Ухвала
від 11.07.2014 по справі 805/5251/14
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення апеляційної скарги без руху

11 липня 2014 р. справа № 805/5251/14

Суддя-доповідач Донецького апеляційного адміністративного суду Казначеєв Е.Г. розглянувши апеляційну скаргу Відділу культури і туризму Шахтарської районної адміністрації Донецької області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 11 червня 2014 р. у справі № 805/5251/14 (головуючий І інстанції Кошкош О.О.) за позовом Відділу культури і туризму Шахтарської районної адміністрації Донецької області до Шахтарської об'єднаної державної податкової інспекції Головного Управління Міндоходів у Донецькій області про скасування рішення,-

ВСТАНОВИВ:

Позивач звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Шахтарської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Донецькій області про скасування рішення №0001011702 від 25.03.2014 року про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску у розмірі 1 664,52 грн.

Постановою Донецького окружного адміністративного суду від 11 червня 2014 року у задоволені позову відмовлено у повному обсязі.

Відділ культури і туризму Шахтарської районної адміністрації Донецької області звернулось з апеляційною скаргою на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 11 червня 2014 року.

Ознайомившись з даною апеляційною скаргою, вважаю, що вона не відповідає вимогам ст.187 Кодексу адміністративного судочинства України, в зв'язку з чим така скарга підлягає залишенню без руху, з наступних підстав.

Відповідно до приписів ч.2 ст.5 Кодексу адміністративного судочинства України, провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи

Згідно ч.6 ст. 187 КАС України до апеляційної скарги додасться документ про сплату судового збору.

При визначенні характеру адміністративного позову як майнового необхідно враховувати таке.

Відповідно до пункту 1 частини другої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України, юрисдикція адміністративних судів поширюється па публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи.

Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна.

Зі змісту Рішення Європейського суду з прав людини від 14 жовтня 2010 року у справі «Щокін проти України» вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав.

Отже, за практикою Європейського суду з прав людини, вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою.

З огляду на викладене адміністративними позовами майновою характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо.

Таким чином, звернені до суду вимоги безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими.

З позовної заяви апелянта вбачається, що ним були заявлені вимоги майнового характеру, а саме позивач просив скасувати рішення відповідача №0001011702 від 25.03.2014 року про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску у розмірі 1 664,52 грн.

Закон України «Про судовий збір» № 3674-VI від 8 липня 2011 року, визначає правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору

Відповідно до ч.1 ст. 4 Закону України «Про судовий збір», судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Згідно підпункту 1 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» № 3674-VI, в редакції від 23.10.2013 року, ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру встановлена в розмірі 2 відсотків розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати, ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру встановлена в розмірі 0,06 розміру мінімальної заробітної плати.

Відповідно до підпункту 2 пункту 3 частини 2 статті 4 Закону України «Про судовий збір» № 3674-VI від 8 липня 2011 року (враховуючи зміни у законі, що діють від 01.01.2014 року), ставки судового збору за подання до адміністративного суду апеляційної скарги на рішення суду, заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду встановлюються в розмірі 50 відсотків ставки, що підлягає сплаті при поданні позовної заяви немайнового характеру - 36 грн. 54 коп., а при подані позовної заяви майнового характеру - 50 % ставки, обчисленої виходячи з оспорюваної суми, але не менше 913 грн. 50 коп., та не більше 2436 грн.

Таким чином, оскільки скаржник звернувся до апеляційного суду з апеляційною скаргою 12 травня 2014 року, у справі за позовом майнового характеру, апелянту необхідно при подані апеляційної скарги сплатити судовий збір з урахуванням мінімальної заробітної плати у місячному розмірі станом на 01.01.2014 року, яка складає 1218 гривень.

Тож, апелянт повинен сплатити судовий збір за подання апеляційної скарги на постанову суду за вимогами майнового характеру у розмірі 913,50 грн. (1218 * 1,5 м.з.п. * 50 %).

Відповідно до Закону України «Про судовий збір» апелянт не входить до переліку тих сторін по справі, яких звільнено вiд сплати судового збору.

В матеріалах справи відсутній документ, який підтверджував сплату судового збору в розмірі 913,50 грн., а наявна лише квитанція про сплату судового збору в розмірі 37 грн.

Керуючись вимогами статтi 4 Закону України «Про судовий збір» № 3674-VI від 8 липня 2011 року, скаржнику необхідно додатоково сплатити судовий збір в розмірі 876 грн 50 коп.

При цьому суму судового збору належить перераховувати за наступними реквізитами: рахунок - 31210206781005 , код ЄДРПОУ - 38034015, МФО банку - 834016 , отримувач - Калінінське.УК/Калінінс.р-н/220030001, банк - ГУДКСУ у Донецькій обл., призначення платежу - судовий збір, за апеляційною скаргою (ПІБ скаржника), Донецький апеляційний адміністративний суд, код ЄДРПОУ 34511611 (код суду, де розглядається справа), код класифікації доходів бюджету 22030001.

3гiдно ч. 2 ст. 189 КАС України отримавши апеляційну скаргу, суддя - доповідач протягом трьох днів перевіряє її відповідність вимогам статті 187 цього Кодексу i за відсутністю перешкод постановляє ухвалу про відкриття апеляційного провадження.

До апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог встановлених статтею 187 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.

Вiдповiдно до ч. 1 ст. 108 КАС України, суддя встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позивної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення i встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається ocoбi, що звернулася з позовною заявою.

Вiдповiдно до ст.ст. 108, 189 Кодексу адміністративного судочинства України, зазначені обставини тягнуть за собою залишення апеляційної скарги без руху з наданням строку для усунення зазначених недоліків.

Керуючись ч.1 та ч. 5 ст. 108, ст. 187, ч.5 ст. 189 Кодексу адміністративного судочинства України,-

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Відділу культури і туризму Шахтарської районної адміністрації Донецької області на постанову Донецького окружного адміністративного суду від 11 червня 2014 р. у справі № 805/5251/14 залишити без руху.

Встановити строк для усунення виявлених недоліків апеляційної скарги - п'ять днів з моменту отримання ухвали.

Після усунення недоліків апеляційної скарги у строк, встановлений судом, вона вважатиметься поданою у день первинного її подання до суду.

В разі невиконання вимог цієї ухвали апеляційна скарга повертається апелянту.

Ухвала може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом 20 днів

Суддя-доповідач: Казначеєв Е.Г.

СудДонецький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.07.2014
Оприлюднено15.07.2014
Номер документу39725422
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —805/5251/14

Ухвала від 02.09.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Е.Г.

Ухвала від 11.07.2014

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Казначеєв Е.Г.

Постанова від 11.06.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

Ухвала від 11.06.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

Ухвала від 13.05.2014

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Кошкош О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні