ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
24.07.14р. Справа № 904/3686/14
до
відповідача-1 Регіонального відділення Фонду державного майна України в Дніпропетровській області, 49000, м. Дніпропетровськ, вул. Центральна, 6
відповідача-2 Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Дніпропетровській області, 49600, м. Дніпропетровськ, вул.Короленка, 4
відповідача-3 Виконкому Криворізької міської ради, 50101, м. Кривий Ріг, пл.Радянська, 1
відповідача-4 Департаменту взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту та оборонної роботи Дніпропетровської обласної державної адміністрації, 49004, м. Дніпропетровськ, пр. Кірова, 1
третя особа-1 Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому Криворізької міської ради, 50027, м. Кривий Ріг, пл.Радянська, 1
третя особа-2 Управління з питань надзвичайних ситуацій та захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи Дніпропетровської обласної державної адміністрації, 49069, м. Дніпропетровськ, вул. Героїв Сталінграду, 5а
про зобов'язання вчинити певні дії
Суддя Панна С.П.
Представники:
Від позивача Москаленко Т.О. - арбітражний керуючий, свідоцтво № НОМЕР_1 від 04.07.2013 року про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого
Від відповідача-1 Пека А.І. - головний спеціаліст-юрисконсульт відділу правового забезпечення роботи регіонального відділення за довіреністю від 01.08.2013 року за № 68
Від відповідача-2 Альохіна Н.І. - представник за довіреністю № 5309/14-13 від 25.11.2013 року
Від відповідача-3 Підсівна А.О. - головний спеціаліст відділу претензійно-позовної роботи юридичного управління за довіреністю від 27.12.2013 року за № 7/26-4637
Від відповідача-4 Костиль О.І. - представник за довіреністю від 17.07.2014 року
Від відповідача-4 Юшко Г.М. - представник за довіреністю від 17.07.2014 року
Від третьої особи-1 не з'явився
Від третьої особи-2 не з'явився
СУТЬ СПОРУ:
Відкрите акціонерне товариство "Криворізький завод гірничого машинобудування" звернулось до господарського суду Дніпропетровської області з позовом до Регіонального відділення Фонду державного майна України по Дніпропетровській області, Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Дніпропетровській області та Виконкому Криворізької міської ради про:
- зобов'язання відповідача-1 зняти з балансу позивача державне майно;
- зобов'язання відповідача-3 прийняти до комунальної власності територіальних громад міста Кривого Рогу об'єкти державного житлового фонду;
- зобов'язання відповідача-1 зняти з балансу (позабалансового обліку) позивача державне майно (захисні споруди цивільного захисту);
- зобов'язання відповідача-2 прийняти на свій баланс об'єкти нерухомості, що знаходились на позабалансовому обліку позивача.
Відповідач-1 з позовними вимогами не погоджується (відзив на позовну заву від 08.07.2014 року за № 10-11-04110) посилаючись на те, що:
- відповідач-1 листами від 31.05.2011 року № 05-10-03360, від 28.07.2011 року № 05-10-04879 звертався до виконкому Криворізької міської ради щодо прискорення передачі житлового фонду до комунальної власності, але відповідне рішення про прийняття вищенаведених об'єктів до комунальної власності Криворізькою міською радою не прийняте;
- об'єкти цивільної оборони (сховище № 13795, сховище № 13917, сховище № 13807, сховище № 13860), які обліковуються на позабалансовому рахунку ВАТ "Криворізький завод гірничого машинобудування", відповідно до даних інформаційно-пошукової системи "Етап Майно" в управлінні Регіонального відділення Фонду державного майна України не перебувають та ні в плані приватизації, ні в інвентаризаційних описах основних засобів, тобто ці об'єкти в процесі приватизації не вилучались як об'єкти державної власності зі статутного капіталу підприємства в зв'язку з чим відповідач-1 не є органом управління вказаним майном.
Відповідач-2 з позовними вимогами не погоджується (відзив на позовну заяву від 17.06.2014 року за № 4807/14-14) посилаючись на те, що:
- відповідно до Кодексу цивільного захисту України захисні споруди повинні утримуватись на балансі тих підприємств, установ, організацій, органів влади, які здійснюють в них укриття персоналу або населення , а підстав та обов'язку прийняття на баланс органами ДСНС захисних споруд не передбачено;
- передача спірних захисних споруд цивільного захисту вирішується Комісією з питань подальшого використання захисної споруди, утворена місцевою держадміністрацією (яка готує пропозиції для прийняття рішення про подальше використання захисних споруд цивільного захисту державної та комунальної власності) за ініціативою уповноваженого органу управління, а згідно з висновками комісії Регіонального відділення Фонду державного майна України в Дніпропетровській області (уповноважений орган управління) передає майно господарським товариствам, у тому числі у разі ліквідації балансоутримувача, на умовах відповідного договору безоплатного зберігання згідно із законодавством.
Відповідач-3 з позовними вимогами не погоджується (заперечення б/н від 09.07.2014 року) посилаючись на те, що:
- відповідно до п. 8, п. 11 Положення про порядок передачі в комунальну власність державного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.11.1995 року № 891, передача відомчого житлового фонду у комунальну власність проводиться разом з відповідною технічною документацію на будинку (інвентарні справи, акти приймання в експлуатацію, план зовнішніх мереж тощо), а також документи, що встановлюють право на них та разом з відомчим житловим фондом підлягають передачі зовнішні електро-, тепло-, газо-, водопостачання та водовідведення;
- для вирішення питання про передачу спірного майна позивачу необхідно надати відповідачу-3 інформацію про первісну вартість та знос об'єктів майна, які підлягають передачі, залишкову вартість, рік забудови, етажність, загальну, житлову та нежитлові площі, оснащення інженерними комунікаціями та кількість квартир (у тому числі приватизованих), однак, при цьому, відповідно до ст. 10 Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду" житлові будинки, в яких приватизовано 100% квартир, знаходяться у власності мешканців та не можуть бути прийняті до комунальної власності міста, оскільки при цьому фактично відсутні об'єкти передачі.
Відповідач-4 з позовними вимогами не погоджується (відзив на позовну заяву від 18.07.2014 року за № 1060/0/241-14) посилаючись на те, що:
- питання щодо подальшого використання захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони) у разі банкрутства (ліквідації) підприємства, на балансі якого вони перебувають, вирішує комісія з питань подальшого використання захисних споруд за ініціативою уповноваженого органу управління, однак позивач не звертався до відповідача-4 з приводу винесення даного питання на розгляд обласної постійно діючої комісії з питань подальшого використання захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони);
- питання передачі гуртожитку від позивача до комунальної власності територіальних громад м. Кривого Рогу не відноситься до компетенції Департаменту.
Третя особа-1 пояснень по суті позову не надала, в судові засідання 18.06.2014 року, 26.06.2014 року, 09.07.2014 року, 23.07.2014 року, 24.07.2014 року не з'явилась.
Третя особа-2 пояснень по суті позову не надала, в судові засідання 18.06.2014 року, 26.06.2014 року, 09.07.2014 року, 23.07.2014 року, 24.07.2014 року не з'явилась.
Відповідачем-3 подано до суду клопотання про залучення до участі у справі в якості третіх осіб Управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради та Управління благоустрою та житлової політики виконкому Криворізької міської ради.
Клопотання обґрунтовано тим, що Управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради та Управління благоустрою та житлової політики виконкому Криворізької міської ради є профільними структурними підрозділами виконкому органі місцевого самоврядування, що здійснюють багаторічну роботу з метою вирішення питання прийняття до комунальної власності міста об'єктів житлового фонду, що перебувають на балансі заявника.
За приписами ч. 1 ст. 27 Господарського процесуального кодексу України треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, можуть вступити у справу на стороні позивача або відповідача до прийняття рішення господарським судом, якщо рішення з господарського спору може вплинути на їх права або обов'язки щодо однієї з сторін. Їх може бути залучено до участі у справі також за клопотанням сторін, прокурора. Якщо господарський суд при прийнятті позовної заяви, вчиненні дій по підготовці справи до розгляду або під час розгляду справи встановить, що рішення господарського суду може вплинути на права і обов'язки осіб, що не є стороною у справі, господарський суд залучає таких осіб до участі у справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору.
Розглянувши матеріали справи, заслухавши представників сторін, суд вважає за доцільне частково задовольнити клопотання відповідача-3 та залучити до участі у справі в якості третьої особи без самостійних вимог на стороні відповідача-3 Управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради та Управління благоустрою та житлової політики виконкому Криворізької міської ради.
На підставі викладеного, керуючись ст. 27, п. п. 1, 2, 3 ч. 1 ст. 77, ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
УХВАЛИВ:
1. Залучити до участі у справі в якості Третьої особи-3 без самостійних вимог на стороні відповідача-3 Управління комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради (50101, м. Кривий Ріг, пл. Радянська, 1).
2. Відкласти розгляд справи на 09.09.2014 року на 14:00 год. , що відбудеться за адресою м. Дніпропетровськ, вул. Куйбишева, 1а, кімн. 42.
3. Позивачу надати: письмові пояснення та докази на підтвердження форми власності наступних ЗСЦО - сховище № 13795, що знаходиться на території підприємства під механозбиральним цехом № 1 по вул. Халтуріна, 3, сховище № 13917, що знаходиться на території підприємства під інженерним корпусом по вул.Халтуріна, 3, сховище № 13807, що знаходиться біля будинку № 52а по вул.Урицького колишньої житлово-комунальної контори № 2, сховище № 13860, що знаходиться на території підприємства біля житлово-комунального відділу по вул. Халтуріна, 3; належним чином завірену копію письмової відповіді на запит Арбітражного керуючого Москаленко Т.О. від 14.07.2014 року щодо статусу права власності наступних ЗСЦО - сховище № 13795, що знаходиться на території підприємства під механозбиральним цехом № 1 по вул. Халтуріна, 3, сховище № 13917, що знаходиться на території підприємства під інженерним корпусом по вул. Халтуріна, 3, сховище № 13807, що знаходиться біля будинку № 52а по вул. Урицького колишньої житлово-комунальної контори № 2, сховище № 13860, що знаходиться на території підприємства біля житлово-комунального відділу по вул. Халтуріна, 3 та щодо визнання вищевказаних сховищ безхазяйним майном; письмові пояснення стосовно передачі у 1980 році ЖКО заводу до комунальної власності міста бомбосховища по вул. Урицького, 51 (51а або 52) КЖП-1.
4. Третій особі-1 надати: письмові пояснення по суті позову; письмові пояснення чи складалась комісія з питань подальшого використання захисної споруди згідно з п. 27 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 року № 253.
5. Третій особі-2 надати: письмові пояснення по суті спору; письмові пояснення чи складалась комісія з питань подальшого використання захисної споруди згідно з п. 27 постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 року № 253.
6. Третій особі-3 надати: належним чином завірену копію письмової відповіді на запит Арбітражного керуючого Москаленко Т.О. від 14.07.2014 року щодо статусу права власності наступних ЗСЦО - сховище № 13795, що знаходиться на території підприємства під механозбиральним цехом № 1 по вул.Халтуріна, 3, сховище № 13917, що знаходиться на території підприємства під інженерним корпусом по вул. Халтуріна, 3, сховище № 13807, що знаходиться біля будинку № 52а по вул. Урицького колишньої житлово-комунальної контори № 2, сховище № 13860, що знаходиться на території підприємства біля житлово-комунального відділу по вул. Халтуріна, 3 та щодо визнання вищевказаних сховищ безхазяйним майном; письмові пояснення стосовно передачі у 1980 році ЖКО заводу до комунальної власності міста бомбосховища по вул. Урицького, 51 (51а або 52) КЖП-1
7. Явка в судове засідання повноважних представників учасників судового процесу обов'язкова.
8. Роз'яснити сторонам, що згідно з п. 5 ст. 83 Господарського процесуального кодексу України, за не надіслання витребуваних господарським судом матеріалів, а також за ухилення від вчинення дій, покладених господарським судом на сторону, з винної сторони стягується штраф до 1700 грн.
Інформацію про дату та час розгляду справи можна отримати за електронною адресою суду: http://dp.arbitr.gov.ua/sud5005/spisok/csz\
Суддя С.П. Панна
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 24.07.2014 |
Оприлюднено | 25.07.2014 |
Номер документу | 39888783 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Джихур Олена Василівна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Джихур Олена Василівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Панна Світлана Павлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Панна Світлана Павлівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні