиного державного реєстру не включена, жодні документи, які б свідчили, що ГБК «Відрадний-6» відбулись відповідні зміни у відсутні.
Відповідач по справі, діяв у відповідності до вимог чинного законодавства, оскільки зобов'язаний був керуватися вимогами Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», прикінцевими та перехідними положеннями Закону України № 2390-VI від 01.07.2010р. «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» щодо спрощення механізму державної реєстрації припинення суб'єктів господарювання», Наказом Міністерства юстиції України №575/5.
Підсумовуючи наведене, колегія суддів приходить до висновку, що доводи викладені в апеляційній скарзі не знайшли свого підтвердження, оскаржувана постанова прийнята судом відповідно до норм матеріального та процесуального права, а тому підстави для задоволення апеляційної скарги відсутні.
Відповідно до ст. 200 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає скаргу без задоволення, а постанову суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись, ст.ст. 2, 41, 160, 196, 197, 198, 200, 205, 206, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -
У Х В А Л И Л А :
Апеляційну скаргу позивача ОСОБА_2 - залишити без задоволення .
Постанову Шевченківського районного суду м. Києва від 22 жовтня 2012 року - залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення, та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України в порядку та строки передбаченні ст. 212 КАС України.
Повний текст ухвали суду буде виготовлено 03.07.2014 року
Головуючий суддя Г.М. Бистрик
Судді О.В. Карпушова
О.М. Оксененко
.
Головуючий суддя Бистрик Г.М.
Судді: Карпушова О.В.
Оксененко О.М.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.06.2014 |
Оприлюднено | 08.07.2014 |
Номер документу | 39632388 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Бистрик Г.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні