Ухвала
від 14.07.2014 по справі 815/4073/14
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

Справа № 815/4073/14

УХВАЛА

14 липня 2014 року м. Одеса

Суддя Одеського окружного адміністративного суду Білостоцький О.В., розглянувши матеріали адміністративного позову товариства з обмеженою відповідальністю «Нико-Стройпроект» до державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області про визнання протиправними дії та скасування наказу, визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,-

ВСТАНОВИВ:

До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Нико-Стройпроект» до державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області про визнання протиправними дії та скасування наказу від 12.05.2014 року № 1017 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю «Нико-Стройпроект», визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення № 0001902206 від 13.06.2014 року.

Відповідно до вимог ч.3 ст.106 Кодексу адміністративного судочинства України до позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів та третіх осіб, крім випадків подання адміністративного позову суб'єктом владних повноважень. До позовної заяви додається також документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

Згідно ч. 2 ст. 87 КАС України розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом.

Законом України «Про судовий збір» від 08.07.2011 року № 3674-VI (із змінами і доповненнями, внесеними Законом України від 19.09.2013 року № 590-VII) встановлено, що судовий збір справляється за подання до суду позовної заяви та іншої заяви, передбаченої процесуальним законодавством,у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява подається до суду. Ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру - 0,06 розміру мінімальної заробітної плати; за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру - 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати. Під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги.

Згідно ч. 3 ст. 6 Закону України «Про судовий збір» за подання позовної заяви, що має одночасно майновий і немайновий характер, судовий збір сплачується за ставками, встановленими для позовних заяв майнового та немайнового характеру.

Звернена позивачем до суду позовна вимога про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області №0001902206 від 13.06.2014 року є майновою. Інші позовні вимоги, заявлені позивачем в адміністративному позові є немайновими.

Як вбачається із доданого до адміністративного позову квитанції № 40 від 09.07.2014 року, позивачем сплачено судовий збір лише у розмірі 182,70 грн. (за подання адміністративного позову майнового характеру). За подання адміністративного позову немайнового характеру судовий збір позивачем не сплачений.

Отже, поданий адміністративний позов не відповідає викладеним вище вимогам чинного законодавства України, оскільки позивачем не надано доказів сплати позивачем судового збору за подання адміністративного позову немайнового характеру.

Крім того, відповідно до п. 4 ст. 106 КАС України у позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги.

Зміст адміністративного позову - це адресоване адміністративному суду прохання позивача процесуально-правового характеру задовольнити його вимогу до відповідача. Частина четверта статті 105 КАС України визначає формулювання позовних вимог, що можуть становити зміст адміністративного позову. Під змістом позовних вимог розуміється визначення бажаного для позивача способу захисту права, свободи чи інтересу, що він вважає порушеними, який на думку суду, має формулюватися максимально чітко і зрозуміло.

Позивач, звертаючись до суду із позовною вимогою про визнання протиправними дії державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області, в прохальній частині адміністративного позову не зазначає, які саме дії відповідача він просить визнати протиправними, що в свою чергу, позбавляє суд правильного визначення змісту зазначеної позовної вимоги з метою подальшого вирішення спору по суті.

Згідно ч. 1 ст. 108 КАС України суд, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

При таких обставинах позов повинен бути залишений без руху, а позивачу наданий термін для усунення недоліків шляхом належного оформлення позивачем адміністративного позову та надання доказів по справі.

Керуючись ст. ст. 7-14, 105, 106, 108, 160, 165, 254 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Нико-Стройпроект» до державної податкової інспекції у Приморському районі м.Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області про визнання протиправними дії та скасування наказу, визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - залишити без руху.

Надати товариству з обмеженою відповідальністю «Нико-Стройпроект» строк до 18 липня 2014 року для усунення зазначених вище недоліків.

Ухвалу суду може бути оскаржено шляхом подання через Одеський окружний адміністративний суд апеляційної скарги протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Одеського апеляційного адміністративного суду.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги на ухвалу, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

Суддя: Білостоцький О.В.

18.07.14

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.07.2014
Оприлюднено16.07.2014
Номер документу39732094
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/4073/14

Ухвала від 25.12.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 20.03.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Лосєв А.М.

Ухвала від 26.02.2015

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Ухвала від 25.12.2014

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Турецька І.О.

Постанова від 14.11.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Білостоцький О. В.

Ухвала від 21.07.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Білостоцький О. В.

Ухвала від 14.07.2014

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Білостоцький О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні